Marina

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Marina

Berichtdoor La_vida » 22 Sep 2015, 09:46

Ook al was het maar een half uurtje. Zij heeft echt indruk gemaakt. Veruit de knapste dame bij DS en echt een gfe. Alleen jammer dat ze niet echt zoende, maar misschien lag dat aan het feit dat het maar een halfuur was. :roll:
La_vida
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 15 Jun 2012, 19:22
Geslacht: man

Re: Marina

Berichtdoor wooky333 » 05 Nov 2015, 19:15

Ik heb Marina al verschillende keren mogen bezoeken en die bezoekjes hadden steeds dezelfde overeenkomsten.
Marina is aardig, relaxed, supersexy en, om het maar eens zakelijk te zeggen, haar dienstverlening is van hoog niveau.
Een volgend bezoekje zal niet lang op zich laten wachten.
wooky333
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Mei 2009, 11:06
Geslacht: m

Marina

Berichtdoor RB28 » 16 Nov 2015, 22:31

Laatst een date gehad met Marina. Ondanks dat er bij DS natuurlijk vele andere mooie en sexy dames aanwezig zijn viel voor mij de keuze op Marina. Haar mooie uitstraling, haar heerlijke lichaam en haar heerlijke grote borsten maakte het voor mij wel een stuk makkelijker om te kiezen ;-) Ze is ook een coole en gezellige dame om ook ff mee te relaxen. Het was een zeer lekkere en bevredigende date, DS heeft er w.m.b een topper bij ;-)
Gebruikers-avatar
RB28
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 21 Dec 2009, 22:48
Geslacht: Man

Marina

Berichtdoor Tampert » 20 Nov 2015, 13:20

Ik ben vorige week bij Marina geweest. En mijn god...ze zit in mijn hoofd. Vaak en veel. Het mag duidelijk zijn: een dame met herhalingsgevaar. Klinkt respectloos, terwijl dat het laatste is wat ik zou willen zijn.

Haar lichaam is betoverend. Alles lijkt aan haar te kloppen. Ik vind haar ontzettend mooi. En sensueel. Ze kan ervan genieten, enorm zelfs. Ze heeft ook verdomd goed door wat jou in vervoering brengt en dat is een geweldige eigenschap, dunkt mij.

De tijd vliegt voorbij waarbij ze mij echt helemaal gek maakt. Je wilt uitstellen en verwent haar dus nog een keer, zo heerlijk en zo lekker. Het enige wat je dan nog wilt zeggen is: mag ik nog even blijven?

Een prachtig lichaam, geweldig mooie borsten, naturel. Alles op de mooiste plekjes. En haar drive om er samen iets moois van te maken. Waarbij ze teast maar ook geniet. Standjes zijn geen probleem. Ze draait, worstelt en weet maar al te goed hoe alles in elkaar blijft passen.

Ze zit in mijn hoofd. Ze blijft daar zitten. En ik ben blij met het herhalingsgevaar. Ze is helemaal WOW. Dat meen ik oprecht.

Hoop haar snel weer te zien! :lips:


Liefs,
Tampert

P.S. Wat zou het toch fantastisch zijn, als ik de grote prijs, een uur lang gratis sex met haar zou hebben. :Cheer:
Tampert
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 19 Nov 2015, 16:35
Geslacht: man

Re: Marina

Berichtdoor magikookeven » 30 Nov 2015, 14:22

Wat een geweldige ervaring met deze topdame!!! :Cheer:

Ik heb een aantal dames mogen ontmoeten maar Marina is echt bij mij blijven hangen.
Je kunt haar wel het uithangbord van DS noemen, in ieder geval vind ik dat.

Ik ben erg verlegen maar dat haalt deze fantastische dame meteen weg. Ze heeft alles om je op je gemak te voelen.

Qua sex was ik ook overdonderd. Wat een ervaring heeft deze vrouw. Ik voelde me helemaal op mijn gemak en ik heb echt genoten. Deze dame is 1 en al goed. Ik kan geen min punt aangeven.

Ze is voor veel in maar het gaat haar wel om de juiste klik, instelling en hygiëne. Maar dat begrijp ik maar al te goed! Ik hoop dat het je goed gaat en kom graag bij je terug!

Heren, een echte aanrader die je niet mag missen!
magikookeven
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 11 Jul 2014, 13:14
Geslacht: man

Marina

Berichtdoor Paul2705 » 02 Dec 2015, 02:38

Leah is mijn vaste dame maar die is op vakantie. Vandaag met Marina ander halfuur op de Mata Hari kamer geweest. Wat een top vrouw is dat. Ze ziet er fantastisch uit zoals ze onschuldig op haar knieën op bed kan zitten met haar lange blonde haren als een onschuldig meisje. Een plaatje van een meisje die met haar ogen alle vezels in je hele lichaam tot leven laten komen. Haar stem stelt je meteen op je gemak en als je dan via haar ogen, oren, neus en mond naar haar lippen gaat..... gewoon sensationeel. Alles is bij haar prachtig gevormd. De seks is ook fantastisch. Ze geniet evenzo als ik geniet. Vaak keek ik op de website naar haar foto en dacht dat ze een beetje verwaand was en een tikkeltje te hoog gegrepen was voor mij. Daarom heb ik haar nooit gereserveerd. Nu kwam ik haar tegen toen de buitendeur openging. Zij kwam van de deur van de thema kamers en keek mij door de deur opening aan. Nou, die mooie ogen, haar wenkbrauwen en haar glimlach..... Ik smolt meteen. Op de kamer is ze rustig en kun je met haar doen wat je wilt, ze is voor vrijwel alles in. Alles aan haar is puur natuur, weinig make up, gewoon een prachtmeid. Ik kan haar aan iedereen aanraden maar dat geldt eigenlijk voor alle DS girls. Ze zijn allemaal super mooi. Ze zouden zo een fotomodel of mannequin kunnen zijn en het bijzondere vind ik dat de sfeer altijd super goed is en alle meiden genieten van het seksspel. Niemand is met eigen problemen bezig zoals je vaak in andere bordelen wel ziet. Ik ben nu 56 jaar en heb heel wat prostituees en bordelen afgelopen in de afgelopen 38 jaar maar er is er niet een zo goed als DS-Girls. Ze verdienen werkelijk een 10 met griffel. Ik heb inmiddels meer dan 15 verschillende Ds girls gehad en voor ieder geldt hetzelfde wat ik over Marina schreef.
Paul2705
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 02 Dec 2015, 02:08
Geslacht: Man

Re: Marina

Berichtdoor iwantheterrible » 21 Jan 2016, 16:04

Een tijdje rondgekeken in de raam-districten van Nederland, maar toch niets kunnen vinden wat mij kon verleiden... Onderweg door Nederland geweest, maar ook geen privehuis kunnen vinden wat mij kon inspireren.. en toen als een speer naar DS gereden, gewoon omdat het daar eigenlijk nooit tegenvalt. Ook niet eerst gekeken wie er zijn, gewoon op de bonnefooi :-)
Het is er altijd schoon, netjes, veel dames om uit te kiezen. Bij de voorstelronde zag ik Amy alweer aankomen, daar had ik eigenlijk wel weer zin in, maar op een of andere manier trok Marina mijn aandacht. Dus gekozen voor een half uurtje met haar. Samen naar beneden, naar "kamer 7". Zoals altijd mooie nette kamer. Vriendelijk kletsend met Marina naar beneden, gezellig kletsen tijdens uitkleden en oppoetsen en hop op het bed. Eventjes pijpen (blijft bij mij niet favoriet,maar ze doet erg haar best) en daarna in missionaris verder. Missio blijft leuk vanwege het uitzicht :-) Ze is een prachtige vrouw, lekker, mooie borsten (met een beetje siliconen er in, maar ook nog veel natuurlijk materiaal en dat houdt het leuk.).
Een half uurtje genoten, en tevreden verder gegaan.
DS blijft top !
iwantheterrible
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 25 Apr 2008, 18:25
Woonplaats: Den Haag
Geslacht: Man

Re: Marina

Berichtdoor Arjan26 » 27 Jan 2016, 22:02

2 weken geleden voor het eerst bij DS geweest. Na de voorstelronde gekozen voor Marina omdat ze er mooi en lekker uitzag. Op de kamer aangekomen en ontdaan van de kleding begon de show. Marina stopte mijn gezicht tussen haar boezem. Lekker spelen met zulke mooie borsten, daarna ging ze op haar knieën zitten en ging verder op z'n Russisch, hierna snel een cd erom en Marina begon met pijpen, dit kan ze goed en kon haar goed vingeren en beffen. Na een tien minuten ging zij met haar mooie borstenpartij bovenop zitten, heerlijk uitzicht, afgemaakt in missionaris.
Arjan26
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 20 Jan 2016, 21:47
Geslacht: Man

Re: Marina

Berichtdoor RB28 » 29 Jan 2016, 20:18

Marina is een hele mooie en zeer sexy dame. Ze heeft een onweerstaanbaar lekker lichaam...mooi slank en lekkere grote borsten waar je heel fijn mee kan spelen ;-) Ze is ook heel erg relaxed in de omgang waardoor je al snel je lekker op je gemak voelt. De sex is uiteraard ook helemaal top, je kan wel merken dat ze er zelf ook veel plezier aan beleeft wat de date alleen maar nog beter en lekkerder maakt. Hopelijk blijft deze dame nog voor een zeer lange tijd bij DS ;-)
Gebruikers-avatar
RB28
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 21 Dec 2009, 22:48
Geslacht: Man

Marina

Berichtdoor wim1963 » 15 Feb 2016, 13:28

.Marina Marina Marina ik krijg dit nummer maar niet uit mn hoofd en Marina zelf ook niet meer voorlopig.
Ben langs geweest zij was mijn valentijn voor een klein uurtje, maar wat kan een klein uurtje lang zijn met iemand als Marina,wat een ongelooflijk mooi meisje is dit, ze is in het echt veel mooier dan op de foto`s, hele goede inzet op de kamer, leuk accentje van haar maakt je snel al zo geil als boter ghi.
Dit meisje kan ongelooflijk lekker pijpen,en ja alles is mooi en lekker aan haar,echt een toppertje,en zeker een aanrader, hoop nog vaker een afspraak te maken met deze beautty.
Marina laat ons alsjeblieft nog lang genieten van jou,groetjes van wim. :dance: :tongue:
wim1963
Komt hier vaker
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 Nov 2013, 13:08
Woonplaats: den haag
Geslacht: man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten