Carmen

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Carmen

Berichtdoor wim1963 » 09 Okt 2015, 17:55

Vandaag verder gegaan met mn wereldreis bij ds nu beland in Zweden,een koud land misschien maar de meisjes zijn erg heet.
Wat een ongelofelijk mooi meisje is carmen,mooie blauwe ogen die je doen smelten,
een erg mooi lichaam,heel lief en sociaal.
Echt een aanrader deze beauty uit zweden,heb haar nederlandse les gegeven mondeling kreeg
ze een 10 kreeg ,ze leert snel haha.
Lieve carmen ik hoop dat je nog lang bij ons blijft,heb er een verslaving bij,
groetjes van wim :dance: :tongue:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Carmen

Berichtdoor aressera » 13 Okt 2015, 23:24

:dance: was apart vandaag, Carmen besproken .
Carmen , ur a daydream ,
tomorrow no visit I'm in hospital.
:idea:
Or I just go and Bubb again.
herinner je gisteren
droom van morgen
en " fuck " vandaag :!: :cool:
aressera
Komt hier vaker
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 17 Jul 2015, 11:18
Woonplaats: Den haag / Voorburg/miami/London
Geslacht: man

Carmen

Berichtdoor aressera » 26 Nov 2015, 06:32

Frozen flames captured in diamond,
those defiant eyes lure my stray heart
Seducing using innocence to take control
Mesmerized, hypnotized, spellbound, addicted, a new desire found
Romanticism in the shades of reality, allured by expectations generated by the house of pleasure, to empty some distress
Your smile of promises makes my cravings silently scream
A body of softness,pure enticement,longing and lust beyond
Play of dominate, game of submissive, acting a role, performing an illusion used to be a safeguard
these fragile magical rainbows,born in rented intimacy to fulfill one goal
I know,I know, I'm just a horny fool,we are so close, but just temporarily bound
Will tell a secret, making love with you ,my daintiness
is like to never to wake up again,until Aphrodite's kiss awakens me, to be lost in your daydream :lips:

25/11..Carmen..niet te geloven..ben ondersteboven..haar ogen, haar mond, haar uitstraling, lokkend en beloven..haar lichaam,verleidend van onder tot boven..maar toen haar benen uit elkaar schoven,..ging me ff uitsloven..haar billen, zou ik me zo mee verloven..tot gauw. .You are a daydream. .
du är en dagdröm ett löfte till dig själv , skapa möjligheter , och vårda flickan inuti , spontan , snäll och kärleksfull . . . kattens huvud..
:kerstmis9: :kerstmis5: only 30 days..
herinner je gisteren
droom van morgen
en " fuck " vandaag :!: :cool:
aressera
Komt hier vaker
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 17 Jul 2015, 11:18
Woonplaats: Den haag / Voorburg/miami/London
Geslacht: man

Re: Carmen

Berichtdoor sexdier1978 » 28 Nov 2015, 03:50

Heerlijke date gehad. Ziet er goed uit en is erg bedreven. Zoenen was lekker, heerlijk zachte lippen. Daarna heerlijk gevreeën alsof het je eigen vriendin was, wat jammer genoeg niet zo is ;). Ook nog leuke gesprekken gevoerd na de daad en een heerlijke massage gehad. Al met al top!
sexdier1978
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 15 Jun 2009, 23:58
Geslacht: m

Re: Carmen

Berichtdoor ILikeThat » 06 Dec 2015, 18:20

Laatst ben ik een half uur bij Carmen geweest.

Mooi meisje om te zien. Slank natuurlijk lichaam met een paar sexy tatoeages. Knap gezicht en sexy uiterlijke verzorging qua haar, make-up, nagels et cetera.

In het begin vond ik haar wat stilletjes en koel overkomen, maar toen ik even met haar op de kamer was werd ze wel steeds warmer en gezelliger. Ze spreekt goed Engels. Qua seks vond ik het prima en relaxed, ze is zeker goed in wat ze doet, al heb ik het wel eens gepassioneerder meegemaakt. Maar dat is natuurlijk van twee mensen afhankelijk en heeft ook te maken met de connectie die je met iemand kan maken.

