Isa

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Isa

Berichtdoor akik » 27 Mei 2022, 10:42

Ik ben al verscheidene keren bij Isa geweest (ook in Dordrecht). Sinds kort is zij bij DS te bezoeken; een geweldige aanwinst voor dit prachtige huis.

Isa is een heerlijke kanjer. Ze heeft een leuke en vrolijke uitstraling, ze is een prachtige verschijning met een mooie lach op haar gezicht, en heeft een prachtige lijf (stevige borsten en mooie rondingen). Daarnaast is ze lief, spontaan, erg vriendelijk en prettig in de omgang. De sex met haar is echt geweldig; ze beheerst alle onderdelen van een goeie vrijpartij tot in de puntjes. Isa heeft er echt plezier in (of het moet natuurlijk aan mij liggen :cool: ).

Met haar beleef ik een ultieme GFE en ze is telkens weer voor herhaling vatbaar.

Isa, tot gauw!

:lips:

Akik
akik
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 26 Mei 2022, 18:00
Geslacht: m

Re: Isa

Berichtdoor sixty9er » 20 Nov 2023, 11:28

De vele (zeer) goede recensies en fraaie foto's deden mij besluiten om onlangs een 'blind date' met Isa te maken. Het was een succesvol en heerlijk (oraal) feest!

Had eerst afgesproken voor een half uur via de geweldige gastvrouw Wendy maar nadat we op de kamer waren en we meteen vol stonden te tongzoenen na 1 minuut besloten er een date van 60 minuten van te maken.

Wat een heerlijke vrouw is Isa! Enthousiast, schoon en fris, mooi, super goed in tongzoenen, lief, ervaren en bedreven, wat wil een man nog meer?!

We hebben het grootste deel van het uur heerlijk gevreeën, vooral getongzoend, op elkaar gelegen, naar en met elkaar gelachen (zeer goede klik!) en gezellig gepraat kortom op en top genoten!

Een regelrechte aanrader deze schat! Thank you very much Isa for our wonderful date, loved it! See you again! XXXXXXXXXXXXXXXXX
sixty9er
Komt hier vaker
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 19 Apr 2008, 18:34

Re: Isa

Berichtdoor King Dingeling » 15 Mrt 2024, 17:33

Wat een ongelofelijke, heerlijke, prachtige en lieve vrouw. Deze eerste (blind) date met Isa was in alle opzichten geweldig.

Alleen al de trap op naar boven met uitzicht op haar prachtige lijf. Laat staan op de kamer waar we, na even snel opfrissen, binnen no time half naakt, intens tongzoenend en kroelend op bed belandde. Isa laat je zo intens genieten dat het uur veel te snel voorbij vloog en 1 groot geil feest was.

Overige details laat ik maar even achterwege, maar werkelijk alles klopt gewoon…, omschrijving, foto’s, passie, drive, en vooral die spontane, lieve verleidelijke lach.

Ik heb een super fantastische date gehad met Isa, en zij gaat mij zeer zeker vaker terugzien.

Big thanks Isa, and see you soon again., XXX
King Dingeling
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 05 Okt 2010, 01:31
Geslacht: M


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten