Angie

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Angie

Berichtdoor Rene » 26 Okt 2008, 19:37

Ik had vorige week toen ik zat te wachten deze dame al gezien en dacht toen al van eek1 dat is een lekkertje.

Zag dat AfbeeldingAngie vandaag op de agenda stond en dus maar gebeld en een afspraak gemaakt.Toen ik binnenkwam kwam Angie toevallig naar de trap om mij te ontvangen en vroeg of ik afspraak had.Ik zei Ja met jou,ik nam plaats in de woonkamer en Angie ging wat te drinken voor me halen.

Na afgerekend te hebben met Jaqueline mochten we naar da Jungle gaan.Daar aangekomen liet Angie de jacuzzi alvast vollopen en gingen we eerst richting wasbak.Daarna op Bed met haar beland waar we heerlijk begonnen te kisss .De rest hou ik lekker voormezelf maar hot was het zeker.We hadden nog maar net wat tijd over om effe in de jacuzzi te gaan.

Na afloop nog effe gezellig wat gedronken bij Jaqueline.Toen ik wegging liep Angie mee naar de trap waar ik nog een lekkere kisss van haar kreeg.


Liefe Angie tot de volgende keer kisss
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 23 Jan 2008, 21:30
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Angie

Berichtdoor womp » 02 Nov 2008, 23:46

Ongelooflijk, geen woorden voor, sprakeloos.

Wat kan deze meid ongelooflijk goed pijpen.

Er zijn eigenlijk de laatste 10 jaar geen meiden geweest die me zo konden pijpen dat ik klaar kwam.
Er zijn er velen geweest die het hebben geprobeerd, zelfs die oraal als zeer vakkundig stonden aangeschreven.

Maar geen één die er in slaagde mij te doen klaarkomen. Tuurlijk soms kwam een enkeling een beetje in de buurt, maar de job voltooien nee.

Totdat ik Angie tegenkwam, zij was de eerste in die mij heeft laten klaarkomen met alleen pijpen. dat is wel een aplaus waard.
Angie is een klein aziatisch meisje met een zeer stevige pijptechniek. Ze is misschien niet het blonde supermodel met maat D borsten. Maar ze is wel een geil lekkertje als de klik aanwezig is.

Verwacht van haar niet dat haar tong als een veertje over je pik danst.
Ze is meer het type dat hem diep in haar mond neemt en lang en constant haar mond op en neer beweegt, ondertussen lekker hard zuigend. Aangezien ik niet het type ben dat na 1 minuut een walvis na doet. Moest ze hard werken maar dat bleek geen enkel probleem voor deze kleine Nilfisk op pootjes :-)
Met een tempo waar menig meisje de pijp aan maarten zou geven, ging ze door tot ik het condoom volspoot, hij was zo vol dat hij vol naar voren stond. :-)

Het kwam bovendien net op tijd want het uurtje in de MH zat er weer op.
Ik zal er zeker weer teruggaan zag helaas weer allemaal nieuwe dames zitten die natuurlijk vragen om een testrit, maar je mag de "oude" garde natuurlijk niet vergeten. Oh boy dit is zo verschrikkelijk slecht voor je portemonnee. smile1

ps intiem zijn we natuurlijk ook geweest, maar dat bewaren we voor een volgende recentie ;-)
womp
Komt hier vaker
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 20 Jun 2008, 23:29

Re: Angie

Berichtdoor womp » 03 Nov 2008, 19:39

Ik was al eens eerder bij Angie geweest. Daar kreeg ik al een goede indruk van haar. Kleine pittige en lekkere bijdehante meid.
We besloten een uurtje naar boven te gaan. Ik had er zin in die dag, tja je hebt wel eens van die dagen als man zijnde en dan ben je als vrouw niet veilig. smile1

Ik begon haar eerst 15 min te strelen en teasen. Ze werd er langzaam wilder en wilder van. Totdat ze het niet meer uithield en genomen wilde worden. Maar eerst wilde ze me nog even pijpen en dat deed ze zoals al eerder gezegd erg stevig en lekker.

Nou dat "ik wil genomen worden" was niet tegen dovemans oren gezegd. Alles klikte en paste lekker en mijn conditie was die dag goed op peil. Ik legde haar op bed neer en penetreerde haar. Eerst zachtjes en toen steviger net zolang tot we een lekker tempo hadden. We hebben diverse standjes doorgenomen en het laatste half uur besloot ik het tempo maar te verhogen en flink harder te stoten. Dat werd nog hard werken voor kleine Angie smile1 , maar het was wel erg lekker, lekker wild en lekker smerig smile1 zoals seks hoort te zijn.

