Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Alex

Berichtdoor PlugAndPlay » 30 Jan 2008, 10:24

Bericht eerder geplaatst op hookers.nl, d.d. 29 januari 2008
------------------------------------------------------------

Vanavond ben ik naar huis gezweefd na m'n bezoek aan Diane's Secret. Wat 'n ervaring ... - zucht - ...
Ik had 'n date met Alex. De eerste keer dat ik kennis mocht maken met deze mooie, lieve en spontane dame uit Slowakije. Vanaf de kennismaking tot het einde heb ik volop van haar genoten. Van haar persoonlijkheid, haar humor, lach, twinkelogen, stoutheid en strakheid cool

Ik voelde me direct op m'n gemak bij haar. Ze heeft iets waar je direct 'verliefd' op wordt smitten
Ze verandert van 'n engel in 'n bengel voor je het door hebt. Ze plaagt graag. Heel speels en sexy. Alles aan haar is lekker. Ze kan zoenen als de beste en weet daarbij perfect haar tongpiercing te gebruiken (en dat niet alleen bij het zoenen wink )

Het uur met Alex vloog werkelijk voorbij. Het was 'n uur gevuld met gezelligheid en genot. En wat voor genot!! Ik kwam uiteindelijk zo hard klaar dat ik denk dat ze morgen nog steeds de plafondspiegel aan het poetsen zijn! Ben zeker 'n litertje kwijtgeraakt cheesy

Alex is één en al genot! WOW!! smitten

Mijn oordeel: méér dan UITSTEKEND! thumpup thumpup
PlugAndPlay
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 Jan 2008, 09:51

mooie alex

Berichtdoor jojoma » 04 Mrt 2008, 00:43

Bericht eerder geplaatst op Hookers op 15 februari 2008

Vanmorgen vroeg ben ik bij Alex geweest. Het was alweer de derde keer dat ik haar bezocht. Ze was net deze week weer terug, want haar vader in Slowakije was jarig. kisss
De ervaringen met haar zijn gewoonweg verrukkelijk. Ik ken geen meisje dat zo heerlijk zoent en daar hou ik van. Door dat zoenen weet ze je echt te raken en al strelend, wassend, en alsmaar zoenend schoven we op het bed. Met haar fijne handen weet ze pieterman goed te bewerken en ook het klokkenspel tussen m'n dijen werd door haar speelse vingers lichtjes aangeraakt waardoor je je echt in de hemel voelt.
Na een uitgebreide tongsessie tussen haar mooie benen en over haar heerlijk slanke lichaam, gaf ik me over aan frans zonder condoom (van tevoren afgesproken). Ook dat kun je niet alleen kijkend maar ook met je ogen dicht als een weldaad over je heen laten komen. Onderwijl werd met de vingers haar grotje verkend en haar clitje bewerkt. Ze genoot daar zichtbaar van want ze kwam daarna naast me liggen en hield me heel dicht tegen haar aan en het uitgebreide zoenen werd nogmaals herhaald waarbij mijn been tegen haar onderbuik aanschuurde en ze alsmaar ddorging met me te strelen en natuurlijk vice versa. Het klikte waardoor we samen genoten.
Na het omdoen van het condoom ben ik zacht bij haar binnengedrongen en kwam na niet te lange tijd heerlijk klaar terwijl ze weer met haar mooie vingers mijn ballen streelde. De afterparty is ook altijd gezellig. We hebben nog een aantal minuten gezellig gekletst, een peukje gerookt en toen was de tijd al weer om. Bij het afscheid zoende ze me nog eens heerlijk en dat noopte me er bijna toe om weer opnieuw te beginnen.
Alex, je bent in één woord: super! thumpup
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker
 
Berichten: 86
Geregistreerd: 25 Feb 2008, 11:21
Geslacht: Man

Re: Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 11 Mrt 2008, 22:42

Vanmiddag weer even bij DS langs geweest,, was eigenlijk alleen de bedoeling om even iets te vragen of er iets mogelijk is volgende week maandag maar al die heerlijke meiden stelden zich gelijk aan mij voor.

Echt alle kanjers althans voor mij waren er en nog allemaal vrij ook love

De ene nog mooier en uitdagender dan de andere en de beter je de meiden gaat kennen des te ondeugender worden ze volgens mij maar ik klaag niet hoor mag nog veel ondeugender hoor wink

Maar daar was Alex en die had ik al een tijdje op het oog vanwege de fotos maar helaas was ze altijd bezet of niet aanwezig,, maar vanmiddag stond ze daar dan ineens met dat knappe koppie voor me.

Dus maar gelijk besloten om even een half uurtje met Alex naar boven te gaan.

Tja wat moet ik verder zeggen Alex is ook gewoon weer heel erg lekker,, die heerlijk kan zoenen en haar tongpiercing ook lekker gebruikt niet alleen bij het zoenen :)

Nadat zij mij een heerlijke franse massage had gegeven begonnen we weer met zoenen en ik begon langzaam haar tepel ook ze likken en te zoenen en toenik even op keek naar dat knappe koppie van haar zei ze uitdagend ik heb er 2 hoor dus ok ook haar andere tepel nog even verwend met mijn tong en zoals ik dat gewend ben ga ik dan langzaam met mijn tong naar beneden om haar daar ook nog even te verwennen want moet uiteraard niet van een kant komen :)

Hierna weer langzaam omhoog gegaan waar we weer gelijk begonnen te tongzoenen en mijn harde pielemans zijn weg vond tussen de benen van Alex :)

Het zoenen werd heftiger naarmate we bezig waren en kon het dan ook niet lang volhouden en het bleef dus bij het missionaris standje maar de volgende keer nemen we de cowgirl en doggy ook nog wel door hoor Alex kisss

Ik hou er nou eenmaal van om een lekker lang voorspel te hebben met lekker veel tongzoenen en strelen dus dan kom je altijd in tijdnood als ik echt intiem wil gaan, alhoewel ik weer binnen de tijd bleef,, schijn dat toch wel redelijk goed te kunnen timen :)

Alex je bent ook weer een kanjer zodat je nu ook tot mijn favorieten hoort,, pfffffffff zijn er nu al 4 dus het word steeds moeilijker om te kiezen dus moet ik het maar eerlijk gaan verdelen onder mijn kanjers :)

lovekiss02 Jack

Oh en Peter,, maak die zeephouder nu eens cheesy
SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor blabla » 16 Mrt 2008, 19:36

Phoe wat een dag vandaag.
Het moest er maar van komen.
Dus een afspraak met Alex gemaakt.

Leuk ook ik had haar zelf al aan de phone.
Dus kon ook direct met haar zelf afspreken.
Heerlijk wat een dame die Alex lekkere ding
Ze heeft een gezellige en vlotte babbel, gezellig hoor.

En ze staat zeker niet met een mond vol tanden.
Met haar mond kan ze je heerlijk opwinden en je verwenen. Wat een TOPPER zeg.

Wat zoent de griet geweldig zeg!!!! bigkiss
Het gaat geheel natuurlijk en vanzelf.
Zallig echt een GFE!!!!. GEWELDIG.

Ook zij heeft het kriebelen teasen tot een kunst verheven.
Blabla valt hier bijna van in slaap lieve zoentje die je dan van haar ontvangt (overal) Hhhhmmm. hooray

Zij heeft héél véél in huis en zit vol erotiek en positieve energie.
Zij zei, na afloop, dat ze hoopte dat ik een goede zondag verder mocht hebben mede door haar sessie. thumpup thumpup
Nou Alex dit wil ik wel iedere zondag.
Uhh, elke dag.

Nou "Jack" als jij morgen samen met Alex en Maria bent nou dan zou ik als ik jou was
nog maar wat EXTRA energie pillen vooraf nemen.
Dat zal je echt nodig hebben.


Blabla is vol lof over jou Alex.
Alle recenties op hookers en hier zijn niet niet gelogen.
Je bent echt een TOPPER waar DS zunnig op moet zijn.

Kus Blabla. kisss
blabla
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 26 Jan 2008, 21:11

Sweet Hot Sexy Teasing Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 01 Apr 2008, 22:04

MMMMMMMMMM Alex wat moet ik daar nog over zeggen,, Zou eigenlijk afgelopen week met Alex gaan maar toen ging het door onvoorziene omstandigheden niet door dus vandaag een afspraak gemaakt en naar de laan gereden.

Wat moet ik nog zeggen,, zat rustig aan heen colaatje toen Alex binnen kwam en gelijk op me af kwam en voordat ik hoi kon zeggen al een heerlijke zoen van haar te pakken had lips

Eerst nog even wat geklets in de huiskamer en toen naar boven gegaan waar Alex de rollen al omdraaide en ik eerst de trap op mocht en zij mij een klap voor me kont gaf :)

Op de kamer kreeg ik niet eens tijd om uit te kleden want we konden al gelijk niet van elkaar afblijven, en stonden dus al gelijk hevig te zoenen mmmmmm

Onder het zoenen elkaar uitgekleed en snel gewassen en op het bed gesprongen en heel even eerst wat bij gepraat over bepaalde dingen maar zoals gewoonlijk blijft dat weer tussen jouw en mij Alex wink

En wat daarna gebeurde dat is gewoon onbeschrijfelijk.

We hadden gewoon 3 heftige kwartiertjes die we afwiselden met heerlijk tongzoenen strelen en mekaar verwennen en uiteraard ook in diverse standjes het intieme gedeelte hebben afgewerkt.
Rust krijg je niet bij Alex want als je even tempo verminderd doet Alex er weer een versnelling bij :)
Maar mij hoor je niet klagen hoor schat :)

mmmmmmmmmmmmmm Alex is echt super die nooit zal vervelen want de variatie die zij erin brengt is zo lekker,, je weet bij haar nooit wat er gaat volgen en dat vind ik zo heerlijk aan Alex,, ja uiteraard ook dat heerlijke lichaam en dat knappe slimme koppie erop :)

Gelukkig wist ik weer net op tijd alles af te ronden en toen we net aangekleed waren ging de phone en dat was Gina :)
Maar we waren exact op tijd he Gina.

Beneden had ik nog wel wat langer met Alex willen praten over mijn wensen,, heb ze nog net kunnen vertellen maar er was gewoon geen tijd meer om het goed door te praten want haar volgende afspraak stond alweer te wachten.
Dus dat doen we volgende keer, maar dan wel voordat we naar boven gaan.
Oh en Peter weet er ook van dus die zou ook even overleggen met jouw Alex.

Jammer dat die Cat outfit kapot is Alex maar je hebt meer spannende pakjes dus................

Ik heb altijd echt even tijd nodig om bij te komen van Alex en gelukkig kan je dan ook altijd even rustig weer bijkomen beneden met een lekker koud drankje en vandaag was dat bij Gina.

Kan altijd gezellig met Peter lullen maar met Gina is het ook altijd bere gezellig :)

Eigenlijk dwing ik me zelf dan maar om na 3 kwartier weg te gaan want anders zou ik rustig blijven zitten tot sluitingstijd :)

Hoop vrijdag of zaterdag nog een keertje langs te gaan voor Alex, zou Maria ook wel willen maar helaas werkt die alleen overdag de komende dagen, maar kom in ieder geval nog even vrijdagavond langs zoals beloofd Peter en Nance :)

Alex je bent gewoon SUPER blowkiss burning kisscouple lovekiss02

ciao

Jack
SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 09 Apr 2008, 23:41

MMMM morgen is het zover,, dan zal ik dan eindelijk een lekker kinky uurtje doorbrengen met mijn lekkere Alex.

Denk dat ik mijn naam hier maar ga wijzigen in SlowakiaJunk Jack hehehe

Volgens mij is dat wel mogelijk toch Marshall.

Word vervolgd,,

bozk lips
SlowTheDSJunk
 

Kinky Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 10 Apr 2008, 23:08

Oh my zit hier nog na te genieten van mijn spannende kinky date met Alex vanavond :)

Ik was natuurlijk weer ruim op tijd aanwezig en had al een welkomst zoenvan haar gekregen en dacht nog even jammer geen spannend pakje maar ik had het moeten weten want ze had het me beloofd en ze moest nog wat dingetjes regelen zij ze onschuldig :)

Zag haar al verdwijnen achter het scherm en wist toen dat ze zich ging verkleden :)

Ik was al wat gespannen omdat ik niet wist wat er ging komen maar toen Alex achter dat scherm kwam en op me af kwam lopen om haar nieuwe pakje te laten zien was ik toch even sprakeloos,, wat zag ze er adembenemend uit in dat lekkere sexy ondeugende bijna schokkende pakje love

Alex ging alvast naar de Mata Hari kamer om nog wat te regelen zei ze :)

Toen ging de telefoon en tot mijn verbazing riep Gina mij en zei is Alex voor jouw :)
Alex verzocht mij vriendelijk of ik maar naar beneden wou komen.

