Tess

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Tess

Berichtdoor Tim_O » 24 Feb 2016, 00:25

FAN-TESS-TIC
date februari 2016 tekst februari 2016

‘Je hebt een bekend gezicht,’ zei Tess toen we de Mata Hari betraden, ‘maar volgens mij zijn we toch nog niet met elkaar naar de kamer geweest.’ Ik knikte. ‘Als je me al herkent, dan heb je wel heel goed opgelet,’ concludeerde ik, ‘want ik heb je pas één keer gezien en dat was drie weken geleden, op de eerste dag dat je hier werkte.’

Wat ik er niet bij vertelde, was dat ook ik toen heel goed had opgelet. Ik had Tess die middag drie weken geleden voorbij zien komen tijdens een voorstelronde van een ander, maar dat was meer dan genoeg voor een plek boven aan mijn verlanglijstje.

Ik kom inmiddels ruim vier jaar bij Diane’s Secret en dus weet ik uit ervaring dat in dit privéhuis nooit ook maar enig gebrek aan leuke dames bestaat. Dat de één leuker is dan de ander, ja, daar ontkom je niet aan, maar het gemiddelde niveau is zo hoog dat je als bezoeker geregeld de onmogelijke keuze moet maken tussen minstens drie evenzo fantastische meiden.

Tess is echter een verhaal apart. Een niveau apart. Tess is het type meisje voor wie spontaan verkeersopstoppingen ontstaan, Valentijnsdag drie dagen eerder begint en missverkiezingen bij gebrek aan concurrentie worden afgelast. Tess is iemand voor wie de term ‘fantastisch’ tekortschiet omdat bij het bedenken van taal nooit rekening is gehouden met de mogelijkheid dat later iemand als Tess op deze aarde zou rondlopen.

Toen we in bad zaten en ik mijn ogen niet van haar af kon houden en met mijn handen niet van haar af kon blijven, trakteerde ze me op een zoen die de wereld om ons heen bijna in lichterlaaie zette. Dat bleek mijn levendige fantasie, want pas later had ik door dat Tess de lampjes op de bodem van het bad had aangezet. Toch vond ik mijn fantasie toepasselijker. Omdat de zoenen en strelingen wel degelijk zo voelden: passie in vuur en vlam.

‘Ik zat vorige week op de kamer met iemand die niet wilde zoenen omdat hij verkouden was en me niet wilde aansteken,’ zei Tess terwijl haar fluwelen handen over mijn lichaam gleden, ‘en dat vond ik zo jammer! Een date zonder zoenen is gewoon niet compleet.’ Ik streelde haar gezicht en kuste haar met de intensiteit van tienduizend exploderende sterren.

Onze date vloog voorbij. Buiten ontstonden spontaan verkeersopstoppingen, Valentijnsdag begon ook daadwerkelijk drie dagen eerder en het zou me niet verbazen als ergens een missverkiezing werd afgelast toen de deelnemers foto’s van Tess zagen en het bijltje erbij neergooiden omdat ze wisten dat die misstitel niets zou voorstellen zolang iemand als Tess zou bestaan.

Bij het aankleden bewonderde ik voor de zoveelste keer dat uur haar slanke, getrainde lijf. In gedachten was ik mijn recensie al aan het schrijven, maar tot mijn frustratie herinnerde ik me dat de term ‘fantastisch’ hopeloos tekortschiet bij het omschrijven van iemand als Tess. Zou het in het Engels beter klinken? ‘Fantastic’? Nee, dacht ik, ‘she’s fan-tess-tic’.
Gebruikers-avatar
Tim_O
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 28 Jan 2010, 23:43
Geslacht: m

Re: Tess

Berichtdoor Tukker1980 » 29 Feb 2016, 21:34

Vorige week voor de tweede keer met Tess een afspraak gemaakt. Ik ben verslaafd aan deze dame. Naast het feit dat ze er ongelooflijk lekker uitziet is het een enorm aardige dame. Ze heeft er echt plezier in. De eerste keer kreeg ik zelf een cadeautje van haar omdat ze zelf ook zo ontzettend geil was. Ik stopte volgens haar net te vroeg want ze kwam bijna klaar. Ze zoent heerlijk en heeft een heerlijk lijf met een enorm mooie strakke kont. Een aanwinst voor dit prachtige huis met de mooiste meisjes van het land.
Tukker1980
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 30 Dec 2015, 01:05
Geslacht: Man

Re: Tess

Berichtdoor sixty8sixty9 » 04 Mrt 2016, 16:28

Lieve Tess,

wat een heerlijke lieve meid ben jij. De recenties die ik heb gelezen kloppen 100%. Van zoenen tot pijpen zonder condoom alles is heerlijk en met passie en liefde. Je bent mooi, lief en ontzettend aardig. Reken er maar op dat ik snel een x tje bij je terug kom. Je gaat het druk krijgen met al die goede recenties, maar je verdient het 200%.

hoop dat je blessure snel weer over is zodat je snel weer heerlijk kan sporten

dikke x

John (12:15) :val10:
Gebruikers-avatar
sixty8sixty9
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 27 Feb 2013, 10:06
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor Andreas1985 » 11 Mrt 2016, 09:00

Mijn eerste keer in een privéhuis. Mezelf direct in het diepe gegooid door voor 2 uur in de VIP kamer te gaan met Tess en dat is zeer goed bevallen. Wat een topper is dit! Deze meid scoort zowel op seksueel als sociaal vlak wat mij betreft een dikke 10. Hele mooie verschijning, perfect afgetraind lichaam en dat merk je ook in bed zegmaar.. :w00t:

Echt een topervaring. Waarom ik voorheen al die jaren raamprostitutie heb bezocht is me nu een raadsel..

En Tess, sorry dat ik je onverwacht voor 2 uur boekte terwijl je net vrijkwam met ontzettende honger. Volgende keer reserveer ik vooraf een afspraak met je. Veel geluk in je nieuwe appartementje!
Andreas1985
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 Mrt 2016, 08:34
Geslacht: M

Re: Tess

Berichtdoor sixty8sixty9 » 25 Mrt 2016, 15:16

Lieve Tess,

ik heb weer heerlijk van je genoten vanochtend. Het is echt fijn om met jou op de kamer te zijn. Een echte GFE zoals je die zelden mee maakt. Alles was weer even lekker en ik hoop dat dat wederzijds was.

groetjes en tot snel

Twin John ( i believe you)

ps succes met verhuizen en het uitzoeken van een wifi loze koelkast :w00t
Gebruikers-avatar
sixty8sixty9
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 27 Feb 2013, 10:06
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor snoozelight » 28 Mrt 2016, 15:41

Op goed geluk bij DS binnengestapt. Na de voorstelronde was het voor mij snel duidelijk dat ik Tess zou kiezen, ondanks alle andere mooie dames. Na het afrekenen met Tess de trap opgelopen en dan zie zie je dat heerlijke kontje van haar. Dan ben ik al niet meer te houden. Ik had natuurlijk haar foto´s op de website van DS gezien maar in het echt is ze nog mooier. Wow, wat een kanjer. Ook in bed is het een kanjer. Heerlijk vrijen en zoenen als of het je eigen vriendin is. De sex met haar is echt geweldig. Een herhaling van deze sessie gaat er zeker snel komen. Ik kan niet wachten.
snoozelight
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 28 Mrt 2016, 11:19
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor lesp » 10 Apr 2016, 21:42

Afgelopen donderdag na een lange tijd weer eens een bezoekje gebracht aan Diane's secret.
Was al 2x eerder hier geweest en het was mij de vorige keren ook enorm goed bevallen dankzij de dames Donna en Nadine.
Deze keer had ik een afspraak voor 2 uur gemaakt in de Mata Hari met Tess, wat een wonderschone en aimabele dame is dit zeg. Ze stelt je goed op je gemak en deze dame laat je dromen uitkomen met het nodige enthousiasme.
Was me trouwens met Nadine en Donna ook al opgevallen dat deze prachtige dames bij Diane's Secret niet alleen ,mooi en geweldig sexy zijn maar ook heel vriendelijk, behaaglijk en prettig in de omgang e zijn. Denk zo dat dit geweldige huis daar de dames ook zo op selecteert en daarom zo kwalitatief hoogwaardig is.
In ieder geval bedankt Tess voor de zeer aangename uurtjes in de Mata Hari en wellicht tot snel

gr
lesp
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 15 Jan 2015, 21:18
Geslacht: m

Re: Tess

Berichtdoor Andreas1985 » 03 Mei 2016, 00:06

Na mijn eerste goede ervaring met Tess is ook de tweede, met Lauren erbij, goed bevallen. Kunnen goed met elkaar overweg en zijn perfect op elkaar ingespeeld. De rest laat ik aan jullie (en mijn eigen) verbeelding over.

Gr,
'Andreas' :wink"
Andreas1985
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 Mrt 2016, 08:34
Geslacht: M

Re: Tess

Berichtdoor Arjan26 » 31 Mei 2016, 22:03

Een aantal weken geleden bij Tess geweest, omdat deze dame zo gewild is een afspraak gemaakt. Ik had Tess nog nooit in levende lijven gezien maar zij overtreft je stoutste dromen. Nadat we ons hadden gewassen zijn we op het bed beland, heerlijk tongzoenen en tsjonge dat kan ze. Tess ging langzaam naar beneden en deed wat glijmiddel op mijn jongeheer, heerlijk trok ze me en later Frans zonder. Tussendoor over naar standje 69, waarbij ik haar lekker kon likken en vingeren. Na een tijdje kwam Tess bovenop en begon als een wilde amazone mij te berijden, gelukkig stopte ze ook tussendoor om mij niet te snel laten komen, daarna vanachter en andere standjes waar ik mezelf niet meer kon inhouden. Een Topper!!
Arjan26
Komt hier vaker
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 20 Jan 2016, 21:47
Geslacht: Man

Tess!!

Berichtdoor komtgraaglangs » 22 Nov 2016, 12:43

Tess!!

Ongeveer een half jaar geleden had ik een afspraak gemaakt met Tess. Dit is mij zo goed bevallen dat ik afgelopen donderdag een date heb gehad. Het was overigens 3x maal scheepsrecht voordat ik een afspraak met Tess had. Bij mijn eerste afspraak kon er helaas door omstandigheden de afspraak niet doorgaan. Er werd aan mij gevraagd of ik interesse had in de andere dames. Helaas kon ik mij er niet aan toe zetten om voor een ander te gaan ook al zijn de andere dames erg mooi. Ik had dus mij zinnen op Tess gezet, en wilde daar niet vanaf wijken  Dus ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende keer dat Tess aanwezig is.

Eindelijk was die ochtend aangebroken, maar helaas had ik een waterstoring thuis en ik wilde echt niet ongedouched aan komen zetten, dus weer de afspraak verzet.
Wederom was de ochtend eindelijk aangebroken dat ik de afspraak had en Tess nam mij ook gelijk in ontvangst bij binnenkomst. “goede morgen, heb je een afspraak?” vroeg ze. “ja met jou” zei ik met een grote glimlach.

We gingen naar kamer 1 en hebben eerst nog wat gepraat. Ze is erg lief en sociaal aangelegd. Als snel waren we uit de kleren, ze heeft knap gezichtje, lekkere lippen en een ontzettend mooi afgetraind lichaam. Echt een pareltje. We hebben echt heerlijk gevreeën en zijn allebei tot een hoogtepunt gekomen. De tijd vloog helaas voorbij want de telefoon ging af op de kamer :P

Volgende keer ga ik voor minimaal een uur want dit heb je zeker nodig, voor zo’n mooie verschijning. En het was zeker de moeite waard om te wachten, er kwam gewoon een Engelse slagzin in mij op na mijn bezoek (met alle respect uiteraard) “Once you do Tess, you never do it for less’’

Groetjes en tot snel!

Bas
komtgraaglangs
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 26 Feb 2016, 17:35
Geslacht: m

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten