Mila

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Mila

Berichtdoor arthur » 12 Dec 2013, 23:32

Mila wat een lekkere jonge vrouw is dat,met allemaal mooie rondingen en een zachte tong weet ze met haar jonge ervaring mijn staafmixer te bewerken tot een zalige uitbarsting waar door het gemixte beslag in haar ... verdwijnt ,samen nog lekker in bad geweest kletsen over allerlei dingen , maar het heeft nog een vervolg voor volgende week,dan kom ik terug voor het eerst de liefde te beleven met 2 schoonheden Mila en Sandy ik denk dat dat wel een leuke combinatie kan zijn, 1 met jonge ondeugende ervaringen en de andere met bondage technieken zal ongetwijfeld een lekker uurtje worden,en Sandy is ook een lekker ding.Nou lieve kanjers volgende week maak ik wel de afspraak nu even na genieten van Mila .Groeten van een liefhebber. :cool: :twosome: :lips: :lips: :lips: :Cheer:
arthur
DS-junk
 
Berichten: 180
Geregistreerd: 19 Mrt 2013, 21:16
Geslacht: man

Mila

Berichtdoor bbart » 23 Jul 2014, 01:00

11 juli 2014 om een uur of 4 's middags. Het is mijn eerste bezoek aan Diane's Secrets. Een beetje nerveus neem ik plaats in de ontvangstkamer. Er zit een andere man maar ik let niet op hem. Ik kom voor de dames en die zijn elders druk in de kamer.
De eerste dame komt zich voorstellen en ik ben meteen verkocht. Mila heeft donker haar, een lief en knap gezicht, lange benen en een droomfiguur. Er stellen zich andere dames voor maar ik ben alleen maar bang dat ik vergeet dat mijn dame Mila heet! Ik heb niet meer op de andere dames gelet; Mila zou het worden.
Even later volg ik haar naar boven. Mijn blik gaat van de stiletto's die ze draagt, via haar kuiten en dijen naar haar mooie achterste. Ik maak intussen wilde plannen in mijn hoofd...
Op de kamer, die gelukkig van airco is voorzien, zijn we snel uit de kleren. Mila heeft een egaal blanke huid en voelt heerlijk zacht aan. Haar borsten zijn stevig en ferm. Eenmaal op het bed begint de verwennerij en verlustigen we ons aan elkaar. Mijn hoogtepunt kwam sneller dan verwacht maar ik was dan ook niet voorbereid op zoveel heerlijks! Het maakt allemaal niet uit; we maken het uur vol met knuffelen en kletsen.
Er zijn maar weinig van mijn wilde plannen met haar in mijn hoofd uitgekomen. Ik MOET dus nog een keer terug... Graag zelfs!
bbart
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 11 Jul 2014, 10:01
Geslacht: Man

Mila

Berichtdoor cosmopolitan010 » 06 Okt 2014, 22:20

Op zondag 5 oktober 2014 had ik om 14:00 uur een afspraak met de mooie, lieve, maar vooral ook geduldige Mila.

Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een privéhuis ging bezoeken, dus de zenuwen gierden door mijn lichaam toen ik op het adres aankwam. Ik was een kwartier te vroeg, dus ik ben nog 5-10 min in de auto blijven zitten alvorens ik naar de deur van Diane's Secret liep. Na het aanbellen, ging de deur open en werd ik bovenaan de trap welkom geheten door Amy. Zij vroeg mij of ik een afspraak had, waarop ik aangaf dat dat het geval was. Zij leidde me naar de huiskamer waar ik plaats kon nemen op de bank, nadat zij gevraagd had of ik iets wilde drinken. Ik bedankte in eerste instantie, maar toen ik te horen kreeg dat Mila nog niet beschikbaar was, heb ik toch een cola genomen. Zenuwachtig zat ik daar met 2 (of 3) andere mannen die ook zaten te wachten op hun avontuur.

Een aantal minuten later kwam Mila binnen om mij op te halen voor onze afspraak. Ze stelde zich voor en vroeg mij haar te volgen naar een kamer beneden aan het einde van de gang. Zij pakte de benodigde spullen, terwijl ik (nog steeds een beetje zenuwachtig) op een krukje was gaan zitten. Mila ging uitdagend op bed liggen en vroeg mij een paar vragen om mij op m'n gemak te stellen. Zo vroeg ze o.a. wat voor mij de reden was om een privéhuis te bezoeken. Ik legde haar dit uit en zij gaf aan dat ik mij niet onzeker hoefde te voelen op het gebied van mijn (sexuele) ervaringen.

