Melissa

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Melissa

Berichtdoor Marcello_1 » 28 Aug 2017, 20:42

Zo nu en dan kom je iemand tegen van wie je oprecht vrolijk wordt. Niet alleen omdat ze een prettige verschijning is met tot de verbeelding sprekende vrouwelijke rondingen op de correcte plaatsen maar ook omdat de vrolijkheid en spontaniteit ervan afspat.

Melissa is zo iemand. Voor mij is ze de ideale gastvrouw die me heeft laten meemaken wat ik nog nooit heb meegemaakt.

Wat een klasbak, deze tropische verrassing!

Melissa, wat heb ik genoten van je. Ennuh, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het genoegen wederzijds was, zeg ik in alle onbescheidenheid :-)
Marcello_1
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 28 Aug 2017, 20:40
Geslacht: M

Melissa

Berichtdoor RB28 » 28 Aug 2017, 20:57

Laatst weer een afspraakje gehad met Melissa. Het was weer volop genieten...ze is en blijft z'on mooie, lieve, sexy en lekkere vrouw. Ik ben natuurlijk ook erg blij dat nadat ze er een jaartje tussen uit is geweest inmiddels weer terug is. Melissa is en blijft een toppertje van DS, je kan ook goed merken dat ze er zelf ook veel plezier in heeft wat het afspraakje alleen nog fijner en lekkerder maakt.
Gebruikers-avatar
RB28
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 21 Dec 2009, 22:48
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor Johnny_walker80 » 06 Sep 2017, 10:34

Na alle goede recensies en natuurlijk de bloedstollend mooie foto's van Melissa gezien te hebben ben ik gisteren dan eindelijk eens bij Melissa geweest.
Nou nou nou, ik wou dat ik dit veel eerder gedaan had. Ze is minimaal zo mooi als de foto's je doen geloven!

Wat een geweldige meid! Ik weet niet waar ik moet beginnen haar te omschrijven, maar zal een kleine poging doen.
Melissa heeft een super knap en lief snoetje en heeft daarnaast de meest vriendelijke en vrolijke persoonlijkheid. Ik voelde me op mijn gemak bij haar vanaf het moment dat we de kamer in stapten.
Dit kan normaal gesproken toch wel een beetje voor zenuwen zorgen bij mij. want je gaat toch iets intiems beleven met een dame die je niet kent.
Maar bij Melissa is het gelijk alsof je haar al jaren kent!
Super fijn!
Daarnaast heeft ze natuurlijk een prachtig figuur. Heerlijke rondingen en een mooie strakke taille. Een super zachte huid.
Tja, laat ik het hier maar bij laten want anders kan ik nog wel een A4tje vol typen!

We hebben eerst wat gekletst en het onder andere gehad over dat de ervaring van zo een bezoek zo afhankelijk is van of je wel of niet een onderlinge klik hebt.
Nou, ik kan zeggen na een GEWELDIG uur dat het met die klik volgens mij wel goed zat....
Ik ga niet in details treden over wat we gedaan hebben, want dat is tussen Melissa en mij. Maar het was (volgens mij voor ons beiden) een heerlijk uurtje wat zeker een herhaling gaat krijgen!

Melissa nogmaals super bedankt voor het fijne uurtje en tot de volgende keer!! XXX :lips:
Johnny_walker80
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 11 Jul 2017, 16:12
Geslacht: man

Re: Melissa

Berichtdoor boraas » 28 Sep 2017, 15:04

3 a 4 jaar geleden was ik voor mandy naar ds gegaan helaas was die ondanks wat de agenda vertelde niet aanwezig, ik baalde als een stekker aangezien ik toch 2 uur onderweg ben.
maar dat stopte zodra ik melissa zag een geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.
Het was een leuke date en terwijl ik haar prachtige borsten aan het bewonderen was heb ik mooi de tijd door gebracht.
boraas
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 20 Jun 2017, 21:22
Geslacht: m

Re: Melissa

Berichtdoor sun0rob » 12 Mei 2018, 23:14

Melissa Bellisima

In het contact is zij een heel speciale vrouw
waar ik gewoon diep respectvol van houd

Zij imponeert vriendelijk, zacht, teder, lief
voor menig man is zij een eros- en hartendief

Zij steelt legaal een fantastische womanshow
Brengt de hunkerende mannen in een great flow

Melissa heeft daarbij veel very hot warmte te geven
Maar als zij neemt gaan mannen erotisch fijntjes beven

Het mooiste aan Melissa's body is haar knappe koppie
Natuurlijke schoonheid in haar gelaat Wauw.. Toppie!

Lady Melissa is... waarvan ik speciaal vol van geniet
Super, welgevormd, een meer dan vrouwelijke griet!

Zij geeft hartelijke humor met een goede gulle lach
Grande Melissa brengt de man in zijn volle krach

Melissa swingt heerlijk de salsa en de samba ballen
Het is een feest, vuurwerk pats boemboem!! knallen!!

Het is een grandioos carnaval
met Melissa op het erotische bal!!

Sun0rob

dedicated to the cordial woman
who welcomes me often...
sun0rob
Komt hier vaker
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 23 Okt 2015, 23:42
Geslacht: man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 gasten