Melissa

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Melissa

Berichtdoor ricko65 » 07 Feb 2015, 00:21

Ik ben ondertussen 2 keer bij melissa op bezoek geweest en ik kan je vertellen ze is FANTASTISCH. ze is mooier dan op de foto's ze is heerlijk en het is gewoon genieten van begin to eind. Gezellig babbelen heerlijke sex en ze geeft je zo een overheerlijk gevoel details ga ik niet beschrijven ieder die dit leest probeer maar en laat me dan weten of ik gelijk heb of niet
ricko65
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 15 Aug 2014, 23:06
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor Ferry823 » 24 Feb 2015, 00:40

Een prachtige meid, tikkeltje verlegen, met humor, rust uitstralend en een figuurtje waar vrouwen jaloers op kunnen zijn.
Ik ging met een snel kloppend hart naar DS. Maar na ontvangst bovenaan de trap viel die druk gedeeltelijk weg. Of ik nu de keuken inkeek of de huiskamer er zijn alleen maar sexy mooie meiden te zien en natuurlijk mijn topper Melissa! Ik kan haast niet wachten om met haar alleen te zijn. Aangekomen op kamer 3 vroeg ze eerst naar mijn persoonlijke situatie die ik vorige keer met haar had besproken. Geweldig Melissa dat waardeer ik enorm!

Na ons gesprek kon ik haar weer heerlijk aanschouwen. Haar prachtige rondingen en mooie lieve gezicht komen in iedere kamer tot haar recht. Zelf is ze kritisch op haar lichaam maar dat maakt haar juist zo perfect! De blikken in haar ogen en sensuele bewegingen doet het geil opkomen die iedere man zou willen vanaf de eerste minuut. Bij het zoenen en andere handelingen geeft me het gevoel haar nooit meer los te willen laten. Vol overgave en vooral met veel passie. Het nagenieten is heerlijk, warm en intens. Melissa is het visitekaartje van DS!!
Ferry823
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 23 Aug 2014, 13:47
Geslacht: man

Re: Melissa

Berichtdoor RB28 » 28 Feb 2015, 21:17

Melissa is een zeer mooie, sexy en spannende dame. Ze heeft natuurlijk ook een erg mooi lichaam (als je van zeer mooie rondingen houd kan je niet beter vinden dan Melissa) Als persoon zijnde is ze ook heel erg relaxed, gezellig en respectvol. Ze laat je gelijk op je gemak voelen als je met haar op de kamer bent. Samen in de jacuzzi gezellig babbeltje maken weet ze zeer goed het ijs mee te breken. De sex is natuurlijk ook uitmuntend, she makes you feel like your in paradise :-D Ik ga niet letterlijk in detail treden want z'on ervaring is toch voor iedereen anders. Dat het voor mij perfect is wil niet zeggen dat het voor een andere ook zo is, dat is toch iets wat je echt zelf uit moet vinden...alleen maar spannend toch? Wat ik wel belangrijk vindt om te delen is, als je een klik hebt met Melissa de afspraak alleen maar nog beter wordt, dan voel je ook goed aan dat zij er helemaal voor gaat en er zelf ook flink van geniet wat een afspraak voor beide personen nog vele malen fijner maakt :-)

Melissa is een echte topper van DS en ik kijk er erg naar uit om weer een afpraak met haar te kunnen maken ;-)
Gebruikers-avatar
RB28
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 21 Dec 2009, 22:48
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor Bigbutlover » 15 Mei 2015, 15:21

Fantastisch!! Mijn natte droom is werkelijkheid geworden. Melissa is een supermooie en lieve verschijning. Met volle teugen genoten van haar sexy lichaam: grote borsten, smalle taille, superbillen (om af te likken) en een heerlijk koppie.

Melissa bedankt voor een onvergetelijke sexpartij xxxxx :inlove:
Bigbutlover
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 15 Mei 2015, 15:09
Geslacht: M

Melissa

Berichtdoor Co789 » 30 Jun 2015, 15:04

Even voor alle duidelijkheid, ik ben niet van de recensies en heb dit account alleen aangemaakt om meer info te vergaren op deze site. Door mijn ervaring van vanmiddag voel ik mij toch enigszins verplicht om iets te schrijven over deze fantastische dame.

Aangezien ik in een bijzondere situatie verkeer qua relatie was ik op zoek naar wat ontspanning en ontlading. Na het afstruinen op het internet kwam ik bij DS terecht. Begrijp mij niet verkeerd de meiden bij DS zien er allemaal picobello uit maar mijn hart ging in een versnelling toen ik bij de foto's van Melissa aangekomen was. Wekenlang heb ik getwijfeld en lopen tobben om de stap te maken om langs te gaan. Daar ik dit nooit gedaan heb en wat dat betreft een beetje ouderwets ben misschien! Bloednerveus heb ik zaterdag gebeld, Amy nam op en samen met haar heb ik voor vandaag een afspraak gemaakt met Melissa. De laatste 48 uur waren voor mij beladen maar vandaag was dan het moment!

Wow.....
Was het eerste wat ik dacht toen ik haar zag in de woonkamer!
Woww.....
Zei ik terwijl ik achter haar aan de trap opliep!
Wowww.....
Als ze zich uitkleedt is het een verademing, wat een ongelofelijke mooie vrouw!! Ik verkeerde vanaf dat moment in een trance/extase en waande mijzelf in een continue staat van euforie.

Wat moet je zeggen tegen zo'n dame, een vrouw die alles al minstens 100.000x gehoord heeft? Ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb om je eerlijk te zeggen. Wat ik wel weet is dat zij voor mij alles heeft wat mijn droomvrouw heeft. Lief, charmant, elegant, gezellig, een prachtlichaam, mooi lief gezicht en die prachtige ogen en blik. Ja het was een korte ervaring, maar alle nervositeit die er was is door haar weggenomen en ik voelde mij zeer welkom en op mijn gemak. Ze is lief, gepassioneerd en grappig, ze heeft mij verwend tot op het bot en al mijn fantasieën waar gemaakt.

Wat er op de kamer is gebeurd hou ik voor mijzelf, om daarover in detail te treden is niet relevant. Het enige wat ik kan zeggen is dat alles wat ik er van verwacht had, nee beter gezegd gedroomd had is dubbel en dwars uitgekomen. Mijn droom/fantasie/verwachting is uitgekomen en ik ben stinkend jaloers op de man die haar de zijne mag noemen! In ons tijdbestek was ze even "van mij"! Als het aan mij ligt zal ik per maand 2 keer langs willen komen en is DS-girls voor mij uitsluitend DS-Melissa.

Enige punt van kritiek is er een die aan mijzelf gericht is, dat ik niet naar de voorgaande reacties heb gekeken! 30 minuten is echt te kort, ik had daarnaast de tijd ook niet in de gaten en maakte mijzelf daar zorgen om, Er was een stroomstoring toen ik binnenkwam en eenmaal in de auto aangekomen was ik als ik het zo terugreken niet een half uur met haar in de kamer :(

De volgende bezoekjes gaan wat mij betreft minimaal een uur zijn, en met bad bezoek.

Melissa, bedankt voor deze ongelofelijke ervaring, mijn eerste keer buiten de deur is een onvergetelijke ervaring geworden en heeft mijn fantasie en batterij enorm opgeladen. Volgende week ben ik jarig dus zie je mij al weer terug!

Xxxx

Co
Co789
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Jun 2015, 17:54
Geslacht: M

Re: Melissa

Berichtdoor fred teentjes » 30 Jul 2015, 21:51

Via een vriend van mij (ook iemand die van tenen houd). Info gehad over de voetjes van melissa. En daar had ik wel trek in. Toen ik er kwam was melissa er ook. een afspraak voor twee uur gemaakt. Eerst lekker aan haar voetjes gelikt. Toen mijn lul flink stijf was aan haar teentjes begonnen. Wat zijn die lekker niet normaal. Mijn eerste keer klaarkomen ging tussen haar tenen door. Daarna even weer schoon gelikt voor haar. mijn lul was nog lekker stijf. Even lekker weer rukken. melissa lag op haar buik een voet in mijn mond en met de ander was ze met mijn ballen bezig. mijn tweede keer klaarkomen spoot ik over de onderkant van haar rechter voet. Toen even pauze heerlijk aan haar teentjes gesabbelt. Toen mijn lul weer stijf was. Een heerlijke voetjob van haar gehad. mijn derde keer klaarkomen toen zat er overal sperma op haar voet er onder en tussen haar tenen.

Melissa bedankt het was heerlijk. Tot snel weer
fred teentjes
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 30 Jul 2015, 21:06
Geslacht: man

melissa

Berichtdoor wim1963 » 08 Aug 2015, 13:12

Hoe vaak komt de letter m voor in melissa ok 1x maar na de date van gister denk ik zo`n
6 keer mmmmmmelissa wat een heerlijkheid is zij.
Onwijs knap gezicht, sociaal, humor, lekker lichaam,alles wat je zoekt bij een vrouw zit in
mmmmmmelissa ,ik hoop je nog vaker te daten lieverd xxxx en likje van wim :dance: :w00t:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Re: Melissa

Berichtdoor Aquaman » 20 Aug 2015, 19:44

Melissa, bedankt voor een leuke en zeer ontspannende afspraak. Ik heb er zo van genoten dat ik bijna in slaap was gevallen in de trein... : :smile:
Aquaman
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 Jul 2015, 08:45
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor fred teentjes » 06 Sep 2015, 15:35

Ik was vanmorgen op een verjaardags feestje van mijn kleine neefje (Van 10 tot 11:30). Er liep daar een vrouw rond op haar blote voetjes. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden. Ik werd zo geil als boter. Ik dacht ik ga snel naar diane's secret toe als ik hier weg ga. Toen ik binnen kwam zag ik meteen melissa al. Met haar snel naar een kamer gegaan. Melissa zag dat ik zo geil als boter was. Snel onze kleding uit gedaan. En melissa ging lekker met haar voetjes over mijn gezicht heen. Mijn lul begon al na een paar seconde te druipen. Maar nog net niet goed genoeg. Ik pakten haar beide voetjes vast en ruikten aan haar voetzolen. Wat hebben ze toch een heerlijke naturel. Mijn tong gleed tussen haar 10 heerlijke teentjes door. Mijn zak werd gek en er spoot een dikke straal sperma uit mijn lul. Tegen haar dijen aan. Zooo zei melissa jij bent geil zeg. En ik likten haar dijen weer schoon. Mijn lul was nog lekker stijf. Ik pakten haar linker voetje vast. Met haar rechter voetje was ze met haar teentjes met mijn ballen aan het spelen. Ik ruikten aan haar voetzool en begon weer aan haar teentjes te sabbelen. Melissa keek naar mijn lul wat er ging gebeuren. Ik was van geilheid aan het trillen. Ik stopten mijn neus tussen haar teentjes in en ruikten er aan. Toen was het zover ik spoot vijf dikke stralen sperma naar melissa toe. Even een pauze waar in melissa haar pumps pakten en me er aan liet ruiken. Na 10 min was mijn lul er alweer klaar voor. Ik ging liggen met mijn knieen omhoog. Zo dat melissa met haar rug tegen mijn benen kon leunen. Ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Hmm wat ruikten haar voetzolen HEERLIJK. Terwijl ze dit aan het doen was werd ik geiler en geiler. Ze stopten haar teentjes in mijn mond en ik sabbelden er lekker aan. Ik voelden dat ik ging klaarkomen maar ik wou dat nog lang niet. Na +- 55 min aan haar voetjes te hebben geroken. En haar teentjes te hebben gesabbeld. Hield ik het toch echt niet meer uit. Kijk goed naar mijn lul melissa zei ik. Eerst kwam er een beetje sperma uit. En toen spoot ik pas echt leeg. Mijn lul bleef druipen zei melissa tegen me. Terwijl ik me geiler likten aan haar voetzolen. Tot er echt niks meer uit kwam spuiten. Mijn buik zat onder en melissa haar dijen ook. Haar lekker schoon gelikt. En met het sperma wat op mijn buik lag lekker haar teentjes mee ingesmeerd. En weer schoongelikt. Als toetje vroeg ik melissa om me na een kleine pauze nog een keertje leeg te pijpen. Condoom er om heen en melissa heeft me echt gek gepijpt. Ik heb nu gewoon pijn in mijn zak van het klaarkomen.

Melissa je was weer meer dan HEERLIJK schatje :val10:
fred teentjes
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 30 Jul 2015, 21:06
Geslacht: man

Re: Melissa het 7e wereldwonder

Berichtdoor my_pride » 13 Sep 2015, 07:44

Weer eens langs geweest bij de Laan in dat mooie huis. Een mooie dame (gastvrouw) stond al op mij te wachten boven. Volgens mij is dat de veelbesproken Anita. Ik gaf haar een knipoog en zei "zullen we de VIP nemen vandaag"? Ze lachte charmant terug :wub: .
Nou voorstelronde dan maar. Melissa sprong er gelijk uit als 3e dame die zich voorstelde :inlove: .
Wauw wat een body, mijn jongeheer was gelijk klaar wakker :w00t:
Naar de vip kamer liet ze haar super mooie borsten zien.
Natuurlijk kon ik het niet laten haar tepels en borsten te strelen te likken.
Ik heb bij niemand nog zo'n harde gekregen.
Na een wasbeurt gingen we lekker in bad en heerlijk tongzoenen.
Ze doet dat heerlijk en lekker nat.
Ik glee langzaam met mijn tong naar haar poesje en yep ze smaakt heerlijk.
Haar hand zocht mijn pik op en ze ging me heerlijk langzaam aftrekken en pijpen.
Het duurde niet lang voordat mijn Jantje explodeer, tja ik had 3 maanden niets gedaan, ze zat dus helemaal onder, en pijpte me nog lekker na, en we likte en tongde mijn witte goud (swamping). HEERLIJK!
We zijn daarna op het bed beland, waar we verschillende standjes deden. Op de doggy kwam ik nog een keertje klaar. gelukkig snel de condoom af doen, want het is zo geil om over de billen van een vrouw te komen.

Melissa tot de volgende keer have fun 4 weken. :lips: :lips: :lips: :val10: :dance: :Cheer: yo are GREAT
Gebruikers-avatar
my_pride
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 21 Jun 2014, 02:14
Geslacht: man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 167 gasten