Angie

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

angie

Berichtdoor wim1963 » 12 Dec 2013, 21:55

Ik ben naar de laan geweest had recencies gelezen dat je met een grote smile weer naar huis gaat,nou hier is niks over gelogen ik krijg hem er niet meer vanaf voorlopig. :smile:
Heb gekozen voor mijn aziatische schoonheid ANGIE, zij was mijn vervroegde verjaardagscadeau :kerst20: ik heb haar uitgepakt en heb zeker geen spijt gekregen van dit cadeautje :dance:
vooral pijpen zonder condoom is een waar genot bij dit wondertje van de natuur,ik heb erg van je genoten lieverd ik ga nu lekker van je dromen geile groetjes van wim :tongue:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Re: Angie

Berichtdoor Lutheran » 29 Dec 2013, 14:00

Op zaterdag 28-12 kwam ik op de laan ik was met Lotus een uurtje naar kamer 4 gegaan maar na die uur wilde ik
Angie ook nog eventjes voor mezelf hebben dus heb ik dat maar gedaan Angie voor een uurtje geboekt want ze was nog
nog gelukkig vrij, even lekker met Angie gedouched daarna snel naar de kamer toe

Op de kamer aangekomen ging ze op de bed liggen dus ik plofde ernaast eventjes geklets met haar toen
ging het lekkers beginnen maar dat hou ik voor mezelf :tongue:

De tijd ging echt te snel voorbij dus had een halfuurtje erbij geboekt met Angie en dat vond ze helemaal niet erg
Snel ff gedouched kreeg ik een lekkere massage van haar en we hebben nog even geklets.

Na de halfuur stonden Angie en ik boven de trap en kreeg ik nog een lekkere :lips: van haar en ze zei dat ze mij snel weer wilt zien :Cheer:
Angie ik weet het zeker voor jou kom ik echt weer terug
Gebruikers-avatar
Lutheran
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 06 Okt 2012, 03:01
Woonplaats: Delft
Geslacht: Man

Re: Angie

Berichtdoor Jack » 26 Feb 2015, 10:50

Ik zag dat er al een tijd geen ervaringen met Angie meer geschreven zijn. Dat is erg jammer.
Laatst had ik een afspraak met mij en wat een geweldige ervaring. Had een afspraak voor een uur met haar. Tijd ging veel te snel voorbij.
Was wat moe aangekomen bij DS en ging snel met Angie naar de kamer. Eerst heerlijk op bed geploft en lekker wat gepraat, geknuffelt en al snel was mijn energie weer op peil. Maar goed ook.
Snel de kleren uit en de wasbeurt en vervolgens gingen we beiden los.

Heerlijk tongzoenen en wat kan Angie pijpen. Heerlijk om te zien hoe haar lippen rond mijn penis op en neer gingen. Nadat mijn penis goed stijf was lekker op de ouderwetse stand, vervolgens draaiden we om en klom ze bovenop mij. Heerlijk om haar aan te kijken terwijl ze op mijn penis rijdt. Daarna op zijn hondjes en hield ik het niet meer en kwam heerlijk klaar.

Wederom was mijn energie peil enorm lag, maar de smile op mijn gezicht enorm!

Heerlijk wat een meid.

Groetjes en tot de volgende keer :lips:
Jack
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 21 Apr 2008, 17:42
Geslacht: man

Re: Angie

Berichtdoor discovery » 18 Dec 2015, 17:40

goedemiddag,

Pas geleden ( en gisteren :) ) was ik bij ds. Ja ik kom er graag. Een heerlijke plek om je te ontspannen.

Ik persoonlijk vind het altijd leuk om te kiezen... het heeft zo iets leuks en erotisch als de dames zich één voor één voorstellen. deze keer had ik wat minder geluk... er waren op dat moment maar drie dames beschikbaar. Maar daar kwam ze voorbij... Angie!! Met haar ondeugende ogen keek ze me aan, en ik was meteen verkocht.

