Blind date

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Blind date

Berichtdoor BrilSmurf » 14 Mrt 2010, 11:08

Ik had mijn verjaardag nog niet gevierd op de Laan, en daar was het echt toch eens hoog tijd voor. Dus Maria maar eens een im gestuurd en haar gevraagd om mij eens lekker te verassen. Ik wou 1,5 uurtje langskomen en verder heb ik Maria de vrije hand gegeven. Nou dat kun je rusting aan Maria overlaten, ze mailde me terug dat ik om 20:00 langs kon komen zonder verder enige details aan mij te verklappen.

Kwart voor acht kwam ik aan op de Laan alwaar ik met 3 zoenen werd verwelkomt door Maria. Even lekker met haar zitten kletsen onder het genot van een drankje. Maar op een gegeven moment was het toch echt tijd voor mijn blind date, alleen wist ik nog niet dat ik dit letterlijk moest nemen. Maria nam me mee naar boven naar kamertje 3, alwaar ik plaats moest nemen in de stoel van haar. Vakkundig werd ik door haar geblinddoekt, ze wenste me veel plezier en verliet de kamer. Daar zat ik dan, geblinddoekt, geen idee wat er gebeuren ging.

Niet al te lang daarna hoorde ik de deur opengaan, ik hoor geschuifel door de kamer, ik ruik een vleug van een zoete parfum, maar verder houdt ze zich stil, ze wil zichzelf niet verraden. Even denk ik dat ik een 2e DS Girl in de kamer hoor schuifelen, maar zeker weten doe ik het niet. Ik zie niets (Maria heeft haar werk goed gedaan), maar al mijn andere zintuigen staan op scherp. Plots gaat er een schok door mijn lijf, zonder dat ik het verwacht had werd er opeens zachtjes aan mijn vingers gelikt en gezogen. Ik weet dat de vingers een erotische zone zijn, maar als je geblinddoekt bent voelt alles dubbel intens. Terwijl ik zit te genieten hoor ik opeens links van mij geschuifel, nu weet ik het zeker, we zijn niet alleen, er is een 2e DS Girl in de kamer. En met dat ik me dat realiseer, voel ik ook warme lippen om de vingers van mijn andere hand, pffff, ik had het nu al warm. Met zijn tweeën verwennen ze me heerlijk terwijl ik in de stoel zit, ze zoenen me 1 voor 1, maar ook tegelijk, sabbelen lekker aan mijn oren en hun handen gaan over mijn hele lichaam.

Nog steeds weet ik niet wie het zijn, maar na de eerste zoen had ik al een vermoeden wie 1 van mijn prinsesjes zou kunnen zijn. Om het zeker te weten moet ik even met mijn handen haar billen vastgrijpen, maar ik durf mijn handen nog niet te gebruiken. Ik laat me eerst nog maar eens lekker verwennen. Nog steeds geblinddoekt wordt ik door mijn 2 schatjes uitgekleed, af en toe wankelend op 1 been, maar uiteindelijk lukt het allemaal. Daarna lijdt 1 van hun mij naar het bed, het is het meisje waarvan ik een vermoeden heb wie het is. Als we op het bed aankomen krijg ik de kans om met mijn handen op verkenning te gaan. Al snel vind ik haar billen, haar heerlijke ronde billen, billen die ik gehoopt had vast te kunnen grijpen. Ik wist het zeker, dit kan maar 1 schatje zijn, dit is Robin, het zoenen, de heerlijke billen, dit is zeker Robin.

Maar wie o wie is het andere prinsesje, zij doet er alles aan om niet herkent te worden, af en toe mijn handen tegenhoudend zodat ik geen bekende plekjes bij haar vind. Ik twijfel tussen 2 meiden, maar ze is heel geraffineerd, ze weet me steeds op het verkeerde been te zetten. Als ze me zoent is er een vleug van herkenning, maar zeker weten doe ik het niet. Tijdens het hete spel wat er zich het komende uur afspeelt op het bed word ik toch steeds zekerder, ik herken steeds meer plekjes en handelingen van mijn favoriete DS Girl, dit moet Sandy zijn.

De hele tijd wordt ik verwent door 2 lieve schatjes, ik ben nog steeds geblinddoekt, totdat op een gegeven moment er nog maar 1 op me ligt. Waar is de ander gebleven? Zit ze in de stoel stiekem mee te genieten, ik weet het niet. Ik vraag zachtjes aan mijn overgebleven schatje of ik haar dan eindelijk mag zien. Ze plaagt me nog even door me over mijn hele lichaam te zoenen, maar heel langzaam, tergend langzaam, verwijdert ze dan eindelijk mijn blinddoek. Als ik mijn ogen op doe, zie ik dat het licht in de kamer gedimd is, het is bijna donker in de kamer. Maar tegenover mij zie ik twee fonkelende ogen, 2 lieve kuiltjes in haar wang en een volle lach van Robin. We zijn met zijn tweeën, mijn tweede mysterie girl heeft ons verlaten. Nu weet ik nog steeds niet zeker of dit echt Sandy is geweest.

Robin en ik ga nog gezellig een half uurtje door, de tijd vliegt om. Maar wat was dit een ervaring, een echt leuke verassing, prima geregeld door Maria, en heerlijk verwent door Robin en Sandy (of was het toch iemand anders).

Maria, bedankt voor deze leuke verassing, ik weet dat ik dit rustig aan jou kan overlaten.
Dikke kus voor Robin en Sandy (en als het Sandy niet was, dan geef je deze kus maar aan mijn mysterie girl)

xxx
Gebruikers-avatar
BrilSmurf
Komt hier vaker
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 10 Mrt 2008, 19:14
Woonplaats: Smurfendorp

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 41 gasten

cron