Melissa

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Melissa

Berichtdoor Jeffblackhawk » 24 Nov 2015, 18:00

Ik ben vandaag bij Melissa op bezoek geweest. Want zo heb ik het ook ervaren "op bezoek".
Ik had haar enkele weken terug al gezien bij mijn eerste keer bij Diana's en toen wist ik het al. Ik moet met haar afspreken. Niets ten nadele van alle andere aanwezige vrouwen maar Melissa is duidelijk een geval apart.
Een prachtige vrouw zowel van buiten als van binnen. Ik denk dat ze zelf niet weet hoe geweldig ze is.

Het was naast de heerlijke sex ook een spirituele ervaring. Ze liet zich helemaal gaan en ik heb van haar genoten. Ik proef haar nog in m'n mond.

Ik denk dat ze me wel weet te herinneren, in ieder geval zal ik haar niet vergeten en kijk ik nu al uit naar ons volgende afspraakje.

Melissa tot snel ziens.
Jeffblackhawk
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 24 Nov 2015, 17:45
Woonplaats: Voorburg
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor RB28 » 27 Nov 2015, 21:43

Ik heb weer eens zeer lekkere date gehad met Melissa. DS heeft uiteraard een grote keuze aan hele mooie dames maar ik kom toch vaak weer terug bij Melissa. Haar mooie uitstraling, haar heerlijke grote borsten en haar heerlijke ronde billen brengen me toch altijd wel in hogere sferen ;-) De sex is altijd helemaal top. Ook altijd een goede klik met haar dus ook een erg coole en gezellige dame om ff mee te relaxen. Melissa is en blijft 1 van de toppers om mee af te spreken.
Gebruikers-avatar
RB28
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 21 Dec 2009, 22:48
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor Ferry823 » 01 Dec 2015, 02:39

Na 2 jaar blijft ze voor mij bijzonder! Sociaal, aandachtig, meelevend en genegenheid is bij haar in goede handen.
Met een dosis humor en haar spontane lieve karakter is mijn uurtje een groot feest waar ik lang van te voren op verheug. En dan heeft ze ook nog eens een geweldig figuur! Bescheiden als ze is vind zij dat wel meevallen. Nou Melissa als iedere DSdame eruit zag als jij dan had je veel concurrentie gehad.
Lieve, lieve Melissa blijf nog jaren bij DS !!!
Ferry823
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 23 Aug 2014, 13:47
Geslacht: man

Re: Melissa

Berichtdoor my_pride » 03 Dec 2015, 23:03

Melissa dit keer geen story maar de plaatjes zeggen genoeg
:inlove: :wub: :twosome: :lips: :lips: :lips: :val10: :dance: :kerstmis19: :kerstmis5: :val2: :kerst22: hesrt hesrt hesrt kiss2gether k34 :hartje: :hartje: :hartje: k24 blowakiss blowakiss blowakiss :val13: val4 bigkiss uitgeput :val1: :val1: :val1: :val7: kisscouple burning :romeo: eek1 applaus :kado: hkiss callme amor beer k14 .

Alleen bij jou kom ik niet zomaar klaar maar zooooooooooo lekker klaar en 3 keer wouw, geen vrouw krijgt dat voor elkaar alleen jij.
Gebruikers-avatar
my_pride
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 21 Jun 2014, 02:14
Geslacht: man

Wow

Berichtdoor Shooter » 06 Dec 2015, 10:15

Vorige week bij Melissa geweest. Het was al even geleden, maar toen ik haar zag werd ik meteen weer super geil! Wat een lekkere dame is ze toch! Ik had een sexy jurkje voor haar meegebracht. Stond heel sexy en toen ze voorover bukte om te voelen of het bad de juiste temperatuur had, zat ik heerlijk te genieten.
Snel uit de kleren en samen op het bed. Heerlijk genieten van haar heerlijke lijf! Wat een borsten en kontje!!! Na lekker zoenen en strelen wilde ik meer en gleed omlaag om haar kutje te proeven. Dat deed ik blijkbaar goed want ik proefde al snel haar sappen en ze vertelde me vooral niet te stoppen! Dat deed ik dan ook niet en ze kwam heerlijk klaar... Daarna was het mijn beurt! Wat een geil gezicht, Melissa geknield tussen mijn benen, met mijn harde pik in haar mond! Dat hield ik niet zo heel lang vol en met een geile kreun spoot ik me in haar mondje leeg...
Vervolgens lekker samen bijkomen in bad. We hebben gezellig gepraat en ondertussen heb ik haar lekker bekeken en gestreeld.
Uit bad en weer op bed: lekker strelen en zoenen. Al snel begon ze me weer te pijpen en na wat hard werken kreeg ze hem weer zo ver. Ze ging op mijn pik zitten en begon me heerlijk te berijden! Geil om die lekkere grote borsten op en neer te zien schokken!!!
Helaas was de tijd al weer om...
Melissa je bent geweldig!!! Bedankt!!! Geile kus van Tom
Shooter
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 Apr 2014, 22:20
Geslacht: man

Re: Melissa

Berichtdoor ILikeThat » 06 Dec 2015, 17:55

Ik heb een hele goede en fijne ervaring gehad met Melissa.

Het was direct gezellig op de kamer en ik vond haar sociaal sterk en makkelijk om contact mee te maken. Ze kwam op mij vriendelijk, open en relaxed over.

Haar lichaam is echt super curvy, maar toch heeft ze een super strakke taille en buik. Heel erg sexy en bijzonder, zo'n lichaam kom je niet vaak tegen. Daarnaast heeft ze ook een mooie zachte huid en een knap en leuk gezicht. Ze ziet er heel goed en verzorgd uit.

Qua seks voelde ze me perfect aan en eigenlijk ging alles vanzelf op een hele natuurlijke manier. Ze heeft erg veel feeling voor goede seks en dat merk je aan alles. Het komt niet vaak voor dat een eerste afspraak met een voor mij nieuw meisje zo goed en gepassioneerd is.

Voor mij een super ervaring die ik zeker wil herhalen :-).
ILikeThat
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 09 Feb 2012, 14:39
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor aws » 09 Dec 2015, 14:56

Ik heb gisteren weer een hele fijne date met Melissa gehad.
We begonnen met een soort van uitkleed training. Om dat even uit te leggen. Ik ben van naturen erg onhandig en heb altijd veel moeite om een beha uit te krijgen. Hierdoor maak ik mij altijd zorgen, over hoe dit zou gaan wanner ik eindelijk een echte vriendin zou krijgen. Daarom heeft Melissa met mij geoefend om een beha los te maken. Iets wat met haar borsten natuurlijk een leuke oefening is. Hmmm! :cool:

Vervolgens zijn we na dit alles en na een wasbeurt, samen op bed gaan liggen. Daar heeft zij mij weer overheerlijk verwend met een body to body massage, een pijpbeurt, zoenen, strelen en uiteindelijk met lekkere seks in missionaris houding. Nu was ik al zo opgewonden en opgewarmd door al het voorwerk, dat ik tijdens de seks binnen een minuut heftig klaar kwam. Hmmmmm! :cool:

Daarna even spelen met de vibrator, mevrouw ook tot een orgasme laten kome en tot slot de date afronden met nog een rondje doggystyle. Iets wat met die lekkere mooi gevormde ronde billen, uiteraard ook een groot genot was. Hmmmm! :cool:

Dan wil ik voor mijn afsluiting gastvrouw Michelle nog bedanken, voor haar creatieve oplossing voor het probleem waar zij vanaf weet. :lips: Uiteraard ook Melissa weer bedankt voor de heerlijke date. :lips:

Tot de volgende keer.

Liefs,

Alwin :lips: :lips: :lips:
aws
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 23 Jun 2014, 15:06
Geslacht: man

Melissa

Berichtdoor Jeffblackhawk » 10 Dec 2015, 23:37

Oooh heerlijke Melissa... wat ben je mooi van buiten en van binnen. Ik krijg geen genoeg van je, verslavend op de juiste manier.

Ik was vanavond weer bij je en voel je nog om me heen en in mijn mond.

Het is duidelijk dat we een klik hebben en ik weet zeker dat ik je snel weer ga bezoeken.

Kusje en knuffel,
Jeffrey
Jeffblackhawk
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 24 Nov 2015, 17:45
Woonplaats: Voorburg
Geslacht: Man

Re: Melissa

Berichtdoor my_pride » 28 Dec 2015, 12:28

Weer eens langs gegaan op de aan (deze keer op afspraak het zou wel eens druk kunnen zijn).

Een mooie dame met super mooie billen deed open, ik heb, even analytisch naar de foto's kijkend, het idee dat dit wel eens Robin kon zijn.

Heb niet naar haar naam gevraagd, ik ben iedere keer helemaal in de ban van mijn schatje Melissa.
Die mooie Melissa stond haar girl thing nog even te doen voor de spiegel.

"Ga je mee" zei ze, ik gaf haar een knipoog, tja ze weet wel dat ik mee wil met haar.

Na wat knuffelwerk op de kamer en lekker nat tongzoenen, waren we allebei naakt en gingen ons wassen.

The Queen wilde mij eerst verwennen, en ging langzaam van boven naar onderen, tja ze wist mijn harde jongeheer feilloos te vinden en begon mij heerlijk te pijpen.

Ik zei nog tegen haar dat ze niet te hard moest pijpen, maar ze zei terug kom maar lekker klaar ik wil je proeven, toen explodeerde ik met een enorme power in haar mond.
Ook nu weer ging we mijn witte goud heerlijk delen.
Ik vind dit heerlijk, omdat ik ook wel eens een shemale ontmoet in Brasil, en haar ook klaar pijp until the last drop.

Ze was nog niet klaar, en ging mij een 2e keer pijpen. zoals ze kijkt met haar zaad vragende ogen, kwam ik binnen no time een 2e keer. Ze deed nu haar mond open dus ik kon goed ziet waar mijn witte goud naartoe ging.
Geil hoe ze met haar tong mijn zaad aan het kneden was.

Nu was het haar beurt, en ik ging haar helemaal likken met als eindpunt de hoofdprijs haar heerlijke natte poesje.

De combinatie van vingeren en likken maakt Melissa helemaal wild, en ze kwam heerlijk klaar in mijn mond. Uiteraard, gulzige beer dat ik ben heb ik alles doorgeslikt, dat maakt je zoooooooooooo geil.

Na wat verschillende standjes was ik nog klaargekomen over haar heerlijke supermooie billen en was het uurtje alweer om.

Tja 3 keer klaarkomen in 1 uur, dat is uniek voor mij. Dat lukt alleen bij haar.

Melissa, zolang jij daar werkt ben jij de enige die ik wil zien.

je bent het 7e wereldwonder, niet alleen met seks maar ook met kletsen etc. kusje op je klit en een toppie 2016 :inlove: :lips: :lips: :lips:
Gebruikers-avatar
my_pride
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 21 Jun 2014, 02:14
Geslacht: man

Melissa

Berichtdoor Bigbutlover » 29 Dec 2015, 16:49

:val10:
Al een aantal keren heb ik het genoegen gehad Melissa te mogen bezoeken. In de zeer discrete en gemoedelijke omgeving van Diane’s Secret, word je eerst door een gastvrouw voorzien van een drankje waarbij je op je gemak kan genieten van de schaars geklede dames die op dat moment beschikbaar zijn. Ik kan je verzekeren dat de spanning stijgt (……….) bij het aanschouwen van zoveel fraais en ik voel me dan ook net als Sjakie in de chocoladefabriek, heerlijk! Van te voren had ik al een telefonische afspraak gemaakt met Melissa. Melissa vind ik gewoon de lekkerste en het mooiste meisje. In divers kamers, met en zonder bad, hebben wij heerlijke seks gehad. Melissa is een uiterste vriendelijke en geïnteresseerde dame. We konden gewoon verder gaan waar we de vorige keer waren gebleven, echte interesse dus. Nu kom ik hier niet voor een babbeltje natuurlijk maar voor de heerlijke seks met Melissa. Details houd ik voor me maar zit op het niveau van mijn natte droom oftewel Melissa is verslavend. In gedachte ga sta ik met haar op en ga ik met haar naar bed. Zij is niet alleen een enorme lieverd maar ook zeer begerenswaardig. Haar enorme billen en borsten maken mij helemaal gek, ik kom gewoon handen en mond te kort en weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen en voel me weer een jonge adonis. Met Melissa heb ik geen gewone seks maar is beter te beschrijven als passioneel en super erotisch. Melissa ik verlang nu al weer naar jouw lekkere kont, super borsten en smalle taille! Ik kom snel weer ;-)

xxxxxx Bigbutlover
Bigbutlover
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 15 Mei 2015, 15:09
Geslacht: M

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 199 gasten

cron