Nancy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Nancy

Berichtdoor r12 » 23 Mrt 2013, 00:56

gisteren voor het eerst geweest, afspraak gemaakt met Nancy.
Nancy is helemaal top!! Super mooie meid en deed alles helemaal goed. :lips:
Kom zeker terug
Nancy bedankt je bent top! :twosome: :twosome:
R
r12
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 23 Mrt 2013, 00:39
Geslacht: man

Re: Nancy

Berichtdoor Rene » 27 Mrt 2013, 22:33

Toen ik 2 weken geleden op de laan was zag ik een nieuwe dame rondlopen die er lekker en leuk uit zag en dat was Nancy eek1

Had op de agenda gezien dat ze er afgelopen zondag was en dus maar een afspraak gemaakt bij Anita voor een date met Nancy.

Na plaatsgenomen te hebben in de huiskamer kwam Nancy er al aan om mij wat te drinken te brengen en wow wat zag ze er lekker uit.

We konden al snel naar de Jungle gaan waar we nadat Nancy handdoeken had gehaald wij al snel lekker begonnen te vrijen lovekiss02 en al vrijend ons ontdaan hebben van onze kleding.

We hebben elkaar heerlijk verwend en genoten daar allebei heerlijk van smile1 waarna we lekker intiem zijn gegaan en ik tot een heerlijk hoogtepunt kwam.

We hebben samen nog even lekker bij liggen komen op bed uitgeput en toen was het weer tijd om ons aan te gaan kleden.

Lieve Nancy het was een heerlijk uurtje wat nog wel een keer een vervolg gaat krijgen :lips: :lips: :lips:
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 23 Jan 2008, 21:30
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Re: Nancy

Berichtdoor sten » 24 Aug 2013, 14:58

Nog bedankt voor afgelopen zondag Nancy, je was fantastish en zoent heerlijk. We gaan het binnenkort nog een keertje overdoen schatje, heel veel kusjes en tot snel. Mark
sten
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 27 Mrt 2009, 22:17

Re: Nancy

Berichtdoor ds2904 » 24 Jul 2014, 16:07

Ben ook bij deze ?Dame geweest en ze was heerlijk! helaas voor mij te kleine borsten maar het is een mooie meid! stelt je heel erg op je gemak! Heerlijk pijpen en doggy klaargekomen! poeh ik kom zeker terug
ds2904
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 10 Sep 2012, 14:57
Geslacht: man

Re: Nancy

Berichtdoor ajk » 24 Aug 2014, 10:00

Nancy,

Ook een DS topper wordt niet veel over geschreven maar ik kan jullie vertellen een date met deze dame is super (althans dat vind ik) De twee uurtjes in kamer 1 waren echt te snel voorbij !!

Nancy thanx lieverd
Gebruikers-avatar
ajk
Komt hier vaker
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 14 Jul 2008, 18:09
Geslacht: m

Re: Nancy

Berichtdoor ILikecandy69 » 04 Jul 2015, 11:55

I was there sometime during the week of April 13, 2015.

Wonderful time. Great body: Short, Thin. Cute personality. Great BBBJ.
ILikecandy69
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2015, 11:38
Geslacht: Male

Re: Nancy

Berichtdoor Henk12! » 24 Nov 2015, 00:36

Nancy,

een leuke vlotte meid uit Amsterdam. Laatst een uur een date gehad in de Jungle-Room. Eigenlijk was alles goed maar in details treden zal ik niet. Maar ik moet wel zeggen dat ze goede orale vaardigheden heeft; ze weet het gesprek goed gaande te houden. Owja, een BJ geven kan ze ook als de beste hoor, wees maar niet bang. Eigenlijk is gewoon alles goed aan Nancy (ook mooie billen jam jam).

We gaan het binnenkort nog een keertje overdoen sgatt, heel veel kusjes en tot snel. je Henkie :inlove:
Henk12!
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 09 Sep 2015, 13:50
Geslacht: Man

Re: Nancy

Berichtdoor Hitser » 18 Feb 2016, 03:56

Hoi.

Vanavond op bezoek geweest bij de prachtige Nancy.
ik was zomaar in de buurt ik dacht ik moet hier echt een keer naar binnen.
8 Dames stelden zich voor. Maar de ondeugende glimlach van deze dame deed me helemaal wegsmelten.
Toen ze wegliep om weer te gaan zitten zag ik dat ook haar lichaam me super beviel. Dat kontje hmmm. Dus de keuze was niet zo moeilijk toch als ik in eerste instantie gedacht had met die schoonheden hier daarbinnen. Wat een knappe verschijning.
Op de kamer lekker in bad, en geteased. Ze babbelt heel gezellig. En die lippen zo super lekker zoenen heb ik zelden meegemaakt.
Toen op bed. in 69 beland en zo de tijd volgemaakt. Het kwam uit m'n tenen. We gingen er zo in op. Helemaal de tijd vergeten en niet meer toe gekomen aan intiem. Maar toch 10 uit 10 voor deze dame. Het was super.

:lips:
Hitser
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 18 Feb 2016, 03:53
Geslacht: man

Re: Nancy

Berichtdoor JohanNederland » 22 Feb 2016, 21:55

Ik heb Nancy een keer bezocht. Dat was op een koude winterdag. Ik kwam als een verzopen kat aan bij DS. Gelukkig was het binnen lekker warm en door al deze mooie dames steeg de temperatuur al helemaal. Ik wou overigens eigenlijk voor Melissa gaan maar die had al een afspraak. Nancy is een slimme meid. Je kan een goed gesprek met haar voeren. Ze kan redelijk pijpen en ze heeft een goede bilpartij voor een sessie platte doggy. Ze geniet zichtbaar van de seks en dat vind ik altijd belangrijk. Het was een geile ervaring. We werden overigens gestoord door de telefoon met de mededeling dat er politie was omdat er een auto verkeerd stond dus dat was ook wel grappig. Die twee agenten wouden maar wat graag even naar binnen om al die mooie meiden te zien. Volgens mij is het ook met een sisser afgelopen.

Nadeeltje was dat haar rood gevefde haar een beetje stonk. Maar het was ook laat in de avond en ze had wss in de rook gezeten ofzo.

Al met al een prima date gehad met deze slimme dame.
Als je ook voor een goed gesprek komt zeker een aanrader dus.
JohanNederland
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 22 Feb 2016, 20:46
Geslacht: Man

Re: Nancy

Berichtdoor vicky fan » 24 Dec 2016, 22:31

Nancy ook weer bezocht was weer helemaal top blijft een hele leuke mooie dame :cool:

Sex is altijd helemaal in orde altijd leuk om haar te bezoeken.
vicky fan
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 24 Feb 2009, 20:34
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 260 gasten