We waren net op tijd klaar, beneden nog even met Angie en een paar andere gasten verder gebabbeld. Altijd leuk als een dame buiten de kamer ook nog oog voor je heeft.
Dat is altijd fijn aan DS, helaas niet alle dames doen dat, maar een groot aantal dames ziet je ook na de betaling nog staan. dat is helaas niet in alle privehuizen zo.
womp
Komt hier vaker
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 20 Jun 2008, 23:29

Re: Angie

Berichtdoor womp » 10 Nov 2008, 00:07

Vandaag was ik toch in de buurt voor Lia en Anna, hoewel ik Angie niet op mijn lijstje had staan. Was er nog even wat tijd over en toen Angie net ook weer vrij was, kon ik het niet laten om haar te vragen of ze nog een half uurtje voor mij over had.
Dat had ze gelukkig en het werd weer een heerlijk half uurtje.
Dat is toch weer een kwaliteit die ik erg kan waarderen aan haar. Ze is/lijkt erg constant, elke keer bij haar was tot nu toe een mini feestje. Ook deze keer was geen uitzondering.
We hebben uiteindelijk gezellig gebabbeld en een beetje gerollebold over het grote bed.

Kortom het gebeurd niet vaak dat ik na maar een half uurtje zo voldaan de deur uitga.
womp
Komt hier vaker
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 20 Jun 2008, 23:29

Re: Angie

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 23 Nov 2008, 22:56

Vrijdagavond dus dat betekend voor mij DS avond, en had eigenlijk alweer een date gemaakt voor mijn vaste verslaving Lucy, maar helaas kon die niet doorgaan omdat ik in de ochtend al had vernomen van Pedro dat Lucy er helaas niet zou zijn, dus dacht toen oh dit is mijn kans om Victoria eindelijk eens te gaan bezoeken maar helaas was die vandaag niet in de avond aanwezig maar die komt nog wel smile1

Dus had ik besloten om gewoon gezellig langs te gaan en had al in mijn achterhoofd Angie zitten want die had me al een paar keer zitten uitdagen en vanavond kwam het er dus ook van smile1

Pedro kan mij veel te goed want die wist al precies wat ik van plan was toen ik op de Laan was want die zei gelijk ga je met Angie naar de kamer applaus

Ja Pedro antwoordde ik dat is wel de bedoeling dus mocht met haar naar kamer 3 wat zoals gewoonlijk mijn vaste kamer is geworden :)

Tja Angie dat is gewoon een hele lieve gezellige meid waar je een heerlijke tijd mee kan hebben en ook gezellig mee kan praten en kan lachen smile1

Zoals gewoonlijk moesten we voor de eerste keer weer even aan elkaar wennen maar dat was binnen 5 minuten gebeurd zoals ik dat meestal heb met een nieuwe dame die ik bezoek cheesy

Eerst lekker zoenen en via de wasbak aan beland op het bed waar Angie vroeg waar ik van hield en nadat ik haar dat had verteld, begon ze mij eerst lekker te verwennen maar zoals ik dat graag doe verwen ik de dame ook altijd graag en wat de dame meestal ook wel graag wil ontvangen love

Hierna was het toch wel de hoogste tijd om lekker intiem te gaan want anders had ik het niet lang meer volgehouden zo lekker deed Angie het smile1

Tijd vloog weer voorbij en Angie wou me nog een lekkere massage geven maar helaas had ik al in de gaten dat de tijd helaas alweer voorbij was, maar volgende keer gaan we gewoon verder waar we gebleven waren lieve Angie kisss

Angie is ook alweer een heerlijke spontane en vooral verslavende dame van Diane's Secret smile1

Keuzes blijven elke week moeilijker worden voor mij want ook Victoria is zeker een dame die ik echt heel snel wil hot

Na afloop zoals gewoonlijk weer even gezellig wat gedronken bij Pedro, die mij eigenlijk veel te goed kent nu, want die weet echt exact wie en waar ik van hou smile1

SlowTheDSJunk
 

Re: Angie

Berichtdoor womp » 25 Dec 2008, 16:28

Nadat ik een maand of twee terug een slechte ervaring met een ds dame had. Had ik even geen zin meer.

Echter het bloed kroop waar het niet gaan kon en ik kreeg weer eens zin in kleine Angie.
Het lekkere kleine geile poppetje en ook al speelt ze het, ze doet het in ieder geval zo geloofwaardig dat je het toch niet merkt.
Ik besloot haar anderhalf uur in te plannen in de mata hari en dat was gelukkig geen probleem. We hebben eerst een beetje bij gekletst, Angie houdt wel van een beetje gezelligheid en warmte valt me op :)
Nadat we bij waren werd het tijd voor een ander oraal gedeelte en liet mijn vingers overal heen glijden, ze kreunde lekker mee.
We hebben daarna nog wat standjes gedaan totdat het tijd werd voor een hoogtepunt, mijn hoogtepunt in dit geval. Nog een beetje gebabbeld en toen tijd naar beneden te gaan.
Bedankt Angie, ook deze keer was weer super!
Laatst gewijzigd door Admin op 27 Dec 2008, 02:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: Opmerking wat niks te maken heeft met Angie verwijderd
womp
Komt hier vaker
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 20 Jun 2008, 23:29

Re: Angie

Berichtdoor Rene » 15 Mei 2009, 22:24

Loop achter met me recensies dus eerst maar een recensie van alweer bijna 2 weken geleden. Op deze zondag naar de laan gegaan en werd daar weer hartelijk ontvangen door Patty.

Na wat te drinken gehad te hebben met Angie naar kamer 3 gegaan. Daar aangekomen eerst even lekker met haar staan kisss . Na ons van onze kleding ontdaan te hebben richting wasbak gegaan voor de gebruikelijke wasbeurt waar het kisss gewoon verder ging.

Eenmaal op het bed beland hebben we heerlijk liggen vrijen en ging Angie al zoenend langzaam naar beneden en ging me heerlijk verwennen heb haar even afgeremd anders was het al gebeurd en heg toen eerst haar lekker verwent waar ze merkbaar van genoot.

Angie ging toen verder met mij verwennen waarbij ik tot een heerlijk hoogtepunt kwam. Hierna lekker knuffelend liggen bijkomen en na enige tijd zijn we aan de tweede ronde begonnen.

Hierna was ik echt uitgeput en hebben we lekker samen bij liggen komen op bed. Het was daarna al weer tijd om ons aan te kleden en we waren net klaar hiermee toen Patty belde dat het tijd was.

Lieve Angie ik heb weer genoten.
Dikke kisss
Rene
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 23 Jan 2008, 21:30
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Re: Angie

Berichtdoor pult » 20 Mei 2009, 18:34

:lips:
pult
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 10:52
Geslacht: man

Re: Angie

Berichtdoor zeerover » 16 Jun 2009, 00:23

Angie , bedankt.


XXXX Ed twosome
Gebruikers-avatar
zeerover
Komt hier vaker
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 25 Jan 2008, 18:08
Geslacht: man

Re: Angie

Berichtdoor PietGeniet » 23 Dec 2009, 21:06

Het was alweer veel te lang geleden dat Piet zich had laten verwennen door een dame. Niet dat Piet anders van de herenliefde is, bepaald niet, maar de linkerhand afgewisseld met de rechter gaat op zeker moment ook vervelen... Piet heeft deze week vrij en heeft toen van de nood een (on)deugd gemaakt. :tongue:

Piet's vaste dame is met vakantie, maar ik kon toch niet langer wachten en dus toch maar naar de laan gegaan om te kijken wie er in de smaak zou vallen. Bij het voorstellen viel het oog op twee dames; één ervan was Angie, een goelachse Chinese dame. Na nog even met Angie en de andere dame gekletst te hebben viel de keuze uiteindelijk op Angie. En daar heb ik geen spijt van gekregen!

Om te beginnen maar een uurtje geboekt. Helaas waren de VIP-kamers bezet, maar dat mocht de pret niet drukken. Gelukkig was ik al snel over mijn (haast wel legendarische) verlegenheid heen na wat babbelen op de rand van het bed, en toen maar via de wasbak (waar kleine Piet even een grondige reinigingsbeurt ontving) óp het bed beland waarna het genieten kon beginnen. Eerst een tijdje liggen strelen en zoenen, waarna ik snel naar zuidelijker regionen afdaalde en Angie lekker heb verwend. Daarna was ik aan de beurt, met name het orale werk sprak goed aan :tongue:
Al snel was de tijd voorbij zonder dat we er erg in hadden, dus direct een halfuurtje bijgeboekt en daarna door waar we gebleven waren. Al snel kwam het hoogtepunt, waarbij een stiekeme jarenlange fantasie van Piet in vervulling ging...

Tenslotte nog een fijne massage van Angie gehad en daarna voldaan afscheid genomen.

Angie bedankt, ik kom zeker nog eens terug!

Perfecte date, gewenste GFE ervaring helemaal waargemaakt.


Groeten, PIet
PietGeniet
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 03 Mei 2008, 17:26

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten