Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 15 Nov 2016, 11:15

Af en toe piep ik bij DS binnen voor Alex. Ik kijk elke keer weer mijn ogen uit in de woonkamer naar de mooie meiden en wil ze allemaal wel. Maar ik blijf toch bij mijn kanjer Alex. Ook nu was het weer helemaal genieten. Alex is een erg mooie, sexy en lieve dame die bovendien leuk is in de omgang. Heel makkelijk eigenlijk. Maar ze is een tijger in bed en heeft me weer snel geil gekregen (als ik dat al niet was). Het was een heerlijke tijd met haar.

Dus sorry voor alle mooie dames bij DS. Misschien eens een trio met Alex, maar zij is toch waarvoor ik kies.

Futuro
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 29 Nov 2016, 09:38

Lastig om een afspraak met Alex te maken vanwege mijn werk en omdat ze er alleen overdag is. Daarom heeft het weer veels te lang geduurd voordat ik haar weer eens zag. Jammer maar toch weer de moeite waard. Zeker weten!!!

Zo mooi als ze is en zo lekker in bed. Speels, brutaal, geil, leuk en ontspannen.

Er is weer veel gebeurd en we hebben een leuke hete tijd beleefd samen.

Dank Alex xxx

Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

alex

Berichtdoor ikdoemaarwat » 28 Dec 2016, 18:53

tja, goede wijn behoeft geen krans.
alex = alex
spontaan, lief en professioneel.
weet precies hoe ze je moet verwennen.
Iedereen is een beetje verliefd op Alex, staat er.
Ik ook.
Een beetje; gelukkig maar, anders had ik een probleem.
Maar genoeg om telkens weer voor haar te kiezen, hoe leuk en spetterend andere ladies er ook uitzien.
Alex, tot gauw
ikdoemaarwat
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 27 Nov 2016, 13:30
Geslacht: man

Alex

Berichtdoor Daan Banaan » 31 Dec 2016, 13:22

Op het laatste moment van het jaar nog even een berichtje over Alex. Deze week haar weer opgezocht in dat mooie huis op de Laan. En als ik aan mijn afspraak met de fascinerend mooie Alex denk dan raak ik weer opgewonden. De herinneringen aan die fantastische tijd met haar vullen mijn kop. En dat is prima.

Volgend jaar, en dat is snel, maar weer een bezoekje brengen aan haar

Voor alle mooie dames op de Laan en in het bijzonder Alex: Een prachtig 2017 toegewenst

Daan
Gebruikers-avatar
Daan Banaan
Komt hier vaker
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 29 Aug 2013, 13:51
Geslacht: man

Alex

Berichtdoor Mark1986 » 07 Jan 2017, 23:32

Paar dagen geleden bij Alex geweest en het was weer geweldig zoals altijd. In de vip kamer aangekomen even rustig alles in orden gemaakt. Ik me snel uitgekleed zodat ze me kon wassen, om vervolgens lkkr te tong zoenen. Met me lul in der hand naar het bed meegenomen, waar ik der heerlijk heb liggen beffen. Vervolgens heeft ze me heerlijk lang gepijpt. Verschillende strandjes gedaan, reverse cowgirl, cowgirl, doggy om het vervolgens met Missionaris standje af te maken. Het uurtje is voorbij gevlogen en ik beloof niet weer zo lang te wachten voor dat ik langs kom.
Mark1986
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 Jan 2017, 23:18
Geslacht: Man

Alex...zoals altijd weer geweldig!!

Berichtdoor hokkiebal » 11 Jan 2017, 21:52

Gisteren bij Alex geweest. Zoals altijd was het weer een heerlijk samenzijn.
In de loop van het langdurig liefdesspel met wat uitbundig gelach samen over gegaan op een oefening.. Door ons oefening 1 genoemd.
Ik heb er nog pijn van in mijn binnendijspieren. Ha ha. Volgende keer oefening 2 hebben we besloten.
Wat je ook met en bij Alex beleefd..het is voor mij altijd een date die ik niet wil missen en waar ik weer mee verder kan. We blijven elkaar ontdekken. Alex je bent en blijft voor mij een overweldigende belevenis!
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 19:30
Geslacht: m

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 03 Mrt 2017, 23:54

Het was lang, te lang geleden dat ik bij Alex ben geweest. Maar het voelde toch als gisteren. Dat is haar verdienste. Niemand weet zo goed een geil en ontspannen sfeertje te creëren als Alex. En het was weer super met haar.

Echt een vriendinnetje..zo als is ze is. Mooi, prachtig en gezellig. Het beste pretpakketje.

XXX Futuro
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Alex

Berichtdoor Erik57 » 26 Mrt 2017, 13:05

Alex. 't Was weer groot feest met Alex, alsof we elkaar gisteren nog gezien hadden, 't was net thuiskomen. Nix ff aan elkaar wennen maar meteen ervoor gaan, wát een inzet. Als een wervelwind ging ze over me heen, dat was puur genieten. Ze drukte me op het bed en zei: liggen jij, geniet nou maar, ik ben de baas. Zo af en toe hou ik wel van die spelletjes. Na een tijdje heb ik haar er wel voor beloond en dat liet ze zich met veel overgave welgevallen. Alex, tot gauw. X Erik
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Alex is hemels!

Berichtdoor hokkiebal » 07 Apr 2017, 20:02

Vandaag samen geweest met Alex.
Een hemelse ontmoeting!
Alles klopte!
Lief, geil, relaxed, interessant, leuk, intiem, vol overgave van ons allebei!
Iedereen maakt het wel eens een keer mee dat alles klopt! Dat was bij ons samenzijn zo.
Alex, het was alles!! Dank je wel hiervoor!!
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 19:30
Geslacht: m

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 21 Sep 2017, 11:37

Alex is weer terug bij DS. Super uurtje gehad met haar. Alles dr op en dr an. Blijft toch iemand waar ik naar terug blijf gaan. Mmmmmmm!!!
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 227 gasten