Na een kort praatje waarbij de ergste zenuwen wat waren afgenomen, vroeg Mila mij om haar te vergezellen bij de wasbak voor een opfrisbeurt. Ik kleedde mij uit en zij begon mijn lid te wassen. Mila wist mij op mijn gemak te stellen en nam mij mee naar het bed om te ontdekken wat ik zoal lekker vond.

Vanaf dat moment begonnen we lekker te zoenen en elkaars lichaam te verkennen, waarbij ik het ook erg lekker vond om haar een plezier te doen. ;) Gelukkig beaamde zij ook dat dat gelukt was. Ondanks dat er (van mijn kant) wat lichamelijke ongemakken waren door de zenuwen heb ik een goede tijd met Mila gehad. Zij was in staat om me te laten ontspannen en me te laten genieten. Het voelde goed en ze heeft ook een erg sexy lichaam, maar vooral haar begrip en de rust die ze uitstraalt maakten het voor mij een goede ervaring.

Bij deze nogmaals bedankt voor het fijne uurtje, Mila. :lips:
cosmopolitan010
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 15 Apr 2014, 14:15
Geslacht: Man

Re: Mila

Berichtdoor Lionheard » 16 Jan 2015, 00:16

het was maar een uurtje maar wat een uurtje :w00t:
ik heb er zeker van genoten en ik kom zeker weer eens terug
Lionheard
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 06 Sep 2012, 00:20
Geslacht: man

Re: Mila

Berichtdoor aws » 17 Feb 2015, 00:13

Beste Mannen. Ik weet dat de meeste van jullie het liefste een efficiënte recensie lezen, met voornamelijk mijn ervaring met het desbetreffende meisje. Normaal vind ik dat zelf ook het prettigst, maar bij DS kan je deze maand gratis seks winnen met het schrijven van een recensie en ik weet niet helemaal zeker of het schrijven van een originele en creatieve recensie enige invloed heeft op het resultaat. Dus zal ik voor alle zekerheid maar alles uit de kast halen, om met alle creativiteit die ik in deze recensie kan stoppen, misschien wel andere recensenten af te troeven. Dus ga er maar even goed voor zitten, want hier komt het.

Het Valentijns weekend was inmiddels achter de rug en ik moest op maandag weer naar school. Dit was in elk geval de bedoeling. Maar zoals wel vaker was ik 's ochtends nogal dromerig, waardoor ik alle bussen miste en het op een gegeven moment niet meer nuttig vond om nog richting school te gaan. Toen ging ik maar achter mijn laptop en nam ik een kijkje op de site van DS. Hier zag ik dat er weer eens voldoende mooie meiden aanwezig waren. Allemaal mooie meiden die ik nog nooit had ontmoet, omdat ik hier pas 1 keer was geweest en dat was ergens in juni 2014. Ik was al weken van plan weer eens langs te gaan en aangezien ik nu ineens extra vrij tijd had, moest het er nu maar eens van komen.
Dus ik even snel lunchen, tanden poetsen en hup het openbaar vervoer in, voor een anderhalf durende reis van het plattenland naar de grote enge stad Den Haag. Eenmaal aangekomen werd ik aan drie meiden voorgesteld. De drie meiden waren: de kleine lief lachende blonde Jamie, de voor mijn smaak iets te veel opgemaakte brunette Dina en de knappe lief kijkende brunette Mila. Ik denk dat het druk was en dat de rest van de meiden dus al met een klant naar de kamer waren.
Ik twijfelde tussen Mila en Jamie, maar omdat ik over het algemeen een voorkeur heb voor brunettes, heb ik dus voor Mila gekozen en dan komt nu mijn ervaring met Mila. Hehe eindelijk! Zullen jullie die nog in slaap zijn gesukkeld wel denken.

Mila is dus een knappe en lieve brunette met blauwe ogen. Zij is redelijk lang en heeft een mooi slank figuurtje met ook nog eens mooie rondingen. In het begin leek zij mij wat stuk, maar eenmaal op bed veranderde dat stugge eerder in een hele relaxte houding. We hebben eerst elkaar een beetje gestreeld, waarbij ik haar een beetje in de nek heb gekust. Iets wat ik graag doe bij mooie meiden. Daarna heeft zij mij lekker gepijpt, waarbij ze een lekker ritme aanhoud met ook voldoende beweging van de mond en haar tong. Vervolgengs mocht ik haar lekker in missionaris standje nemen, om voor de eerste keer dat uur klaar te komen. Ze haar mij gevraagd haar naam te roepen bij mijn orgasme, omdat ze dat geil vindt, maar ik ben normaal juist heel stil tijdens de seks en vooral bij het klaarkomen. Dit was dus niet gelukt. Ook niet bij mijn tweede orgasme (spoiler alert). Vervolgens zijn we even lekker in bad gaan zitten kletsen, waarbij ik het een klein beetje jammer vond dat zij zelf niet volledig in het water kwam zitten, om hier nog even aan elkaar te kunnen friemelen. Wel had zij hier een vrij logische reden voor, die ik ook wel begrijp. Vervolgens zijn we weer terug naar het bed gegaan, voor nog een rondje strelen, friemelen en pijpen. Uiteindelijk heb ik haar nog staand achter het bed in doggystyle genomen en ben wederom lekker klaargekomen. Ik heb met Mila dus een zeer vermakelijk uur beleefd met twee hoogtepunten, waardoor het niet naar school gaan, voor dus wel is goed gemaakt. Voor mijn leerkrachten van de opleiding is het natuurlijk niet goedgemaakt. Ik hoop dus ook niet dat iemand van hun deze rencensie leest, want dan ben ik de sjaak! :2funny: Maar als ze het wel lezen, kunnen ze eigenlijk nog niets doen, want anders vertel ik hun vrouw, dat ze op deze site hebben gezeten en leg dat dan maar eens uit. :2funny:

Maar tot slot nog even terug naar Mila. Het meisje waar deze recensie uiteindelijk over gaat.
Ik haar dus echt een leuke en mooie meid die goed weet wat lekker is. Ik bedoel dan qua seks. Niet qua eten, of in elk geval weet ik dat niet. Ik kan haar zeker aanraden en ik denk vooral aan de wat minder ervaren klanten, aangezien ze zo relaxt en geduldig is. Ik zelf haar zeker nog wel gaan bezoeken. Dan krijg ik het denk ik nog wel druk, want op de site staan nog veel meer meiden, die ik nog wel eens zou willen ontmoeten en misschien dan ook wel mee naar de kamer nemen. Ook Jamie die zich aan mij voorstelde wil echt nog een keer kiezen, want ik val misschien meer op brunettes dan op boldines, maar zij had zo'n lieve blik en lieve glimlach. Plus dat het voor de afwisseling ook geen kwaad kan, om af een toe een leuke blondine tussen de vele brunettes te bezoeken. Dan moet je alleen wel de goede blondine uitkiezen en ik denk dat zij dat wel is.
Verder wil ik de gastvrouw Anita nog complimenteren. Ten eerste kwam zij zichzelf ook even voorstellen. Iets wat ik in de Rotterdamse privéhuizen niet eerder heb meegemaakt. Ik dacht zelfs heel even dat zij ook één van de meiden was die voor dit werk beschikbaar was. Ten tweede was er op dat moment een te kort aan kamers en dit loste zij op door mij naar de Jungle kamer te sturen en dit was dus een VIP kamer. Hiervoor heb ik geen extra kosten hoeven betalen. Dus een hele chique oplossing. Nog bedankt hiervoor!

Dan ga ik nu toch maar afronden. Mijn vingers beginnen moe te worden van al dat getyp en het wordt al laat. Anders ben ik morgenochtend weer moe en dromerig en eindig ik misschien wel weer in de armen van een mooie meid hier bij DS! :2funny:

Mila nog heel erg bedankt voor het fijne uur en een hele dikke :lips: .
Tot de volgende keer. Dan zal ik zorgen dat ik wel je naam uitroep bij mijn aah moment. Zo hard dat mijn leerkrachten in Zwijndrecht het kunnen horen! :2funny:

Liefs,
Alwin
aws
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 23 Jun 2014, 15:06
Geslacht: man

Re: Mila

Berichtdoor Jordi » 21 Feb 2015, 15:57

Afgelopen maandag weer eens stoute schoenen aangetrokken En de telefoon ter hand genomen om een afspraakje te maken met mijn favoriete DS girl, Mila. Na een afspraakje voor een half uurtje te hebben gemaakt even lekker in de douche gesprongen en daarna in de auto gestapt en vertrokken naar Den Haag. Aangekomen bij Diane's Secret kwam ik boven aan de trap Mila al tegen gehuld in een heerlijk zwart lingerie setje, haar op en top vrouwelijke vormen gehuld in een mooie bh en string compleet met jarretelle gordeltje en sexy zwarte kousen, heerlijk. Ik besloot al gauw dat een half uurtje niet genoeg zou zijn en kon gelukkig nog verlengen. Een heerlijk uurtje met Mila ze ging mij voor op de trap naar de kamer waarbij ik al een schitterend uitzicht had op haar billen. Op de kamer gauw uit de kleren en even wassen om vervolgens op bed te belanden waar onze handen elkaars lichaam verkennen al pratende masseerde Mila mijn pik naar volle sterkte om vervolgens over te gaan in pijpen en diverse standjes waarbij haar inzet wat mij betreft altijd perfect te noemen is. Mila is een spontane meid met een goed gevoel voor humor met mooie rondingen op de juiste plaatsen.
Jordi
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 21 Jun 2014, 00:24
Geslacht: Man

