Lia en Angie : Een nieuwe Dimensie bij DS.

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Lia en Angie : Een nieuwe Dimensie bij DS.

Berichtdoor Hydrant » 01 Feb 2013, 22:56

Vandaag Vrijdag 01-02-13 iets nieuws geprobeerd. ik wilde graag met 2 DS Girls naar boven maar was toch bang dat 2 toppers mijn hartslag over het kookpunt heen zouden jagen.

Dus kwam deze slimme wandelaar met een nieuw idee, De Girls elkaar laten overlappen in tijd : het idee aan Peter voorgelegd die natuurlijk geen bezwaar aantekende.

Eerst maar eens een kopje lekker vers gemaakte kippensoep en genieten van de woonkamer vol met mooie DS Girls. Het is leuk al die lekkere hapjes door de woonkamer te zien trippelen. Alle Girls begroeten me even hartelijk en ik geniet van het leven in de brouwerij.

Na de soep en een krantje naar boven gegaan voor mijn experiment. ik wilde beginnen met een half uur Lia en na een kwartier Angie naar boven laten komen voor ook een halfuurtje.
Zodoende was ik 45 minuten in de kamer.
Het algemene idee pakte goed uit : 15 minuten opwarmen met Lia, 15 minuten met Lia en Angie en 15 minuten afkoelen met Angie.

Lieve wandelaars................................ Dit moet je minimaal 1x in je leven gedaan hebben : mijn god wat gingen die 2 tekeer, Lia had mij al heerlijk opgewarmd met die heerlijk tweeling van haar toen de chinese stoeipoes de kamer in kwam lopen. Meteen was er competitie. ik zal veel beelden niet snel meer van mijn netvlies krijgen : Lia links en Angie rechts. Lia een liedje zingen met de microfoon en Angie trakteerde mij op een heerlijk broodje Ros.
Die heerlijke zwarte haren van Angie op je borst in combinatie met de heerlijke roomblanke tweeling van Lia maken een man zijn verstand doen verliezen. maar ook de humor van de beide Girls maakte deze ervaring / experiment tot iets dat schreeuwt om herhaling.
Het was bijna niet te doen om niet klaar te komen maar een echte vent kan zich inhouden ( NOT ). Terwijl Lia zich aan het aankleden was werd Angie heel erg intiem en de kleine jongen trok het niet meer.

....................

Citaat van Lia tijdens de sessie............. Ja dat is fijn Angie maar ik heb lekker een lul in mijn mond !!!

Commentaar Schrijver : Wat een heerlijk ranzig stel die zaten elkaar gewoon af te bluffen met geile spelletjes
fake of niet fake als het voor mij voelt als echt dan waardeer ik hun actie als top.

Je om de beurt laten pijpen is ook echt iets wat dit avontuur de moeite waard maakt het is nu 6 uur later
en ik ben nog steeds in de wolken met een beetje geluk droom ik er vannacht over.
Welterusten Geile mede wandelaars.

......................



Kennen jullie wiskunde ??? 1 +1 = 3 en niet 2 zoals je zou denken. want samen met 2 DS Girls is 3 x zo lekker. Ik ben alleen bang dat het wel zwaar verslavend is want 1 DS girl kan nog wel concureren met de vrouwen uit je verleden maar als je er 2 los laat gaan dan is het feest compleet en waar echt geen vrouw alleen aan kan tippen.

Los van de mooie kamer ( 1 ) en de heerlijke Girls ben ik een gelukkig man dat ik zo dicht bij Den-Haag woon, de plannen zijn om maar eens niet een jaartje naar Thailand te gaan maar die kosten om te zetten in 27 bezoekjes aan DS met een kamer vulling van 1 + 1 = 3 heerlijke schoonheden.

Peter bedankt voor de perfecte gastvrijheid en de rest van de DS Girls voor hun heerijke verschijningen en knipoogjes.
Gebruikers-avatar
Hydrant
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 26 Aug 2010, 02:26
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten

cron