Nikky

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Nikky

Berichtdoor Brabo » 15 Jan 2017, 20:59

2 uur jungle-room

Nikky:
-een schat van een vrouw
-slank en fijn gebouwd. Ik herken haar niet in de foto's maar ze is wel een leuke verschijning. (Had haar dan ook niet via de site maar door eerdere ontmoeting uitgekozen)
-ze is van het kussen en knuffelen en doet dat ook tussen de seks door. Wat dat betreft gaat ze voor GFE.
-een babbelaar. Je kunt er gerust op zijn dat het gesprek niet ongemakkelijk stilvalt.
-ontspannen sfeer: Ze laat de klant leiden en beslissen in zijn voorkeur van handelingen en standjes maar blijft wel met jou bezig. Zo ook geen druk om op tijd uit bad te gaan, mocht ik vanzelf aangeven.
Het was zelfs zo ongedwongen dat de tijd uitliep en de gastvrouw moest bellen.
-geen "faken" of overdreven complimenteren wat ik echt kan waarderen want nepdoenerij heb ik door. Misschien voelde ze dat ook wel aan.
-ze luistert namelijk goed naar de behoefte van de klant. Ik gaf bijv. aan op welke manier ik het zoenen en pijpen lekker vond en daar speelde ze perfect op in
-kan goed pijpen. Normaal houd ik dat wel vol maar kwam nu al bij het pijpen klaar.

In 1 zin: goede GFE met lieve meid die aandacht voor de klant heeft

Ik ging echt met een lekker en warm gevoel weg.
Brabo
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 03 Nov 2016, 12:09
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor Sil » 16 Mrt 2017, 01:52

En dan daar is Nikky,

Wat een mooi klein moppie, heerlijke billen, leuke babbel en een mooi koppie.
Een echte GFE met haar gehad, een heerlijke knuffelkont die alles met overgave en veel inzet doet. Zoent echt heerlijk.

Lieve Nikky dank je wel voor een heerlijke middag

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Re: Nikky

Berichtdoor DeKleineHeer » 28 Mrt 2017, 23:43

Het was alweer geleden dus vond ik dat ik toch maar weer met deze
schat van een meid af moest spreken.

Nu alweer twee weken geleden dan dus ook een afspraak gemaakt met
Nikky. En ook deze keer was weer fantastisch. Ze is een (erg) lieve & lekkere
meid bij wie ik iedere keer weer een super GFE beleef. :smile:

Ik, en gezien de andere recensies niet alleen ik :wink:, heb het met haar altijd
prima na de zin. En ook aan de, zeer ondeugende, dubbele date met haar en Marina
(ook zo’n pareltje) denk ik nog altijd graag terug.

Nikky, hopelijk tot gauw, je bent geweldig ! smitten
DeKleineHeer
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 02 Mrt 2016, 22:40
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor Sil » 20 Jun 2017, 06:31

Mooie kleine Nikky....

Het was zo heet vandaag, maar gelukkig de airco in de jungle draaide op volle toeren.
Deze 2 uurtjes met Nikky waren heerlijk, vanaf het begin sprongen de vonken ervan af.

Deze dame verwend je van het begin tot het eind met een geweldige GFE ervaring, niets is teveel en weet hoe ze een man kan verwennen. Gepijpt worden door deze poolse schone is een ervaring apart, niks kort of oppervlakkig, maar lang en heerlijk. Ze geeft je het gevoel dat ze je echt wilt verwennen.

Lieve Nikky, dank je wel voor een heerlijke middag en hopelijk tot snel

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Re: Nikky

Berichtdoor rockym » 03 Jul 2017, 12:17

Afgelopen week was ik weer bij DS en had een afspraak met Nikky.
:val10:
Wat is dat toch een schat van een vrouw. Een uurtje met haar is in meerdere opzichten bijzonder. Wat er op de kamer gebeurt doe ik geen verder verslag, want dat is afhankelijk van de klik tussen Nikky en mij. Voor mij is herhaling zeker een wens. :twosome:

Nikky bedankt voor het heerlijke uurtje en tot gauw! :lips: Rockym
rockym
Komt hier vaker
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Apr 2010, 13:26
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor SpyingPhallus » 06 Jul 2017, 22:34

Wat kan ik nog meer zeggen dan eerdere keren? Nikky, je nam me afgelopen 25 juni wederom bij de hand... Na even kletsten belandden we lekker in het heerlijke Fantasialand... :w00t: :wub:
Ik heb dan ook weer genoten en zal je altijd begeren...;-)
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Nikky

Berichtdoor Felrotcha » 21 Jul 2017, 17:49

Ben 2 keer bij deze dame geweest en het was fantastisch. Met haar heb ik echt een GFE. Ze is lief ,heeft een leuke verschijning,en ze zoent graag ook tijdens de sex.

Love you :wub:
Felrotcha
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 13 Jun 2015, 11:15
Geslacht: Man

Nikky

Berichtdoor Erik57 » 12 Sep 2017, 12:19

Nikky, dank voor weer zo'n heerlijk uurtje met jou, het was weer genieten met volle teugen. Lekker vertouwd en alles voelt goed, meteen vanaf het begin. Je zoent zalig ook onder het vrijen en je BJ (zonder c) is hemels. Ook je gezellige gebabbel maakt de GFE compleet. Ik kom graag weer bij je terug, maar dat wist je al. Veel liefs en tot gauw, Erik
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor NielsB » 23 Sep 2017, 15:10

Afgelopen week eindelijk weer eens de trip gemaakt naar den Haag. Na vele keren mislopen vandaag het geluk een afspraak te maken met Nikki.

Wat ik gelezen had was zeer positief en echt er is niks aan gelogen.

Op de kamer aangekomen stelt ze je gelijk op het gemak. Maakten een vlot babbeltje met elkaar, kleren waren nog niet uit of het knuffelen en zoenen begon. Wat een passie en sensualiteit zat hier al in. Wat er verder gebeurde blijft tussen ons maar het was een onvergetelijk uurtje.

Nikky en ds bedankt weer. En hopelijk tot snel !
NielsB
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 03 Sep 2017, 14:36
Geslacht: Man

Re: Nikky

Berichtdoor milfhunter79 » 02 Okt 2017, 16:01

Afgelopen vrijdag alvast een afspraak gemaakt voor zondag met Nikky. Vorige week 2 pogingen gedaan om met Leslie af te spreken maar moest ze beide keren helaas van mijn kant afzeggen. Dus voor de zondag een uurtje de Jungleroom gekozen met Nikky. Nikky zorgt er al snel voor dat het ijs gebroken is. Ze is gezellig om mee te praten en om mee te lachen ook. Ook in bed een heerlijke GFE meegemaakt. Haar blowjob is geweldig.. en ook het constant zoenen en knuffelen is erg fijn. Was een heerlijk uurtje en meteen hierna met een dikke glimlach naar mijn werk gegaan ;) Thanx Nikky!
milfhunter79
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 05 Sep 2017, 17:58
Geslacht: Man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten