Ilse

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Ilse

Berichtdoor Dillon » 16 Apr 2013, 16:25

Vandaag een bezoekje gebracht aan Ilse. Ilse is een super leuke en gezellige meid en daarnaast ook nog goed in de mogelijkheden die op haar profiel staan. Na even opgefrist te hebben (zoals gewoonlijk daarvoor netjes thuis gedouched) zijn we samen heerlijk op het bed gaan liggen. Ilse zoent trouwens heerlijk... Na klein overleg heeft ze me heerlijk verwend (zc), waarna ik haar even onder handen heb genomen. Uit de reactie vond ze het blijkbaar wel fijn haha. Ze vindt het heerlijk om hard genomen te worden, doggie is toch wel favoriet. Na 20 min. haar hard genomen te hebben, heerlijk klaargekomen. Ilse rookte nog even een peukje en hebben nog even bijgekletst. Tja daar hadden daarvoor even geen tijd voor...

Ilse super bedankt voor een heerlijk half uurtje!!! Wellicht zullen we elkaar nog eens treffen hug

Gebruikers-avatar
Dillon
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 09 Apr 2013, 17:21
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: man

Ilse

Berichtdoor ruudrozema » 20 Apr 2013, 09:06

Gisteren, was ik na jaren van afwezigheid voor het eerst weer bij DS. Van tevoren even op de site gekeken, en mijn keuze viel op Ilse!
Wat een leuke meid is dit en zeer mooi :w00t: en zeer lief om over de rest maar maar te zwijgen :dance: De sfeer was op en top vanaf het moment dat ik DS binnenkwam tot ik er weer wegging! Tot snel!

Ruud
ruudrozema
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 19 Apr 2013, 08:35
Geslacht: man

Ilse

Berichtdoor arthur » 24 Aug 2013, 22:49

Ilse een mooie dame met temperament,heerlijke vrouw weet wat ze kan, volgens afspraak wat zij ging doen top. Weer 1 die het kan en wat zij doet daar geniet je van,Ilse vrouw met hele mooie rondingen ,dag lieverd een dikke :lips: voor jou 1 ding ik vergeet jou niet gauw.Groeten van :cool: Arthur en tot ziens :Cheer:
arthur
DS-junk
 
Berichten: 180
Geregistreerd: 19 Mrt 2013, 21:16
Geslacht: man

ilse

Berichtdoor wim1963 » 20 Dec 2013, 16:15

:w00t: Mooie lieve ilse ik heb genoten van je vrijdag ik zal voorlopig blijven dromen van jou,je bent begripvol lief sociaal mooi,je bent een toppertje :kerstmis5: hoop weer eens van je te proeven in 2014,liefs wim.
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Re: De perfekte gfe

Berichtdoor rick » 12 Jul 2014, 23:47

Ik heb iets met douchen.
Een bad is leuk om in te relaxen, of dat nou alleen is of met z'n tweetjes.
Samen douchen is intiemer, spannender.
Je ziet elkaars naakte lichaam, en door de krappe ruimte voel je elkaars naakte lichaam en het warme water doet de rest.
Helaas willen de dames wel samen douchen, op voorwaarde dat hun kaspsel niet nat mag worden.
Ik wilde eigenlijk wel een douchen met een dame die daar wel voor open staat, douchen zoals je zou doen met je eigen vriendin.
De perfekte gfe dus.

