Fleur

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Fleur

Berichtdoor ingang » 13 Jul 2014, 20:55

Afgelopen zaterdag was ik op de agenda aan het kijken wie er van de dames aanwezig zou zijn. Nu waren het er 3 die ik nog nooit gezien had. rond 1500 zouden ze alle 3 aanwezig zijn. En zou me de kans geven er toch een gezicht bij te plaatsen. Helaas helaas, twee van de dames bezet. In de voorstel ronde zat gelukkig nog 1 dame die ik wilde ontmoeten. Fleur. leuk en petit voorkomen.

Vind het altijd spannend een nieuwe dame. Blijkbaar zij ook. Zij is spontaan het lieve buurtmeisje uit je straat.
Ze heeft een vlotte babbel, als je wat onzeker bent zeker wegneemt. Na een heerlijke massage en pijpbeurt.

Het is een heerlijk gezicht om haar bezig te zien, vooral als ze op je rijdt. na 45 min was het toch echt tijd.

Ik zal haar zeker nog een x willen doen.Ik zorg dan zeker, dat ik een afspraak met haar heb.
ingang
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 24 Feb 2013, 18:07
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor frank/melissa » 31 Jul 2014, 14:43

Fleur is een heerlijke lieve jonge meid met sprankelende ogen. Het is heel gezellig om met haar te zijn. Ze kwebbelt direct heel vertrouwd met je en de seks met haar is prima. Frank
frank/melissa
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 20 Jun 2014, 09:49
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Sabbelig » 27 Feb 2015, 19:31

Zojuist een date gehad met Fleur. Fleur ken ik nog van haar eerste weken. Ik was een van de eerste bezoekers van haar en dat wist zij zich nog goed te herinneren :wub: .

Het was de wisseling van de wacht dus het was behoorlijk hectisch, maar de gastvrouw had alles onder controle. Ik werd verwelkomt door een prachtige dame. Ze stelde zich voor als Mila. Euh ik was even behoorlijk van mijn padje want wat een mooie verschijning zeg pfff :dance: .

Na even gewacht te hebben (wat ik niet erg vond tussen al dat schoon en het voorstellen :w00t: ) kwam Fleur en Fleur is nog steeds een heel bijzondere dame. Ze is spontaan, vrolijk, lief, mooi, zorgzaam en kent nu wel de fijne kneepjes van het vak :lips:

Ik vond het fijn te merken dat ze mij niet vergeten was en dat heeft ze mij ook laten merken. Ik mocht niet meer te veel praten en complimentjes geven en moest van haar gaan liggen. Ik ben toen heerlijk verwend door haar. Na het grote knuffelgehalte en de heerlijke fellatio, heb ik haar gevraagd om de rollen om te draaien. Ik heb Fleur toen genomen in mijn favoriete standjes en Fleur genoot er zichtbaar van. Ik ben een stille genieter volgens haar :cool:

Fleur heeft absoluut het Sabbelig keurmerk :inlove: Het was een tijd geleden en die had ze al dik verdiend maar ze is wederom door de keuring heen :dance:
Sabbelig
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 04 Dec 2009, 11:11
Geslacht: m

Re: Fleur

Berichtdoor bennn91 » 22 Dec 2016, 20:07

Wauw. Net een uurtje bij Fleur geweest en wat is ze heerlijk zeg.

Normaal gesproken maak ik altijd een afspraak en kom ik eigenlijk altijd voor Donna. Dit keer wilde ik me laten verassen, en dat is gelukt!

Fleur is vriendelijk, lief, maar ook zeker sexy. Komt mischien onschuldig over, maar dan veranderd snel op de kamer! Ze zorgt er echt voor dat jij met een lach naar buiten loopt. En manmanmanman, wat keek ze me sexy aan terwijl ik bovenop bezig was! Herhalingsgevaar is zeker groot!
bennn91
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 19 Jun 2015, 20:27
Geslacht: Man

Fleur verrast je telkens weer!

Berichtdoor Maupie » 30 Dec 2016, 23:18

Inmiddels is het alweer twee weken geleden dat ik mijn derde date met Fleur had dit jaar. Het was zo goed dat ik jullie een recensie niet mag onthouden! Fleur ken ik al jaren en als je haar ziet valt vooral haar prachtige volle lach op waarbij ze haar mooie witte tanden toont. Fleur is werkelijk een plaatje om te zien en zoals Donald Jones ooit zong, zou je haar het liefst in een doosje willen doen. Behalve dat ze een ontzettend knappe verschijning is, is Fleur een heel spontaan meisje met een geweldig leuke babbel.

Ik had een date van een uur in de Jungle omdat tijdens het maken van de afspraak al bekend was dat mijn favoriete kamer die middag langdurig besproken was. Als je per se een kamer met jacuzzi wil hebben valt er dan verder niets meer te kiezen. Maar goed, de Jungle is natuurlijk ook een prima kamer met een lekker ruim bed.

We startten onze dat op dat bed en kletsten elkaar eerst even gezellig bij. Na een tijdje vroeg Fleur of ik haar wilde uitkleden. Ze had een leuk zwart kanten jurkje aan met lange mouwen. Het jurkje ging vrij vlot uit en daaronder vandaan verscheen een prachtig lingeriesetje. Na nog wat kletsen en zoenen stelde Fleur voor om in bad te stappen.

Toen we in bad stapten bleek dat het water toch iets minder warm was dan gedacht. Fleur zag het positieve er wel van in en zei dat we nu niet zo lang in bad zouden zitten waardoor we eerder met elkaar aan de slag konden gaan. We praatten nog leuk verder vanaf waar we op bed waren gebleven, terwijl we elkaars lichamen tegelijkertijd verkenden. Om de stemming nog verder te verhogen werd er veelvuldig gezoend en gekust. We rookten nog snel een sigaret en stapten vervolgens uit bad.

Op bed zoenden we elkaar eerst nog wat voordat Fleur andere plannen met mij kreeg. Kussend daalde ze langzaam af naar beneden en eenmaal aangekomen op de plek waar het zou gaan gebeuren plaagde ze mij vervolgens door mijn liezen en ballet te blijven zoenen en likken. Ik raakte bijna buiten zinnen van verlangen, ik wilde niets liever dan haar lippen om mijn pik voelen. Dat gebeurde ook en mijn geduld (of beter gezegd, mijn ongeduld) werd groots door Fleur beloond. Ze pijpte mij zonder condoom op een manier wat ik niet van haar kende. Ik kom het niet laten om op te merken dat ze in de tussenliggende tijd iets had bijgeleerd. Volgens Fleur was dat niet zo en hanteert ze meerdere technieken. Haar orale kunsten verschillen per date. Ik genoot intens van haar Frans, waarbij ze veelvuldig haar tong gebruikte en mijn ballen zeker niet vergat. Het was in één woord briljant wat ze deed en na een tijdje moest ik haar toch echt afremmen. Na een korte pauze waarbij we elkaar lekker zoenden, ging het partijtje Frans vrolijk verder. Ik raakte in een spagaat omdat ik enerzijds niet wilde dat ze daar ooit nog mee zou stoppen en anderzijds moest dat wel omdat ik ook nog intiem met haar wilde gaan.

We draaiden de rollen om en ik begon Fleurs frisse poesje te likken. Ook dit was puur genot, maar de klok tikte vrolijk door en er stond nog meer op ons programma. Ik ging weer op bed liggen en al snel bracht Fleur mijn penis met haar mond en tong weer op sterkte. Fleur deed het condoom om en kwam daarna bovenop waarbij ze ver voorover boog. Ze zoende me langdurig intens en diep, terwijl ze langzaam het tempo opvoerde. Dacht ik eerder tijdens de date nog dat er niets lekkerder kon zijn dan haar Frans, nu wist ik het ineens niet meer. Na een lange rit werd het hoog tijd om zelf aan het werk te gaan. Ook de missionaris was heerlijk, mede dankzij ons intense zoenen. Na een tijdje werd al dat genot mij teveel en bezorgde Fleur mij een geweldig hoogtepunt. Ik bleef nog even op haar liggen waarbij we elkaar al zoenend bedankten voor de heerlijke seks. Als toetje en extra bedankje daalde ik kussend af naar beneden en gaf mijn date nog een paar likjes over haar mooie kutje.

Om onze date af te sluiten rookten we nog een sigaret en kletsten nog even gezellig over wat privéaangelegenheden. We waren al door de tijd heen en ik haastte me vervolgens met opfrissen en aankleden. Fleur had heel wat minder aan te trekken omdat het haar laatste afspraak van de dag was. Ze hoefde echter niet verveeld te wachten tot ik was aangekleed, want de gastvrouw had ook gemerkt dat de tijd al om was en belde dus maar naar Fleur om bij haar te informeren naar de stand van zaken.

Mijn date met Fleur bleek opnieuw een heel goede keuze te zijn. Het kan niet anders, dan dat ik haar weer snel zal bezoeken. Fleur, als je dit leest.. Nogmaals bedankt voor de fantastische date met jou!

