Sara

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Sara

Berichtdoor Chipmunk » 07 Jul 2017, 22:34

Voor het eerst bij DS geweest en via de website Sara uitgekozen. En wat een goede keus, echt een topper!! Weet precies wat te doen, heeft humor, is heerlijk zacht en prachtig bruin. En na een geweldige sessie nog even afsluiten met een extraatje!
Dank Sara, je hebt mij na 25 jaar huwelijk weer laten ervaren hoe leuk en fijn sex kan zijn. Als het ware ontmaagd op je 48e!
Ik kom zeker terug bij haar, we hebben al wat spannends afgesproken voor de volgende keer...
Chipmunk
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 Jul 2017, 18:18
Geslacht: m

Re: Sara

Berichtdoor Simply me » 30 Jun 2021, 14:00

2 weken terug ben ik een uur bij Sara geweest. Ze was iets later omdat ze in de file stond.
Ze vond het vervelend om te laat te komen, maar dat maakte ze helemaal goed.

Ze bouwde de spanning rustig op en gebruikt daarbij haar hele lichaam.
Sensueel is een woord dat perfect bij Sara past. Na het intieme gedeelte heeft ze nog een heerlijke massage gegeven.

Sara dank jewel voor een heel fijn uurtje!!!
Simply me
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 Jun 2021, 13:28
Geslacht: Man

Re: Sara

Berichtdoor Simply me » 26 Jul 2021, 15:01

Sara is echt een prachtige dame. Ze mag met recht een Arabische prinses genoemd worden.
Een mooi lichaam en hele zachte volle lippen.
Ze is ontzettend sensueel. Met een zeer opwindende massage weet ze de spanning op te bouwen, om je tot een heerlijk hoogtepunt te brengen.

Ze is lief, grappig en zorgt ervoor dat je op je gemak bent.
Sara is echt een topper!
Simply me
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 Jun 2021, 13:28
Geslacht: Man

Re: Sara

Berichtdoor Drydrawer » 27 Jul 2021, 16:51

Hoe Sara zo weinig reviews heeft snap ik niet.
Zij is een geweldige meid. Een Arabische meid met heerlijke borsten en billen. Zij laat veel toe, bespreek goed wat wel en niet mag met haar. Elk persoon verschilt natuurlijk.
Op de website staat dat ze B cups heeft, die kunnen ze veranderen naar C cups. Heerlijk om vast te houden en heerlijk natuurlijk, geen neptieten.
Zij geeft een heerlijke massage dat er voor zorgt dat je volledig klaar bent voor alles wat daarna komt. Haar massage is kalmerend en heerlijk erotisch. Het intieme gedeelte is ze echt kanjer, ik kon het niet lang volhouden door haar.
Laatste 10 minuten heerlijk in bad met haar gezeten.
Ik snap wel waarom iedereen haar reserveert! Sara, hopelijk tot snel. Volgende keer neem ik fooi mee, dat verdien je echt! Dank je voor een ont stressende sessie, je hebt er voor gezorgd dat ik er weer tegenaan kan!

Reserveren is slim als je haar wil! Als je dat niet doet loop je een grote kans haar mis te lopen, en ze is het echt waard. Neem ook een uur met haar, ik verzeker je dat je daar geen spijt van zal hebben! En voor 15 euro extra kan je nog lekker met haar in bad zitten, daar zal je ook geen spijt van krijgen!
Drydrawer
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 12 Mei 2021, 15:41
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten