Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 19 Jun 2008, 20:32

Samen een

Mijn verlangen is groot
Mijn verlangen is puur
Het verlangen naar tederheid
Want ik verlang naar warmte
Ik verlang naar vuur

Ik verlang naar jouw handen
zachtjes over mijn huid
Ik verlang naar jouw lippen
warm op mijn mond
zo zacht
zo lief
Mijn verlangen naar jou
Zo explosief

Ik verlang naar passie
Ik verlang naar genot
Je opwinding wil ik voelen
Je zweet wil ik proeven
Ik wil jou,
overal om me heen
Mijn verlangen naar ons

Mijn verlangen naar samen één
SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor BrilSmurf » 20 Aug 2009, 11:17


Het was gisteren een heel warme dag, dus ik dacht laat ik eens een afspraakje regelen met Alex, want ik las dat ze weer terug was bij DS. :w00t: Ik had haar 1 maal eerder bezocht, en heb daar goede herinneringen aan, alleen was dat in haar laatste week toendertijd.

Nou daar heb ik geen spijt van gekregen, op de kamer was het door de airco lekker koel, maar toch duurde het niet lang of we waren alle twee nat wink van ....... Wat is het toch een leuke, gezellige, spontane humorvolle meid en niet te vergeten is het heerlijk om met haar te vrijen. Zoals altijd vloog het uurtje om :roll: en hadden we het alle twee enorm naar ons zin gehad.

Alex hopelijk tot snel, xxx.



Gebruikers-avatar
BrilSmurf
Komt hier vaker
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 10 Mrt 2008, 19:14
Woonplaats: Smurfendorp

Re: Alex

Berichtdoor Maxdog » 04 Sep 2009, 13:30

Hoi Alex,,Wat was het 'SUPER' met jou gisteren,ben blij dat je weer terug bent..? dat gevoel als ik bij jou ben is zo vertrouwd en echt,,eigenijk is het zoiets wat je alleen met een vaste vriendin/partner kan hebben twosome ,maar jij weet dat perfect te evenaren, :tongue: ik ga nog heeeeeel lang van jou genieten,,,,en wie weet kom ik vandaag nog binnen wandelen,want ik mis je nu al.....

Dikke Kus,
Maxdog...
Maxdog
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 04 Sep 2009, 11:40
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor womp » 05 Sep 2009, 23:54

Een vrouw die je het gevoel geeft speciaal te zijn voor haar. Dat is erg fijn soms begint een dame meteen van ik kus niet of ik wil niet gebeft worden als je al 5 min op de kamer bent en dan weet je dat je een k*t uur tegemoet gaat. Niet met Alex dus.

Alex bleek snel een heel ander type te zijn. Iemand die leuk met je speelt, wat complimentjes geeft en je laat blijken dat ze blij is dat je er bent. Ook al zou iemand het niet menen het blijft nou eenmala fijn
Leuk figuur, die ze graag tegen je aan drukt. Wild in bed en heerlijk zoenend nooit het idee gevend dat ze er eigenlijk gene zin in heeft.
Als alle dames dat daar hadden kon onze dag nooit meer stuk. :Cheer:

Wat kan ik zeggen, het was grote klasse zowel qua sex als inzet. Alex is voor de meeste mannen denk ik geen miskoop als je van haar diensten gebruik maakt. Aangezien er ook af en toe wat puin binnenkomt bij DS is iemand Alex een welkome aanvulling.

Een tip pas als ze in je tepels bijt, ze kan steveig doorbijjten als ze het naar haar zin heeft. Ik had er in ieder geval 3 dagen last van 1 tepel waar ze stevig in gehapt had.
Niet denken dat valt vast wel mee mee :tongue: op tijd tot de orde roepen :2funny:

:lips: Alex
Ik wil je zeker nog een keer meemaken, normaal gesproken vaker, maar aangezien ik zoveel andere nieuwe leuke dames zag .....
sorry ik blijf nou eenmaal een man.
womp
Komt hier vaker
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 20 Jun 2008, 23:29

Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 06 Sep 2009, 01:15

Tsja Alex, die is nu eenmaal heel speciaal voor mij maar wil wel even zeggen dat alle dames op de Laan lekker zijn en ik nog nooit PUIN gezien heb op de laan, behalve tijdens de verbouwing dan :dance:

En ja meeste dames doen ook aan zoenen of iets anders maar dat is een kwestie van goede afspraken maken van te voren met de dame, dan weet je waar je aan toe bent en wat je krijgt.

Maar goed afgelopen vrijdag dan eindelijk mijn birthday party gevierd met mijn eigen Alex :val13:

Had haar alweer 1.5 jaar niet meer gezien dus was echt wel beetje zenuwachtig maar zodra ik binnen liep en Alex direct naar me toe kwam en we even elkaars lippen vonden was dat snel over blowakiss

Toen bij Pedro de financiën afgehandeld en kon ik eindelijk met mijn slowaakse bengel naar de Mata Hari toe.

Het was weer gelijk zoals het altijd was, zoenen en nog meer zoenen en we moesten elkaar echt dwingen om ons uit te kleden en het bad in te gaan maar gelukkig had iemand dat al vol laten lopen voor ons :lips:

In de jacuzzi gingen we uiteraard gewoon verder en zla maar verder niks zeggen wat er nog meer gebeurde :tongue:

Hierna verhuist naar het bed waar we rustig verder gingen met elkaar te verwennen maar had allang in de gaten dat de tijd alweer bijna om was dus eventjes Pedro gebeld om er nog wat extra tijd aan vast te plakken maar daar had Peter al rekening mee gehouden, die kent mij eigenlijk veel te goed applaus

Eerst weer lekker verwend door Alex die zo lekker kan knabbelen aan je tepels en ze bijt echt niet te hard hoor of ze moet er een bedoeling mee hebben :cool:

Uiteraard heb ik haar ook weer lekker verwend en ze reageert nog altijd oh zo heftig als je de juiste plekjes verwend, maar die wee ik wel te vinden smile1

Hierna nog lekker intiem geweest met haar en nog een special surprise van haar gehad voor mijn birthday k14

De tijd vloog weer voorbij en Pedro kwam me dan ook bijna van de kamer halen maar die weet het, ik kan me haast niet los maken van Alex die is en blijft mijn aller lekkerste DS Girl.

Zeg wel vaker dat ik gesloopt ben maar dit keer was ik echt total loss hehehe

Uiteraard zijn Sandy en Jolanda ook heerlijke meiden en die ga ik ook weer snel bezoeken want blijf het eerlijk verdelen val4

Alex bedankt, je bent niks veranderd en nog steeds oh zo lekker kisscouple

Slow
SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor edwin7373 » 07 Sep 2009, 23:36

Hoi Alex,

Ik kan je zeggen dat ik heerlijk genoten heb van de ervaring met je.
Heel de weg terug heb ik over je mooie strak figuur gedroomd en kan je zeggen de volgende keer gaan we voor een half uurtje extra :w00t:

Hoop binnen kort nog even van je te horen wat je voor extra doet allemaal.

dikke kus en tot snel.

xxx-edwin
edwin7373
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 04 Sep 2009, 19:43
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor girlylover » 16 Okt 2009, 11:35

Onlangs voor Alex gekozen.
Het was een blind date op basis van de DS site het heerlijke lichaam van Alex en de omschrijving.
Wel een ding is duidelijk "Het origineel is veel beter dan de beschrijving aan kan geven"
Wat een heerlijk ding is dat!!!!!

Ze ziet er heerlijk uit, maar verder is ze ook zo leuk, gezellig, geil, sensueel, en ze straalt genot uit.

Ze vindt het heerlijk om je te verwennen maar ook heerlijk om verwend te worden.
En dat laatste is zeker ook iets wat ik zoooooo graag doe.

Kortom een perfekt uurtje met een perfekte dame.
Ze is nog niet van me af.

Verder kan ik iedereen aanraden, laat je gaan bij Alex.
Ga niet eerder met condooms klooien dan pas op het moment van intiem.
Want in bad en bed heb je met Alex dan de meeste hete, spontane, geile ervaring die je je kunt voorstellen.

Over het zoenen heb ik het nog niet gehad, maar voor mij altijd een wezenlijk onderdeel van goede sex.
Wel ook wat zoenen betreft is Alex een aanrader.
Zonder schroom, lekker diep en spontaan, met een heerlijk tong.

:Cheer: ALEX HEEFT HET EN ZE GEEFT HET :Cheer:
girlylover
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 05 Feb 2009, 12:57

Re: Alex

Berichtdoor jojoma » 17 Okt 2009, 17:17

Afgelopen week heb ik twee keer het genoegen gehad met Alex te kunnen vertoeven. Wat een heerlijke vrouw is dat toch.
De eerste keer heb ik anderhalf uur lang heerlijk met haar gevreeen, gezoend, gestreeld en we hebben elkaar alles gegeven wat we in huis hadden.
De tweede keer was ik een uur bij haar en spoten vooral in het begin de vonken er al af. Hierna nog zalig met haar gestreeld en gezoend en een voortrefflijke conversatie gehad.
Twee super ontmoetingen waren het.
Alex is voor mij dé topper bij Diane´s Secret. :Cheer: :wub: :wub:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jojoma
Komt hier vaker
 
Berichten: 86
Geregistreerd: 25 Feb 2008, 11:21
Geslacht: Man

Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 05 Nov 2009, 00:52

Alex wat moet ik nog over haar zeggen, behalve dat ik haar veel te weinig bezoek dan ik zou willen, maar overdag is helaas gewoon heel moeilijk voor mij.

Maar toen ik Dinsdag te horen kreeg van Alex is er woensdag avond, hoefde ik er niet lang over nadenken en stond onze date heel snel vast :mrgreen:

Het was weer een heerlijk uurtje waar ik dit keer het initiatief had genomen waar Alex compleet van heeft genoten :)

Ga verder niks erover zeggen, er is een liedje van Barry white wat eigenlijk genoeg zegt over Alex en mij :)

I've heard people say that
Too much of anything is not good for you, baby
Oh no
But I don't know about that
There's many times that we've loved
We've shared love and made love
It doesn't seem to me like it's enough
There's just not enough of it
There's just not enough
Oh oh, babe

My darling, I can't get enough of your love babe
Girl, I don't know, I don't know why
Can't get enough of your love babe
Oh, some things I can't get used to
No matter how I try
Just like the more you give, the more I want
And baby, that's no lie
Oh no, babe

Tell me, what can I say?
What am I gonna do?
How should I feel when everything is you?
What kind of love is this that you're givin' me?
Is it in your kiss or just because you're sweet?

Girl, all I know is every time you're here
I feel the change
Somethin' moves
I scream your name
Do what ya got to do

Darling, I can't get enough of your love babe
Girl, I don't know, I don't know, I don't know why
I can't get enough of your love babe
Oh no, babe

Girl, if I could only make you see
And make you understand
Girl, your love for me is all I need
And more than I can stand
Oh well, babe

How can I explain all the things I feel?
You've given me so much
Girl, you're so unreal
Still I keep loving you
More and more each time
Girl, what am I gonna do
Because you blow my mind

I get the same old feelin' every time you're here
I feel the change
Somethin' moves
I scream your name
Do what ya got to do

Darling, I can't get enough of your love babe
Oh no, babe

Spoken:
Baby, let me take all of my life to find you
But you can believe it's gonna take the rest of my life to keep you

Oh no, babe
My darling, I can't get enough of your love babe
Yeah, I don't know, I don't know, I don't know why
Can't get enough of your love babe
Oh my darling, I can't get enough of your love babe
Oh babe
I don't know, I don't know, I don't know why
I can't get enough of your love babe
Oh babe
SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 15 Nov 2009, 20:34

romeo

Akon - Beautiful:


When I see you
I run out of words to say (oh oh)
I wouldn't leave you
'Cause you're that type of girl to make me stay (oh oh)

I see the guys tryna' holla
Girl I don't wanna bother you
'Cause you're independent and you got my attention
Can I be your baby father
Girl I just wanna show you
That I love what you are doin' hun

I see you in the club
You gettin' down good
I wanna get with you, yeah
I see you in the club
You showin' thugs love
I wanna get with you

You're so beautiful
So damn beautiful
Said you're so beautiful
So damn beautiful

You're so beautiful
beautiful
beautiful
beautiful
You're so beautiful
beautiful
beautiful
beautiful
You're so beautiful

Like the clouds you
Drift me away, far away (yeah)
And like the sun you
Brighten my day, you brighten my day (yeah)
I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie
Said I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie

I see you in the club
You gettin' down good
I wanna get with you, yeah
I see you in the club
You showin' thugs love
I wanna get with you

You're so beautiful
So damn beautiful
Said you're so beautiful
So damn beautiful




:lips:
SlowTheDSJunk
 

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 230 gasten