Tess

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Tess

Berichtdoor Brabo » 30 Nov 2016, 20:53

Tess:

-prachtig figuur. Perfecte billen.
-merkbaar een ''fitgirl''. Duidelijk zichtbaar aan de buikspieren, strakke billen en mooie benen.
-weet goed om te gaan met de hoeveelheid glijmiddel. Haalt per standje te veel weg of vult te weinig aan.
-verplicht mondwater gebruiken door klant en haarzelf. pluspunt voor hygiëne!
-Waar sommige andere dames bijv. bij het aftrekken vaak op hun knieën ernaast zitten, gaat Tess lekker tegen je aan liggen. Ze streelt je lichaam, speelt met je ballen of kust tijdens standjes. Dat geeft nét die extra lichamelijke ervaring.
-strakke vagina. Bij het penetreren voel je ook de spieren van haar vagina.
-erg sexy gekleed waarbij haar rondingen zéér opwindend uitkomen
-persoonlijk hadden we niet zo'n klik maar dat maakte de ervaring er niet minder om. Ze heeft 1 van de lekkerste lijven bij DS / in de branche dus voor wie een toplichaam zoekt is dit een zeldzame vondst.
-gaat door tot het eind. Waar enkele dames +- 10 min voor tijd al een aankleed/afrondroutine inzetten gaat Tess door na de daad. Ze verwent nog even na met spelen, strelen en kussen.


in 1 zin: killerbody voor wie gewoon goede sex zoekt en geen GFE
Brabo
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 03 Nov 2016, 12:09
Geslacht: man

Tess

Berichtdoor wilsporter » 05 Dec 2016, 18:23

Vandaag voor het eerst bij Tess geweest, na de vele positieve recensies een afspraak gemaakt. Het was erg druk bij DS, wat ik geen probleem vind, mijn afspraak werd wel 10 min. later. Tess kwam vrolijk naar beneden en vroeg me ook direct om mee te gaan. Ze excuseerde ook gelijk voor de drukte en ging nog wat dingen regelen. Ik vroeg haar om onder mijn handen te ontspannen en dat wilde ze graag. Wat een prachtig en lekker sportief lichaam heeft Tess zeg. Je kan duidelijk merken dat ze aan fitness doet. Ze werkt zelf ook graag met massageolie om je heerlijk te verwennen. Gezellige kletskous met een heerlijke erotische gave. Heerlijk zoenend en samen nog over onze passie gekletst nadien.
Ik heb een heerlijke tijd gehad.

Bedankt lieverd, groetjes Wil ''je masseur''
wilsporter
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 10 Mrt 2016, 15:48
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor DarkmanX » 09 Dec 2016, 05:11

Hey all,

I'm usually not much of a review writer in general, but after my encounter with Tess today I felt compelled to register on this forum just to share my experience with people.

First of, I should mention that I had never had sex with a girl before today so bear that in mind before you read on. Needless to say I was pretty nervous before my appointment.
I decided that if I was going to do this I was going to do it right and booked her for a full two hours in the VIP room. One of the things on my mind was if she could really live up to her stunning pictures on the website, but as it turned out my fears were completely unfounded. As I was waiting for her to arrive in the lounge, I spotted one of the most dazzling creatures I have ever laid my eyes on, and sure enough, it was Tess. To be fair, the other ladies present in the room all looked far above the average woman you'd find out in the open, but Tess appeared as if she had walked straight out of the front page of a fitness magazine. Well, except that she was dressed in sexy lingerie ;)

She warmly greeted me and asked me to follow her to the room which turned out to be a spacious, jungle-themed chamber with a huge bed and Jacuzzi that exuberated comfort. If you have ever listened to Sex Room by Ludacris, you'd have an idea of the feeling that this room emitted.

Tess engaged me in some playful conversation about my visit and even though my inability to speak Dutch forced her to converse in a non-native language, it certainly didn't subtract from her charm or the joy of interacting with her. Her way of speaking striked me as very natural, distracted from the harsh fact that we were after all conducting a business transaction and as we got to know each other a little, eased my own nervousness regarding what we were about to do. I explained to her that this was my first time and asked her if she could guide me along the way and teach me the basics of how to please a woman in bed. And I can say that if she weren't working in this industry she would have a great future ahead of her in academia because this was the most satisfying lesson I have ever received. If she were my tutor, I would definitely never skip class again.
Even though fun was the primary focus of the time we spent together, I still learned a lot and I feel much more confident about approaching and getting physical with women now.

Following Tess' example, I will keep this post classy and not go into detail about what we did specifically, but suffice to say that she had fulfilled each and every one of my wishes and desires with passion by the time we were finished. Choosing the 2 hour appointment was a good choice to make as I almost couldn't believe it when our session came to an end. Sure enough it was a full two hours, a hair longer even, but during our rendezvous I lost all sense of time and became fully immersed in the here and now. It's true what they say, time really does fly when you're having fun. While getting dressed, we chatted a little more before she gently kissed me goodbye.

In conclusion, Tess is a really great girl who proves that women can have both great looks and a great personality which I would love to catch a greater glimpse of and who provided me with the most enjoyable 2 hours of my life while also helping me boost my confidence around women and teaching me some valuable skills that are sure to come in handy in the future.
This review ended up being quite long, but condensing it just wouldn't do the experience justice.


Thanks Tess.
DarkmanX
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 09 Dec 2016, 02:21
Geslacht: Male

Re: Tess

Berichtdoor Ronald38 » 14 Dec 2016, 17:32

Meestal na een bezoek aan een dame (wat niet heel veel gebeurt) ga ik enigzins teleurgesteld naar huis, vaak geen inlevingsvermogen en veel is erop gericht om je zo snel mogelijk weer buiten te hebben. Vandaag zat ik echter met een big smile in de auto op de weg terug ... omdat ik er weer aan toe was had ik een afspraak gemaakt met Tess, en keek er al een paar dagen naar uit want de foto's zijn natuurlijk geweldig. Dit was na jaren (woon ver weg) weer mijn eerste keer bij DS en ik ben echt in niets teleurgesteld ... Tess was Tess ... een geweldig lekker ding :D ... details geef ik niet, behoudens dat ik 2* in de 7e hemel was ... en dat befstandje in de stoel Tess, dat was ZO heerlijk ... :o ... Tess is echt een toppertje !!

H.
Ronald38
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 Dec 2016, 13:57
Geslacht: M

Re: Tess

Berichtdoor Tij(ger)s » 17 Dec 2016, 01:40

Tess is erg lief, open, respectvol en slim. Ze is dus prettig in de omgang en er valt een goed gesprek mee te voeren. Wat ik ook aan haar waardeer is haar inzet. Ze doet echt haar best en ze kan het ook als de beste. Ik ben twee keer bij haar geweest. De eerste keer 30 minuten en vervolgens 60 minuten. Beide keren in de Mata Hari.

Tess is erg knap. De eerste keer dat ik haar zag wist ik het gelijk. Met haar wil ik mee. Ze heeft echt een killerbody. Bij haar profiel staat lichaam van een lingeriemodel. Daar is niks van gelogen. Haar lange bruine haren draagt ze verschillend. Los is erg mooi maar ook in een staart vind ik mooi omdat haar gezicht dan goed uitkomt. Haar gezicht is bijzonder knap. Met mooie jukbeenderen met mooie blauwe ogen. De kers op de taart zijn haar lippen en tong. Hier kan ze heerlijk mee zoenen en pijpen. Normaal laat ik me zelden zonder condoom pijpen. Maar voor haar heb ik een uitzondering gemaakt. Als je bij haar komt moet je lekker de tijd nemen (uur of langer) en je laten pijpen zonder condoom. Geloof me je hebt de tijd van je leven.
Seks met Tess is echt speciaal en ik heb medelijden met de mannen die dit nog niet hebben mogen ervaren. Bedankt Tess! :lips:
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

10+

Berichtdoor Joost147 » 30 Dec 2016, 15:44

Dit was mijn eerste kennismaking met Diane's Secret en met Tess.

En een eerste kennismaking, die maak je maar 1 keer. En die was goed, héél goed.

Los van de fijne ontvangst en het prettige feit dat DS door vrouwen gerund wordt is mij van dit bezoek vooral 1 ding bijgebleven: Tess. Wát een vrouw en wát een ervaring.

Ze was me al aanbevolen door een collega en na mijn bezoek begrijp ik waarom. Buitengewoon mooi, intelligent en ongelooflijk sensueel. Als er Oscar's in deze wereld uitgedeeld worden mag deze vrouw wat mij betreft genomineerd worden.

Tess is eigenlijk een soort kameleon. Ze heeft de gave om mensen te peilen, speelt daarop in en zorgt daardoor direct voor een fijn en amicaal gevoel. Dat zorgde bij mij meteen voor het juiste startpunt voor deze ervaring.

Tess heeft het uiterlijk van een vamp, een stoot. Ze is bloedmooi. Ze werkt keihard voor haar figuur en dat is te zien. Haar vormen zijn perfekt.

Eenmaal uitgekleed op bed wist ik nog niet helemaal wat ik moest verwachten. Maar het leek vanaf dat moment alsof ik in 1 keer in een achtbaan zat. Tess maakte me helemaal gek. Deze dame gaat op zoek naar wat jij lekker vindt, en dat vindt ze ook. Je kunt haar niet tegenhouden. Geef je aan haar over en je hebt de ervaring van je leven. Gegarandeerd.
Joost147
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 29 Dec 2016, 11:04
Geslacht: M

Re: Tess

Berichtdoor Johnubegood » 30 Dec 2016, 20:01

De laatste week van het jaar toch nog een bezoekje gebracht aan DS en waarom ik eerder deze Tess niet heb gezien is mij een raadsel. Tess biedt alles wat je van een top dame mag verwachten. Met een glimlach het jaar uit !
Johnubegood
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 31 Mrt 2016, 09:32
Geslacht: M

Re: Tess

Berichtdoor Tij(ger)s » 01 Jan 2017, 15:26

Op de dag voor Kerst nog een uur met Tess in de jungle geweest. Even nog heerlijk ontspannen voor de drukke feestdagen. Tess was zoals altijd goed gehumeurd en ze zag er schitterend uit met haar haren in een staart. Ik had me er erg op verheugd en terecht. Het was heerlijk om met Tess samen te zijn. De manier hoe ze mijn erogene zones herkent en verkend is van buitengewone klasse. Weer een fantastische date met Tess.
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

Re: Tess

Berichtdoor fred36 » 06 Jan 2017, 22:02

Lieve Tess.

Gisteravond weer bij Tess geweest.Een afspraak gemaakt van 1 uur, daarna in de auto gesprongen en snel naar ds gereden.
Wat een heerlijke,lieve,knappe,aardige meid ben jij. :twosome:
Na ons gewassen te hebben weer een heerlijk uur met haar.Het was wederom weer een genot, maar voor mij gevoel nog intenser dan de keren daarvoor.
We hebben eerst lekker getongzoend daarna elkaar heerlijk verwend.
De seks daarna was weer geweldig.
We hebben verschillende standjes gedaan.
Tess je blijft voor mij een echte topper :lips: :lips: :lips:
Groetjes en tot snel.

:val10:
fred36
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 06 Jan 2017, 20:51
Geslacht: man

Re: Tess

Berichtdoor Sil » 26 Jan 2017, 22:16

Een afspraakje met Tess

Vandaag had ik een afspraakje met Tess voor 2 uur in de Mata Hari, wat een fijne ervaring was dit en wat een mooie vrouw is ze. Buiten was het guur en koud, maar binnen was het na een bad warm en heet.
Jeetje wat kan deze meid lekker zoenen zeg. Na dat ik had gezegd dat ik nogal van GFE, zoenen en knuffelen hield begon een heerlijke sessie kroelen, eerst in bad en vervolgens gingen we door op bed en kroelen draaide uit op meer. Ze gaf een Franse verwennerij, waar ik sterretjes van zag, geweldig.
Ook nog heerlijk zitten keuvelen over verre reizen, Tess is heerlijk in de omgang, echt een lieverd.

En moppie mocht je dit lezen, als je niemand hebt om mee naar Thailand te gaan wil ik best met je mee.

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

VorigeVolgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 264 gasten

cron