Wendy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Wendy

Berichtdoor Spiderman196712 » 25 Mrt 2022, 23:57

Voor de eerste keer bij Diana's secret geweest.Ik had gekozen voor Wendy :smile: ,die had ik uitgekozen door de recensies op het forum en door op de website zelf te zoeken naar een geschikte dame.De Ontvangst bij DS was vriendelijk,ik was niet de enige die er kwam op dat moment.Ik had afgesproken voor een uur,maar die tijd vloog voorbij toen we bezig waren.
Een was eigenlijk dus te kort,maar ik had niet meer tijd helaas.Ik laat even in het midden wat ik met Wendy allemaal heb gedaan,dat mag je zelf uitzoeken als je haar boekt.
Ik kom zeker nog een keer terug,misschien dan weer voor Wendy, maar dat zie ik de volgende keer wel weer.
Spiderman196712
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 Mrt 2022, 23:44
Geslacht: man

Re: Wendy

Berichtdoor sixty9er » 31 Dec 2023, 14:44

Wendy is terug bij DS! Veel te lang geleden dat we elkaar eens lekker 'gedaan' hadden! Het was gewoon goed vandaag. Meteen weer vanaf seconde 1 die vertrouwdheid en gezelligheid waarmee ik me weer direct thuis voelde.

Lekker staand getongd en elkaar uitgekleed, afgetast en opgewarmd. Beetje teasen en dollen zoals je dat met haar als de beste kan doen. En toen het bed op natuurlijk waarbij ze lekker op me kwam liggen terwijl we doorgingen met tongzoenen. Wat een mooie heerlijke ervaren vrouw is ze nog steeds.
In 69 proefde ik haar super lekkere delicatesse, yammie! Natuurlijk hebben we ook nog even geneukt waarna ik handmatig de finish bereikte.

Daarna uitgebreid met elkaar (na)gepraat wat ik met Wendy altijd heel erg waardeer, lekker spontaan over allerlei zaken binnen en buiten 'het wereldje'.

Kortom, het was weer een welbesteed uitje naar 'de laan'. Dank je wel 'mijn' heerlijke milf, heb genoten! XXX
sixty9er
Komt hier vaker
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 19 Apr 2008, 18:34


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 233 gasten