Julia

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Julia

Berichtdoor sixty9er » 20 Nov 2015, 01:00

Had Julia al enkele weken op de advertorial hier en op de site van DS gezien en wilde al haar lekkers graag ervaren, alleen al omdat ze fysiek zo ongeveer mijn droomvrouw is. Dat laatste klopte gelukkig in het echt ook helemaal, Julia heeft zonder te overdrijven een figuur om van te watertanden (normaal + en niet volslank) en is overall gewoon een zeer knappe meid.

Na de plichtplegingen op de kamer konden we gelukkig aan de slag. Eerst lekker tongzoenen al was Julia daar nog wat terughoudend in terwijl zij regelmatig "rustig" zei. En dat terwijl ik zo poeslief, gecontroleerd en zonder dwang zoen!
Op bed vroeg ze na 2 minuten of ik wilde verlengen, uitgelegd dat ik de eerste keer altijd voor het instaptarief kies om te kijken hoe het bevalt en als het goed of beter is ik natuurlijk terugkom. Niet de allerbeste start dus om niet bezig te kunnen zijn met ongecompliceerd genieten maar met allerlei bijzaken en mitsen en maren.
Maar goed, na nog 1 x een "rustig" van Julia voordat we gingen 69'en werd het beter. Julia smaakt super lekker en fris en dit liep lekker. Gold ook voor het neuken, waarbij ik haar op haar verzoek stevig doggy nam, super ook met al die spiegels in de Jungleroom. Moest snel afremmen om niet direct al te finishen, zo lekker is het om Julia te nemen. Over naar cowgirl waar ze me al tongend kundig klaar reed. Daarna kwam ze lekker om m'n gezicht zitten en hier genoten we ook allebei van, leuk dat ze zei dat ik zo lekker likte.
Ook erg positief was dat Julia er voor in was om nog een keer vlug te pijpen en doggy te neuken, top! Dat 'ie niet meer zo hard was was te verwachten maar deed aan de geste niets af.

Nog even nagebabbeld waarbij ik aangaf dat ik zeker voor wat langer bij haar wilde terugkomen maar wel hoopte dat ik dan wat minder zou worden afgeremd. En dat is ook gewoon de conclusie: Julia is een ongelooflijk geil makende lekkere meid die technisch uitstekende seksuele diensten verleent. Ze moet alleen nog een beetje leren een iets lossere en lievere attitude aan de dag te leggen in plaats van soms volkomen onnodig te zeuren/pezen, dan komen alle klanten en masse bij haar terug.

Verwen ze gewoon lekker Julia dan wordt je de topper van het huis, tot de volgende keer XXX
sixty9er
Komt hier vaker
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 19 Apr 2008, 18:34

Re: Julia

Berichtdoor DickCheerful » 12 Feb 2016, 21:16

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en weer een afspraak bij DS gemaakt. Op de site had ik de eerste fotos van Julia al een keer gezien en bedacht dat ik daar wel eens een date mee wilde. Nu stonden er nieuwe fotos van Julia op de site, die mij nog duidelijker maakten dat ik hier graag eens een ontmoeting mee wilde. Wowww....wat een vrouw, wat een lijf, wat een mooi haar. Dus DS gebeld en gelukkig was Julia bereid om mij te ontvangen.
De binnenkomst bij DS is altijd goed. Er is altijd een mooie en lieve vrouw die je boven aan de trap ontvangt, je welkom heet en je vraagt of je iets wilt drinken. Zo ook deze keer.
In de woonkamer binnengekomen stond er een prachtige vrouw bij het grote bureau. Ik zag direct dat dat Julia was, ook al kende ik haar nog niet. Toen ze werd geroepen en ze mijn kant op keek, bleef mijn hart een paar seconden stil staan. Wat is ze mooi....nog mooier dan op de fotos. Wat een Lucky me..... :inlove:
Achter Julia aan de trap op naar de kamer is geen straf. Het uitzicht is prachtig en ze stelt je gelijk goed op je gemak.
In de kamer aangekomen weet ze je nog beter op je gemak te stellen. Ze praat over van alles en vraagt ook het nodige aan je.
Na heerlijk te zijn geholpen bij het wassen vraagt ze je wat je voorkeur is en geeft daarbij ook aan wat zij wel en niet toestaat. Lekker duidelijk! Wat daarna is gebeurd ga ik hier niet uitgebreid melden. Dat blijft tussen Julia en mij. Dat het een hemelse ervaring was kan ik je wel vertellen! :val10:
Mijn afspraak met Julia heeft een half uur geduurd. Zij heeft geen enkel moment gevraagd of ook maar enigszins laten blijken dat ik zou moeten verlengen. Wat ik zeker weet is dat Julia mij nog terug gaat zien. Dat heb ik haar duidelijk laten weten. Want ik heb al een paar voorkeur dames bij DS, maar Julia heeft zich daar zeker bijgevoegd.
Lieve Julia, ik vind je een kanjer!!! Dank voor het fijne half uurtje en tot gauw! :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:

Joepie!
DickCheerful
 

Re: Julia

Berichtdoor DickCheerful » 24 Feb 2016, 22:40

Gisteren, 23 februari, was het zover.....ik had weer een date met Julia, want ja belofte maakt schuld! :roll:

Kom al geruime tijd met enige regelmaat bij DS. Verbaas mij iedere keer weer hoe ze daar toch aan al die mooie vrouwen komen. De één is nog mooier dan de ander, hoewel ik ook besef dat schoonheid een relatief begrip is. Iedere vrouw bij DS is in ieder geval "one of an million"!

En zo ook Julia. Ik had al één keer eerder een half uur met deze prachtige dame mogen doorbrengen. Dit keer een afspraak voor drie kwartier. En eigenlijk is elke tijd die je noemt tekort om bij Julia te verblijven. Met andere woorden: ik zou haar eigenlijk altijd bij mij willen hebben.

Los van het feit dat deze dame er schitterend uitziet, met haar prachtige ogen, dat mooie lange donkere krullende haar en haar slanke lichaam, is ze voor haar leeftijd uitermate volwassen. Wat een mooie kijk op de wereld heeft deze vrouw en wat een wijsheid heeft ze al....en dat op deze mooie jonge leeftijd.

Naast dit alles weet ze een man op alle vlakken te laten genieten. Inhoudelijk ga ik, zoals altijd, niet in op wat ik samen met de dame op de kamer heb meegemaakt. Wat ik wel kan vertellen is dat ze mij ook dit keer weer in de wolken heeft gebracht. Genieten was het.
Maar aan alle mooie dingen komt een einde. En zo ook aan mijn date met Julia. Wat vond ik het moeilijk om afscheid van haar te nemen. Het liefst had ik haar zo meegenomen en nooit meer teruggebracht bij DS. Maar ja, dan zou ik DS en een heleboel mannen hebben teleurgesteld.

@Julia: je bent een kanjer! Nooit vergeten. Geloof in jezelf, want dat heeft je gemaakt tot wie je bent en zal je zeker brengen waar je wilt komen! Ik ben stapelgek op je! :inlove:

Tot gauw lieve schat!
:lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:

Jouw Joepie!
DickCheerful
 

Re: Julia

Berichtdoor DickCheerful » 28 Feb 2016, 15:56

Afgelopen vrijdag 26 februari kon ik de verleiding niet meer weerstaan. Dus DS benaderd om een afspraak met Julia te maken. En "lucky me" ..... het kon!!!
Dit keer een uur afgesproken, want het half uur en de drie kwartier die ik al met haar had doorgebracht, waren steeds een beetje te kort. Ik kan je echter nu al vertellen dat ook het uur niet genoeg was......
Op het gevraagde tijdstip bij DS aangekomen en daar zoals altijd weer hartelijk ontvangen. Lekker glaasje fris gehad en daar stond ze..... die prachtige Julia. Wat een vrouw....die ogen....dat haar....dat mooie lijf....wowwwww
Achter haar aan de trap op naar de kamer is totaal geen straf! Genieten is nog te zacht uitgedrukt.
Op de kamer aangekomen, eerst de gebruikelijke "plichtplegingen", maar die weet Juia al heel leuk, lekker en spannend te maken. Eenmaal alles gedaan hebbende, is Julia niet meer te stoppen......wat een heerlijke vrouw is dit. Zo leuk, zo lief, zo sexy, zo knap, zo intelligent, zo grappig, zo......alles eigenlijk.
Zoals gezegd is het uur voorbij gevlogen. Wat we samen gedaan hebben laat ik voor Julia en mij. Maar ook dit keer heeft ze het weer voor elkaar gekregen dat ik mij in de zevende hemel waande... en hoe.....wowwwwww Dit was een ervaring die ik nog niet eerder heb meegemaakt.
Voor mij is Julia echt een fantastisch mens. Ze weet me zo op mijn gemak te stellen, heeft zo'n gevoel voor humor, heeft zoveel mensenkennis en is zo ontzettend volwassen voor haar leeftijd. Ik zou haar graag 24/7 om me heen willen hebben....is zeker geen straf voor mij... maar waarschijnlijk wel voor haar....hahahahaha

@Lieve Julia: dankjewel voor deze ontzettend fijne, leuke en bovenal lekkere ervaring. Ik hoop je gauw weer te mogen bezoeken. Ik heb er nu al weer zin in.... :) :inlove:
Tot gauw lieve kanjer! :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Jouw JOEPIE!!!!!!
:val10:
DickCheerful
 

Quality Time with Julia.

Berichtdoor Iggy2016 » 07 Mrt 2016, 20:47

Gisteren voor het sluiten van de markt nog gauw een uurtje bij Julia langs geweest. Ondanks dat we elkaar nog niet kende ontving ze me warm en hartelijk en heeft deze lijn niet meer losgelaten. Deze warmbloedige schoonheid geniet van genieten en weet dat formidabel aan te kleden (slechte woordkeuze in dit geval :smile: ). Weet te nemen, maar ook gul te geven, zoekt en exploreert het spanningsveld van domineren en gedomineerd worden...Werkelijk een fascinerende persoonlijkheid en meer dan de moeite waard een rolletje in de film van je leven, al is het dan maar voor even, te laten spelen. Julia is 10+ !

Iggy
Iggy2016
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 06 Mrt 2016, 20:42
Geslacht: M

Re: Julia

Berichtdoor Felrotcha » 20 Mrt 2016, 22:11

Vanmiddag afspraak gemaakt met Julia.Was voor mij de eerste keer met haar.
En het is me zeer goed bevallen!
Allereerst de foto's komen overeen met de werkelijkheid.Die mooie lange zwart krullend haar en haar mooie bruine huid(zonnebank,maar ziet echt goed ui) en ze heeft mooie billen.
Verder heeft ze lekkere babbel.Normaal gesproken vind ik bij een massage vervelend,maar ik vond het met haar wel gezellig,want zo voel ik me wel op me gemak.
Na de massage heeft ze me lekker gepijpt zonder condoom en daarna heb ze me afgetrokken.
Al met al een leuke date gehad met haar en ik kom zeker bij haar terug.
Kusjes van de man met mooie billen :tongue:
Felrotcha
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 13 Jun 2015, 11:15
Geslacht: Man

Re: Julia

Berichtdoor dgmotorrijder » 24 Sep 2016, 20:38

Vandaag bij Julia geweest. Wat een vrouw!!
Zeer intelligent en dropdead gorgious.
Ik voelde me nog nooit zo goed op mijn gemak als bij deze prachtige vrouw.
De date die ik met haar had voelde als een ontmoeting met Aphrodite .
Naast haar uiterlijke schoonheid heeft ze ook een zeer mooie persoonlijkheid. We klikken direct en hebben behoorlijk diepgaande gesprekken gehad.
Ik ben nog steeds in de war van deze godin.
Lieve Julia mijn beste ontspanning ooit heb ik bij jou gehad.
Xx Martin (tweeling)
dgmotorrijder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Mei 2015, 23:25
Geslacht: m

Re: Julia

Berichtdoor scorpioking7719 » 10 Dec 2016, 01:00

Juliaaaaa... my Greek Goddess...

well....... first time with Julia, and i have to say that my choice was a real lucky guess!! yes, she is gorgeous, beautiful and sexy... and she positively surprised me in the room!!!

Funny, horny, and ready to please and spoil.... most interesting was that we spent 3-4 minutes to explain each other what we like in sex and what don't... this make the date more exiting!!! it was a great half hour,full of sex, and... relaxing!! nice talking and easygoing personality.. Sex details.... i do not use to share, but gents................treat her kindly, with respect, and you will she a really hot, sexy and sensual woman, despite her young age!!!

thank you Julia for the unforgettable time, i was relaxed, i hope you also, kisses and hugs till next time sweetheart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:

ps: do not let "bad" or "difficult" days let you down... this face, your face, is made only for smiling!!!!!!!!!!!!!
scorpioking7719
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 20 Apr 2016, 15:41
Geslacht: male

Re: Julia

Berichtdoor Brabo » 13 Dec 2016, 14:22

Julia: prachtige vrouw met sexy lichaam, mooi gezicht en diepe donkere ogen.
Bij een eerder bezoek kwam ze net binnen en was heel sympathiek met de andere dames. Dus zowel lichamelijk als persoonlijk een goede keus en daarom gereserveerd voor de week erop.

Ze had zich gehaast voor onze afspraak en was 5 minuten later (13.05uur)
Ze gaf aan slecht te hebben geslapen en verontschuldigde zichzelf keurig dat ze laat was, zweet letterlijk op haar voorhoofd had staan, niet was opgemaakt en snel wat had aangetrokken. Tot zover vond ik het prima en had ze niets gezegd dan was het niet eens opgemerkt want ze zag er geweldig uit. 5 minuten later: who cares?

We gingen eerst in het bad waar ze vóór mij ging zitten. Ik wilde haar zoenen. Ze trok steeds haar hoofd weg op een plagerige manier en dan likte ze snel van mijn kin tot neus. Leuk maar na 5 keer werd dat vervelend want er gebeurde verder niets. Ze gaf regels en extra's aan, ging in op de reden van haar slecht slapen, chocolade wilde gaan eten e.d. Daarop wilde ze al meteen uit bad. Feitelijk hadden we dus nog niets gedaan.

Ze begon goed met een blowjob in de stoel. Dat kan ze fantastisch. Was wel erg kort en ze dirigeerde mij naar het bed. Ze ging liggen en ik wilde weer zoenen wat wederom een vervelend spelletje werd. Ik dacht te beginnen met kusjes op haar lichaam, masseren en beffen, gaf dat ook aan gevolgd door een duidelijke nee van haar kant. Ze was 'alleen van het vlees' en gaf aan dat ik vandaag al het werk mocht gaan doen. Dus in missionaris gestart en na een paar tellen kwam ze zogenaamd klaar met melding dat dit al de hele week geen klant was gelukt. Na een korte pauze draaide ze op haar zij en we gingen verder.
Toen ze dat beu was ging ik op mijn rug liggen met de verwachting dat zij bovenop kwam maar ze ging aftrekken. Het ging allemaal niet van harte, ze had rare opmerkingen en ik werd er steeds slap van.
Dat merkte ze ook op en ik gaf aan dat het zo niet ging lukken. Ze ging een doekje pakken om glijmiddel weg te halen.

Ze stapte uit bed, veegde mij af en begon ineens haar kousen en schoenen aan te trekken onder vermelding dat dat altijd lang duurde en ze die daarom alvast aantrok. Beetje ongemakkelijk gevoel: was het nu al over of zou ze verder gaan? Ik stond daar maar en ging dan ook maar aankleden. Op mijn horloge bleek het 13.42. We waren dus net iets meer als een half uur verder (uur betaald). Stap voor stap ging ze met logisch klinkende smoesjes door naar de volgende stap in aankleden en opruimen. Toen ze klaar was met opruimen gaf ik aan, haar ten minste één keer te willen zoenen. Dat kreeg ik maar met weinig gevoel. Ze vroeg of ik iets voor haar wilde doen. De deurstop was zwaar en misschien kon ik die dan voor de deur zetten (dat is meteen een mooi voorbeeld van de logisch klinkende stapjes richting einde. De deur moet er namelijk voor open en dan is weggaan de volgende logische stap). Om 13.51 stond ik buiten.

Ik voelde opluchting en blijdschap dat het voorbij was en het niet de rest van het uur nog zo door was gegaan maar ging wel met een vervelend gevoel naar huis.
Voor mijn gevoel raffelde ze het gewoon af door haar binnenkomst en slecht slapen en daarom snel klaar wou zijn om haar eigen ding te gaan doen. Ze pijpte om hem hard te maken, wilde meteen naar de sex zonder voorspel en mijn opmerking dat ik zo niet ging klaarkomen werd in mijn ogen opgepakt als excuus om het nog sneller te kunnen beëindigen.
Ik had het uur ervoor met een andere dame doorgebracht (top) dus misschien had Julia andere verwachtingen dat ze mij alléén hoefde te laten klaarkomen zonder voorspel ofzo en mijn bezoek er dan op zat. Wellicht een miscommunicatie maar ik vond het gewoon een vervelende situatie.

in 1 zin: Julia vergat de wens van de klant.

Hulde voor DS zelf. Na mijn melding bij de gastvrouw is er werk van gemaakt.
Brabo
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 03 Nov 2016, 12:09
Geslacht: man

Re: Julia

Berichtdoor Visitor » 29 Apr 2017, 21:33

Ik heb er al vaak aan gedacht maar vandaag heb ik het ook echt gedaan!
Hoewel ik gelukkig getrouwd ben had ik behoefte aan een spannende "date" met een andere vrouw. Ik wil mijn relatie niet in gevaar brengen, dus volgens mij was het de beste optie om dan maar direct een afspraak te regelen met de mooiste vrouw die je kunt inhuren voor deze job :cool:

Van de privehuizen in de regio staan er op de website van Diane's secret de mooiste vrouwen. Toen ik de foto's van Julia zag ging mijn hart sneller kloppen, echt een droomvrouw!
Het is natuurlijk niet verrassend dat ze er in het echt iets anders uit ziet dan op de foto's, maar het is zeker een mooie vrouw met een prachtig lichaam.

Hoewel ik best zenuwachtig was, gaat dit snel over als je bij haar bent. Ze is lief en aardig en geinteresseerd in wat je prettig vindt. Het was heerlijk...

Achteraf gezien ben ik blij dat ik geweest ben. Als je nog twijfelt, gewoon doen!
Ik ben in ieder geval een leuke ervaring rijker.
Visitor
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 29 Apr 2017, 20:46
Geslacht: M

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 83 gasten