We gingen gezellig wat kletsend naar de kamer. Daar gekomen kleertjes uit en even wat opfrissen. Daarna lekker op het bed gaan liggen en van het één naar het ander.... ( u begrijpt mij wel). Ik moet eerlijk zeggen dat Angie echt een pijpengeltje is!! FANTASTISCH!!!! Wat was dat lekker. Ik moest haar een halt toe roepen want anders kwam ik al .........En ik wilde natuurlijk ook nog wat andere dingen met deze lekkere dame doen!

Nou ja... het was een heerlijke ervaring met een hele leuke dame. Ook zij is zeker de moeite waard.

Angie bedankt en misschien kies ik je de volgende keer weer.... En anders die keer daarna, want ik heb meerdere favorieten!!

xxx discovery
discovery
Komt hier vaker
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 10 Nov 2014, 12:37
Geslacht: man

Mijn ervaring met Angie

Berichtdoor Sammeke » 03 Feb 2016, 03:52

Al een paar keer op de DS site likkebaardend foto's van Angie bekeken, en maar eens de stoute schoenen aangetrokken en na afspreek naar de Laan van NOI gewandeld. Ontvangst was vriendelijk, en na mij gemeld te hebben bij de receptie werd na de financiële afhandeling Angie geroepen. Na met Angie kennis gemaakt te hebben naar de kamer begeleid, Angie voorop....prettig beloftevol uitzicht :dance:
Tegenvaller was wel de wasgelegenheid, de vloer nog nat, en de wasbak niet veel groter dan op gemiddeld toilet, had van een privéhuis met zo'n naam toch echt beter verwacht :|

Maar Angie zag er echt zeer appetijtelijk uit, dus vol goede zin aan de pret begonnen. En Angie deed ook lekker mee, heerlijk speels plagend en soms wat giechelend Zoenen was lekker speels, ze plaagt graag, en nodigt je uit om haar lichaam helemaal te verkennen....heb mij dan ook laten verleiden om haar heerlijk frisse en natte kutje te beffen :tongue:
Daarna de rollen omgedraaid, en heeft Angie mij met condoom heerlijk gepijpt......dat kan deze kleine Chinese dame echt fantastisch :w00t:
Op het randje van klaarkomen ging Angie op mij zitten, en heeft zij mij als een heuse cowgirl de sterren voor mijn ogen gereden! Na deze wilde rit stapte Angie af en ging op haar knietjes voor mij zitten, haar prachtige kont omhoog uitnodigend voor doggy style :cool: :tongue: duurde dan ook niet lang voordat ik met mijn handen om haar hoofd in haar mond de condoom heb gevuld......wow :w00t:

Kort en goed, Angie is een heerlijk Chinees sexbeest, lekker lichaam, leuk koppie, en weet hoe zij haar hele lichaam moet gebruiken om het je wel heel erg naar de zin te maken.
Ik ga zeker nog wel eens naar Angie terug om meer van haar te genieten en te ontdekken.....want volgens mij biedt Angie nog veel meer heerlijke seksuele diensten :tongue: :w00t: :cool:
Sammeke
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Feb 2016, 03:45
Geslacht: Man

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Dianes Secret, Angie

Berichtdoor Sammeke » 17 Mrt 2016, 18:47

Afgelopen zaterdag weer afgesproken met Angie....tja, wat zal ik zeggen, klein beetje verslaafd geraakt aan deze heerlijke kanjer :)
De kamer was nu veel beter dan vorige keer! Lekker ruim, airco, en groot bed om samen op te spelen!
Vrolijk kwebbelend waste Angie mij, om mij daarna alvast een voorproefje te geven van al haar lekkers toen zij zich uitdagend ontklede.....wat heeft zij toch een heerlijk lichaam en een lekker uitdagend koppie :P

Nadat ze naast mij op bed was gekropen begon ze meteen te plagen, te knuffelen en te zoenen, maar zin om haar heerlijk frisse kutje weer te proeven, en daalde af naar haar heerlijke plekje
hmmmm....lekkah en volgens mij kon Angie hier ook wel van genieten :)
Vervolgens rolde Angie vakkundig met haar mond een condoom om, en trakteerde zij mij op een fantastische pijpbeurt dan weer subtiel met tongetje en plagend, en dan weer heerlijk diep....gevaarlijk lekker!!!
Net voordat Angie mondeling mijn point of no return bereikte, wat zij overigens feilloos aanvoelde, ging zij uitnodigend op haar rug voor mij liggen....dat laat je je toch geen twee keer zeggen ;)
Maar Angie wilde toch echt op z'n hondjes, en ging zij verleidelijk op haar knieën voor mij zitten....zo strak, en zo lekker :) :P
Toen ik het niet meer kon houden heeft zij mij weer heerlijk diep klaar gepijpt :) :P

Angie, dank je wel.....je was weer geweldig!!!
Snel sparen voor volgende afspraak, tot gauw weer kanjer!!!
Sammeke
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Feb 2016, 03:45
Geslacht: Man

Angie

Berichtdoor George2 » 19 Sep 2016, 14:30

Aan het begin van de middag een uurtje met Angie in de Mara Hari.
Gaan we in bad vroeg ze, en ik antwoordde laat maar vollopen we zien wel.
Lekker op bed gevreeën en toch maar de laatste 10 min. in het bad.
Het was heerlijk Angie, dank je wel.
George
George2
Komt hier vaker
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 09 Feb 2010, 23:00
Geslacht: Man

Re: Angie - het kan verkeren helaas

Berichtdoor Sammeke » 15 Aug 2017, 19:26

Afgelopen vrijdag weer eens in de buurt van Den Haag, Diane's Secret, en gezien mijn vorige ervaringen een afspraak gemaakt met Angie. Het kan verkeren, en het liep toch enigszins uit op een soort van koude kermis!

Angie had wellicht een mindere dag, maar ze was op z'n zachts gezegd niet in de stemming, afstandelijk, kwebbelde wel wat, maar het voelde eigenlijk al dat het geen spetterende ervaring zou worden! Het werkte ook niet mee dat we terecht kwamen in veredelde gangkast #7, een voor een privéhuis van dit kaliber ondermaats, te klein en onverzorgd kamertje.

Maar goed, zoals gezegd was Angie kennelijk niet in de stemming, zeker geen schim van de Angie van vorige afspraken. Geen spontaniteit, geen initiatief, zoenen ging niet verder dan tong-blocking, alles was te gevoelig, te krap, en ondertussen 'te' overdreven kreunen.
Voor verdere activiteiten dan handwerk en pijpen had ik na het voorspel, als je dat zo mag noemen, helemaal geen behoefte meer. Positief was wel dat ze hierbij nog wel de energie kon opbrengen om mij tijdens het pijpen zo af en toe een geile blik te werpen.

Na afloop geen afsluitende massage of een gezellige babbeltje, maar in plaats daarvan een onsamenhangend relaas over slechte Nederlandse gezondheidszorg, door brand omgekomen varkens, domme verongelukte vakantiegangers, dat mensen tegenwoordig psychopathisch zijn, dat ze blij met verblijfsvergunning en geen Nederlands paspoort zou willen, etc. Beetje onthutsend einde van een toch al niet zo'n geweldige ervaring.

Echt ontluisterend was het toen ik het washandje wilde pakken, en Angie mij vriendelijk wist te vertellen dat deze toch echt niet voor mij was maar voor haarzelf.....en dat dan weer wel met een brede glimlach, op z'n zachts gezegd ietwat klantonvriendelijk.

Al met al geen beste ervaring. Zeker kijkend naar pret versus de prijs, is € 150,-- over the top en geleverde dienstverlening ondermaats.
Weet niet wat er in de periode tussen de eerste afspraak tot nu met haar is gebeurd, maar voor mij de laatste keer met Angie!!!
(hookers.nl: https://www.hookers.nl/forum/clubs-privéhuizen/nederland-aa/zuid-holland/71338-den-haag-laan-van-noi-200a-dianes-secret-angie)
Sammeke
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Feb 2016, 03:45
Geslacht: Man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 244 gasten