Elisa

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Elisa

Berichtdoor dgmotorrijder » 10 Jun 2016, 14:11

Wat een heerlijke meid . Ze is volledig zichzelf en een echte knuffelbeer.
Heb een zeer goed gesprek met haar gehad in bad in de Matahari kamer waarna ze me verleide als een echte courtisane. Daarna samen op het prachtige bed veel plezier gehad en nog even lekker na geknuffeld.

Elise voor mij ben je een topper !!

Dit was GFE 2.0 de Matahari experience.


Zeker een volgende keer !!!

X Martin
dgmotorrijder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Mei 2015, 23:25
Geslacht: m

Re: Elisa

Berichtdoor SpyingPhallus » 06 Dec 2016, 14:40

Vorige week dinsdag heb ik eens de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak met Elisa gemaakt. Er zijn niet veel recensies beschikbaar, slechts 1 op de website van DS zelf, ik maakte dus enigszins een sprong in het diepe. As usual werd ik hartelijk ontvangen onder het genot van een drankje en na enige minuten vertrokken we naar de Mata Hari. Elisa is een nuchtere mooie Hollandse verschijning om lekker mee te knuffelen en die voor veel open staat. Maar, helaas is ze niet helemaal wat ik verwachtte, dit lag overigens met name aan mijn verwachtingspatroon. Wat betreft de inzet van Elisa heb ik namelijk weinig op te merken, ze zet zich goed in en is vriendelijk, alleen de klik was er niet echt. Voor de heren die de klik wel hebben zal ze ongetwijfeld een leuke dame zijn en los daarvan DS is een top huis!

Xxx SP
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Elisa

Berichtdoor Runner_35 » 22 Dec 2016, 22:31

Afgelopen vrijdagavond voor het eerst een bezoek gebracht aan Diane’s Secret en binnen een geweldig mooie ambiance kennis gemaakt met de dames. Omdat dit mijn eerste bezoek was had ik bewust geen afspraak gemaakt omdat ik graag eerst alle aanwezige dames in real life wilde ontmoeten en ik zo wilde ervaren of er een klik was. Natuurlijk had ik al wel mijn huiswerk gedaan en mij ‘ingelezen’ in de profielen van de dames op de website om zo een goede indruk te krijgen.

Nadat ik een heerlijk wijntje van de vriendelijke gastvrouw had gekregen kon het voorstellen beginnen. Mijn oog viel eigenlijk direct op Elisa. Een type girl-next-door meisje waarvan je zou wensen dat het je buurmeisje is! Haar natuurlijke uitstraling, de combinatie van subtiele kleding en spannende lingerie en het gegeven dat ik nog al gespannen was bij dit eerste bezoek maakte dat ik voor haar koos. Om eerst te ervaren of er een klik zou ontstaan had ik een kamer voor een 1/2 uur gevraagd (niet veel later heb ik dit al snel nog eens met een 1/2 uur laten verlengen).

De start op de kamer begon een beetje aftastend met de (uiteraard) verplichte hygiene voorschriften maar niets bleek minder waar… Eenmaal op bed toen Elisa zich had ontdaan van haar, overigens prachtige, lingerie ontpopte zich een schitterende jonge schoonheid met een geweldig atletisch lichaam met licht gebruinde huid. Elisa vond het heerlijk om aangeraakt te worden en we hebben daarop heerlijk liggen te kronkelen en vrijen op het bed. Het intieme gedeelte wil ik verder niet in detail beschrijven omdat dit een privé interactie is tussen de dame en mij. Maar ik heb heerlijk haar mooie lichaam mogen bewonderen en ben zeker niets tekort gekomen! Voor ik het wist was het uurtje al weer om. Voor herhaling vatbaar en ik ga zeker weer eens naar haar terug maar dan in een vip-kamer met jacuzzi.
"Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding" (Oscar Wilde)
Gebruikers-avatar
Runner_35
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 21 Dec 2016, 16:48
Woonplaats: Amsterdam
Geslacht: Man

Re: Elisa

Berichtdoor Jaco » 15 Jul 2018, 17:59

Vandaag mijn 2e bezoek aan Diane's Secret en dit keer was Elisa de pineut. :dance: Wederom gekozen voor 45min en na een opfrisser zijn we op het bed gaan liggen. Elisa kroop dicht tegen mij aan en zoenen leek mij een mooi begin.

Ze ziet er aantrekkelijk uit! Als je van een naturel ogende dame houdt, dan moet je bij Elisa zijn! Wel op z'n tijd een zonnebankje denk ik, maar dat is uiteraard oké. Haar hele lichaam heeft een mooi lichtbruin kleurtje, een gladde zachte huid en mooie billen! Daarbij is Elisa ook nog is erg relaxt, slim en ze heeft een interessante mening! Waardoor we eigenlijk vergaten om seks te hebben. Nee, helaas had ik net als bij de vorige dame erectieproblemen. Dit ligt uiteraard niet aan Elisa en ook niet aan de vorige dame! Ik heb Elisa's lekkere vagina gelikt en that's it. :tongue:

Uiteindelijk werd het dus een goed gesprek, hebben we gelachen en was de tijd alsnog heel erg snel voorbij! Wat mij betreft konden we het goed met elkaar vinden! Zelfs zonder daadwerkelijk seks kan het erg leuk zijn bij Diana's Secret! ;-)
Jaco
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 15 Jul 2018, 17:04
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 232 gasten