Carmen

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Carmen

Berichtdoor aressera » 29 Jul 2016, 04:00

Gevraagd of Carmen op een zaterdag paar uurtjes kon komen, daar ze in de weekends meestal vrij is. Woon/werk in buitenland, en moet plannen als ik Den Haag aandoe, speciaal voor Carmen.
Heel tof dat dit een mogelijkheid is bij Diana, en dat Carmen haar vrije tijd kon en wilde " opofferen ".
Ja ze is mooi, lief, intelligent en knows how play , without playing...
Een klik van beide kanten maakt het spel , ons spel ,waardoor de sex intenser is, meer intimiteit. Relaxed .
Verliefd ... nee ... verslaafd
Daarom kom ik binnenkort weer proeven.............

Aresse
herinner je gisteren
droom van morgen
en " fuck " vandaag :!: :cool:
aressera
Komt hier vaker
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 17 Jul 2015, 11:18
Woonplaats: Den haag / Voorburg/miami/London
Geslacht: man

Re: Carmen

Berichtdoor Brabo » 09 Nov 2016, 11:45

Carmen:

-uitzonderlijk knap gezicht
-werkt hygiënisch
-veel energie en zéér fanatiek. Doet eigenlijk bij alle standjes waar ik als man de leiding heb zelf ook erg goed mee.
-mooi figuur met goede lichaamsverhoudingen (schouders/heup ratio, lengte benen/torso, fijne borsten)
-komt heel vrouwelijk over
-kwa persoonlijkheid zou ze zo in mijn vriendengroep kunnen
-spreekt zelfs beter engels dan ik. Communicatie ging eigenlijk überhaupt heel vlot.
-ik kreeg op verzoek écht goede tips van haar. Ze heeft ook een duidelijke lichaamstaal om haar te volgen in bed.
-je merkt aan alles dat ze zichzelf goed verzorgt. Zelfs haar accessoires waren perfect op elkaar afgestemd (matchende sieraden). Goed opgemaakt.

in 1 zin: compleet plaatje van een mooie vrouw met leuk karakter
Brabo
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 03 Nov 2016, 12:09
Geslacht: man

Carmen (Jammy)

Berichtdoor Sil » 21 Nov 2016, 23:07

Hoi, Mijn naam is Sil en vandaag was mijn eerste bezoek aan DS, om precies te zijn was het mijn allereerste keer in een privehuis.
Ik had van een vriend de tip gehad dat het hier "goed was". En GOED is het. de sfeer, het gebouw en de grote keuze aan meisjes die zo vroeg op de dag al aanwezig waren was echt overweldigend.
Ik had thuis op de website mijn oog al laten vallen op de foto van Carmen, die waar ze het ondeugende schoolmeisjes jurkje draagt, dus me niet laten beinvloeden door al het moois wat een voor een een hand kwam geven samen met een vriendelijke, warme of ontdeugende glimlach was een hele beproeving. Ik hoorde mezelf denken: wow, mooi, geweldig en nog meer van die krachttermen terwijl al dat moois zich voor kwam stellen. Ik weet dat dit een normale gang zaken is, maar het gaf mij een zeer speciaal gevoel. En toen werd ik meegeleid door Carmen naar de kamer, die ene met die grote Jacuzzi. Na wat uitleg te hebben gegeven over mijn situatie het afgelopen jaar.
Zijn we begonnen aan een aaneenstrengelingen van voor mij fijne ervaringen die ik echt niet snel zal vergeten.
Na fruniken in het bad, fruniken in bed, zij mij oraal en ik haar oraal zat mijn uur er al op, man time flies when your having fun. niet verder over nagedacht en een uur bijgeboekt, we moesten wel naar een andere kamer, onderweg nog een paar lief lachende dames tegenkomen die het geloof ik wel grappig vonden hoe onhandig ik men badjas dicht hield, :cool:
Andere kamer was wat intiemer met een geweldige spiegel aan het plafond, nu had ik constant zicht op die geweldige billen van Carmen en mannen die ze gezien hebben weten wat ik bedoel. Ahfin tweede uur verliep als het eerste maar net als de kamer, waren de gesprekjes de strelingen en de enorme glimlach veel intiemer. shit tijd om, aangekleed afscheid genomen (oh ja Carmen heeft een plekje als je haar daar kus staat het kippenvel metersdicht op haar arm en knuffeld ze je innig) Met de auto terug naar Rotterdame en steeds die sullige gelukzalige glimlach van mezelf zien in de autospiegel.
Oh dear wat een ervaring dit had ik jaren eerder moeten doen.

Oh Sweet, lovely Carmen thank you for the great morning and begin of the afternoon, i hope i see you soon again

Love Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

carmen

Berichtdoor ikdoemaarwat » 27 Nov 2016, 13:54

Tja, voor het eerst dat ik een recensie schrijf.
Eentje met een wisselend gevoel.
Normaal heb ik een date met een vaste dame bij DS. Al zo'n twee jaar schat ik. En toen zag ik Carmen. Zij stelde zich voor aan een andere bezoeker en werd prompt gekozen. Goeie help, wat een beauty. Die hoge hakken met sexy kousen, ik stond perplex.
Dus een date gemaakt, het voelde wat als vreemd gaan.........
Op de dag zelf stiefelde ik wat zenuwachtig met haar mee naar boven. "Wat vind je leuk?" zei ze. "Tja, alles eigenlijk, maar ik kom vooral voor een GFE, antwoordde ik"'. Ik had nl gelezen op de site dat Carmen zoende e.d. Ze keek me aan en zei: 'Er wordt niet gezoend'. Baff, dat was een afknapper. (Maar ja, het is wel een goed recht van de ladies om het dienstenpakket te bepalen). Daarna de gebruikelijke wasbeurt en wat gebabbel. Best ok maar zo plichtmatig. Dat was ook de sex. Niks mis mee, maar ik voelde me na afloop een afgewerkt nummer. Jammer Carmen, maar dat wordt wat mij betreft geen herhaling, hoe spetterend je er ook uitziet. Misschien was het je dag niet, misschien lag het aan mij. Ik keer weer terug naar mijn vaste date. O ja, dat is Alex. Ik zie er al naar uit.
ikdoemaarwat
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 27 Nov 2016, 13:30
Geslacht: man

Re: Carmen

Berichtdoor vicky fan » 24 Dec 2016, 22:45

Weer eens bij Carmen geweest blijft een knappe sexy verschijning met altijd mooie lingerie en make-up, seks prima en relaxed leuke meid. :cool:
vicky fan
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 24 Feb 2009, 20:34
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: man

Re: Carmen

Berichtdoor Frensen » 02 Jul 2017, 16:47

Carmen, wat een sensueel, lekker vrouwtje.
Afgelopen week weer een afspraakje met haar gemaakt. Blijft toch mijn favorietje..
Zachtjes likt ze mijn tepels, duwt ze haar zachte tong in mijn mond. Langzaam naar beneden. Ze neemt mijn tool in haar mond en zachtjes speelt ze er mee. Wat een gezicht! Vervolgens mag ik in ieder standje met haar spelen. Wat een genot. Ik blijf nog vaak bij je terugkomen Carmen!
X F.
Frensen
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 Jul 2017, 16:42
Geslacht: Man

Re: Carmen

Berichtdoor hugoversteegh » 26 Aug 2017, 15:51

Donderdagmiddag voor het eerst op bezoek geweest bij DS. Wat een feest! Ik had een afspraakje met Carmen. Ik was zenuwachtig als een tiener omdat het mijn eerste afspraakje was. Maar dat was binnen twee tellen met haar voorbij. Ze is prachtig. Ze is leuk. Ze is aardig. Ze is heerlijk. En dan mag je zomaar sexen met zoiets moois. Ahhhh...

Hugo
hugoversteegh
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 30 Jan 2017, 13:15
Geslacht: m

Re: Carmen

Berichtdoor RichardL86 » 28 Aug 2017, 09:58

Een tijdje geleden een bezoekje gebracht aan Carmen. Helaas kon ik pas vlak voordat ze naar huis ging bij DS zijn, dus heb ik 45minuten met haar doorgebracht. God, dit was heerlijk en ik baal ervan dat het niet langer kon. Samen een beetje gekletst en hierna op bed met elkaar gaan spelen. Ze kan heerlijk pijpen, dus daar heb ik aan het begin goed van genoten. Hierna haar aangeboden om haar te beffen (vingeren had ze liever niet) en haar twee keer laten klaarkomen. Cowgirl is mijn favo standje, dus hiermee doorgegaan. Door haar pijpbeurt stond mijn pik al redelijk op knappen dus een korte sessie van mij berijden zorgde er al voor dat ik knallend klaar kwam. De tijd was toen ook al bijna om en na wat napraten aangekleed en het pand verlaten.

Carmen is zeker een aanrader en ik ga kijken of ik zo snel mogelijk weer een afspraakje met haar kan maken; misschien deze keer wat langer en/of in de VIP kamer :2funny:
RichardL86
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 28 Aug 2017, 09:53
Geslacht: man

Re: Carmen

Berichtdoor anthrax » 25 Sep 2017, 00:12

Laatst was ik zonder afspraak op bezoek bij DS. Het is altijd een mooi gezicht als de dames zich aan je voorstellen. Carmen zag er erg vrolijk en lekker uit. Na afrekenen mocht ik drie kwartier met haar mee. Wat een ontzettend gezellige meid is dat! Ze heeft een mooi lichaam (van zichzelf, maar ook een beetje hulp bij haar borsten), ze kan goed pijpen en vindt het fijn om gelikt te worden. Tijd ging zo voorbij. Bedankt Carmen!
anthrax
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 29 Aug 2012, 22:33
Geslacht: man

Re: Carmen

Berichtdoor p-tje82 » 25 Sep 2017, 16:13

Laatst ben ik eindelijk voor het eerst bij Carmen geweest. Deze dame stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dus toen ze bij de voorstelronde voorbij kwam, heb ik gelijk voor haar gekozen.

Eenmaal op de kamer verwelkomde ze mij met 3 zoenen op de wangen. Eenmaal uitgekleed en gewassen, gingen we op bed liggen. Ze hield hierbij (voor mijn gevoel) enige afstand tussen haar en mij. tevens hield ze het topstukje van haar lingerie aan. Alhoewel ze mooie lingerie aan had vond ik het toch jammer dat je niet helemaal naakt ging. Want ondanks dat ze haar borsten uit de cupjes haalde, blijf het tijdens toch een beetje schuren op de momenten dat ze over me heen gleed.

Nadat ze me had gevraagd waar ik van hield, begon ze me te verwennen. Ze ging bovenop me liggen en gleed langzaam naar beneden. Eenmaal aangekomen bij m'n jongeheer kreeg die een condoom om en begon ze me te pijpen. Dit deed ze ff een tijdje en was ook redelijk aangenaam. Maar ik vond het niet heel bijzonder. Na het pijpen klom ze bovenop mijn inmiddels snoeiharde jongeheer en begon me te berijden. Na hier ff van te hebben genoten, wisselde we van standje en gingen we in missio verder. Carmen deed hierbij haar benen om mijn middel heen op een manier die ik zowel erg opwindend vond als ook enigzins hinderlijk. Ik kon hierdoor minder goed stoten en had meer moeite om het vol te houden. Maar ondanks dat kon ik uiteindelijk wel lekker klaarkomen.

Na even kort te zijn bijgekomen stelde ze voor om mij een massage te geven. Echter wilde ik haar eerst nog lekker beffen. Dit voorstel leek ze erg blij mee te zijn. We gingen er allebei goed voor liggen en ik ben d'r lekker gaan likken. Ze leek hier erg van te genieten en na een tijdje ook klaar te komen.

De laatste 10 a 15 minuten kreeg ik alsnog een heerlijk massage (zonder hoogtepunt) van haar. Iets wat ik vanwege m'n werk eerder die dag ook goed kon gebruiken en waar ik ook erg van genoten heb.
Na afloop weer gewassen en kreeg ik weer 3 zoenen als afscheid.

Ik vind Carmen een knappe en vriendelijke meid, maar ik vond haar (naar mij toe iig) een beetje afstandelijk. Ik ben blij dat ik bij haar ben geweest, maar zal niet snel voor een 2de keer gaan.
p-tje82
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 08 Jul 2017, 12:06
Geslacht: Man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 258 gasten