Alex

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Alex!

Berichtdoor Mata Harri » 05 Okt 2017, 00:36

Waar altijd de zon schijnt, wordt het soms een woestijn.
Maar een date met Alex blijft veel fijner dan fijn.

No need to say more.
Until next time!
Mata Harri
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 08 Jul 2008, 21:51

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 09 Dec 2017, 23:30

Eindelijk kon ik weer naar de kanjer Alex. Super tijd gehad met haar. Echt GFE. Zoenen, vrijen, alles en genoten van haar.

Weer een date om niet te vergeten. Top klasse deze prachtige sensuele dame.

Komt zeker weer vervolg. Zo geweldig is zij in alles.

Futuro
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Harry's Secret » 10 Dec 2017, 00:01

Sinds een paar maanden ben ik een regelmatige bezoeker van DS.
Fantastisch huis, moet er wel een stuk voor rijden maar dat is het mij zeker waard.
Het is hier gewoon goed, fijne sfeer, geen poeha, vriendelijke gastdames.
Op mijn zoektocht naar een vrouw waarmee het echt klikt, heb ik hier eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad, heerlijke dames hier... had ik dat nog niet gezegd?

Maar vandaag heb ik dan dus Alex ontmoet.... voor half uurtje gereserveerd... na 5 minuten vroeg ik al of ik bij kon boeken, wat helaas niet meer mogelijk was... eigenlijk moet ik dit helemaal niet schrijven natuurlijk, breng ik andere mannen alleen maar mee op gedachten.

Alex... tot snel,

Harry
Harry's Secret
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 09 Dec 2017, 23:30
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Harry's Secret » 26 Jan 2018, 17:00

Vandaag weer voor een half uurtje bij Alex geweest, natuurlijk weer veel te kort met deze heerlijke vrouw, maar helaas heeft mij libido een conflict mijn budget.

Met Alex zal het niet snel saai worden, elke nieuwe afspraak is (als je hier natuurlijk voor open staat) anders en weer een beleving op zich. "Gewoon" heerlijk zoenend en al strelend
maar zien waar de creativiteit ons dit keer brengen zal. Eerlijk gezegd is de GFE met haar beter dan met de meeste vriendinnen die ik heb gehad.

Tot nu toe denk ik steeds met een glimlach terug aan onze laatste ontmoeting en kijk al weer vol verwachting uit naar onze volgende.

Harry
Harry's Secret
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 09 Dec 2017, 23:30
Geslacht: man

Re: Alex hemels

Berichtdoor hokkiebal » 09 Feb 2018, 13:36

Pas weer bij Alex geweest.
Samen genoten op zo'n hemelse wolk! Alex blijft mijn engel!
Dank je wel!
“Don't cry because it's over, :smile: because it happened.”
Gebruikers-avatar
hokkiebal
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 Mrt 2012, 19:30
Geslacht: m

Alex

Berichtdoor Erik57 » 10 Feb 2018, 02:31

ALEX. Net alsof ik weer met mijn buurmeisje afgesproken had, lekker knus en veel tongzoenen, meteen bij binnenkomst. Bij de wastafel lekker poedelen en maar blijven tongen, kreeg meteen vreselijk veel zin om Alex op bed te gooien en te nemen maar ze was me voor. Ze nam de leiding over en drukte me tegen het matras. Met haar handen en rappe tong over mijn hele lijf, was vreselijk lekker genieten. Ze is een slokop met je klok en hamerspel en is geraffineerd met teasen en pleasen, kan je helemaal tot het uiterste drijven. Wat een klasse. Alex, zodra ik weer een veer van m'n lippen kan blazen, kom ik weer bij je terug, met veel dank voor dat zalige uurtje.
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 13 Mrt 2018, 10:54

Alex was ook deze keer echt Alex zoals ik haar ken. Ik had wat andere meiden bezocht maar Alex is toch iemand waarvoor ik terugga naar DS.

Weer super uurtje beleefd waarbij we allebei hebben genoten. Ze weet mij en mijn harde vriend goed te verwennen. Haar warme mond doet wonderen en haar warme natte kutje deed mij tot flinke hoogtepunten komen.
Meerdere dus in verschillende standjes. Zo kon ik haar van alle kanten bewonderen. Wat een topdame is Alex, prachtig lichaam, lief en gezellig.

Futuro
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Futuro » 25 Jun 2018, 14:34

Waarom wordt er zo weinig geschreven over Alex? Telkens heb ik de meest hete dates met haar. Ze blijft overweldigend en is intiem het beste wat een man kan overkomen. Ze zoent als een minnares en verovert je als een dief in de nacht. Voordat je het weet ben je verloren in een zinneprikkelend spel van de liefde.

Iedere keer weer een verfijnde en hete ervaring

Futuro
Futuro
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 19 Jan 2015, 22:26
Geslacht: man

Re: Alex

Berichtdoor Harry's Secret » 28 Jun 2018, 15:25

Futuro schreef:Waarom wordt er zo weinig geschreven over Alex? Telkens heb ik de meest hete dates met haar. Ze blijft overweldigend en is intiem het beste wat een man kan overkomen. Ze zoent als een minnares en verovert je als een dief in de nacht. Voordat je het weet ben je verloren in een zinneprikkelend spel van de liefde.

Iedere keer weer een verfijnde en hete ervaring

Futuro

"Goede wijn behoeft geen krans"
Alex is als de beste wijnen; zomers boeket, prachtig gerijpt, met een afdronk waar je tintelingen krijgt.

Iedere keer stap ik daarna dronken van haar in mijn auto, de politie heeft me na zo'n bezoek bij Alex gelukkig nog nooit aangehouden. Dat kost me vast mijn rijbewijs.

Harry's Secret
Harry's Secret
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 09 Dec 2017, 23:30
Geslacht: man

alex

Berichtdoor wim1963 » 14 Jul 2018, 11:43

Ik was weer is de laan op,afspraak met de leukste lekkerste dame van ds,alex ik heb weer genoten van deze 1,5uur. Heerlijke seks heb je met haar,maar ook goede gesprekken met humor en ja alles wat een vrouw mooi en leuk maakt,hoop je nog vaak te zien lieve alex, :w00t: :dance: :lips:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 246 gasten

cron