Re: Mila

Berichtdoor Admin » 09 Nov 2016, 00:19

Mila weer terug bij DS.
Topic uit archief gehaald.. :cool:
Gebruikers-avatar
Admin
Beheerder
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 21 Jan 2008, 21:58
Geslacht: Man

Verwonderings Wereld

Berichtdoor San1972 » 23 Dec 2016, 10:30

Mijn derde bezoek aan Mila van gisteren was een feestje in alle opzichten. Herhalingsgevaar noemen ze dat, ik heb het geweten, na de eerste ontmoeting was ik verkocht aan deze dame. Natuurlijk heeft ze een lichaam wat niet alleen uitnodigt om vastgepakt te worden ze weet je ook een mentale voldoening te geven. Heerlijk ontspannen hoe ze het anderhalf uur weet te besteden, pittig, vurig en super geil waar het moet en lief, teder en prikkelend op andere momenten. Gisteren nodigde we haar "zusje" Christy uit voor een half uurtje. Ongelooflijk twee prachtige lijven met heerlijke borsten en super kontjes en die pretoogjes die soms wegdraaien van genot. Twee weken terug de ménage à trois met Nadine en Mila, Nadine was ook alweer zo`n visuele verrassing met kinky trekjes die me op een andere wereld deden belanden. Ik maak dingen mee die ik vaak heel stout heb gefantaseerd, die me onmogelijk leken om lijfelijk bij aanwezig te zijn laat staan deel van uit te maken. Ik fantaseer nog makkelijk een dag lang over alles wat ik heb meegemaakt en wat er een volgende keer nog mogelijk is, mooie reset van je lichaam is het, even helemaal weg van alles buiten het DS huis even tijd voor jezelf. Diane's secret maakt het allemaal mogelijk, meer dan een pretpark voor ondeugende mannen.

Mila tot snel en je weet ik ben in voor stoute suggesties...

X Danny
San1972
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 16 Nov 2016, 10:46
Geslacht: man

Re: Mila

Berichtdoor Reyland » 19 Dec 2017, 00:35

Was surprised that there were no more reviews about her.

So here is one.

Holy shit, what the fucking hell, I mean seriously this is bloody ridiculous, this girl is stunningly beautiful. Her parents must be scientists because she looks like a successful experiment. I do not want to sound crass describing her body in detail except that I know for a fact that it is enough to get the ancient Greeks besieging Troy again.

Top blowjob skills as well, definitely highly recommended, was a pity that she doesn't kiss. Oh well, such is life, you can't have everything.
Reyland
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 23:06
Geslacht: Male

Re: Mila

Berichtdoor Sil » 23 Dec 2017, 23:10

WOW

Tijdens mijn afspraakje afgelopen week met Ilse heb mezelf een verjaardags kadootje gegeven in de vorm van een trio met Ilse en Mila.

En dat heb ik geweten.
Het begon allemaal met een heerlijk uurtje stoeien met Ilse, stoeien in bad, stoeien in bed, met Ilse is dit voor mij altijd een feestje. Wat is dit een heerlijke vrouw om mee op de kamer te zijn.

Na een uur kwam Mila bij ons op de kamer. Ik werd er gewoon een beetje stil van, wat een mooie verschijning (of zoals wij Rotterdammers lekkur plat zeggen wat een "lekkur wijf", :)), is dit
Wat een prachtige billen heeft die vrouw zeg. Ehm eigenlijk is alles mooi aan dit meisje, prachtige natuurlijke borsten, heerlijk zachte volle lippen waar ze lekkur mee kan zoenen.
Mila is zo'n meisje waar je een nekhernia van krijgt als ze je voorbij loopt op straat. U leest het al, ik ben een "fan".

Het feestje op de kamer was geweldig, beide dames vulde elkaar goed aan. Ik kwam handen en andere uitstekels te kort om al dat moois te beroeren.

Ik wil beide dames dan ook bedanken voor hun inzet en enthousiasme en Kim omdat ze dit allemaal weer prima voor mij geregeld had.
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 86 gasten