Borsten vol melk!

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Borsten vol melk!

Berichtdoor RobHaarlem » 19 Jul 2021, 13:53

3 weken terug spontaan langsgegaan.
Heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en een leuk praatje gemaakt. Daarna op de bank een drankje gedronken terwijl de vrouwen zich voorstelde. Een prachtige Nederlandse dame met rood haar trok direct mijn aandacht. (Naam even kwijt) Ze was heel vriendelijk en had een prachtig figuur met mooie volle borsten. We gingen naar haar kamer en deden onze kleding uit. Mijn ogen vielen direct op haar volle borsten met mooie grote tepels. Ze keek mij ondeugend aan en ik begon haar borsten te strelen. Direct drupte er wat melk uit :w00t: Dit had ik niet verwacht. Dit was heel geil om te zien. Ze vertelde dat ze zwanger was geweest en nog borstvoeding gaf. Ik vroeg of ik meer kon zien en dat was goed. We gingen op bed liggen waar ze me heerlijk pijpte! Tussendoor likte en zoog ik aan haar tepels waar het melk maar bleef stromen. Toen ik tijdens het pijpen bijna klaarkwam vroeg ze me bovenop te gaan zitten en over haar borsten te spuiten. Terwijl ik mij verder aftrok en tot een hoogtepunt kwam kneep ze in haar eigen borsten waarna het melk alle kanten op spoot! Zo'n geile ervaring had ik nog nooit gehad! Al snel kwam ik klaar en spoot haar borsten helemaal onder! Het was een enorme zaadlozing. Je zag haar genieten en verbaasd kijken dat mijn sperma maar bleef komen. Ze smeerde het over haar borsten gemengd met melk uit waarna we samen uitgeput gingen liggen. Mijn lul was nog keihard en na 15 minuten gingen we weer verder! Ik nam haar doggy en hadden heerlijke sex! Ze vroeg of ik nog een keer over haar lichaam klaar wilde komen, ze was benieuwd of er nog meer in zat.. dit liet ik mij geen 2x vragen. Ze zoog me tot een hoogtepunt waarna de condoom afging en ik weer een flinke zaadlozing over haar lichaam spoot! Wat was het geil! Het melk drupte er nu zelfs uit zonder dat we aan die mooie borsten zaten.

Dit was voor mij de beste ervaring ooit! Weten jullie de naam van deze mooie lieve roodharige vrouw? Bij het winnen van de maandactie weet ik het wel! Wat een geweldig prive huis! Jullie zijn toppers! De leukste en schoonste die er maar is!

Tot snel! Rob
RobHaarlem
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 19 Jul 2021, 13:31
Geslacht: Man

Re: Borsten vol melk!

Berichtdoor Maestro » 22 Jul 2021, 22:06

RobHaarlem schreef:Dit was voor mij de beste ervaring ooit! Weten jullie de naam van deze mooie lieve roodharige vrouw? Bij het winnen van de maandactie weet ik het wel! Wat een geweldig prive huis! Jullie zijn toppers! De leukste en schoonste die er maar is!

Tot snel! Rob
Moet Ruby zijn, toch? :)
Maestro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 10 Jul 2021, 16:46
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 92 gasten

cron