Groeten,
Maupie
Gebruikers-avatar
Maupie
Komt hier vaker
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 13 Aug 2008, 20:11

Fleur

Berichtdoor wim1963 » 31 Dec 2016, 15:19

Ja dan is het weer de 31ste he,tijd om mijn jaarlijkse verjaardag te vieren bij mijn 2e huis ghi
heb mijn kado uit mogen pakken met de naam Fleur,het mooiste kado in tijden.
Wat is fleur ongelooflijk mooi met ogen om in te verdwalen,en ook nog eens lief leuk lekker
spontaan alles wat maar goed en mooi is.
Heerlijke uur was het fleur,bedankt voor dit kado,je mag trots zijn op je zelf,ik ben het in ieder geval,doe alleen wel andere schoenen aan,want we willen je wel heel houden haha.
Alvast de allerbeste wensen voor het volgende jaar mooi meisje groet wimxxx :lips: :dance:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Sil » 16 Mrt 2017, 02:17

Hmm Fleur

De o zo mooie Fleur. Ik geloof dat ik mijn eerste half uur alleen maar mijn ogen uitgekeken heb naar dit mooie meisje. Als ze me aankeek kreeg ik het gevoel dat ik vroeger had als het mooiste meisje van de klas mij aankeek of me een glimlach toewierp. Het is nu een paar weken geleden en als ik aan deze date denk, denk ik voornamelijk hoe gezellig en ongedwongen deze date was. we hebben voornamelijk veel gebabbeld en ik had het geweldig naar mijn zin :geek:
Niet dat de vleselijke lusten niet lekker waren maar gewoon omdat ik genoot van haar spontane aandacht.

Mooie Fleur dank je wel voor een fijne middag

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Re: Fleur

Berichtdoor Sil » 07 Apr 2017, 17:15

Lieve Fleur,

Alweer een heerlijk afspraakje met je gehad, deze keer iets minder gebabbeld en meer gekroeld. Lekkurr Hoorr
Wederom was ik weer betoverd door je prachtige ogen, tis alleen jammer van dat vierkantje :roll:
Bedankt voor alle heerlijke verwennerij, ik vond het echt heerlijk en ik hoop dat jij ook wat plezier hebt gehad.
Geniet van je weekend en tot later.

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Re: Fleur

Berichtdoor SpyingPhallus » 05 Jun 2017, 12:21

De date met Fleur is inmiddels al een tijdje geleden, maar ik denk nog vaak terug aan het gezellige & heerlijke samenzijn met Fleur, derhalve mag ik jullie alsnog niet van een recensie onthouden.

Fleur is een spontane, knappe, sexy dame en vanaf minuut één voelt alles heel vertrouwd. Ik heb gezellig met Fleur gebabbeld en ondertussen kwamen we al zoenend & kroelend steeds meer in de stemming... :dance: Na enige tijd konden we dan ook niet meer van elkaar afblijven, en ja, ze kent de kneepjes van het vak wel... :cool:

Na een heerlijk intens voorspel nam de stoute Fleur toch het heft in eigen handen, het is erg nice om haar bezig te zien als ze op je rijdt! :w00t: Enige tijd later moesten de rollen toch even worden omgedraaid en tot zover ik dat kan beoordelen, vond Fleur het ook erg plezierig. Alsnog bedankt voor deze heerlijke avond en tot snel! :wub: :lips:
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor tommy85 » 24 Aug 2017, 23:26

Ongeveer een maand geleden ben ik bij Fleur langs geweest.
Nu is mijn verleden met Fleur alweer een aantal jaren geleden. Ik herinner me dat ze nog maar net bij DS kwam werken. In haar eerste week kwam ik toevallig langs waaien en zag haar voor het eerst en enige twijfel met wie ik naar de kamer zou gaan was er meteen niet meer.
Zo ook een maand geleden. Ze is nog steeds betoverend mooi, heeft een erg gezellige babbel en zorgde ervoor dat ik me geen moment nerveus voelde.
Na een gezellig gesprek van een half uurtje heeft ze me erg goed verwend. Zachte aanrakingen over en weer deed de spanning stijgen. Het gevoel van haar zachte huid over mijn handen maakte me helemaal gek. Ze liet ook goed merken dat ze er zelf ook aanzienlijk van genoot wat voor mij extra energie gaf. Het volgende half uur was ook enorm genieten van elkaar. Ze wist precies wat mij goed deed voelen, en zorgde, wat veel vrouwen bijna nooit lukt, mij tot een geweldig hoogtepunt te krijgen.

Verslaafd, met helaas enige mate. Zeer snel terugkomen zit zeker in de planning!
Fleur, je bent geweldig!
tommy85
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 02 Aug 2010, 02:19
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten

cron