Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Icecube » 26 Apr 2008, 16:41

hesrt Alex hesrt


Ken je het gevoel? Altijd al dat speciale meisje willen ontmoeten en het komt er niet van. Je leest recensies over haar, want dat is toch hoe je een eerste indruk krijgt.
In mijn geval was dit speciale meisje : Alex
Er gaat zich een beeld in je hoofd vormen. Er ontstaat een fantasie. Wel hou je in je achterhoofd wat anderen schrijven niet meteen ook bij jouw gebeurt. De klik dient wel aanwezig te zijn. Je leest dat ze verhuist van het ene privehuis naar je favoriete privehuis. Je blijft een tijdje met het idee rondlopen en pakt dan de telefoon om haar eens in het echt te zien.

Ik kreeg Alex zelf aan de lijn en was even stil. Want dat had ik niet verwacht. Helaas kreeg ik te horen dat ik de afspraak dien uit te stellen en heb een nieuwe gemaakt voor later in de week.


De eerste ontmoeting


De energie die ontstaat bij de gedachte om binnenkort de vrouw te gaan ontmoeten die tot dan toe alleen een fantasie was, was bij mij enorm. Je hebt nu ook haar leuke stem gehoord. De dagen tussen het contact en de afspraak vliegen voorbij, nee je wilt dat ze voorbijvliegen. De regen die dan op je hoofd valt, voel je soms niet eens.

Met een koortsachtig gevoel stap je DS binnen. Je probeert het moment te onthouden waarop je elkaar voor de eerste keer in de ogen kijkt. Je weet je in eerste instantie geen houding te geven en probeert alles in een korte periode te drukken.
De knoopjes van je blouse willen niet los. Je schoenen krijg je niet uit. Je voelt je net een tiener. Het is dan even moeilijk alles los te laten en plaats te maken voor spontaniteit. De eerste aanraking voelt onwennig, het eerste zweet ontstaat uit een gespannenheid. Je handen zijn koud en licht gevoelloos. Dan maakt het plaats voor een hitte, de opgebouwde energie begint te stromen en er ontstaat een warm gevoel. Het gaat overal heerlijk tintelen en je voelt je bloed door je lichaam stromen. Van eerst langzaam elkaar aftasten, gaat het over naar snellere bewegingen. Dan zou je de tijd wel willen stopzetten. Je krijgt nu de kans haar in de ogen te kijken. Haar aan te raken. Je kunt nu je fantasie in vervulling brengen. Plaats laten maken voor de herinnering die je nu krijgt. Als een film in je hoofd probeer je alles op te slaan voor later.

De dag erna houdt je een relaxt gevoel over. Je huid onthoudt het zachte gevoel. Als je je ogen sluit zie je Alex weer voor je, haar gezicht, je lippen voelen haar lippen weer, haar tong. In gedachte een slank lichaam waar je weer helemaal tegenaan wilt kruipen, haar gewicht wilt voelen. De 2 zachte borstjes voel je weer in je handpalmen en het kribbelt lekker op plekken waar je even vergeten was hoe lekker dat aanvoelt.
De rush die door je heen stroomt werkt als een verslaving, je wilt meer. Het even kunnen vasthouden en niet meer willen kwijtraken. Je krijgt een onaf gevoel en wil dat compleet maken.

Alex, bedankt voor het geven van een nieuwe droom lips

Patrick
When happy, time is endless
Gebruikers-avatar
Icecube
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 21 Apr 2008, 12:54
Woonplaats: Darwin, Australia
Geslacht: man

Sweet Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 27 Apr 2008, 22:04

Ook van mijn verslaving Alex moet ik nog even iets schrijven maar wat,, afgelopen woensdag was het of was het donderdag of was het allebei hehehe had ik weer een overheerlijk uurtje met Sweet Alex.

Eigenlijk is hier al alles gezegd door mij wat ik vind van Alex,, maar eigenlijk kan ik het niet vaak genoeg zeggen want Alex is gewoon zo verschrikkelijk lekker.
Alex is een verslaving waar je nooit meer vanaf komt en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet ook.

Vandaar dat ik dus morgen weer een afspraak heb staan en heb dan alweer wat in mijn hoofd zitten voor Alex,, tja als zij mij uitdaagt dan zorg ik wel dat het ook gaat gebeuren :)
Dus benzaterdag maar evenwezen shoppen Alex hehehehe dus je weet het nu wel voor morgen he thumpup

Maar nog even over de laatste keer dan,, die was weer onvergetelijk, ook bij lieve Alex is het nooit hetzelfde en weten we nooit waar en hoe het zal eindigen.
Alhoewel,, hoe het eindigt weet ik eigenlijk wel,, dan gaat die stomme telefoon weer dat we moeten opschieten hahaha,, morgen halen we de stekker er uit Peter rolfmao

Alex jij blijft mijn kanjer en zal deze week nu het nog kan nog even lekker van je genieten lovekiss02

SlowTheDSJunk
 

oh so Sweet Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 29 Apr 2008, 22:08

Zoals ik hierboven al had geschreven had ik afgelopen maandag dus mijn afspraak staan met Slowaki Alex.

