Fleur

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Fleur

Berichtdoor Flabberguest » 25 Aug 2017, 01:42

Als je Diane's Secret in Den Haag bezoekt wordt je altijd heel goed ontvangen in de mooie huiskamer van het herenhuis. Ook de kamers zijn er altijd netjes verzorgd. De laatste jaren ben ik er een paar keer geweest en er is altijd een ruime keuze aan leuke dames. Niet zo lang geleden heb ik Fleur voor het eerst ontmoet. Hoewel zij er al een tijdje werkt, heb ik haar waarschijnlijk steeds misgelopen, maar dit zal de volgende keer niet zo snel meer gebeuren.

Ik ben nu twee keer bij haar geweest en allebei de keren was het een fantastische ervaring. Fleur is een bloedmooie verschijning, een vrolijke frisse meid met mooie volle lippen en ondeugende ogen. Het is ook leuk om met haar te kletsen, zij heeft altijd wel iets te vertellen en als je een goede klik met haar hebt is het supergezellig.

Op het gebied van sex is zij voor veel in en weet zij echt wat genieten is. Door haar volle lippen is het heerlijk om met haar te zoenen. Zij vindt het fijn om ook goed verwend te worden en zij geeft er een fantastische pijpbeurt voor terug. Ook intiem is zij perfect, verschillende standjes passeren de revue, zij geniet hier ook zelf van en neemt er ook goed de tijd voor. Tijdens de sex vond ik het ook heerlijk om naar haar mooie ondeugende ogen te kijken.

Fleur zorgt voor een echte Girlfriend Experience en voor je het weet is een uurtje met haar jammer genoeg snel weer voorbij!
Flabberguest
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 24 Aug 2017, 03:00
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Fingers » 22 Nov 2017, 19:49

Afgelopen vrijdag voor de eerste keer een bezoekje gebracht bij Fleur.

Na het uitkleden en wassen op bed belandt. Lekker tongzoenen :lips: :lips: :lips: om in de stemming te komen.
Daarna Fleur lekker verwend, wat ze prettig vond. Na het beffen was ik aan de beurt. Ze kan lekker pijpen.
Na nog een paar standjes intiem geweest te zijn, kwam ik lekker klaar.
We moesten nog opschieten, want het was bijna tijd.

Fleur is een zeer aardige dame. Het was een zeer geslaagd bezoekje. Voor herhaling vatbaar.
:val10:
Gebruikers-avatar
Fingers
Komt hier vaker
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 20 Nov 2015, 13:01
Geslacht: Man

Re: Fleur

Berichtdoor sun0rob » 08 Feb 2018, 17:49

Fleur, een frisse coleur..
Een bijzondere prikkelende roos! (zonder doornen en met...!)
Zij is een kleurrijk boeket in volle bloei en in een schitterende knop.
Kortom een heerlijk sprankelende frivole “lovely” lady.
Zij imponeert met een mooi wat ondeugend koppie omsloten door pracht lang haar.
Zij is gelukkig niet een bloody beauty. Gewoon een hele mooie vrouw, mens.
Haar ogen schitteren als glanzende pareltjes. Kortom une Belle Fleur.
Zij neemt mij in het contact bij de hand op avontuur... sociaal, intiem, erotisch, humor
en warme afstand. De reis met haar was spannend, uitdagend, ontdekkend zacht en
wat hard! Het laatste op mijn verzoek en Fleur weet daar uitstekend raad mee!
Zij strikte mij op een geweldige wijze!! Fleur voelt mij naturel aan. Knap van haar!
Haar “spraakwater” is fascinerend en zij staat toe dat ik soms haar kraantje wat
dichtdraai. Zij staat open voor nieuw. Zij laat voelen dat zij van wanten weet!
Puntje van commentaar is dat ik hoop dat zij mij niet meer “uitscheldt” voor
“schatje”:) . Ik ben op zijn minst een schat..! Oprecht... Dat schatje slaat op Haar!
Wellicht is dat haar visitekaartje! Fleur groeit en bloeit in volle lentepracht.
Zij heeft een (bloem-)zaadje geplant.
Zij heeft de (Canadese) vlag gehesen! Top.. We wapperden en flapperden...
De vlag werd met wimpel gedekt en gestreken... Fleurmidabele formidabele...
Een fantastisch heerlijk samenzijn
in heerlijke geur
Rijk aan kleur...
Thanks to Fleur!!

Sun0rob
sun0rob
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 23 Okt 2015, 23:42
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Teener Lover » 13 Apr 2018, 16:45

Ik had een paar weken geleden een afspraak met Claire, maar bij aankomst bleek dat ze de ingangsdatum van haar vakantie had vervroegd (en ik had overdag geen tijd gehad te toetsen of ze aanwezig was). Dat was op zich jammer, maar op advies van de gastvrouw heb ik de wel aanwezige dames zich laten voorstellen. Mijn oog viel op Fleur, dat leek me een waardige vervanger.

Mijn gevoel bedroog me niet. Niet alleen heeft Fleur een mooi “jonge meisjes figuur”, ze is ook leuk, lief en inventief in bed. Het leuke is dat ik niets hoefde aan te geven, ze vond als vanzelf uit waar ze mij een plezier mee deed. Ik had daardoor een heel erg leuke date, met (als gevolg van een inventief gebruik van sommige spiergroepen) een zeer heftig hoogtepunt. En ook met Fleur kun je na afloop nog een leuk gesprek voeren.Tijdens de vakantie van Claire heb ik een tweede date met Fleur gehad. Die was anders dan de vorige keer, (door de variatie) minimaal even leuk, en eveneens voor herhaling vatbaar. Een aanrader dus!

TL
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Fleur

Berichtdoor sun0rob » 07 Mei 2018, 22:52

Fleur... Grandeur Féminine!

Op een zonnige vrije vrijdagmiddag wandel ik van tramlijntje 6 naar het huis met de rode kapjes LNOI. Ik verberg me achter de groene hagen, zodat niemand kan zien dat ik belletje trek. Gelukkig word ik niet betrapt! De deur springt open. Ik zie niemand...
(is er iemand thuis?). Voor mij een hoge steile trap. Eerst mag ik langs een opstaand dik rood matras... (elektrokast of schok voor de eros spanning?).
Na beklimming bereik ik de top van exit.
Een dame in een eros pyjama (net uit bed en uit de slaap?) begroet mij met "schatje".
Nu wordt het echt speciaal..! Is er een verborgen schat in de speeltuin?
Zoek en ik zal vinden. .. Yes yes yes?! Heeft u een afspraak? Nee, een verzoeknummer.

Ik kom in De Speeltuin (DS)! Bij het loket koop ik een exclusief entreekaartje bij Kim
(zij is niet uit Noord Korea). Zij is een lieve goede gastvrouw. Zij zet mij op lekker bruiswater in de wacht. In de verte zie ik meer vrouwen. Ook al in eros pyjama’s.. wat schattig wat leuk! Gaan ze ook de speeltuin in? Oeps en Wauw wauw...wat een uitzicht...! Een klassiek, weelderig barok interieur.
Ik ben dan wel grijs, oud, stram, dovig, brillend... Ik kan echt genieten van...
* De zandbak; het bouwen van een Chinees kasteel en versnaperingen van strooigoed.
Oude snoeper... ik?
* De schommel; heerlijk luchtig strelend heen en weer gaan... zwaaien en zwieren.
Dolletjes lucht happen.
* De wip; van boven naar beneden gezamenlijk in en uit balanceren...
Extatisch hotsknots kick-and-rushen.
* De draaienmolen in de warme omhelzingen van de zwaartekracht cirkelen, gestreeld
en getold in rondo's.
* De glijbaan beklimmen en snel heerlijk roetsjen van het absolute hoogtepunt naar...
terug op moedertje aarde!!
DS De Speeltuin geeft ‘n goed gevoel. Het is relaxt en sportief verblijven en... gaan..!!
De vele aantrekkelijke attracties laten in het bijzonder een exclusieve schitterende bloem in het natuurlijke DS boeket zien! Ik vind het fijn met Fleur de bloemetjes water te geven...
Ze groeien, bloeien weelderig in kleur, haar schoonheid en zoals zij is.
Het samen spelen is het grote genieten!
Met hoogachting; Dank zij, dank aan • Fleur •
Isn't she lovely...
Isn't she wonderful...
Isn't she precious...
Song: Stevie Wonder
Sun0rob
sun0rob
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 23 Okt 2015, 23:42
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor sun0rob » 28 Mei 2018, 21:14

Voor Fleur

Wat valt te zeggen over Fleur?
Veel schoons te kust en te kleur!!
Die keertjes dat ik haar ontmoet
voel ik me sprankelend goed!

Ik ga haar niet de hemel in prijzen
Alleen maar halleluja over haar krijsen
Fleur heeft zo haar gevoelige kant
dat vermeld ik niet in deze krant

We hebben herhaaldelijk samen
veel plezier uit lopen kramen
Van het kleine verschil genieten
Wij... als relaxte zotte “bandieten”

Het hart gaat van boem.. boem...
een omhelzing, een warme zoen
Diamantjes oogverblindend glanzen
In haar stijl, soepel en vrijuit dansen

Je bent speciaal, gewoon mooi
je ogen, je haar, Wij mij ten prooi
Mens, vrouw, persoon en lijf
Plat gezegd: een super tof wijf!

We dartelen eros in de speeltuin
We snoepen van banaan en pruim
Kietelen ons met kinky spelletjes
Jij slaat op de trom. Ik de belletjes

Al gedragen we ons als mooie "idioten"
van het feest hebben we echt genoten
We maken onze eigen swinging muziek
Met belle Fleur is het groots feeëriek!

