Trio met Tatjana en Tess

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Trio met Tatjana en Tess

Berichtdoor Ben24 » 30 Jul 2016, 17:24

Een trio met Tatjana en Tess – a dream came true

Nog niet eerder een bezoek gebracht aan een dvp of privéhuis, maar al jaren de fantasie om eens een trio te hebben met twee vrouwen… De stoute schoenen maar aangetrokken en met mijn 24 jaar een afspraak gemaakt bij DS. Vrijdag middag een afspraak gemaakt voor anderhalf uur in de Mata Hari kamer samen met Tess en Eva. De dames gekozen op basis van de verschillende recensies en prachtige foto’s op de site.

De afspraak zo gepland dat deze mooi aansloot om mijn eerdere zakenreis, en rond kwart over 12 kwam ik aan in Den Haag. Onderweg in de auto van de gastvrouw al een telefoontje gehad dat Eva helaas ziek was, en Tess waarschijnlijk een kwartietje later. Een niet zo lekker begin van mijn lang gekoesterde fantasie. Toch besloten om door te rijden en mijn gereserveerde anderhalf uur, of wat daar van over zou blijven na de vertraging, desnoods alleen met Tess te gebruiken. Dit leek mij ook zeker geen straf.

Aangekomen bij DS loop je als nieuweling de trap op en word je begroet door twee mooie vrouwen, de gastvrouw en Wendy. Wendy maakt een compliment over mijn uiterlijk, met mijn 24 jaar waarschijnlijk geen doorsnee bezoeker en ik voel mij meteen wat meer op mijn gemak. Ik kom de woonkamer binnen en neem plaats. Krijg wat te drinken aangeboden en Wendy en Tatjana stellen zich voor. Ik neem de woonkamer en relaxte romantische sfeer in me op. Ik begin in mijzelf te grinniken, wat had ik ongelofelijk veel zin in dit avontuur.

De gastvrouw vraagt mij wat ik wil, aangezien Eva ziek is en Tess nog onderweg vanuit huis. Bij binnenkomst had ik eigenlijk al besloten dat Tatjana een meer dan prima vervanging van Eva zou zijn. Een prachtige vrouw met een heerlijke lichaam en sexy uitstraling. Én dat Russische accent maakt het helemaal af. De gastvrouw komt met het voorstel om met Tatjana vast naar de Mata Hari kamer te gaan, en als Tess binnen is doet ze lekker mee. Tatjana en Tess zijn immers goede vriendinnen. Mijn nieuwe Russische vriendin gaat vervolgens na anderhalf uur en ik blijf de resterende tijd met Tess over. Dit lijkt mij een meer dan prima plan, en ik ga gezellig met Tatjana naar beneden. Al op de trap begint Tatjana met een grap, en blijkt ze een goed gevoel voor humor te hebben. De klik lijkt direct aanwezig te zijn.

Ik vertel haar dat dit mijn eerste keer is, en meteen stelt Tatjana mij op m’n gemak. Ze legt uit wat gebruikelijke is (wassen e.d.) en neemt een sexy dominante houding aan. De jacuzzi aangezet, gewassen, gepraat en gezoend. Heerlijke pijpbeurt zc op de jacuzzi rand, wat ongelofelijk geil met al die spiegels en vervolgens door naar bed. Tatjana stelde voor om samen een eerste ronde te doen, en als vervolgens Tess aanschuift samen terug de jacuzzi in en voor een tweede ronde. Ze moest eens weten…

Tatjana heeft goed haar best moeten doen met het intieme werk, verschillende standjes gehad en ook Tatjana lekker mogen verwennen, maar zo gemakkelijk kom ik gelukkig niet klaar. Ondertussen kwam Tess binnen. Wauw, wat een verschijning is dat zeg. Een lichaam om door een ringetje te halen, super strak en fit. Prachtig gezicht en heerlijk zachte lippen. Om over haar billen en borsten nog niet eens te beginnen. Tess stelde zich voor met een zoen, en heeft vervolgens samen met Tatjana goed haar best moeten doen met een combinatie van pijpen en intiem in verschillende standjes, waarbij ik alleen maar op mijn rug mocht blijven liggen. Heerlijk klaargekomen en de complimenten van beide vrouwen gekregen, wat vonden we het allemaal lekker.

Terug de jacuzzi in en met twee van zulke mooie vrouwen is dat natuurlijk gegarandeerd succes en plezier. Lekker zoenen en knuffelen en na een korte periode begon Tess alweer met pijpen, terwijl ik met Tatjana aan het zoenen was en haar ondertussen zachtjes (!) aan het vingeren was, dat vind ze zo lekker. De dames wisselen een aantal keer en helaas is het ondertussen anderhalf uur later en moet Tatjana ons verlaten. Met een lekkere tongzoen neemt ze afscheid, en ik blijf nog een half uur alleen met Tess over. We blijven nog even zitten in de jacuzzi, waarna ik voorstel om terug naar bed te gaan. Condoom gepakt en Tess heerlijk doggy genomen. Wat is dat een ongelofelijk uitzicht, echt iets wat ik iedereen kan aanraden. We hebben er samen een eindsprint van gemaakt, waarna ik heerlijk in haar klaarkwam. Condoom eraf en Tess zoog de laatste restjes eruit, iets wat ik niet had verwacht en me deed rillen van genot. Wat een droomvrouw.

Na twee uur in de Mata Hari kamer een fantasie armer maar een onvergetelijke ervaring rijker. DS is mij ontzettend goed bevallen en ik kom hier zeker nog terug. Direct een discrete klantenkaart genomen en begonnen met sparen. Nog een extra excuus om snel terug te komen.

Tatjana en Tess bedankt voor deze heerlijke ervaring en tot snel! Jullie zijn beide toppers :inlove: .
Ben24
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 Jul 2016, 13:13
Geslacht: Man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 77 gasten