Ik besloot om deze vraag voor te leggen aan de gastvrouwen bij DS.
Alleen leek het mij dan leuk als de dame niet alleen echt drijfnat mocht worden, maar of zij ook met kleding aan onder de douche wilde.
Zodat ik haar uit kon kleden onder de douche.
Zorgvuldig koos ik een aantal dames uit, en stelde de gastvrouwen mijn droomdate voor met de vraag of zij mijn droom aan de geselekteerde dames wilden voorleggen.
Al snel volgde een reactie.
Ze vonden mijn idee leuk en hadden de op dat moment aanwezige dames gevraagd of ze hier voor in waren.
Een aantal dames wilden dit wel waaronder .......Ilse.
En laat zij nu net op mijn voorkeurslijst staan.
Zoals verwacht wilden niet alle dames uit de lijst mijn wens vervullen.
Ilse sprak mij eigenlijk meteen aan.
En supergaaf dat zij er gelijk voor open stond.
Ilse vond het geen probleem.
Enige probleem is dat Ilse alleen overdag werkt of op zaterdag.
Zaterdag is geen probleem voor mij , maar ik moest wel een afspraak maken als laatste klant op die dag.
Zodat ze niet de rest van de dag met natte haren hoefde rond te lopen.
Van de week kreeg ik dan eindelijk groen licht van Kate.
Aanstaande zaterdag om 16.00 uur.
Ik besloot nog een stapje verder te gaan en te vragen of Ilse oude kleding wilde meenemen die ik dan zowel letterlijk als figuurlijk van haar lijfk mocht scheuren.
Kate belde me terug om alles nog even door te spreken en ik kreeg te horen dat mijn droom vervuld ging worden, en dat Ilse kleding mee zou nemen die ik mocht scheuren.

Vanmiddag toog ik naar de Laan, gewapend met conditioner en lekkere doucheschuim.
Ruim op tijd.
De ontvangst van Kate was verwarmend, wat een snoepie is dat zeg.
De aanblik van rond dartelende dames in ondergoed liet een ferme glimlach bij mij doorbreken.
Toen zag ik Ilse.
Een mooi koppie, een heerlijk slank lichaam en gekleed in een mooi strapless jurkje.
Ga je mee zei ze lachend.
Samen liepen we de trap op.
Het eerste wat me opviel was dat ze slechts een kleine handtas bij zich droeg.
Waar is de kleding voor onder de douche?
Staat dat al boven?
Of of valt mijn droom in het water?

Ilse pakt de handdoeken.
Je wilde douchen toch?
Ja dat klopt, ze hebben je toch wel verteld wat de bedoeling is?
Vertel maar gewoon wat je in gedachten hebt.
Schuchter doe ik mijn verhaal.
Ik wil douchen met je waarbij je haar nat wordt.
Geen probleem.
Oke, ga ik verder.
De bedoeling was dat je met kleren aan zou douchen.
Oh moet kunnen.
Moet je niks anders aan dan?
Nee hoor ik ga gewoon zo.
En.......eh het allerliefste zou ik de kleren van je lijf willen scheuren.
Ik weet niet of het lukt bij deze kleding maar dat moet je maar gewoon proberen.
Die meid is gek denk ik, zo'n mooi jurkje.
Ik vraag aan haar of ze extra kleding bij zich heeft om na afloop aan te trekken.
Wat ik straks aan doe als ik naar huis ga.
Moet je dat niet even pakken dan?
Wil je zien als ik dat aantrek, maar dat haal ik straks wel op.
Ik kleed me uit, en Ilse trekt haar jurk naar beneden.
Oh nee lachte ze, ik ben te vroeg.
De preview van haar heerlijke borsten zorgt voor een grote vette smile op mijn gezicht.
De flaconnetjes met de heerlijk geurende inhoud leveren mij een compliment op.

Even later staan we samen onder de warme waterstraal van de douche.
Haar haren worden nat, en langzaam verschijnt een donkere plek op het jurkje.
Totdat het hele jurkje dezelfde donkere kleur heeft.
Met beide handen pak ik de bovenkant van het jurkje beet.
Een ferme ruk en haar borsten springen te voorschijn.
Ik scheur door en een roze string wordt zichtbaar.
De hele stof is door midden gescheurd.
Een elastiek aan de bovenkant van het jurkje zorgt er voor dat het jurkje nog niet op de grond valt.
Ik pak het elastiek beet, een nieuwe ruk en het eens zo mooie jurkje beland op de grond.
Haar borsten raken mijn lichaam, ik voel haar billen.
Voordat ik kan vragen of ik haar string ook moet doen, geeft ze zelf het antwoord al.
Ik ga op mijn knieen en begin aan het roze niemendalletje.
Een paar ferme rukken en ze staat voor me in haar volle glorie.
Wat een heerlijk lijf zeg.
Mooie stevige borsten, en heerlijk kleine billen.
Ilse wast haar haar, ik zeep haar achterkant in.
De doucheruimte ruikt heerlijk naar doucheschuim.
Daarna doe ik de voorkant van Ilse, waarna de rollen omgedraaid worden.
Nu was ik mijn haar en wast Ilse mijn lichaam.
Na 20 minuten gaan we naar de kamer.
Ze biedt mij de gescheurde kleding aan als aandenken, ik moet lachen en de kleding verdwijnt in de prullebak.

We knuffelen, kroelen en zoenen dat het een lieve lust is.
Wat er nog meer gebeurde........daar hoef ik geen tekeningetje bij te maken zeker.
Dan is het tijd en gaat Ilse haar kleding halen.
Ik verwacht dat ze een handdoek omslaat of een badjas aan trekt, maar nee hoor Ilse loopt gewoon poedelnaakt naar beneden en loopt ook weer in haar blootje naar boven.
Wat een geweldige meid is dit.
Ilse vraagt of ik nog meer fantasieën heb.
Voorzichtg vertel ik haar wat ideetjes.
Ze lacht opnieuw, moet te realiseren zijn zegt ze.
Gewoon vragen.
Ik vraag aan haar of ze de andere dames vooraf verteld heeft over onze date.
Ze knikt, ja ik vertelde dat ik vandaag misschien met kleding aan onder de douche zou gaan.
De meeste dames reageerden afkeurend , wordt je haar ook nat?

Dames jullie weten niet wat je gemist hebt.
Met kleding aan douchen is misschien wat gek, maar samen douchen waarbij je echt nat wordt is............zo lekker.
Vraag het maar aan Ilse, of anders vraag het maar aan mij.
Ben benieuwd wie van jullie de volgende is die met mij onder de douche stapt.

Ik reken af met Ilse en neem afscheid.
Bedank Kate met 3 zoenen voor haar lieve en goede zorgen.

Vandaag is een droom uitgekomen.
Dankzij Ilse en dankzij de gastvrouwen van DS.
Dank jullie wel en tot snel.

Liefs Richard
rick
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 20 Mrt 2008, 01:08
Geslacht: man

Re: Ilse

Berichtdoor iwantheterrible » 22 Jul 2014, 20:49

Ilse is een prachtige vrouw. Ze is mooier dan ik had verwacht. Ik ben altijd een beetje nerveus maar Ilse wist me prima op mijn gemak te stellen. Gewoon lekker vrijen, precies zoals ik het fijn vind. Alles voelde goed bij en met Ilse. Ik heb genoten van haar en van haar gezelschap. Ilse vroeg of ik nog een tweede ronde wilde proberen, maar de eerste was zoooo goed, er zat geen tweede poging meer in :)
Ilse, ik zei nog dat ik waarschijnlijk nog wel een keer langs zou komen, maar toen wist ik het eigenlijk al zeker :)
Dank je wel !
groeten
Jan
iwantheterrible
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 25 Apr 2008, 18:25
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Re: Ilse

Berichtdoor sexdier1978 » 31 Jul 2014, 16:10

Wat een heerlijke vrouw is Ilse. Ik was bloed nerveus toen ik DS binnen kwam. Van te voren had ik al een afspraak gemaakt. je wordt goed ontvangen bij DS met een drankje. In de kamer zaten diverse andere dames, de een nog mooier dan de ander. Ilse was nog bezet.

Na een minuut of 10 was ze daarvan. Wauw wat een dame. ''of ik meeging'', vroeg ze. Een verlegen ''ja'' was het enige wat eruit kwam. We gingen naar beneden naar de junglekamer. Het was er aardig warm en we moesten zelfs nog beginnen ;);).
Ik was heel erg verlegen maar Ilse stelt je goed op je gemak. We zouden eerst in bad gaan. Ilse kleedde dr uit en wauw wat een lichaam. We gingen heerlijk in bad zitten. Eerst een gezellig praatje. Ze werd naar mate het gesprek vorderde steeds handtastelijker;). Toen ineens gaf ze me een kusje, en nog een en nog een. Toen langzaam kwam ook haar tong erbij kijken. Wat kan deze vrouw heerlijk zoenen, zacht, rustig maar met volle tong. Geweldig!.