Dus ik naar beneden en de kamer in waar ik nog niemand aantrof dus rustig mijn jas uit deed en ineens stond ze daar weer achter me in dat heerlijke pakje van haar.

We begonnen heerlijk te zoenen wat steeds heftiger werd en er lekk geen einde aan te komen,, Alex weet waar ik van hou en dat is een lekker lang voorspel wat ik dan ook kreeg van haar lovekiss02

Hierna via de wasbeurt langzaam op het bed beland waar het dan toch ging gebeueren,, werd eerst vastgebonden en kreeg een blinddoek om en wat daarna gebeurde,, tja dat hou ik tussen Alex en mij want moet toch wel spannend blijven voor julie als je dit ooit ook eens probeerd en ik kan je het echt aanraden :)

Kan je wel vertellen dat het een heerlijke spannende ervaring was die ik zeker vaker ga doen en Alex steeds meer de ruimte zal geven en haar laten doen met mij wat ze zelf wil :)

Het uur was uiteraard veel te snel om enwe zijn niet eens er aan toe gekomen om nog in de yacuzzi te gaan maarja 3 uur zal ook te kort zijn met zo een lekkere meid als Alex kisss

Volgende keer gaan we verder waar we gebleven waren Alex want wil nog veel meer spannende dingenmet jouw beleven.

Ben nu echt verslaafd aan jouw Alex dus een echte junky en vandaar dat ik mijn naam dan ook heb veranderd in SlowakiaJunk :)

Kwam er later achter dat de lieverd eigenlijk maar tot 17.00 uur werkte en speciaal voor mij langer was gebleven,

Alex lieverd een hele lekkere lange en natte bozk voor jouw.

Zie je heel heel snel weer.

SlowTheDSJunk
 

Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 12 Apr 2008, 22:27

Het word misschien eentonig voor julie die dit lezen maar kan er ook niks aan doen.

Was vanmiddag even naar de Laan gelopen,, ja was zo een lekker weertje en heb daar even met Lieve Gina gesproken en een lekker bakkie koffie gedronken en zag Hot Alex vrolijk rond wandelen :)

Shit dacht ik bij mezelf,, zij was er toch niet ,, althans stond niet op de agenda,, maar Alex was weer eens spontaan naar binnen gehuppeld vandaag.

Helaas had ik geen geld off pin bij me dus baalde eigenlijk als een stekker want wou eigenlijk verder gaan met Alex waar we afgelopen week gebleven waren.

Dus toen ik thuis kwamgelijk Peter een IM gestuurd dat ik eigenlijk Alex wilde maar dat die helaas maar tot 17.00 uur werkte,, en ja hoor de lieve schat zei toen ik wacht wel op je,, is de 3e keer al dat of Alex of Maria speciaal voor mij langer blijven,, wat een schatten zijn het toch he kisss

Dus was er op tijd en om 19.00 uur met Alex naar de Mata Hari gegaan en we zijn daar dus inderdaad verder gegaan waar we gebleven waren,, had Alex al verteld dat zij weer mocht uitmaken wat we zouden gaan doen en zij wilde eerst maar eens in de yacuzi plaats nemen.

Was al uitgekleed wat ik trouwens steeds te snel schijn te doen want Alex en Maria doen dat liever zelf voor mij dus snel nog iets aangetrokken zodat Alex het weer kon uittrekken :)

Nou het bad liep snel vol maar voordat ik Alex dan eindelijk los kan laten zijn we alweer 20 minuten verder geloof ik dus toen gingen we het bad in.

Ook dat is toch ook zo lekker met Alex maarja alles is lekker met Alex.

Uiteindelijk toch nog maar even naar het bed verhuisd waar wij mekaar lekker verwenden en toen ook nog maar een stoel gebruikt want als je zoveel ruimte hebt als in de Mata Hari moet je dat wel gebruiken he,, niet alles hoeft in het bed te gebeueren :)

En opnieuw begon de tijd behoorlijk te dringen en toen ik dan ook uit eindelijk mijn hoogtepunt had bereikt moesten we ons dan ook wel heel erg haasten voordat Peter weer aan de phone zou hangen maar we hebben het weer gehaald :)

Boven weer een lekker drankje genuttigd en weer gezellig na gebabbeld en dit keer was dat zoals eerder gezegd met Peter want Lieve Gina had een avondje vrij,, hoop dat je genoten hebt van je avondje vrij Gina :)

Lieve Alex weer ?akujem en voor binnenkort Všetko najlepšie k narodeninám, moet je me alleen nog vertellen wanneer dat is :)

lovekiss02 Jack

SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 17 Apr 2008, 20:11

Zit hier even wat muziek te luisteren en hoorde ineens dit nummer genaamd perfect girl, volgens mij ging dit over Alex :) romeo

This girl, for real
Let me tell you she’s one in a mill’
Please belive it, you’re under a spell
When this girl looks at you
You go: “What the deal?” – dressed in gucci and chanel
So much game – it’s criminal
Mmh – the perfect girl

Breathtaking – the way she shakes her body, it’s
Amazing – i can’t get her of my mind
So sexy – i gotta have her love, she drives me
Crazy – now help me out

I dig the way she walks
I dig the way she talkes
She’s so incredible
You can’t let her go
I dig the way she moves
I dig the way she looks
She makes you loose control
She’s that perfect girl
You gotta love her

This girl i swear
Ain’t nobody compared to her
Skin so pure, eyes so clear
Uuh, put it on me
Her body id cut like jewllery
She has a butt like: “Ohh meeeaan”
She really rocks the shit of me
No, i can’t let her be

Uuh wee – the way she shakes her bootie
Don’t blame me – i can’t get her off my mind, she’s
Everything – i gotta have her love, i’m really
Craving – now help me out

I dig the way she walks
I dig the way she talkes
She’s so incredible
You can’t let her go
I dig the way she moves
I dig the way she looks
She makes you loose control
She’s that perfect girl
You gotta love her

My, my mind
She’s so fly, fly, fly
Gotta make her mi-mi-mine
Tonight (gotta’ love her)

I dig the way she walks
I dig the way she talkes
She’s so incredible
You can’t let her go
I dig the way she moves
I dig the way she looks
She makes you loose control
She’s that perfect girl
You gotta love her

...she’s that perfect girl
You gotta love her...

SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 21 Apr 2008, 23:52

Ja het was weer zover en kon niet aan mijn verslaving voorbij gaan en moest Alex weer eens zien,, was alweer bijna een week geleden dus werd het weer tijd.

Had kamer 3 gereserveerd en na een kwartiertje te hebben moeten wachten kon ik dan eindelijk met Alex naar boven toe.

Na het lekkere zoenen en de was beurt die weer eens anders was dan normaal maar wel heel lekker Alex, op het bed beland waar wij verder gingen met lekker zoenen en uiteindelijk eens een praatje maakte wat ik al zo lang wou doen maar er nooit van kwam.

Ga uiteraard niet in wat we besproken hebben maar eigenlijk moeten dit gesprek volgende keer maar voortzetten Alex want heb er alleen maar meer vragen en interesses bij gekregen.

Jammer dat we dit alleen op de kamer kunnen doen en nooit even op de gang een praatje kunnen maken want daar is helaas nooit tijd voor.

Maar heb er wel over nagedacht Alex en ik beloof je dat het volgende compleet anders zal gaan en dat ik dan jouw ga slopen en misschien gaat dat wel sneller gebeuren dan jij denkt :)

En ja lieve Alex,, ik heb hier geen problemen om te schrijven hoe ik alles met jouw beleef alleen om het in woorden aan jouw te vertellen is toch weer iets heel anders.

Uiteraard werd dit weer gevolgd door een heerlijke hete vrijpartij waaronder het lekkere standje 69 en zoals gewoonlijk had ik weer te weinig tijd zodat het uur eigenlijk al om was voordat ik had kunnen doen wat ik had gewild,, verlengen ging helaas niet meer dus hebben we het dit keer maar met de hand afgemaakt.

Oh lieve Alex ik heb je een IM gestuurd maar deze is wel alleen voor jouw bestemd en niet voor anderen.

Zie je snel weer kanjer lovekiss02

Bosk

Jack
SlowTheDSJunk
 

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 100 gasten