Tess

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Tess

Berichtdoor TobyToy » 02 Mrt 2017, 00:24

Al een paar keer eerder in dit magnifieke privéhuis geweest en nog nooit teleur gesteld.
Normaal reserveer ik altijd ruim van tevoren omdat ik de lange rit niet wil maken en dan wellicht teleur gesteld zou moeten worden (ja,ja: hoe kun je bij DS nu teleurgesteld worden? Kan inderdaad ook niet).
Moest vanmiddag in de Hofstad zijn en ben spontaan even binnen gewandeld.
In de spectaculaire voorstelronde sprong Tess er toch bovenuit: good looks, klik bij handen schudden en een warme lach. Hier had ze me mee en voor ik het wist lagen we een uurtje onder de Chinese lampionnen. Wat een lekker ding, zeg! En ook nog ontzettend leuk mens om mee te kletsen. Na de vaste reinigingsrituelen kroop ze snel lekker tegen me aan met haar lijf zo strak als een pianosnaar. Maar ook lekker zacht op alle juiste plaatsen. Het is klip en klaar dat deze dame moeite doet om haar figuurtje 'droog' te houden. Verder was er weinig droog in het uur dat ik met haar mocht beleven. En vraag me niet hoe het kan, maar we hebben tussen de bedrijven door ook nog een steekhoudend gesprek gehad over de toekomst. Echt?? Yep, echt.
En toen we nog maar tien minuten op de klok over hadden en ik zei: 'Kom nog even lekker bovenop me zitten.', ging ze er weer voor de volle 100% voor en niet zonder resultaat!
Wat een kanjer, wat een talent en wat een lieverd!
GFE met groot herhalingsgevaar. Tot snel...
TobyToy
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 17 Sep 2014, 15:45
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor Sil » 21 Mrt 2017, 23:27

Hoi Tess,

Bedankt voor de gezellige date, was fijn met je in de Mata Hari.
Vond het leuk om te horen dat het zo goed met je gaat, nadat we elkaar een tijdje niet hadden gezien. Hou vast aan die gedachten en tot de volgende gezellige date maar weer.

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Re: Tess

Berichtdoor Arjan26 » 18 Apr 2017, 21:56

Vandaag weer eens naar Den Haag gereden voor een afspraak met Tess. Was weer een geslaagd uurtje.
Eerst even bijkletsen over van alles en nog wat en toen over naar de daad want daar kom je voor. Heerlijk tongzoenen en elkaar een beetje plagen. Gekozen voor pzc, kost wat maar met Tess heb je wat. Terwijl Tess bezig was met mijn jongeheer heb ik haar oraal verwend, althans dat hoop ik. Na een kwartier zo te hebben doorgebracht ging ze bovenop en begon mij wisselend te rijden, daarna doggystyle. Tess heeft zo'n lekker kontje om te zien, dat het dan niet lang duurt.
Arjan26
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 20 Jan 2016, 21:47
Geslacht: Man

Re: Tess

Berichtdoor jnabaz » 13 Jun 2017, 21:50

Thank you for a great time, Tess :-)
You are wonderful.
jnabaz
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 08 Mrt 2017, 22:40
Geslacht: Male

Re: Tess

Berichtdoor Frensen » 29 Jul 2017, 10:06

Vorige week bij Tess geweest. Wat een lekkertje. Ze pijpt als een koningin en vervolgens heb ik haar in verschillende standjes mogen nemen. Ze heeft een lekker lichaam en het is gewoon een lieve, gezellige dame!
Frensen
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 Jul 2017, 16:42
Geslacht: Man

Re: Tess

Berichtdoor edysmg » 17 Aug 2017, 10:45

Tess is een leuke vrouw. Ik geniet van het vrijen met haar, zij ij rustig en neemt de tijd, niet gehaast. Zij wilt niet te snel neuken anders is de tijd erna minder intens.
Geweldig. Ik kom zeker terug.
edysmg
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 23 Mrt 2014, 11:50
Geslacht: man

Tess

Berichtdoor dstout » 24 Aug 2017, 19:17

Het is niet mijn gewoonte om een recensie te schrijven, maar ik kom sinds begin dit jaar bij DS en wil er nu toch eens iets leuks over zeggen.
Ik had nog niet zoveel ervaring met dergelijke bezoekjes, dus de eerste keer was ontzettend spannend. Met trillende benen liep ik het poortje door, belde aan en stond onderaan de trap. Het was zover dacht ik, het avontuur gaat beginnen. Eenmaal boven was dat ook zo. Je wordt werkelijk als gast ontvangen in een knusse woonkamer. Soms zit ik even nog te wachten en verbaas me elke keer weer. Zoveel prachtige dames en in de afgelopen maanden heb ik met enkele een afspraakje gehad. Alle dames zijn er lief, maar over de dame met wie ik ooit de eerste date had ben ik het meest enthousiast.
Gisteren was ik weer bij haar, Tess. Over haar uiterlijk kan ik kort zijn: Tess heeft echt een killerbody en hiermee overdrijf ik niet. Maar daar gaat het mij nu niet om. Zelf ben ik onzeker en nerveus wat betreft de dames en zeker bij zulke knappe. Tess is aan de ene kant heel gewoon, natuurlijk zeg maar en aan de andere kant een echte vakvrouw, wat mij persoonlijk iedere keer weer gelijk gerust stelt. Ook gisteren heb ik weer een hele spannende date met haar gehad. De details hou ik voor mezelf, want hoe je dat beleeft is voor iedereen anders. Maar je moet weten dat Tess geen spel speelt oprecht maar geïnteresseerd is in wat jij fijn vindt. Als je lief voor haar bent (wat eigenlijk voor alle dames geldt natuurlijk) dan geeft ze zichzelf volledig. In dit opzicht is zij eigenlijk een ongekroonde koningin, al vindt zij zelf van niet. Iedere keer opnieuw kroont zij namelijk jou tot koning en laat je even haar koninkrijk zien.
dstout
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Sep 2016, 14:31
Geslacht: man

Tess

Berichtdoor rockym » 18 Okt 2017, 22:28

Na enkelen weken weer een keer een bezoek gebracht aan "de Laan".

Na het voorstellen van de beschikbare dames gekozen voor Tess. Ze gaf een plezierige handdruk, waarbij ze mijn hand even langer vast hield dan de andere dames. Het leek of er een klik was.
Gelijk een uur geboekt met deze mooie dame.
Achter haar aan lopen op de trap geeft al een warme indruk van wat er op de kamer te beleven is. En met Tess heb ik een bijzonder fijn uur beleefd.
Als je haar met het nodige respect behandeld krijg je veel plezier en verwennerij terug.
:val10:
Ik ben een liefhebber van (tong) zoenen en gelukkig deed Tess dat(bij mij). Ik weet dat dit geen garantie is voor andere heren. :lips:
Ik heb een geweldig uur ervaren met Tess.
Lieve Tess bedankt :twosome: voor het fijne uur. Ik ging als herboren weer "de Laan" op.
Hopelijk tot snel maar weer. :val10:
rockym
Komt hier vaker
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Apr 2010, 13:26
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor Reyland » 19 Dec 2017, 00:20

Considering the number of reviews regarding her physical appearance, this post will be about something else.

I am a virgin before today (pushing 30 years of age), never had a girlfriend or touched a woman in my life, also absolutely stupid with words. The idea that of I were to be a virgin and screw up in sex for the one I loved, absolutely terrifies me. The Gods of old and the new must have been watching over me all these years and not letting me die a virgin.

Thankfully, after several months of research and anticipation I have decided to engage in professional help and booked Tess for 2 hours for today. I know that this sounds irrational, because even though I paid for her time I was still very nervous. She taught me how to pleasure a woman and gave very valuable advice across the session. I know it is the job of these ladies to make you feel good, a knowledge which is unfortunately a double edged sword for those who understand. Despite her professionalism, I was touched by how genuine she is and her kindness, as clinical as paid sex can be, she makes it feel that it is something more. For once I felt a lot less lonely to be able to hold someone else beside me. Though I do not have anyone else to compare to, but I was really glad my first time was with her. She has my respect and I will always remember her fondly, I mean...how can you ever forget your first time?

I highly recommend hiring this lady, book an appointment in advance, virgin or no virgin, you are in good hands.

For Tess, if you are reading this, I wish you good fortune with your business endeavors. I believe in you.

Ok, not a virgin anymore, I can die now...Just kidding, I will be coming back even as a zombie.
Reyland
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 23:06
Geslacht: Male

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten

cron