Op bed ging deze zoenpartij heerlijk door. Toen begon ze steeds lager te gaan met zoenen en likken. Daarna gaf ze mij een lekkere blowjob mc. Voordat ik mn kruit ging verschieten gingen wij nog diverse standjes neuken. Ilse kan heerlijk neuken zonder overdreven te doen. Ik kwam heerlijk klaar.
Toen hadden we nog wat gekletst, gerookt en gezoend. Alleen voor het zoenen zou ik dr weer boeken.
Helaas was toen het uurtje weer om.

Ilse, een topvrouw en een echte aanrader!
sexdier1978
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 15 Jun 2009, 23:58
Geslacht: m

Re: Ilse

Berichtdoor Arie2008 » 18 Apr 2015, 14:14

Ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar Ilse de Rooij. Via hookers kwam ik erachter dat ze bij dit privéhuis werkt. Vanochtend bijtijds vertrokken uit Utrecht om optijd en voor opening bij Diana Secret te zijn. Ik was best zenuwachtig omdat ze toch mijn favoriete is van Meiden van Holland. Maar in t echt is Ilse zo leuk, spontaan en mooi. Ik heb helaas maar 45 minuten geboekt maar kom gauw weer voor langer. Ik heb genoten van haar en ben heerlijk klaargekomen. Tot gauw schoonheid
Arie2008
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 24 Aug 2013, 07:44
Geslacht: Man

Ilse

Berichtdoor I1986 » 05 Aug 2015, 18:16

Van de week na een lange tijd weer eens zin in een date met een van de DS girls.
Gisteren gekeken of Ilse er vandaag zou zijn en ja, dat was het geval, (was benieuwd naar haar) dus een mail gestuurd of het mogelijk was om vandaag een afspraak met haar te maken voor anderhalf uur, op een gewone kamer, :Cheer: kreeg de bevestiging dat, dat het mogelijk was.
Dus vandaag op tijd de tram genomen richting Diane Secret, op tijd aangekomen, netjes ontvangen zoals altijd, wat te drinken gekregen afgerekend en vervolgens met Ilse mee naar boven gegaan, ons gewassen en daarna heerlijk met elkaar op bed liggen zoenen en spelen, nadien nog nader met elkaar kennis gemaakt, want het was voor het eerst dat ik een date had met haar.

:twosome:

En vervolgens nog een voor een tweede ronde gegaan, dat koste wat moeite, we hadden beide even het idee dat het niet ging lukken, maar dan toch gelukt, en toen was het alweer tijd om aan te kleden, en weer afscheid te nemen, want de tijd was weer omgevlogen.

Ilse het was gezellig met z'n tweeën, vond het leuk, en tot een volgende keer. :lips: :twosome: :!:
I1986
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 25 Jan 2013, 02:42
Geslacht: m

Re: Ilse

Berichtdoor discovery » 22 Nov 2015, 13:44

Hallo allemaal,

Een weekje geleden bij Ilse geweest. Dit was niet de eerste keer. Ik kies toch steeds weer voor haar omdat ze een heerlijk slank lichaam heeft en prachtige borsten. Verder vind ik dat ze een heerlijk koppie heeft. Wat ook belangrijk is dat je ook heerlijk met haar kan praten.

Lekker samen naar de kamer gegaan, even wat kletsen en toen begon ze me heerlijk te zoenen ( kan ze heel goed). Nou ja even alles schoonmaken en lekker op bed gaan liggen. Heerlijk van alles gedaan. Een echt aanrader!!!!!!!

Till next time!!! xxxxx :lips:

gr Discovery
discovery
Komt hier vaker
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 10 Nov 2014, 12:37
Geslacht: man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten