Ilse en Linda

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Ilse en Linda

Berichtdoor Skip65 » 13 Mrt 2016, 12:02

Dianes Secret is al jaren mijn vaste honk om leuke dames te ontmoeten. Zoals bijna elke man raak ik opgewonden van twee vrouwen die elkaar verwennen. Aangezien ik zowel Linda als Ilse goed ken, had ik het gevoel dat deze twee dames in bed wel zouden klikken. Ik wou dat mijn gevoel even goed de winnende getallen van de Lotto voorspelde. De realiteit overtrof mijn stoutste verwachtingen. In mijn favoriete kamer heb ik eerst een uur toegekeken hoe deze twee dames van elkaar genoten. Soms had ik het gevoel dat ze vergaten dat twee ogen hun geile spel van zoenen, likken, strelen en vingeren bekeken. Toen Ilse Linda met een voorbinddildo op z'n hondjes nam, was mijn geduld op. Een lichaamsdeel onder de gordel was tot maximale grootte uitgegroeid en schreeuwde om aandacht. Die aandacht kreeg het op de manier waaraan het gewend was als ik Linda en Ilse apart bezocht. Deze twee dames zijn ieder apart absolute toppers, maar samen ze zijn nog veel meer dan de som der delen. Een absolute aanrader!!
Skip65
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 03 Apr 2014, 00:13
Geslacht: m

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten

cron