Marina

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Marina

Berichtdoor KyloRen » 30 Mrt 2016, 17:41

Laatst op bezoek geweest bij DS. Een groot aanbod aan hele mooie en sexy dames en ik heb gekozen voor Marina. Wat een waanzinnig lekkere dame is dat toch. Zeer mooi koppie, erg lekker en mooi slank lichaam en heerlijk grote borsten. Zeer goede en lekkere sex gehad en ze is ook een erg relaxte meid om ff mee te chillen ;-) Kortom, het was een top date die ik graag meerdere malen zal willen herhalen.
Gebruikers-avatar
KyloRen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 26 Mrt 2016, 22:15
Geslacht: man

Re: Marina

Berichtdoor galaxylover » 25 Sep 2016, 23:58

22-9 bij deze dame geweest.
Het was al weer een tijdje geleden dat ik bij een van de dames van DS geweest was.
Van te voren even gebeld of de lieftallige dame in kwestie vrij was en dat was ze gelukkig.
Dus op de afgesproken tijd aanwezig en werdt netjes ontvangen door de gastvrouw.
En kreeg zoals gewoonlijk een drankje aangeboden en mocht even op de bank plaats nemen,na de geldelijke plichtplegingen kwam de oogverblindende Marina naar mij toe.
Ze stelde zich aan mij voor en we gingen samen naar kamer 1
Op de kamer aangekomen ging zij nog even de handdoeken en een laken voor het bed pakken.
Hielp haar even met het bed opmaken en daarna gingen ons beide even wassen.
Ze was zo lief om mijn jongeheer ook even lekker te wassen en dat had een heerlijke uitwerking. :lips:
Nadat gingen we lekker op bed liggen en begon ze lekker verder met mijn jongeheer te spelen.
Ondertussen verkende ik ook haar oogverblindende lichaam waarbij zij mooie zwarte kousen aanhad en een sexy zwart nacht jurkje waarbij haar prachtige borsten schitterend uitkwamen.
Na een tijdje begon zij mij lekker oraal te bevredigen en dat deed ze heerlijk. :lips:
Ze ging het lekker afmaken in amezone zit waarbij ik prachtig uitzicht had op haar oogverblindende lichaam.
Kwam heerlijk tot een hoogtepunt waarna ik even rustig moest bij komen. :lips:
Marina kwam daarna lekker naast mij liggen en we begonnen even gezellig te babbelen met elkaar.
Omdat het de eerste keer was voor mij bij haar hadden we elkander wel wat te vertellen.
Later kreeg ik nog een lekkere massage van haar waarbij ik heerlijk ontspannen werdt
Toen was jammer genoeg ook de tijd alweer voorbij.
En moesten we ons beide weer aankleden en de kamer weer netjes maken.
Daarna liepen we naar beneden waar ik nog een afscheidskus en knuffel kreeg en we beide weer op huis aan gingen. :lips:

Lieve Marina zeker tot een volgende keer van een nieuwe bewonderaar van je xxx xxx xxx
Gebruikers-avatar
galaxylover
Komt hier vaker
 
Berichten: 28
Geregistreerd: 29 Dec 2015, 14:16
Geslacht: man

Heerlijke vrijpartij met Marina

Berichtdoor frank/melissa » 02 Nov 2016, 17:07

Met Marina heb ik een ongekend heerlijk sexdate gehad. Wat is zij sexy. Lang blond haar, slank en een wespentaille en super grote borsten. Wat een uitzicht had ik toen zij mij bereed. En een enorme inzet waarbij ik merkte dat zij er ook van genoot. Zij kwam wel vier keer klaar op mij. Ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen maar op het laatst explodeerde ik gewoon. Wat een heerlijkheid. Ik kom snel weer terug bij haar.
frank/melissa
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 20 Jun 2014, 09:49
Geslacht: man

Re: Marina

Berichtdoor Tij(ger)s » 18 Dec 2016, 21:00

De eerste keer dat ik Marina zag stapte ze net uit haar auto om naar binnen te gaan. Ik zag haar mooie verschijning en elegante manier van lopen en dacht oehlala. Aangezien we "toevallig" op hetzelfde adres moesten zijn volgde ik haar de trap op. Met een mooi uitzicht op haar mooie billen in haar zwarte strakke broek. Ze grapte nog dat ik haar broer was die ze had meegenomen. Maar op dat moment wou ik haar broer niet zijn. Helaas had ze die dag al een afspraak. Gelukkig is er altijd genoeg keus en ging ik toch voldaan naar huis. Maar ik ben haar niet vergeten. Toen ze een andere keer wel beschikbaar was. Ben ik direct voor haar gegaan en daar heb ik geen spijt van gekregen. Het is heerlijk om naar haar te kijken tijdens het voorspel terwijl ze haar gang gaat met haar lippen en handen. Kijkend naar haar lange blonde haren, mooie groene ogen en fijne gezichtje. Haar lichaam is strak en verraad discipline. Ze heeft grote borsten en dus ook de al eerder besproken heerlijke billen. Wederom weer een heerlijke sekservaring bij DS. :lips:
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

Re: Marina

Berichtdoor Conepone » 22 Jul 2017, 02:36

Een mooie zomerdag zorgt soms voor extra kriebels, en daar moet je soms wat mee :-) :cool:

Ik krijg Melissa aan de lijn als gastvrouw - fijne entree is dat. Zo'n gastvrouw wil ieder privehuis denk ik wel! Je komt meteen extra in de stemming. Was van plan om nog wat te werken thuis die ochtend, maar daar is niet veel meer gekomen. Ik was met mijn gedachten al bij mijn afspraakje, zoals Melissa dat noemt.

Ben ruim op tijd naar Den Haag gereden. Na binnenkomst zoals gebruikelijk een warm welkom door een van de dames boven aan de trap. Ik denk Danielle, mooie vrouw in ieder geval, maar ik ben prompt vergeten me netjes voor te stellen. "Heb je een afspraak?" Yes... "En wie is de gelukkige?". Dat ben ik eigenlijk natuurlijk zelf, maar allez: Marina!

Altijd prettig om even de ontspannen, maar toch ook lekker geladen sfeer over je heen te laten komen in de DS-huiskamer. Ik zorg altijd dat ik iets eerder ben. Marina kwam me al na een minuut of vijf ophalen. Ik ben al eerder haar gelukkige geweest, maar ben iedere keer weer onder de indruk van haar sexy vibe. Een klein, sexy jurkje/japonnetje accentueert haar supervrouwelijke figuur deze keer waanzinnig mooi.

Op de kamer blijkt dat ze nog precies weet wie ik ben. Terwijl we wat over vakanties praten begint ze mijn pak en overhemd los te knopen, en begint me langzaam op allerlei fijne plekjes te strelen. Je waant je in een film als Marina je zo in hogere sferen brengt.

Het uur met Marina wordt een fijne mix van softe en wat hardere actie. Na een kwartier houd ik het al niet meer en vluchten mijn nakomelingen in hoog tempo naar buiten. Tijdens het relaxen ervaar je dat Marina ook gewoon een leuke chick is om gezellige en interessante gesprekken mee te voeren. Tijdens dit intermezzo brengt Marina me op een gegeven moment al strelend weer in paraatheid voor een amazone-rit naar een tweede hoogtepunt. Dat lukt lang niet iedereen bij mij. Wat 'Marina's secret' precies is, mag je zelf ervaren...
Conepone
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 22 Jul 2017, 02:33
Geslacht: Man

Re: Marina

Berichtdoor Fishbone » 23 Aug 2017, 22:25

Het was vooraf telefonisch even puzzelen om beschikbaarheid van de beide dames, een kamer en mijzelf af te stemmen, maar door goed meedenkwerk vanuit DS was het gisteren dan zover om een belangrijk punt van mijn bucket-list af te vinken; mijn eerste trio! Het was ook mijn primeur bij DS en op basis van de foto's was mijn keuze gevallen op Daniëlle en Marina en ik moet zeggen dat ik het allemaal best een beetje spannend vond. Ik ging eerst met Daniëlle naar de kamer en Marina zou later aansluiten en dat was heel prima zo. Normaal ben ik niet van de smalltalk op de kamer maar Daniëlle is in staat om je op een hele spontane en relaxte manier op je gemak te stellen. Na het wassen zijn we lekker op bed gegleden en begon de eerste etappe van een uurtje maximale verwennerij. Prima lichaam en skills heeft Daniëlle: Massage, zoenen, aftrekken, pzc, allemaal dik in orde en toen Marina aanklopte en binnenstapte was ze aangenaam verrast en onder de indruk wat ze aantrof. Ze complimenteerde me met mijn formaat en gleed al snel naast ons en het plaatje zag er (in de spiegel aan het plafond) compleet uit. Twee slanke dames met grote borsten die aan weerszijden heerlijk aan mijn pik lagen te zuigen. En ondertussen was de sfeer behalve heel geil ook nog eens erg relaxt en gezellig waarbij de dames het ook naar hun zin leken te hebben. Na verschillende posities (ze stelden zelfs nog gekscherend voor om me te verkrachten :w00t: ) zijn we geëindigd met Daniëlle (mag ik Daantje zeggen?) die Russisch en een blowjob combineerde terwijl Marina geil boven mijn gezicht zat en zich heerlijk liet likken, wat resulteerde in een knalhard orgasme waarbij we alle drie verbaasd waren over hoe hard ik spoot, wat ook weer een luchtig moment opleverde. Daarna hebben we nog lekker liggen nakletsen en -genieten van mijn eerste trio-ervaring. Mission accomplished, thanks Daantje en Marina! Eenmaal aangekleed en de trap aflopend greep Marina me nog ondeugend in mijn nog gezwollen kruis waarop ik haar het liefst nog een keer een kamer in had gesleurd en dan voor het gemak die andere prachtmeid meegenomen die op de gang voorbij kwam: Mila. Nou, da's dan het volgende trio op mijn bucket-list!
Fishbone
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Jun 2014, 09:42
Geslacht: M

Re: Marina

Berichtdoor cyasoon » 28 Sep 2017, 12:41

Wat een heerlijk huis is dit toch. Alleen maar frisse kanjers. Zo ook Marina. Een vrolijke spetter (op website staat NL maar volgens mij toch echt Poolse roots. Super heerlijke date waarbij ik heerlijk van Marina heb mogen proeven.

Thanks.. en tot snel weer een keer!!
cyasoon
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 25 Jan 2016, 12:50
Geslacht: M

Re: Marina

Berichtdoor Jasper16 » 30 Sep 2017, 23:41

Ik had deze mooie blonde dame al een paar keer gezien, en laatst ben ik met haar naar de kamer geweest.
Heb hier echt geen spijt van gehad!! Wat wist ze me heerlijk te verwennen..
We zijn begonnen met heerlijk zoenen, waarbij ze me lekker op m'n gemak stelde.
Ook kan ze geweldig pijpen. Dit heeft ze niet te lang gedaan, want anders kwam ik al klaar.
Uiteindelijk heeft ze me heerlijk in verschillende standjes geneukt.

Een half uur was eigenlijk te kort, en daarom is de kans vrij groot dat ik nog een keer terug ga.
Jasper16
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 28 Dec 2016, 07:05
Geslacht: Man

Re: Marina

Berichtdoor robertx » 15 Feb 2019, 23:14

Wat voel ik mij op zo een moment een gelukkig man. Dat ik gewoon heerlijke seks heb kunnen hebben met zo'n verrukkelijke vrouw.

Seks met Marina is indrukwekkend en hot. Een ontzettend lekkere poes om in te zijn. Ik omhelsde haar lichaam door met mijn armen onder haar rug te gaan liggen en ben lekker bovenop haar komen liggen. Sensitieve body 2 body met romantisch vrijen en neuken. Het moment was daar om haar op zijn hondjes te pakken. Haar heerlijke kont nam ik in beheer en ik nam haar heerlijk geil. De laatste etappes ben ik wat harder gegaan en pakte ik haar bij haar enkels en trok haar onderbenen omhoog. Ik kwam intens klaar en spoot een vette dikke klodder in het condoom.

Voor mij is Marina een nieuwe sensatie, en ik zal dan ook zeker terug gaan naar haar.
robertx
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 14 Feb 2019, 23:24
Geslacht: man

Re: Marina

Berichtdoor Luckynumber63 » 13 Okt 2019, 22:38

Nadat ik Marina de afgelopen jaren al tientallen malen een bezoekje heb gebracht vind ik nu de tijd aangebroken om eens een recensie over haar op dit forum te plaatsen. Zeker na de laatste vrij negatieve recensies op hookers.nl. Met de juiste klik is er namelijk best wel veel bij haar mogelijk. Misschien verstandig om van tevoren even te informeren naar de mogelijkheden.
Met tongzoenen is zij inderdaad wat terughoudend en haar borsten cq. tepels zijn erg gevoelig.
Vingeren laat zij ook alleen toe bij de juiste klik. Beffen behoeft volgens mij niet altijd een probleem te zijn. Het bezoeken van deze heerlijke dame behoeft volgens mij ook geen eenzijdige verwennerij te zijn. Marina kan er zelf namelijk ook behoorlijk van genieten. Verder zijn haar verleende diensten ook van (zeer) hoge kwaliteit. Cowgirl, reverse cowgirl, doggystyle en pijpen zijn als zeer goed aan te merken. Verder mag je beslist niet klagen als je met deze sexy stoeipoes sex kunt hebben al is het dan tegen betaling. Het is eerder een voorrecht en je mag jezelf gelukkig prijzen met deze blonde stoot. Ze heeft werkelijk een figuurtje om door een ringetje te halen. Lekkere mooie grote borsten waar je een geweldig uitzicht op kunt hebben. Een slanke wespentaille en een paar geweldig mooie ronde billen waar menig andere vrouw jaloers op zou kunnen zijn. En dan ook nog een fantastisch mooi gezichtje met die mooie sensuele ogen die je helemaal kunnen betoveren. Een paar zachte zwoele lippen waarmee ze niet alleen kan zoenen. Uiteindelijk dat mooie blonde lange haar maakt het perfecte plaatje helemaal compleet. En tenslotte haar sexy en sensuele stem met dat lekkere accentje van deze Nederlandse dame met Poolse roots. Ze spreekt overigens goed Nederlands, dit ter aanvulling. Je kunt hele fijne en goede gesprekken met haar voeren waarbij ze ook een goed gevoel voor humor heeft. Maar dit alles blijft natuurlijk een persoonlijke smaak en voorkeur. Mij hoor je dus zeker niet klagen en het herhalingsgevaar bij deze prachtige blonde sexbom is dan ook heel erg groot. Voor mij persoonlijk in ieder geval geen ander meer. Marina is echt top! En volgens mij ook een van de topdames zo niet het visitekaartje van DS.
Ik hoop nog heel lang van haar diensten gebruik te kunnen maken in ieder geval.
Het liefst zou ik een strik om haar heen doen en haar mee naar huis nemen.....
Veel liefs van jouw Hermi :val10:
Luckynumber63
Komt hier vaker
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 13 Okt 2019, 20:49
Geslacht: Man

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 68 gasten

cron