Leah

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Leah

Berichtdoor Tim_O » 01 Mrt 2015, 00:00

HEAR ME ROAR
date november 2014 tekst februari 2015

‘Beha van jou, onderbroek van mij,’ neurie ik zachtjes op de melodie van Acda en De Munnik terwijl ik mijn kleren van de grond pluk. Het lijkt alsof hier in de kamer een textielbom is ontploft. Alles ligt kriskras door elkaar.

‘Maar gekregen van mijn moeder,’ valt zij me bij, ‘van mijn moeder, dus van mij.’ Ze kijkt in de spiegelwand van de Jungle Room, laat de tekst die ze zojuist heeft gezongen eens goed tot zich doordringen en een speelse glimlach krult om haar lippen. ‘Nee,’ zegt ze dan, ‘ik denk niet dat ik hier ondergoed ga dragen dat mijn moeder voor me heeft gekocht.’

Ik kijk haar via de spiegel aan en kan een lach niet onderdrukken. Misschien had ik toch over de ‘kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn’ van Guus Meeuwis moeten zingen.

Ruim twee uur eerder was Guus immers meer dan toepasselijk toen ik in de trein zat. De kilometers spoor schoten onder mij door en ik was op weg naar haar. Het enige wat aan het plaatje ontbrak, was een machinist die heel hard ‘oe, oe’ riep. De ‘haar’ naar wie ik op weg was, heette Leah en ik was er nog niet helemaal over uit in hoeverre ik weg van haar was. Het zou pas onze tweede date worden. Daarmee begaf ik me op onbekend terrein.

Bijna drie jaar kwam ik nu al bij Diane’s Secret en omdat het einde van mijn verlanglijstje niet in zicht wilde komen, koos ik bij elk bezoek weer voor een nieuw meisje. Maar Leah had een snaar geraakt. Onze eerste date was nog geen maand geleden, maar ik merkte aan alles dat ik haar nog eens wilde zien, nog eens met haar wilde praten, nog eens met haar samen wilde zijn. Leah had mij nieuwsgierig gemaakt en ik kende geen betere drijfveer dan een gezonde portie nieuwsgierigheid. Behalve dan misschien voor die kat uit dat Engelse gezegde.

In de Jungle Room voelde ik me gelukkig geen kat, nee, ik voelde me een leeuw. Leah droeg een prachtig zwart, doorschijnend setje en nadat ik haar van top tot teen had bewonderd, sloot ik haar in mijn armen. We hadden twee uur de tijd voor elkaar. Twee uur waarin we eerst even lekker konden knuffelen, daarna in bad konden bijkletsen en vervolgens op het bed uitgebreid van elkaar konden genieten. Ik zag het al bijna voor me.

Leah had echter andere plannen. Dat knuffelen kon ook zonder kleren en dat bad in de Jungle Room liep toch veel te traag vol, zo moet ze hebben gedacht, want voor ik het wist lagen mijn broek en mijn trui op de grond. Ik werd nog net niet meegesleurd naar het bed en Leah liet er geen enkele twijfel over bestaan wie van ons twee de leeuw van het gezelschap was. Haar doorzichtige setje ging in één vloeiende beweging uit en ik zag vanuit mijn ooghoeken mijn onderbroek door de lucht vliegen. Ik had niet eens door dat ze hem had uitgetrokken.

Dames gaan voor, protesteerde de gentleman in mij, maar ik zag al snel dat het een kansloze missie was. Vandaag golden in de jungle van Leah andere wetten. Het waren de wetten van Tarzan en Jane, wetten over oerinstincten en primaire lusten. Zelfs de natuurkundige wetten over tijd en ruimte moesten het ontgelden, want de twee uur vlogen voorbij. Leah had me in haar greep en liet niet los tot we met rode wangen en rode oortjes uitgeput naast elkaar op onze rug ploften. En ook toen zochten onze handen contact. Nog steeds, onverminderd. Omdat met elkaar vrijen intiem is, maar echte intimiteit verder gaat dan alleen vrijen.

‘Beha van jou, onderbroek van mij.’ Leah en ik dartelen na afloop al keuvelend om elkaar heen terwijl we mikado spelen met onze kleren. ‘Nou,’ zegt ze met een blik op de spiegel, ‘als mijn haar na afloop zo zit, dan weet je dat ik het lekker heb gehad.’ Ik grinnik en vraag me af of we die grap over Acda en De Munnik nou al hebben gemaakt of niet. In een ruimte waar tijd alle betekenis heeft verloren, is chronologie een rekbaar begrip.

Ik leg mijn handen in haar nek, streel met mijn duimen haar wangen en geef Leah een zoen die zo intens is dat de wereld van schrik in de plooi schiet. De klok tikt weer. Oorzaak en gevolg zijn weer vriendjes. En de muziek klinkt over de speakers in de kamer. Twee uur lang was ik als een postmoderne Tolkien in de ban van Leah. Dat was geen toeval, want Leah is een meisje om door een ringetje te halen. We nemen boven afscheid met een knuffel.

Halverwege de trap zwaai ik nog even naar haar, voor ik begin aan mijn wandeling terug naar het station, op weg naar de treinen. En Leah? Leah trekt als een volleerde machinist aan een denkbeeldig koord en roept mij hard na: ‘Oe, oe!’

Dat laatste is trouwens niet waar. Want Leah heeft geen gimmick nodig, geen teksten van Acda en De Munnik en al helemaal niet van Guus Meeuwis. Leah is Leah; grappig, teder en soms, zo op een doordeweekse dag in november, een ontembare leeuwin.

Hear her roar.
Gebruikers-avatar
Tim_O
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 28 Jan 2010, 23:43
Geslacht: m

Leah

Berichtdoor eugcortes » 14 Mei 2015, 14:14

Wat een heerlijke dame. Een uur is veel te weinig. De tijd vliegt voorbij.
Erg lieve petite dame die weet wat ze wel en niet lekker vindt en exact weet hoe je te pleasen, te ontspannen.
Verdere woorden zijn overbodig. :lips: :lips:
eugcortes
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 03 Jun 2014, 23:48
Geslacht: man

Re: Leah

Berichtdoor lovesex69 » 12 Dec 2015, 23:08

Eerste keer bij Leah en was gelijk een daverend success. Veel zoenen, zweten, rijden en ons helemaal laten gaan ... 45 min. is veels te kort , daar waren we het allebei over eens maar dat maakt niet uit .. Binnenkort zeker weer :)
lovesex69
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 Dec 2015, 23:05
Geslacht: M

Leah weer terug

Berichtdoor Patnet » 18 Jan 2016, 21:20

Eindelijk na lange tijd weer af kunnen spreken met de mooie, lieve Leah. Toen zij naar mij toe liep begon ik al met genieten. Ik volgde haar de trap op en kon zo haar mooi gevormde slanke benen in volle glorie bewonderen. Eenmaal op de kamer en na wat wulpse en ondeugende dingen, hebben we grondig gewassen en uitgekleed.
Daarna begon voor mij de twee persoons feest, het was met haar net een super snelle achtbaans rit waarbij mijn hart van de opwinding sneller ging kloppen. Wat Leah allemaal deed en liet zien wat zij kon bracht mij in een extase daar kan geen stimulerend middel tegenop!
Laten we het zo zeggen anderhalve uur was krap aan net genoeg. Wat een fantastische vrouw!
Ik snel ga weer langs!
:lips:
Patnet
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 01 Mei 2014, 00:43
Geslacht: Man

Re: Leah

Berichtdoor lovesex69 » 09 Mrt 2016, 13:49

Laatst echt een heerlijk uurtje beleefd met Leah . wat een heerlijke lieve meid is het toch . en een figuur om op te eten ! Ze werkt echt verslavend en steekt voor mij boven alle andere dames bij DS uit ...
lovesex69
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 Dec 2015, 23:05
Geslacht: M

Re: Leah

Berichtdoor degoof » 30 Mrt 2016, 13:31

Afgelopen maand dan eindelijk maar eens een afspraak met Leah gemaakt. Helaas niet helemaal wat ik er van verwachte na alle recensies hier gelezen te hebben. Dit lag overigens met name aan mijn verwachtingspatroon want voor wat de inzet van Leah betreft heb ik weinig op te merken. Ze zet zich goed in en is vriendelijk alleen de klik was er niet.
Voor de heren die de klik wel hebben zal het ongetwijfeld een leuke dame zijn.
Volgende keer gewoon weer terug naar Diane's Secrets want er loopt nog voldoende moois rond en het blijft hoe dan ook een top huis. Ook bij dit bezoek was de ontvangst weer uiterst vriendelijk.
degoof
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 21 Mrt 2014, 11:56
Geslacht: man

Re: Leah

Berichtdoor Henk12! » 31 Mrt 2016, 13:55

Ook ik ben maar eens even bij Leah langs geweest. Ziet er leuk uit en heeft een goede inzet. Alleen ontbrak bij mij ook de klik met Leah. Ik ben van mening dat Leah dit net zo 'vervelend' vond als ik en we hebben er maar het beste van gemaakt. Misschien is het ook wel een beetje mijn fout aangezien Leah wel rookt en ik hier niet zo goed tegen kan...Uiteindelijk heeft Leah het maar afgesloten met een prima massage.
Henk12!
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 09 Sep 2015, 13:50
Geslacht: Man

Re: Leah

Berichtdoor AdeB » 26 Jul 2016, 00:24

Afgelopen zaterdag bij haar geweest! Ik vond het heeeeel erg gezellig met Leah! :wub: Ik ben met haar in de kleine kamer beneden geweest en op de kamer ging ze spullen halen en ik ging alvast kleren uittrekken :D En dan effe gezellig kletsen en daarna even gewassen en daarna effe lekker gezoend en daarna ging ze de condoom mijn pik om gedan en lekker gepijpt en veel verschillende standen gedaan! Heerlijk zeg, daarna ging ik klaargekomen, 1 kwartier was vroeg klaar. Daarna gingen we rustig doen aan met wasssen en omkleden. Helaas is tijd om en we hebben wel afscheid gekust :lips:
Ik kom zeker weer terug bij haar!

Leah tot snel! :twosome: :lips:

Liefs AdeB
AdeB
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 19 Mrt 2016, 01:35
Geslacht: Man

Re: Leah

Berichtdoor Michelbakker » 24 Nov 2016, 15:49

Leah is mijn all-time favorite bij Diane's Secret en dat heeft goede redenen.
Ze is ontzettend sexy en knap. Moooooi slank. Naast dat heeft ze ook gewoon een hele leuke persoonlijkheid en houdt ze van lachen. Er is niks aantrekkelijkers dan dat hele plaatje.

Tot snel weer Leah! Kus Michel.
Michelbakker
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 Jan 2015, 14:46
Geslacht: man

Re: Leah

Berichtdoor SpyingPhallus » 17 Dec 2016, 00:43

Vandaag ben ik weer eens bij het mooie DS langsgegaan en had ik me voorgenomen om deze keer met een andere dame samen te zijn. Ook deze keer heb ik even een kamer gereserveerd, je weet immers maar nooit. Ik had in dat geval Leah al langer in het vizier, maar op eerdere momenten dat ik bij DS was, had ik haar nog niet gezien.

Aan het begin van deze avond stapte ik na werk dan ook met enige gespannen verwachtingen bij DS binnen. Die keuze pakte erg goed uit, want naast de klik die we hadden, weet Leah als spontane, vrolijke & zéér sexy dame met een prachtig figuur die erg goed in verhouding is wel hoe ze mij kan teasen & pleasen. Bovendien, ze zoent lekker en gaat passievol te werk; ik moest me dan ook direct aan haar overgeven. Na even gezellig te hebben geklets, sloeg de vlam dus snel over en had Leah mij in haar macht, en hoe...:dance:

Gedurende het zoenen & knuffelen was mijn grote heer al tot oorlogssterkte gegroeid en enige minuten later pakte Leah mijn pistool vast om deze lekker te bewerken. Ik genoot met volle teugen, maar stond (gelukkig) nog net niet op scherp... :cool: :w00t: :w00t: Het was in alle opwinding dus erg lastig om aan haar macht te ontkomen, maar de rollen moesten toch even omgedraaid worden. Ik kon het dan ook niet laten om Leah lekker te verwennen en o.a. naar beneden af te zakken. Het was nogal opwindend om te zien dat ze erg aan het genieten was en na enige tijd tot haar 1e hoogtepunt kwam!

Toch greep ze de macht terug en begon ze me te berijden alsof de cavalerie in volle strijd was, super geil! De macht wisselde daarna nog verscheidende keren, kwam ze in de tussentijd heerlijk tot een 2e hoogtepunt door wederom op me te gaan zitten en uiteindelijk stond mijn pistool wel dermate op scherp dat het gevolg onvermijdelijk was... :w00t: Wat een heerlijk uurtje met deze knappe & sexy dame! Ik ging weer geheel ontspannen op weg naar huis, hoewel er tussen mijn benen nog steeds wat spanning was.

Waarschijnlijk heb ik er een verslaving bij, want toen ik eenmaal thuis was en weer aan de naam Leah dacht, begon er wederom wat te groeien... :smile: Leah, bedankt voor de top klik, je bent een sexy toppertje met een heerlijk kontje! Ik kan "enthousiast", "ondeugend" en "GFE" alleen maar beamen!

Dat ene uurtje wordt de volgende keer dan ook 1,5 uur... :wub:, :lips: :lips: SP
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 277 gasten

cron