Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 18 Nov 2015, 08:31

Mijn laatste date met Alex was weer super. De heetste en intiemste vrijpartijen waarbij zij haar handen en tong heeft laten overwerken. Intimiteit ten top, het beste wat een man kan wensen.

Deze " beauty with brains" is een volleerde sexgodin met een prachtig lichaam en haar bewegingen zijn zowel sensueel als geil.

Twee keer intiem geweest in diverse standjes en we hebben elkaar ook oraal verwend zodat we beiden intense hoogtepunten hebben beleefd.

Het was weer onbeschrijfelijk lekker met je Alex, dank hiervoor.

XXXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Alex mijn minnares

Berichtdoor hokkiebal » 30 Nov 2015, 18:54

Nog even op de valreep in november hier een korte recensie over Alex.
Alex, ik kom bij haar al zo ontzettend lang met een zekere regelmaat.
In november heb ik haar weer 2 keer mogen ontmoeten.
Ze is voor mij de verpersoonlijking van het ultieme vrouw zijn.
Elke keer is onze ontmoeting anders, maar altijd met praten, vrijen en wat seks (ouwe lul die ik ben!). We hebben het altijd goed met elkaar. En elke ontmoeting is nog steeds te kort!
Alex is een wezenlijk deel van mijn leven geworden.
Ik hoop dat onze ontmoetingen nog lang zo door mogen gaan.
Alex je bent het voor mij helemaal!! :wub:
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 19:30
Geslacht: m

Alex, natuurlijk

Berichtdoor Lustus » 11 Dec 2015, 08:44

Ik was bij DS toen de Kerstsfeer werd opgetuigd. :kerstmis2: altijd een gezellige periode, zeker als er een paar dames in een kerstpakje lopen, maar zover is het nog niet. :kerstmis5:

Maar van mij mag Alex lekker naturel blijven. Ze is het mooist in haar bikini. Haar "natural look" spreekt mij het meest aan. Doe maar gewoon.. is haar credo en daar wint ze mij helemaal mee. :inlove:

Maar in bed is het anders, dat is niet zo gewoon. Maar ook hier valt haar natuurlijke manier van doen op. Vrijen lovekiss02 met haar is zo lekker, alsof het mijn eigen vriendinnetje is. Dat is waar ze zo goed in is. Jou het gevoel geven dat ze er alleen is voor jou :twosome:

De spetters vlogen er tijdens de sex weer van af. :dance: De manier waarop zij mij pijpt is uniek en daar geniet ik volop van. Maar wat kan zij ook genieten als ik haar verwen...

We hadden nu ook weer volop tijd voor elkaar en daardoor elkaar meerdere keren verwend en ook hebben we geweldige sex gehad cheesy in diverse standjes, waarbij "doggy" het meest heet is, vanwege het zicht op haar heerlijk mooie kontje. Want wat is Alex toch een prachtige natuurlijke schoonheid, wat een lichaam...

En dan is er nog het ontspannen en gezellige met haar. De momenten dat we lekker liggen te kletsen elkaar ondertussen strelend.

Ja dat is Alex, de natuurlijke DS schoonheid. hooray

En...natuurlijk kom ik weer bij haar terug

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 Mrt 2013, 14:40
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 23 Mrt 2016, 08:17

Heb eindelijk weer eens een bezoek gebracht aan de sensuele Alex, de koningin van DS. Was er een tijdje niet geweest, maar het moest er weer eens van komen en dat was afgelopen week het geval.
Het werd een geweldig weerzien met deze prachtige, sensuele, grappige en ondeugende dame. Wat we allemaal weer hebben beleefd in bed was super.

Haar kwaliteiten zijn nauwelijks in één recensie te beschrijven want het is het gevoel van intimiteit met haar. Het samenzijn en het samensmelten in een roes van vrijen en sex.

Het ultieme genot is wat Alex mij geeft. Daarnaast is ze slim en grappig, dus de heetste sex hebben we afgewisseld met lol maken en leuke gesprekken. Maar in één ding blinkt ze uit: zichzelf zijn. Daarom zijn de vrijpartijen echt en kan ze niet faken. Dat maakt een date met haar nog heter en geiler.

Alex dank weer!

XXXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 24 Apr 2016, 03:24

Misschien niet direct mijn eerste keuze geweest, maar toen ik haar zag was ik verkocht. Haar uitstraling was t helemaal voor mij. En het uur erna was super te gek helemaal. Wat een heerlijke vrouw is Alex. Ik ben fan van haar geworden.
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Alex, de mooiste, de lekkerste

Berichtdoor Daan Banaan » 03 Jun 2016, 13:32

Alex is echt de mooiste en lekkerste dame bij DS. Wat een heerlijk en sexy lichaam heeft ze toch. Strak lijf met prachtige tieten om heerlijk mee te spelen. Alex is alles wat ik wens.

Ook mijn laatste date met haar was weer fantastisch. Heerlijke lange zoen en vrijpartijen en daarna over en weer oraal bevredigd. Ze smaakt lekker en we genoten er beiden heerlijk van.

Intiem was het onbeschrijfelijk lekker!!! In meerdere standjes en ook nog twee sessies beleefd. Alex is een prachtige vrouw om heerlijke sex mee te beleven. De tijd was weer snel om omdat het ook altijd erg gezellig is met haar, ontspannen en relaxed en toch ook klam en zweterig tijdens de intieme momenten.

Weer een geile en leuke date dus met deze sexy en ondeugende dame!!!

Dank mooie Alex

xxxx Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Rene » 13 Jun 2016, 22:09

:val10:

Na door een blessure een aardig tijdje uitgeschakeld geweest te zijn was het toch weer eens tijd om de laan te bezoeken afgelopen zaterdag.

Afspraak was zo gemaakt in de week ervoor toen ik zag dat Alex er was zaterdag.

Na ontvangen te zijn door de gastvrouw kwam Alex er al snel aan en zijn we naar de Jungle gegaan.

Na even kort bij gekletst te hebben zijn we al snel heerlijk gaan zoenen.

Al zoenend werd ik van mijn kleding ontdaan door Alex en uiteraard ging het weinige wat Alex aan had ook uit. Na langs de wasbak te zijn gegaan zijn we op bed beland waar we verder gingen waar we waren gebleven.

Na een tijdje heerlijk te hebben liggen vrijen ging Alex mij lekker verwennen wat ze oh zo lekker kan en ik dan ook lekker van genoot.

Alex kwam hierna heerlijk boven me en zijn we lekker verder gegaan in standje 69 en dat ging er zeer heet aan toe. Uiteindelijk tot een heerlijk hoogte punt gekomen en daar moesten we toch wel even lekker van bijkomen.

Hierna nog even lekker in bad gegaan samen en daarna was het helaas alweer tijd om ons aan te gaan kleden.

Na nog een paar lekkere zoenen van Alex weer helemaal voldaan naar huis gegaan.

Lieve Alex het was weer heerlijk :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 23 Jan 2008, 21:30
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 17 Jul 2016, 12:22

Ik ben weer bij Alex geweest bij DS. Een heerlijk lichaam met alles precies goed en mooi in verhouding. Heb een echte girlfriend experience met haar gehad wat een vrouw. Ze weet precies hoe ze mij op oorlogssterkte moest krijgen zo geraffineerd ze is. Ze smaakt overal heerlijk en ik mocht haar verwennen.
Ze heeft daarna als een ware amazone op mij gezeten en dat werd me na een wilde rit toch echt teveel. Ik raad haar aan want ze is een heerlijke meid. Een pareltje!
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 13 Sep 2016, 15:08

Al even geleden dat ik bij Alex ben geweest maar ook nu weer was het top.
Moest tijdje op haar wachten want het liep wat uit allemaal, zodat ik alle schoonheden in de woonkamer mocht bewonderen. Maar gelukkig toch met Alex naar de kamer omdat zij fascinerend lekker is. Ze is spontaan, sexy en geeft zich 100%.

Alex is het gewoon helemaal.

Futuro
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Altijd onovertroffen

Berichtdoor hokkiebal » 29 Sep 2016, 18:45

Pas weer bij Alex geweest na haar uitstapje naar Slowakije.
Onovertroffen heerlijk..zoals altijd.
Alex is en blijft die heerlijke, geweldige vrouw waar ik nog heel veel keren mee samen wil kletsen en........lezer van deze recensie...vul zelf maar in!!!!
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 19:30
Geslacht: m

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 166 gasten