Sun0rob
sun0rob
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 23 Okt 2015, 23:42
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Harry's Secret » 25 Jun 2018, 15:52

Vorige week ging mij afspraak met Alex weer niet door, het is altijd een tegenvaller maar als Alex niet 100% is dan komt ze (in ieders belang) gewoon niet.

Omdat ik best van ver kom dit keer voor Fleur gekozen, wat prachtige vrouw met een mooie warme uitstraling. Eenmaal boven bleek ze (waar ik erg warm van loop) heerlijk te kunnen zoenen. De eerste keer altijd een beetje zoeken en wennen maar dat ging bij haar allemaal heel leuk, ze is gewoon een hele lieve meid die heerlijk ongedwongen kan kletsen. Ze is gewoon zichzelf, duidelijk ervaren en kan (wat mijn genot altijd vergroot) er zelf ook van genieten.
Ze gaf me achteraf rustig de tijd om weer terug op aarde te komen en sloot af met haar leuke babbel: "geen straf hoor als je van dichtbij naar haar prachtige gezicht ligt te kijken".

Morgen weer een afspraak staan met Alex..... maar als ze er weer niet is hoop ik maar dat Fleur nog tijd voor mij heeft, stiekem ben ik erg benieuwd hoe een tweede afspraak met haar zal uitpakken.
Harry's Secret
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 09 Dec 2017, 23:30
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor sun0rob » 21 Aug 2018, 22:31

La Belle Fleur

Haar mooi betoverende boeket rozenfleur
Haar pracht schitterende volle maneschijn
maken het contact met haar bijzonder fijn.

Deze grijze god heeft best wel een "mooi lijf"
Ik zie een mislukte god.. zei het fleurig "wijf"
Haar compliment gaf de oude snoeper te denken

Fleur... heeft best veel moed, lef en pittige "ballen"..
'N grijze simpele man kan niet als 'n jonge god knallen!
Zij heeft zo haar eigen juiste wijsheid over de "mannen"..

Fleur...Zij is een vrouwelijke glinster diamant
Ik heb eerder in alle Hookers over haar geschreven.
Fleur behoor je met *oprechte egards* te beleven!

Contact met fleurmidable Fleur is... het mooist
met groot respect; open met warme tederheid
Dit verdient zij ten volle volste.. deze pracht "meid"

Elk contact met Haar is telkens weer heel bijzonder
Erotic, sensueel, menselijk, een vrouwelijk wonder!

Als grote dolle kinderen doen wij frivool aan spelletjes.
Kattenstreken. Zo van mispoes. Trek aan de belletjes!

Soms zijn het spel, Fleur en ik wat gemeenlijk "vals".
Het blijft sowieso een bruisend feest op zijn Carnavals

Gelukkig is Fleur als mens en vrouw echt niet volmaakt!
Haar gebreken... maken haar meer! dan de moeite waard.

Toen kwam er een gelukkige god met een hele grote tuit
Dit verhaal over La Belle Fleur is hiermee luid tetterend uit!


Sun0rob

Isn't she lovely
Isn't she wonderful
Isn't she precious
More than one......!!!

Song: Steve Wonder
sun0rob
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 23 Okt 2015, 23:42
Geslacht: man

Re: Fleur

Berichtdoor Peter Selie » 20 Feb 2019, 18:05

De afgelopen twee jaar ben ik fan van Fleur. :inlove:

Een heerlijke mooie meid, waar ik fantastische ervaringen mee heb. Iedere keer is het een feestje. Eerst gezellig kletsen, zoenen en elkaar betasten. Daarna een geweldige pijpbeurt, gevolgd door een uitgebreid ultiem intiem genot.

Fleur is een lieverd en het is altijd jammer als de tijd weer voorbij is!
Laat ik het zo zeggen, ik kom snel weer! :w00t:

:lips:
Peter Selie
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 20 Feb 2019, 17:50
Geslacht: Man

Re: Fleur

Berichtdoor slyboogy » 03 Dec 2019, 19:28

Fleur is de ultieme girl next door experience. Soms ga je naar de meisjes van plezier omdat je iets kwijt moet en kies je een wat uitgesprokener type om bijv aan een bepaalde fantasie te voldoen. Fleur is helemaal het knappe buurmeisje waar je al een tijdje op geilt en die dan opeens al je fantasien vervult. Het is voortdurend schakelen tussen knuffelseks en geile seks. Ze kan heel leuk praten met haar mond om vervolgens met die mond weer hele andere stoute dingen te doen. Ik heb ontzettend genoten van ons samenzijn en ik hoop er nog vaker langs te gaan.

​​​​​​​Ontzettend leuke meid!
slyboogy
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 31 Jan 2019, 19:37
Geslacht: man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 104 gasten