Nancy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Nancy :)

Berichtdoor komtgraaglangs » 15 Nov 2017, 14:56

Nancy :)

Na enige lange tijd wilde ik weer langs gaan bij DS om lekker te kunnen ontspannen. Ik zag dat Tess op het rooster stond voor de woensdag en heb een afspraak met haar gemaakt. Bij aankomst kreeg ik helaas te horen dat Tess ziek thuis zit.
De lieve gastvrouw vroeg of ik eventueel interesse had in andere dame. Het was nog vrij rustig dus er waren nog maar een paar dames. Eén dame sprong er wel uit dat was Nancy. Een lieve brunette met een knap gezichtje en vooral mooie lippen. Sinatra heeft trouwens een nummer geschreven over een Nancy, waar ik even aan moest denken . “Just hear her say hello, I swear to goodness you can't resist her”
Ik was dus verkocht en ging met Nancy naar boven naar kamer 3.

Nancy is zoals de website van DS aangeeft een ‘petite brunette’ , daarnaast heeft ze mooie ink versieringen over haar strakke maar zachte lichaam. Verder is ze aardig, we hebben even gekletst en heb vervolgens heerlijk kunnen ontspannen met haar. Nancy begon mij eerst te verwennen met een heerlijke fellatio . Daarna kwam ze snel boven op mij, daarna doggy style en lekker afgemaakt met een missionaris om vervolgens haar recht in haar ogen te kunnen kijken terwijl ik in haar stoot. Ik heb deze dame van alle kanten kunnen bewonderen. Daarbij is het erg fijn dat er overal spiegels hangen. :)
Nancy ook al was je voor vandaag plan B, je bent zeker een toppertje en ik kom graag nog een keer voor jou langs.
komtgraaglangs
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 26 Feb 2016, 17:35
Geslacht: m

Nancy

Berichtdoor wim1963 » 13 Mei 2018, 12:05

Zaterdag 12 mei weer is naar mijn 2e huisje geweest heerlijke afspraak voor 1 uur gemaakt met de leuke spontane gezellige mooie Nancy. Alles wat een vrouw mooi en leuk maakt heeft Nancy in zich, echt alles was heerlijk en goed aan deze date, herhaling gevaar aanwezig echt een aanrader, Nancy ik hoop je nog vaker te daten je bent het zeker waard, xxxxx :dance: :w00t:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Re: Nancy

Berichtdoor Sil » 16 Aug 2018, 16:23

Wat een mooie en gezellige dame is dit,

Verpakt in een petit pakketje, maar een super GFE ervaring.
Leuk koppie met een stel mooie ogen op een klein maar sexy lichaam.
Naast de gezellige gesprekjes, vergeet ze zeker niet waar ik voor kwam. Ze deed er dan ook alles aan om het mij naar de zin te maken.


Zit er een 2e date aan te komen, ik weet het wel zeker.
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 274 gasten