Leah

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Leah

Berichtdoor Tij(ger)s » 17 Dec 2016, 15:12

Leah is klein, knap en ondeugend.
Ze weet wat ze wil en ze neemt het ook.
Teasen kan ze goed en haar aangename stem is daar ook voor gemaakt.
Haar lippen en kleine handjes doen in het voorspel de rest.
Een aanrader is om haar lekker bovenop te laten gaan.
Dan is ze in haar element en geniet ze zichtbaar.
Bovendien heb jij dan ook uitzicht op haar mooie gezicht.
Met die ondeugende blik in haar ogen terwijl ze op mijn kloppende penis rijdt.
Normaal ga ik niet zo snel naar wat kleinere meisje omdat ik zelf vrij lang (1.90) ben.
Maar ik ben blij dat ik voor Leah een uitzondering heb gemaakt.
That girl is on fire... thanks Leah :lips:
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

Re: Leah

Berichtdoor simon77 » 31 Mrt 2017, 19:15

De eerste keer dat ik bij Leah een afspraak had staan, was ik toch een beetje nerveus en gespannen. Maar ze is een geweldige dame en erg ontwapenend met haar gedrag. De beschrijving GFE komt heel goed tot zijn recht bij haar. Ik denk dat ze vooral trouw blijft aan haarzelf, waardoor ze je echt op je gemak kan stellen. Ook geniet ze volop van intimiteit en weet ze duidelijk wat ze wil.

De tweede keer dat ik bij haar kwam, was ik minder nerveus, maar toen ik in haar ogen keek was ik weer verkocht. Het was niet mijn bedoeling om een tweede keer bij dezelfde dame af te spreken, maar voor Leah maak ik graag een uitzondering. Terwijl we elkaar wat teasen, strelen en kussen, merk ik dat ze heerlijk ruikt. Na het wassen, masseren we elkaar en genieten we van elkaars lichaam. Een uur is altijd te kort, maar met Leah is het wel prettig om de tijd door te brengen, hoe lang of kort het ook is.

Leah, je bent een top meid en een klasse dame, blijf altijd jezelf! Ik zal proberen om onze afspraak na te komen. ;)
simon77
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 31 Mrt 2017, 18:45
Geslacht: man

Re: Leah

Berichtdoor SpyingPhallus » 26 Mei 2018, 19:36

Na een paar uurtjes op het strand te hebben gelegen, ben ik vandaag weer eens naar mijn favoriete huisje & the only one gegaan, dat is, DS... :cool:
Het is al een tijdje geleden dat ik een afspraakje met Leah heb gemaakt, derhalve kon ik het niet laten om even een uurtje gezellig & hartstochtelijk 'bij te kletsen'... :wub:

Los van het feit dat ik het goed kan vinden met Leah en ze een prachtige dame is, weet ze goed om te gaan met de juiste momenten en vind ze altijd de juiste plekjes. Na een hevig voorspel steeg mijn opwinding dan ook naar grote hoogte; ze is een echte tijgerin in bed die alles goed aanvoelt! Hmmm, heerlijk... :w00t:

Na afloop was ik dan ook helemaal leeg & ontspannen en hebben we nog even gezellig nagepraat. Schat, tot snel! :lips:
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Leah

Berichtdoor aressera » 04 Aug 2018, 01:23

Leah ..
Mijn allereerste keer in een privehuis, met een dame van plezier, was met Leah. :inlove:
Zij was net een maandje daarvoor begonnen. Wat een ervaring gaf ze me.

:val10:

Jaren later vond ik mijn secret love terug, anderhalve maand geleden. Mooier en meer ervaren. Een perfecte wijn.
Gfe is mijn ding, een relaxmoment, geen gedoe, voor haar en mij. Tijd nemen voor intiem, spelen met elkaar, voelen en aanvoelen, opgeilen.
Laat me naar je verlangen.

Het moment dat ik haar weer zag, dat ze mij een mooie man noemde en met haar mooie ogen diep doordringend aan bleef kijken... ja ik wilde haar, nu, wat een lijf , wat een uitstraling.

Op de kamer vertelde ik haar dat we eerder contact hadden.. Ik heb niet eerder zo vol overgave met een andere dame van Diana gezoend, getonged, gekust.
GFE, ole ole de sex was heet, intense, geil, lekkerlang super oke.

rrroarr ( tijger, panter, leeuw, poesje )

Carmen en Jill zijn ook lief, mooi, lekker, schoon en geil. En close GFE. En zeker niet minder... Maar soms is er die KLIK.

Vorige week, derde afspraak, tijd was te kort, anderhalf uur, verlengen ging helaas niet.

Morgen zie ik haar weer.. :lips: :lips:

Leah : 1) ja is goed , ik trouw met je :inlove:

2) ja, weet nu wat je bedoelt met sex roes :cool:
herinner je gisteren
droom van morgen
en " fuck " vandaag :!: :cool:
aressera
Komt hier vaker
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 17 Jul 2015, 11:18
Woonplaats: Den haag / Voorburg/miami/London
Geslacht: man

Re: Leah

Berichtdoor David17 » 23 Okt 2018, 23:41

Iemand een idee wanneer deze dame weer actief is?
David17
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 26 Mrt 2014, 00:43
Geslacht: man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 87 gasten

cron