Uiteraard was ik weer op tijd aanwezig maar wist dat ik nog even geduld moest hebben want Alex moest nog even eten en uiteraard gunde ik haar die tijd en kon ze gelijk even uitrusten want dat heeft ze achteraf wel nodig gehad.

Straf is het niet om even te wachten,, Bella Maria kwam ook nog even gezellig gedag zeggen met een heerlijke zoen en weet dat ik volgende week weer een uurtje met haar mag samenzijn want dat hebben we al besproken :)

Uiteraard krijg je van mij hier verder geen details wat er weer in dit uur is gebeurd maar het was een van de meest intense en lekkerste uurtje die ik ooit met Alex heb mogen beleven. lovekiss02

Elke keer denk ik dat dat niet meer mogelijk is, maar heb het steeds aan het verkeerde eind, want het is wel zeker mogelijk om elke keer nog meer van elkaar te genieten dan de vorige keer.
Zo ook dit keer want het ideetje van Alex wat ik in werkelijkheid heb gebracht was gewoon super en hebben samen dan ook heel erg genoten wat ik ook in haar ogen kon aflezen :)

Uiteraard bleek op het eind dat we weer iets over tijd waren maar gelukkig hebben we geen telefoon gehoord en denk dat als die was gegaan we hem gewoon hadden laten gaan of zelfs niet eens gehoord zouden hebben :)

Gelukkig doet Peter niet al te moeilijk als ik wat over tijd ben maar moet natuurlijk niet te vaak gebeuren alhoewel het wel steeds vaker gebeurd met Alex.

Maar wij kunnen daar ook niks aan doen hoor, we vergeten gewoon de tijd tegenwoordig als wij samen zijn op de kamer :)

Uiteraard ook tussendoor gezellig met Alex gebabbeld over van alles en nog wat en toen ik uit eindelijk beneden moe maar zeer voldaan weer bij Peter zat, was ik ook dit keer echt helemaal gesloopt. Alex zat ook gezellig in de huiskamer en af en toe keken we mekaar aan met een glimlach en wisten dat we weer allebei weer een heerlijk uurtje hadden beleefd.

Lieve Alex het was weer tja eigenlijk heb ik er geen woorden meer voor kisss

Helaas zal ik nu weer een tijdje moeten afkicken en pas waarschijnlijk weer over 2 weken van Alex kunnen genieten.

Maar gelukkig heb ik mijn herrinneringen zodat ik elke dag ons samenzijn opnieuw kan beleven :mrgreen:
SlowTheDSJunk
 

Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 12 Mei 2008, 12:42

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=PmWrwRpwzRk[/youtube]
SlowTheDSJunk
 

Special lady Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 13 Mei 2008, 21:38

Alex oh Alex, soms denk ik dat het allemaal een droom is, maar gelukkig weet ik het zeker, Alex is een echte engel waar ik elke keer weer van mag benieten. twosome

Zo ook vandaag want ik wist dat ze er weer zou zijn dus heb ik gelijk bij Gina een afspraak gemaakt en omdat het alweer ruim 2 weken geleden was vond ik dat ik mezelf en Alex maar eens moest verwennen en dus 2 uur geboekt in de Mata Hari waar het heerlijk koel was,, althans totdat ik en Alex daar binnen liepen burning

Vanaf de 1 minuut konden we al weer niet meer van mekaar afblijven en met heel veel moeite hebben we dan ook eerst wat bij gepraat over wat we allebei de afgelopen 2 weken weer hadden meegemaakt en over haar vakantie gehad.
Maar onze lippen kwamen steeds weer bij elkaar en maakten dan ook overuren en de temperatuur werd steeds hoger in de Mata Hari. lovekiss02

Toen we na ik denk een 20 minuten eindelijk de was bak hadden bereikt en ons gewassen hadden probeerden we het bed te halen maar ook dat was nog te ver en konden we weer niet van elkaar afblijven :)

Maar we hebben het bed wel gevonden maar toen waren er wel weer 20 minuten voorbij en ook op bed waren we weer niet te houden en gingen daar gewoon verder met heerlijk vrijen en knuffelen wat steeds intiemer en heftiger werd en we mekaar lekker verwend hebben lovekiss02 .

Gelukkig had ik 2 uur want toen we eindelijk intiem gingen waren we alweer ruim een uur verder :)
En dit was ook weer oh zo lekker met Alex,, elke keer word het nog intenser enl ekkerder vooral nu ik haar lekkere plekjes weet te gaan vinden wink

En toen waren we van planom nog even het bad in te gaan,, maarja dat is ook een behoorlijk eind weg van het bed dus voordat wij daar waren en onze lippen ons de kans gaven om daar te komen hadden we nog maar 10 minuten over :)
Maar we hebben het gehaald en hebben daar nog even verder met elkaar gebabbeld en uiteindelijk met veel haast weer aangekleed en naar bovengegaan waar we nog wat hebben gedronken en met Gina hebben zitten praten :)

Oh Alex het is altijd heel erg lekker met jouw maar vandaag hebben we mekaar denk ik overtroffen want zoals het vandaag was was wel heel erg intens, maar het was ook al weer 2 weken geleden he lieverd.

Ik ga je heel snel weer zien, want we moeten het ook nog wel even ergens anders over hebben he wink
Hoop dat dat gaat lukken ,, misschien moet ik je maar eens vastbinden zodat we makkelijker en langer kunnen praten hahahahaha.
Maar denk niet dat dat iets zou helpen want ik kan ook niet van jouw afblijven lovekiss02

Kan gewoon niet genoeg van jouw krijgen lieve Alex :)



[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=9BuaHs2y2I0[/youtube]


Depeche Mode- Just Can´t Get Enough

When I'm with you baby, I go out of my head
And I just can't get enough, I just can't get enough
All the things you do to me and everything you said
And I just can't get enough, I just can't get enough

We slip and slide as we fall in love
And I just can't seem to get enough

We walk together, we're walking down the street
And I just can't get enough, I just can't get enough
Every time I think of you I know we have to meet
And I just can't get enough, I just can't get enough

It's getting hotter, it's our burning love
And I just can't seem to get enough

I just can’t get enough x16

And when it rains, you're shining down for me
And I just can't get enough, I just can't get enough
Just like a rainbow you know you set me free
And I just can't get enough, I just can't get enough

You're like an angel and you give me your love
And I just can't seem to get enough

I just can’t get enough
SlowTheDSJunk
 

Hemelse Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 18 Mei 2008, 12:13

Zaterdag was het weer zover en had ik weer 2 hemelse uurtjes met Alex,, kan gewoon nooit genoeg van haar krijgen en zal haar dan ook blijven bezoeken zolang dat mogelijk is voor mij.

Zal dit keer niet te veel over ons samen zijn schrijven want anders blijf ik toch steeds in herhaling vallen.

Elke keer denk ik dat het niet meer mogelijk is om nog meer van elkaar te genieten maar gisteren overtroffen we mekaar opnieuw.

Dit keer was het echt hemels en voelde het alsof we allebei ergens op een wolk zweefden en ongelofelijk intens van elkaar aan het genieten waren.

Het is echt heerlijk Alex zoals wij dingen samen beleven en steeds weer verder gaan met dingen uit te proberen zo ook gisteren dus :)

Hoop volgende week ook nog even van Alex te kunnen genieten want Alex is echt in staat om mij letterlijk en figuurlijk in hogere sferen te brengen :) waar ik uren later nog steeds van haar kan genieten in mijn gedachten lovekiss02


[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=x-R0qNU_ZB8[/youtube]

John Legend - so high


Baby since the day you came into my life
You made me realize that we were born to fly
You showed me everyday new possibilities
You proved my fantasies of love could really be

Let's go to a place only lovers go
To a spot that we've never known
To the top of the clouds we're floating away yeah
Ooh this feels so crazy
Oh this love is blazing
Baby we're so high
Walking on cloud 9

(You've got me up so high) So high
(My shoes are scraping the sky) So high
(You've got me up so high) Oh
(My shoes are scraping the sky)

Maybe later we can go up to the moon
Or sail among the stars before the night is through
And when morning comes we'll see the sun is not so far
And we can't get much closer to God than where we are

We'll go to a place only lovers go
To a spot that we've never known
To the top of the clouds we're floating away yeah
Ooh this feels so crazy
Oh this love is blazing
Baby we're so high
Walking on cloud 9

(You've got me up so high) So high
(My shoes are scraping the sky) So high
(You've got me up so high) Oh
(My shoes are scraping the sky)

Ooh...yeah
Ooh...oh hey

Ooh this feels so crazy
Oh this love is blazin'
Baby we're so high
Walking on cloud 9
You got me up so high
You got me up so high
You got me up so high
My shoes are scraping the sky

You got me up so high
You got me up so high
You got me up so high
My shoes are scraping the sky ooh...ooh...
Yeah...

