Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Rene » 08 Jun 2015, 22:09

:val10:

Zaterdag had ik na veel te lange tijd :oops: weer eens een date met Alex.

Na wat te drinken te hebben gekregen nog even moeten wachten op Alex.

Na even kwam Alex me halen en ze zag er weer zoals altijd heerlijk uit :love: en zijn we naar de Jungle gegaan.

We begonnen eenmaal op de kamer direct heerlijk te zoenen waar je geen genoeg van kan krijgen met Alex maar dat moesten we toch echt even onderbreken en Alex ging de handdoeken en lakens halen maar was natuurlijk zo weer terug en we gingen weer verder waar we gebleven waren.

Al vrijend hebben we elkaar uitgekleed en bracht Alex me al aardig op temperatuur.

Via de wasbak zijn we al vrijend op het bed beland waar het er weer zeer hot aan toe ging en ik ALex lekker ben gaan verwennen waar ze merkbaar van genoot.

Hierna heeft Alex mij heerlijk verwend en me tot een geweldig hoogtepunt uitgeput laten komen.

We waren zo een aardig tijdje bezig geweest en hadden nog net 5 minuten om nog even snel het bad in te gaan.

Na ons aangekleed te hebben boven nog even wat gedronken en daarna was het toch echt tijd om weer naar huis te gaan.

Lieve ALex het was weer een heerlijk uurtje je ziet me snel weer maar ik ga natuurlijk die andere kanjer Monique ook niet vergeten :lips: :lips: :lips:
:val10: DS_GIRLS
Gebruikers-avatar
Rene
DS-junk
 
Berichten: 168
Geregistreerd: 23 Jan 2008, 21:30
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 14 Jun 2015, 14:25

Alex weer bezocht. Zat wel even tussen, maarja soms gunt het werk mij geen bezoek. Bovenaan de trap hoorde ik haar stem al, ze was druk in de weer met collegaatjes. Maar toen ze mij zag kreeg ik een vette glimlach van haar. Ze was gekleed in de voor haar gebruikelijke bikini, een zwarte dit keer. En wat is ze toch een ongelofelijke sexy dame met een prachtig figuur.

In de woonkamer aangekomen kwam Alex achter mij aan met mijn drankje en na de zakelijke afhandeling bij de vriendelijke gastvrouw gingen we direct naar de kamer. Eenmaal daar aangekomen waren we nog niet binnen of Alex 'besprong' mij zowat. Ik kreeg een heerlijke welkomstzoen van haar en wat ze erbij zei dat is tussen ons, maar het beloofde veel goeds.

En zo is het ook gegaan. Het was weer een wilde en hete date. Alex is zo lekker zichzelf, leuk, brutaal, sexy, geil en bij mij ook ontremd. En dat wil ik in bed, een dame die helemaal zichzelf is en geniet van ons samenzijn.

En natuurlijk genoot ik ook. Oraal bezorgde ze mij de grootste climax en intiem is het helemaal goed geweest in diverse standjes. En ik heb haar ook heerlijk mogen verwennen.

Ik heb er weer volop van genoten. En niet alleen van de heerlijke vrijpartijen en de superlekkere sex, maar ook van de momenten dat we heerlijk hebben liggen kletsen en een sigaretje rookten.

Dus Alex, dank en tot de volgende keer!

XXXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Barry73 » 25 Jun 2015, 20:45

Vanmorgen ben ik na lange tijd weer eens bij DS geweest.
Van te voren had ik al een afspraakje gepland met Alex.
Het was immers alweer 3 jaar geleden dat ik voor het laatst met haar had afgesproken.
Het werd dus weer eens tijd. :wink:

Alex is alles en misschien nog wel veel meer dan dat iedereen hieronder beschreven heeft.
Alex is lief, ondeugend, mooi, sexy en een knuffelkont zoals in haar beschrijving staat, is ze zeker.
Vooral lekker zoenen, strelen en vrijen is zeer aangenaam en lekker met haar.
Echt alsof ze je vriendinnetje is.

Met Alex kun je ook serieus praten. Ik heb ruim 2,5 jaar geleden kort in het ziekenhuis gelegen.
Hier hebben we ook kort over gesproken en weer wat van je geleerd ook.
Details hierover hoef ik niet te vertellen. Dit blijft tussen Alex en mijzelf.

Na onze lekkere vrijpartij, nog even lekker nagepraat in het bad.

Lieve Alex, ik weet niet of je dit leest, maar nogmaals bedankt voor de lekkere en fijne tijd van vanmorgen.
Ik hoop dat je er zelf ook een 'beetje' van genoten hebt.
Ik zal deze 'date' weer niet snel vergeten en hopelijk duurt het niet weer 3 jaar voor ik met je af kan spreken. :wink:

Groetjes
Barry
Gebruikers-avatar
Barry73
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 01 Mei 2011, 12:30
Woonplaats: Zwaag (NH)
Geslacht: Man

Wow, ja dat is...Alex

Berichtdoor Lustus » 10 Jul 2015, 12:50

Wow, ja want dat is Alex. In één woord: Fantastisch! :dance:

Deze dame met haar ondeugende blik en haar fantastische mooie lichaam laat me altijd weer volop genieten van alles wat ze mij biedt. Helemaal gek word ik van haar, dit is intimiteit op z'n best :twosome:

Alex kan vrijen, zo goed, zo lekker. Met haar :lips: zoenen is onbeschrijfelijk lekker. Haar lippen, haar mond, haar tong...alles wordt gebruikt om samen te smelten in het oneindige genot. lovekiss02 Waar we elkaar strelen en omstrengelen om het gevoel nog intiemer te maken.

Maar verder is het ook allemaal top bij haar. Haar orale kwaliteiten zijn super en intiem is het ook super. Zoals zij beweegt in bed, haar hele lijf inzet, dat kan alleen Alex. Intiem lijdt dit tot de meest heerlijke climaxen, waarbij zij ook zo lekker kan genieten. Haar korte kleine kreuntjes, het zachte gegrom...alles past bij het moment van ons samenzijn hug

En verder, ja dat wordt door mijn voorgangers ook geschreven is het gewoon een spontane en hartelijke meid waarmee het erg gezellig is. Leuke gesprekken, lol maken samen en zo komt het weer tot een afwisselende date waar genieten en ontspannen goed samengaan.

Er is er maar één die dit iedere keer weer voor elkaar krijgt:

ALEX!
:hartje:

Superlieve Alex, dank en tot de volgende keer

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 Mrt 2013, 14:40
Geslacht: man

Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 24 Jul 2015, 08:21

Zoals Alex vrijt doet niemand dat vind ik ook. Iedereen schrijft erover en het is helemaal waar. Het is alsof ze er alleen voor jou is en dat je de enige bent op de hele wereld. Zo goed is ze.

Nog nooit zoiets meegemaakt en het is ook verslavend. Ik wil alleen naar haar en ze voelt zo goed aan wat ik wil.

Alex is ook een prachtige meid met een mooi lichaam en prachtig gevormde tieten echt een beauty, maar zo natuurlijk ook. En we hebben het naast de lekkere sex ook heel goed samen. Veel kletsen en lachen en lol maken. Allemaal afwisseling wat onze date fantastisch maakt.

Ze heeft echt lol in haar werk, is een natuurtalent en geniet er zelf ook zoveel van. Dat is te merken in hoe ze bezig is. We zijn altijd maar net op tijd klaar. Geen tijd rekken, maar altijd tijd tekort.

Dank Alex en tot de volgende keer.

XXXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Hete Alex

Berichtdoor Lustus » 23 Aug 2015, 14:25

Ook mijn laatste date met Alex was weer een bijzonder hete burning ervaring. De hele tijd hebben we in vuur en vlam gestaan. Wat is ze toch een prachtige vrouw, wat een fantastisch mooi lichaam heeft Alex! thumpup

Zoals altijd was het nu weer heerlijk vrijen lovekiss02 met deze heerlijke meid. En dat ging maar door alsof er geen einde aan kwam. Daar is ze toch uniek in. Het voelt aan als een echte vriendin, een minnares. Dit is liefhebben, beminnen.

Ook verder was het weer toppie. De sex was verrukkelijk. Oraal super en intiem niet te beschrijven. :dance:

We hebben zo ieder onze hoogtepunten beleefd en daarvan genoten :inlove:

Alex is voor mij echt de DS -topper, ook omdat het verder zo gezellig is met haar en we heerlijke gesprekken kunnen voeren met een hoop humor :lol: erbij.

Allemaal redenen om haar volgende keer weer te bezoeken.