Ik zou Carmen zeker nog een keer bezoeken als het zo uitkomt, maar dan een uur zodat we iets meer de tijd hebben. Voor mij zeker een leuke en goede ervaring. :-)
ILikeThat
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 09 Feb 2012, 14:39
Geslacht: Man

Carmen

Berichtdoor aressera » 08 Dec 2015, 03:29

Vanmiddag jungle fever met Carmen. Ze is n schatje. Heerlijk om aan dr te zitten.
De Mata Hari is meer mijn ding speel daar liever Tarzan en Jane..
Till next time..mixing ardent cravings in dashing moments ..
herinner je gisteren
droom van morgen
en " fuck " vandaag :!: :cool:
aressera
Komt hier vaker
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 17 Jul 2015, 11:18
Woonplaats: Den haag / Voorburg/miami/London
Geslacht: man

carmen

Berichtdoor jpsanders » 11 Jan 2016, 16:23

Pas geleden besloten om ds in denhaag is een keer binnen te huppelen.
Dat was voorlopig ook niet meer de laatste keer, het was er lekker schoon en de servis was uitstekend, verder was een moeilijke keuze om een dame uit te kiezen, ze zagen er allemaal
fanttastisch uit. besloten voor kleine jonge carmen te gaan. ik heb in mijn leven heel wat geneukt maat dit is echt met liefde en passie. en lief meisje wat ondeugen en heel lief kan zijn.
Het gevaar is dat je op zo een meisje verlieft kan worden. maar ik neem het risico en kom er de volgende week weer.

Groetjes,

JP
jpsanders
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 Jan 2016, 16:16
Geslacht: man

Re: carmen

Berichtdoor abcdefghij » 28 Jan 2016, 23:57

Vanmiddag voor het eerst sinds lange tijd DS weer eens bezocht.
Ruime keuze uit mooie dames, moeilijk te kiezen, maar uiteindelijk gekozen voor Carmen.

Carmen spreekt alleen Engels, dit is niet mijn sterkste kant, maar zij sprak rustig en duidelijk wat de communicatie positief maakte voor mij.

Verder is Carmen een dame die vol overgave haar ding doet, gezellige dame op de kamer en ze weet precies hoe ze je kan plezieren.
Details ga ik niet alteveel op in verder, maar het was zeker een Top-ervaring!

Enige kleine opmerking die ik er over heb is dat zij erg royaal is met gebruik van glijmiddel, maar de rest maakte het helemaal goed!

Al met al ben ik met een zeer voldaan gevoel de deur weer uit gegaan, en zit nu de nodige uren later nog steeds na te genieten van een superdate!
abcdefghij
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Dec 2013, 23:38
Geslacht: M

Re: Carmen

Berichtdoor scorpioking7719 » 20 Apr 2016, 15:54

after Wendy experience, in my second visit i noticed a sexy lady, sitting on the couch.
it was Swedish lady Carmen.
Great body, sexy figure, incredible eyes.. her smile and warm hand shake was.. enough...

this sexy young lady, who loves travelling, meeting new people and experiences, was as sexy and hot i wanted.
we had a great 30 minute time, nice social time
scorpioking7719
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 20 Apr 2016, 15:41
Geslacht: male

Carmen

Berichtdoor nylon footlover bis » 20 Jun 2016, 17:32

Vandaag een bezoekje gebracht aan de Zweedse Carmen. ik kan niet begrijpen dat er nog niemand op de DS-site een leuke recensie heeft geplaatst. Welnu, Carmen is een knappe verschijning : mooi gezichtje, kleine oortjes, geweldig mooie borsten en benen, kleine voetjes die wel gevoelig zijn maar die ze toch lekker laat verwennen. Ze maakt het erg naar je zin en vraagt ook wat je zoal leuk vindt. Ze doet alles very smooth en plagend, ze maakt er alles behalve een hurry job van. Ze lijkt mij plezier te hebben in wat ze doet. Ze heeft ook echt belangstelling in de persoon met wie ze "opgezadeld" zit, iets wat je zelden ervaart. Ik ben ca 8x bij DS geweest, steeds bij een ander (knap) meisje. Als ik nog eens de verplaatsing maak vanuit Gent (België) dan kies ik zeker en vast terug voor Carmen. Voor mij is ze een echte topper. Veel liefs uit België.
nylon footlover bis
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 20 Jun 2016, 17:17
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 111 gasten