This is how love's supposed to be
This is how, this is how love's supposed to be, yeah
Let's go to the moon baby, ooh
Let's go to the moon baby, yeah
Let's go, go, let's go to the moon baby
So high...
SlowTheDSJunk
 

verlangen

Berichtdoor Icecube » 18 Mei 2008, 16:22

hesrt Lieve Alex hesrt


Dichtbij en toch onbereikbaar.

Vrij van verlangen is bij jou onmogelijk,
Immers het verlangen naar jou is te groot.

Heftige emoties spelen en spel in mijn lichaam.
Dromen schieten in flarden door mijn hoofd.

De zon schijnt en geeft een warm gevoel.
Net zo warm als de gedachte aan jou.

Mijn lichaam hunkert naar jouw zachte huid
Mijn lippen naar jouw tong
Mijn gezicht naar jouw liefkozingen
Handen die jouw overal zacht willen strelen.

Erotiek krijgt een andere betekenis
Je blijkt onvervangbaar

Simpel en alleen

hesrt je een heel speciaal meisje bent! hesrt


Soon!! kisscouple


Kus en Knuffel Patrick
When happy, time is endless
Gebruikers-avatar
Icecube
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 21 Apr 2008, 12:54
Woonplaats: Darwin, Australia
Geslacht: man

Genieten van Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 20 Mei 2008, 18:57

Recensies kan ik wel schrijven maar gedichten is toch weer iets anders,, maar kwam deze tegen en dat komt toch wel heel dichtbij wat ik en Alex samen hebben :)



Genieten van Alex

Van een afstandje kijk ik naar je
Eventjes in gedachten verzonken
Plots kijk je naar me terug
En lach ik lief naar jou

Ik loop naar je toe
Begin je zachtjes te zoenen
Je zoent me terug
Een teken om verder te gaan

Mijn handen onder jou kleren
Jou lippen in mijn hals
Mijn opwinding stijgt
En ik merk de jouwe ook

Ik ontdoe je van kleren
Wil je naakt tegen me aan
Al kussend en strelend
Zijn we beide van kleren ontdaan

Lichamen drukkend tegen elkaar
Handen voelen overal
Steeds meer gaan we op
In de passie van dit moment

We beminnen elkaar steeds heftiger
Verwennen elkaar met liefde
Tongen strelen verboden plekken
Maken elkaar helemaal gek

We voelen beide hoe het stijgt
Intens genieten we van elkaar
Plots sluiten we onze ogen en voelen
Hoe intensiteit zich meester van ons maakt

Een geweldig gevoel overvalt ons
Een waanzinnige extase
Ik geniet van je
en ik kus je...



Zie je vrijdag lieve Alex :)

kisss
SlowTheDSJunk
 

Re: Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 24 Mei 2008, 19:14

Zoals hierboven geschreven had ik dan afgelopen vrijdag nog een laatste uurtje met Alex samen voordat zij van haar vakantie gaat genieten.

Was dit keer een heel speciaal uurtje met Alex en ga er verder dan ook niet verder op in, want dat is iets tussen Alex en mij.

Zie er nu alweer naar uit om haar weer te kunnen zien over 3 weken en haar dan weer overal te mogen strelen en te kussen en haar perfecte lichaam dan weer te mogen bewonderen wink


Heb nog even voor je gezocht Alex en weet bijna zeker dat ik heb gevonden wat je zocht,, daarom dan ook dit nummer zodat je weet dat ik het heb voor je. kisss

Zie je over 3 weken weer blowkiss

Jack



UB40 - since i met you

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=sh4jHHaHmhM[/youtube]




SlowTheDSJunk
 

Zoenen met Alex

Berichtdoor SlowTheDSJunk » 02 Jun 2008, 22:42

Dit keer geen recensie maar wel een gedachte die regelmatig in mijn hoofd terug komt :)
Sweet Alex is nog 2 weken op vakantie maar ik heb nog steeds mijn herrinneringen en denk dan af en toe terug hoe het is om te:





Zoenen met Alex

Jouw lippen
beroeren de mijne
M'n hart slaat over
Voel jouw warmte
op m'n gezicht
Jouw ogen
boren zich in de mijne
Ik open mijn mond
ontvang jouw tong
je piercing maakt me gek
Met knikkende knieën
geef ik me over
aan de dans
van onze tongen...



Nog maar 2 weken en dan kan ik dit weer echt ervaren met jouw Alex lovekiss02
SlowTheDSJunk
 

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 175 gasten

cron