Nikky

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Nikky

Berichtdoor Simply me » 30 Jun 2021, 13:53

Vlak na de heropening ben ik 1,5 uur bij Nikky geweest.
Nikky ziet er fantastisch uit en wat ze doet, doet ze goed.
Ze stelde me op mijn gemak en ze praat erg makkelijk.

Nikky is een echte topper!!
Simply me
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 Jun 2021, 13:28
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor Teener Lover » 26 Feb 2022, 17:55

Door omstandigheden was het voor mij langere tijd niet mogelijk DS te bezoeken. Daar kwam pas geleden verbetering in, daarom maakte ik voor afgelopen maandag een afspraak met Nikky. Ik spreek al heel lang met haar af, ze is een van mijn favoriete dames bij DS.

Mijn laatste afspraak met een DVP was al meer dan een jaar geleden. Daarom was ik enigszins bezorgd dat mijn bezoek onwennig zou voelen. Echter, al bij mijn binnenkomst in de huiskamer voelde het vertrouwd, en Nikky bleek toen ze me kwam ophalen geen steek veranderd (en geen dag ouder geworden...).

Op de kamer aangekomen was het ook als vanouds. Nikky is een knappe dame die heel ontspannen is en heel goed aanvoelt hoe ze me kan opwinden. Daar was niets aan veranderd, mijn uurtje met Nikky was een absolute GFE. Misschien is mijn blik wat gekleurd door mijn lange afwezigheid, maar het was ook een van de leukste en spannendste ontmoetingen uit (in ieder geval) de afgelopen jaren.

Ik ben bang dat ik nog steeds verslaafd ben.....

TL
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor Aphrodites » 04 Apr 2022, 17:57

Lieve en knappe dame!
Aphrodites
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 30 Jul 2021, 22:28
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor Teener Lover » 04 Jul 2022, 19:38

Voor haar en mijn vakantie ben ik opnieuw bij Nikky op bezoek geweest. Dat was een heel intense ervaring. Dat had niet alleen te maken met het feit dat Nikky zich altijd helemaal geeft maar ook omdat ze steeds iets nieuws bedenkt om me ontzettend op te winden (en dat werkt iedere keer weer geweldig). Ik kan niet wachten tot ze terug is en heb alvast een afspraak gemaakt voor na haar terugkeer.
TL
:val10:
Teener Lover
Komt hier vaker
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 30 Apr 2009, 22:57
Geslacht: Man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 289 gasten