Tot de volgende date lieve Alex!

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 Mrt 2013, 14:40
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 06 Sep 2015, 14:09

Alex, de beauty van DS. Ook mijn laatste bezoek aan haar was weer fantastisch. Haar geraffineerdheid, kleine details die uitmonden in heftige climaxen. De warmte van haar lijf en haar mond en van haar intiemste plekje... Zacht, heet en vochtig.

Dit is de grote verleiding, de vervoering, het spel tussen twee personen die het super in bed hebben met elkaar.

Alex is top. Alles aan haar maakt iedere date weer geweldig. Zoals zij vrijt, intiem geeft en neemt en daarbij echt geniet; daarin is Alex uniek.

Dank Alex voor deze heerlijke date

XXXX, Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Beautiful Alex

Berichtdoor Lustus » 09 Sep 2015, 16:30

Kon het niet laten om weer naar de mooie Alex te gaan. Was nog niet zolang geleden, maar ja het bloed kruipt... :razz:

Het is weer een onvergetelijke ontmoeting geworden tussen deze beauty en mij. Ze was weer super!!! :dance: :dance:

We hebben net als altijd weer heerlijk gevreeën lovekiss02 en wat werd het weer een hot date :inlove:

Het is toch iedere ontmoeting weer een feest met Alex om zo te kunnen genieten van die heerlijke DS topper burning. Ze heeft zo'n heerlijk lijf en is zo'n leuke dame!!!

Misschien dat er nu weer wat langer tussen zit vooradat ik haar weer zie, maar dat geeft niet. Ik weet dat het de volgende keer ook weer heel erg lekker gaat worden.

Alex: bedankt en tot de volgende keer.

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 Mrt 2013, 14:40
Geslacht: man

Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 07 Okt 2015, 09:34

Mijn bezoek aan Alex was weer als een droom die uitkwam. De langste vrijpartijen afgewisseld met hete sex. Zoals Alex zich geeft, zo intiem zo geil.

Deze prachtige slanke dame met mooi gevormde ronde zachte tieten en een uitdagend koppie is de droom van iedere man.

En ik proef haar zo graag ,want ze smaakt zo lekker, zo zoet, zo warm...

Dank je Alex en tot de volgende keer weer.

XXXX Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Alex, zo mooi, zo heerlijk

Berichtdoor Lustus » 30 Okt 2015, 15:52

Ik heb weer een bezoek gebracht aan DS. Ik kom er graag ,want de sfeer spreekt mij enorm aan. Vriendelijk, zwoel, gezellig... en zoveel mooie dames! Maar ik kom er natuurlijk voor Alex. :dance: Na het altijd sympathieke ontvangst van Michelle en een colaatje van één van de dames kwam Alex al snel binnen huppelen in haar bikini. :Cheer:

Maar als Alex binnenkomt dan is ze er ook helemaal, wat een uitstraling heeft deze prachtige vrouw. Haar looks zijn het helemaal, ondeugend, brutaal, humoristisch, alles heeft ze in zich

En op de kamer werd het ook weer een erg hete tijd. We hebben gevreeën waarbij we elkaar hartstochtelijk hebben bemind burning Dit kan Alex als de beste: VRIJEN!!! lovekiss02 Daarin is ze het allerbeste. En het is het voorspel van meer waarbij we elkaar strelen, zacht masseren en alle plekjes van ons lichaam worden aangeraakt, subtiel en tintelend. En wat een prachtige vrouw is ze toch..echt zo mooi, zo natuurlijk, zo sensueel....

Nadat we elkaar uitgebreid oraal hadden verwend was het tijd voor lekkere sex, en dat is ook dit keer weer een hete tijd geweest. Want ja ook nu is het niet bij één hoogtepunt gebleven!!! :wub:

En de afwisseling zorgde voor een fantastische tijd. Vrijen, sex in verschillende standjes, gewoon lekker in elkaar verstrengeld bijkletsen, wat een heerlijke tijd was het toch. Het werd weer de ultieme date, zoals het eigenlijk iedere keer is. :twosome:

Dank voor weer een ultieme date!

:lips: :lips: :lips: :lips: Lustus
DS, het Romeinse Lusthof.
Gebruikers-avatar
Lustus
Komt hier vaker
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 15 Mrt 2013, 14:40
Geslacht: man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten

cron