Leah

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Leah

Berichtdoor ajk » 01 Jun 2014, 14:24

Zaterdag was ik weer eens even bij het mooie DS.

Op de agenda stond een mooie nieuwe sexy lady welke mijn aandacht trok. Via de gastvrouw al een nog te plaatsen foto gezien. Dat beloofde alleen maar meer.

Zeker geen spijt gehad van deze date in kamer 3 met Leah. Wat een topper deze dame. Volgens mij vanaf komende week alleen op afspraak te boeken ;-)

Mijn afspraak staat al. Heren wees zuinig op deze topper!

Leah bedankt was super gister Xx
Gebruikers-avatar
ajk
Komt hier vaker
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 14 Jul 2008, 18:09
Geslacht: m

Een verrukkelijke ontmoeting met Leah

Berichtdoor Teener Lover » 02 Jul 2014, 22:45

Eigenlijk zou ik deze recensie over Leah niet moeten schrijven. Zij is namelijk een buitengewoon leuke dame, en als andere heren dat te weten komen betekent dat voor mij dat afspreken met haar lastiger wordt…..

Vanavond was ik in Den Haag. Ik had op de app van DS gekeken welke dames er aanwezig waren, waarbij mijn oog op Leah viel. Bij het voorstellen bleek dat ze er nog beter uitziet dan op de foto’s op de site. Mijn keuze was dan ook snel gemaakt.

Op de kamer bleek dat Leah een paar bijzondere eigenschappen heeft. Ze zoent lekker, is heel spontaan, houdt van sex, heeft een prachtig “petite” figuur, biedt een uitstekend alternatief voor pzc (wat ze niet doet), is authentiek en lief. En, leuk detail, ze houdt van grote mannen (volgens haar doen alle kleine dames dat…). Ik vond haar in één woord verrukkelijk.

Verder bleek dat we echt “klikten”, daardoor was het voor mij een absolute GFE. Wij bleken allebei van mening dat een dergelijke "klik" een absolute voorwaarde is om samen plezier in bed te hebben, dat bleek inderdaad het geval. Ik ben bang dat ik er een verslaving bij heb!

TL
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Leah

Berichtdoor ajk » 06 Jul 2014, 18:29

Leah,

Wat een topper is deze dame. Een uur is voor ons te weinig.
Inmiddels al menige date met deze dame gehad en telkens weet ze mij weer te verrassen.

Ik ga snel weer terug voor een vervolg date met deze topper.
Gebruikers-avatar
ajk
Komt hier vaker
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 14 Jul 2008, 18:09
Geslacht: m

Re: Leah

Berichtdoor ajk » 24 Aug 2014, 09:56

Tja wat zal ik zeggen twee uurtjes in de jungel you jane me lost in the forrest :-)

Thanx lief was weer super !!!
Gebruikers-avatar
ajk
Komt hier vaker
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 14 Jul 2008, 18:09
Geslacht: m

Re: Leah

Berichtdoor ajk » 24 Aug 2014, 09:57

Leah,

Ook de twee uurtjes in de jungel waren weer te snel voorbij.

Het was weer super thanx lieverd.
Gebruikers-avatar
ajk
Komt hier vaker
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 14 Jul 2008, 18:09
Geslacht: m

Re: Leah

Berichtdoor Teener Lover » 24 Aug 2014, 20:23

Na mijn vorige ervaring met Leah kon ik niet wachten tot ik weer met haar kon afspreken. Mijn geduld werd even op de proef gesteld door het feit dat onze vakanties elkaar niet overlapten, maar afgelopen weekend ben ik weer bij haar op bezoek geweest.

Mijn verwachtingen waren hoog gespannen (zeker omdat onze eerste afspraak werkelijk verrukkelijk was geweest) maar ze werden desondanks overtroffen. Dat had te maken met de "klik" die we hebben (die is volgens ons beiden noodzakelijk om echt plezier te hebben), maar ook met Leah's spontane, natuurlijke en vrijmoedige gedrag. Het is net alsof je de eerste heer bent die van haar diensten gebruik maakt. En ja, als ze dan ook nog lekker zoent, een prachtig figuur heeft en je naar je ervaringen en fantasieën vraagt.....

Weer een echte GFE dus. Voorlopig heb ik geen vakantie meer, dus een volgend bezoek laat niet lang op zich wachten.
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Leah

Berichtdoor Karma071 » 02 Nov 2014, 16:15

Vandaag ook weer eens naar DS getogen. Ik maak nooit een afspraak en kijk altijd ter plekke wie er beschikbaar is, maar ik had mij vandaag wel voorgenomen om eens een uurtje te boeken ipv een half uur wat ik normaal doe. Voorwaarde die ik wel had gesteld dat het dan een dame moest zijn waar ik eerder een goede ervaring mee had gehad.

Toen de dames zich hadden voorgesteld zat er geen bekende van me bij maar meteen onder de indruk van Leah dus toch voor een uur geboekt.

Hier heb ik absoluut geen spijt van. Wat een topper is zij zeg. Ze zoent fantastisch en ook de seks en het knuffelen was uitmuntend! Ik ga zeker bij haar terugkomen!

PS

Bij fysieke verschijning heb ik op hookers.nl "boven verwachting" ingevuld. Eigenlijk klopt dat niet omdat ik haar nog nooit eerder had gezien voordat ze zich voorstelde en dus eigenlijk geen verwachting had (ik vind het dan ook rare keuzes). Zij is echter zeer aantrekkelijk met alles in de juiste verhouding. Een slank lichaam maar niet te dun. Fijne borstjes die daar precies bij passen en een gezichtje waarbij je wegsmelt!
Karma071
Komt hier vaker
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Mei 2008, 10:34

Re: Leah

Berichtdoor Teener Lover » 01 Feb 2015, 17:56

In de afgelopen maanden was ik door privé-perikelen niet in de gelegenheid om DS te bezoeken. Gelukkig kwam daar pas geleden verandering in, na een zakelijke afspraak heb ik op weg naar huis een tussenstop aan de Laan van NOI gemaakt. De gastvrouw vroeg de aanwezige dames om zich voor te stellen. Ik stond op het punt mijn keuze te maken uit de beschikbare dames toen Leah binnen kwam lopen (die zat in de keuken te eten). Toen ik haar zag hoefde ik niet meer na te denken....., en tot mijn aangename verrassing herkende ze mij direct (ondanks mijn langdurige afwezigheid).

Eenmaal in de kamer aangekomen was het als vanouds. Los van haar fysieke eigenschappen is Leah heel authentiek, ontspannen en ontzettend lief. Wat ik verder onweerstaanbaar vindt is dat ze er helemaal op gericht is je te laten genieten, terwijl ze tegelijkertijd zelf ook ontzettend geniet. Met haar heb ik een uitstekende "klik", en mede door haar vrijmoedige gedrag (ze is heel nieuwsgierig naar mijn ervaringen en fantasieën) is een bezoek aan haar voor mij een absolute GFE (wat daarover op de site van DS staat is niet overdreven). Voor de verdere bijzonderheden verwijs ik naar de "cijferlijst" die bij deze recensie is gevoegd!

Ik ging helemaal ontspannen op weg naar huis (en ga snel weer op bezoek...).

TL :val10:
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Leah

Berichtdoor luxxxi » 09 Feb 2015, 12:08

Als vaste klant en liefhebber van echte liefhebsters mocht Leah natuurlijk niet ontbreken, afgaande op haar recensies en foto's. Nou de verwachtingen warden zwaar waargemaakt! Geweldige GFE, heerlijk geile persoonlijkheid, en een rank figuurtje waar DS patent op lijkt te hebben. Leah, bedankt voor de top klik, ik hoop dat je nog lang in het Haagse blijft werken!
luxxxi
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 02 Okt 2011, 12:52
Geslacht: man

Re: Leah

Berichtdoor shinji » 23 Feb 2015, 14:09

Na een jaren lange relatie ben ik alweer een jaartje vrijgezel, na lang wikken en wegen toch maar besloten om naar een privéhuis te gaan. via de site een afspraak gemaakt met Leah. aangekomen kwam ze zich voorstellen en wat een verschijning. zooo mooi, lief en leuk. een hemels uurtje met haar beleeft. Ik kom zeker vlug nog een keer terug.
shinji
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 29 Dec 2014, 18:56
Geslacht: man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 275 gasten