Claire

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Claire

Berichtdoor joeymen » 07 Aug 2017, 20:22

Vandaag (07082017)zonder afspraak langsgegaan bij DS rond een uur of zes. Ik werd ontvangen door Claire, er was prachtig aanbod genoeg maar toch heb ik voor Claire gekozen.

Wat een topbezoek was dit, echt een geweldige dame. Alles was super, het intieme gedeelte maar ook ontzettend fijn met elkaar gepraat, het voelde als een echte GFE date.
Drie kwartier was niet genoeg, dus nog maar een half uurtje erbij geboekt. Alles was zo relaxed, ontspannen en voelde fijn.

Denk dat we beide genoten hebben. Bedankt lieve Claire, dit wordt zeker vervolgd.
Je krijgt van mij een dikke 10, ik kan er weer even tegen.

X J.
joeymen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 Aug 2017, 19:59
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor p-tje82 » 23 Okt 2017, 22:21

Claire is een meisje waar ik al een tijdje langs bij wilde gaan. Echter bij iedere voorstelronde was ze er niet bij. Uiteindelijk dan toch maar het besluit gemaakt om voor een blind date te gaan met haar. En vrijdag de 13de was het dan zover. Na het maken van een afspraak met haar, richting DS gefietst waar ik een kleine 10 minuten te vroeg was. Ik was best wel een beetje nerveus omdat ik haar nog niet eerder had gezien. Echter na een paar minuten wachten kwam ze binnen. En wat een knappe verschijning is ze zeg. Ik had me helemaal voor niks zorgen gemaakt.

Na te hebben afgerekend zijn we voor 3 kwartier naar boven vertrokken en kon de pret beginnen. Na de wasbeurt zijn we beide op bed gaan liggen en begonnen we eerst lekker te (tong)zoenen. Na een paar minuten hier van te hebben genoten, kreeg ik de vraag wat ze allemaal mocht doen. Ik zei dat ze alles mocht doen. Ze leek hier verbaasd om te zijn en vroeg of het wel zeker wist. Alhoewel ik nieuwschierig werd wat ze dan wel niet allemaal in gedachten had, herhaalde ik dat echt alles mocht. Ze begon zich rustig haar weg naar beneden te kussen en likken over m'n lichaam, waar tegen de tijd dat ze bij m'n jongeheer aan kwam die al recht overeind stond. Er ging een rubbertje er om en ze begon me echt heerlijk te pijpen. Hier werd ook uitgebreid aandacht gegeven aan m'n ballen en alle gevoelige plekjes er omheen. Wat doet ze dat lekker zeg. Mijn hemel wat een genot. Na een tijdje kwam ik overeind en ging weer met haar zoenen, waarna ze bovenop me kwam en op verschillende manier begon te berijden. Daarna zijn we langdurig (voor mijn doen dan) overgegaan op missio. Gedurende dat standje speelde ze afwisselend met m'n tepels of liet ze heerlijk d'r nagels over m'n rug glijden. Maar wat ze op dat moment met me deed, ik vond het erg opwindend en ik kwam dan ook erg lekker klaar. Na de hand nog lekker ff geknuffeld en een praatje gemaakt, waarna het weer tijd was om naar huis te gaan. We namen afscheid met een knuffel en een kus.

Ik heb echt enorm genoten van deze dame. Ik vind haar echt een toppertje en ik wil dan ook zeker nog een keer bij d'r terug komen.
p-tje82
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 08 Jul 2017, 12:06
Geslacht: Man

Re: Claire

Berichtdoor Patrickok » 26 Okt 2017, 12:54

Gisteren mocht ik genieten van Claire. En genieten was het. Van het begin tot het eind. Een ontzettend leuke meid met een heerlijk en prachtig lijf.
Niet zoals zo vaak, snel een condoom om en pijpen maar. Nee, eerst heerlijk (tong) zoenen, kriebeltjes, strelingen... Ze neemt de tijd om op te bouwen waardoor ik nog opgewonder werd.
En zeker hebben we elkaars lijf geproefd en verwend en was het heerlijk om met mijn pik in haar te zijn. Maar de verwennerij van haar vingers, lippen en tong zorgden er voor dat ik zo geweldig klaar kwam dat mijn lijf 10 minuten later nog en beetje trilde.
Niet allemaal meteen bellen nu, ik wil ook nog een keer...
Claire.... tot binnenkort.
Patrick
Patrickok
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 06 Apr 2017, 11:42
Geslacht: m

Re: Claire

Berichtdoor Teener Lover » 21 Jan 2018, 16:24

Bij een eerder bezoek aan DS had ik bij vertrek Claire ontmoet, zij kwam aan op hetzelfde moment dat ik vertrok. Mijn eerste indruk was die van een knappe en aardige dame. Ik besloot een afspraak met haar te maken, die afspraak heb ik afgelopen week gehad.

Het was in één woord geweldig. Claire is een heel erg knappe dame met een prachtig figuur (dat appelleert aan mijn nickname alhier…) en, zoals op de DS-site staat, ze is mooi van buiten en mooi van binnen. Tel daarbij op dat ze van seks houdt, dat maakte het een geweldige ontmoeting.

Wat er precies is gebeurd houd ik voor mezelf, maar Claire zoent buitengewoon lekker, doet heel erg haar best om je op te winden, is inventief, geniet zelf met volle teugen en is helemaal zichzelf. Ik vond het een feestje om met haar op de kamer te zijn. Heel bijzonder was dat we ons hoogtepunt op hetzelfde moment bereikten, dat was de spreekwoordelijke kers op de taart.

Wat ik verder heel fijn vond is dat Claire een goed stel hersens heeft. Ik had na afsluiting van het lichamelijke nog een kort maar heel leuk gesprekje met haar gehad. Daarbij bleek dat ze bewust voor werken bij DS heeft gekozen. In het licht van hetgeen zich daarvoor afgespeeld had was ik daar niet in het minst verbaasd over.

Ik ben bang dat ik een nieuwe verslaving heb…. :val10:

TL
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Claire

Berichtdoor Teener Lover » 13 Apr 2018, 16:44

Inmiddels ben ik (een paar weken geleden) opnieuw bij Claire op bezoek geweest. Van mijn vorige bezoek was ik al onder de indruk, daardoor waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Claire slaagde er in die verwachtingen nog te overtreffen. Dat had niet alleen te maken met het feit dat ze gewoon een prachtige dame is, maar ook door haar gedrag. Ze remde me namelijk op de juiste momenten af, waardoor mijn opwinding tot grote hoogte steeg.

Ook nu treed ik (mede op verzoek van Claire) niet in details, maar ze was tijdens deze tweede date nog meer zichzelf dan de vorige keer. Het was daardoor een groot feest in bed, ik was na afloop helemaal leeg en ontspannen. En ook nu hadden we een leuk gesprek na afloop, zo leuk dat we niet merkten dat we ruim over de tijd heen gingen.

Opnieuw zie ik uit naar mijn volgende bezoek, maar haar vakantie en mijn drukke bezigheden zorgen ervoor dat dat nog even kan duren (maar dan is het des te leuker als we elkaar weer zien). En, ik weet zeker dat ik een nieuwe verslaving heb….

TL
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Claire

Berichtdoor tijgert » 04 Feb 2019, 19:25

Ik had al een langere tijd het idee om Claire eens te bezoeken maar het kwam er niet van omdat ik steeds dezelfde heerlijke meid bij DS had die er nu helaas niet meer werkt. Dus ik rondkijken op de website en toen ik zag dat Claire werkte direct een afspraak gemaakt, en dat heb ik geweten! Ze is een heerlijke dame die flink kan babbelen met een super mooi lichaam!
Claire kan super goed pijpen en weet je echt op je gemak te stellen. Ik heb mijn nieuwe vaste Dame gevonden hoor bij DS! wat er verder op de kamer gebeurt is houd ik voor mezelf dat moet ieder voor zich gaan beleven! Maar heus een aanrader! :tongue:

Claire super bedankt voor de fijne tijd en tot snel weer!
xxx :lips:
tijgert
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 Feb 2019, 19:11
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor Buttlight » 04 Feb 2019, 21:32

Buiten gewoon mooi en leuke dame en echte aanrader.
zoals u in overige reactie kun lezem heeft ze inderdaad een mooi afgetrain lichaam en een leuke babbel.

Zij is een van de parels van DS.

Dus als u vam mooi petite dames houd zit u bij Clear goed.
Buttlight
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 26 Jul 2018, 16:28
Geslacht: M

Re: Claire

Berichtdoor henkdewalker » 25 Feb 2019, 23:02

Claire heb ik al zo'n 4 keer bezocht en het is iedere keer een feest om haar weer te zien.
een bijzonder mooie verschijning is ze, een vrouw uit je dromen, 
een model ,een filmster, maar ook je buurmeisje ,(wel een héél mooi buurmeisje,
die wonen niet in mijn straat) ze kan het allemaal zijn.
De eerste keer dat ik haar zag viel m'n tong op m'n schoenen,zo mooi
Haar fysieke verschijning doet je klappertanden, alles in perfecte proporties.
En ze heeft een heel lieve zachte stem en ook karakter.
Een rust gaat er van haar uit, wat alles gemakkelijk doet verlopen.
Tenminste zo ervaar ik het ,maar wat voor haar misschien wel heel anders is.
Ik kan eigenlijk niks bedenken wat ik niet prettig aan haar vindt.
Echt een aanrader als je een echte GFE zoekt ,ik ben iedere keer met 
een big smile naar huis gegaan.
Claire tot gauw weer.
henkdewalker
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 25 Feb 2019, 22:27
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor henkdewalker » 25 Feb 2019, 23:10

Claire heb ik al zo'n 4 keer bezocht en het is iedere keer een feest om haar weer te zien.
een bijzonder mooie verschijning is ze, een vrouw uit je dromen,
een model ,een filmster, maar ook je buurmeisje ,(wel een héél mooi buurmeisje,
die wonen niet in mijn straat) ze kan het allemaal zijn.
De eerste keer dat ik haar zag viel m'n tong op m'n schoenen,zo mooi
Haar fysieke verschijning doet je klappertanden, alles in perfecte proporties.
En ze heeft een heel lieve zachte stem en ook karakter.
Een rust gaat er van haar uit, wat alles gemakkelijk doet verlopen.
Tenminste zo ervaar ik het ,maar wat voor haar misschien wel heel anders is.
Ik kan eigenlijk niks bedenken wat ik niet prettig aan haar vindt.
Echt een aanrader als je een echte GFE zoekt ,ik ben iedere keer met
een big smile naar huis gegaan.
Claire tot gauw weer.
henkdewalker
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 25 Feb 2019, 22:27
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor sun0rob » 24 Apr 2019, 17:53

Her name is Claire...
... élégance with flair!

Tijdens mijn wereldreis land ik in het Haagje Nieuw Oost Indien 200 AhA
Bij de residentie met de rode kapjes, waar ik als een grijze wolf binnen ga

Ik bel en plots de deur is open; passeer het matras en bestijg de treden
Bij lieve Kim! doe ik een gift voor het goede doel van de Eros dartelheden

Per ongelukkigerwijs ontmoet ik voor het eerst op deze barokke fancy fair
een sprankelend, spontane. mooie, edele jongedame: Haar naam is Claire

Samen hebben wij de snel omvliegende tijd edelmoedig levendig ontbloot
We deden "easy good our best" zodat ieder verwonderd heerlijk genoot

Claire neigt soms wat breedbandig haar fascinerende babbelbox te doen
Het fraaie van haar is: snoer haar gewoon de mond met een tedere zoen

Verrassend bezorgde lieve Kim! een overheerlijk diner van patat en friet
Dat is yum yum erg lekker. Maar niet het meest geweldige waarvan ik geniet.

Tsja.. Claire.."In the heat by candle light" spelen we wat met vlam en vuur
Het hemelse water regent drup, drup en gaf een prikkelend heet avontuur.

Tussen mijn oren werd het speciale dieptepunt erotisch in mijn hart geraakt
Mijn egoïstische gevoel steeg naar grote hoogte. Ik voelde me herboren naakt

In het geheim met tedere vibraties kleurrijk dansen met sympa stoere Claire
Zachtjes op en neer surfen in bruisende golven. Spetterend ben ik in the air

Claire is heel muzikaal.. als virtuoos beiaardier bespeelt zij het vleselijke carillon
Hoge, lage noten wisselden door het dolle en escaleerden in a very hot bonbon

Tsja.. "It is in the air"... Dear lady Claire zal ik niet gewoon de hemel in prijzen...
Op de aardkloot zal Claire als een "angel"... als een "star"... van nature rijzen !!

My bow to Claire
She is a lovely fair

Sun0rob

Au CLAIRE de la lune,
Mon ami Pierrot,
Prête-moi ta plume
Pour écrire un mot.

(Frans volkslied 18e eeuw componist Jean-Baptiste Lully)
sun0rob
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 23 Okt 2015, 23:42
Geslacht: man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 105 gasten