Claire

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Claire

Berichtdoor SpyingPhallus » 24 Aug 2016, 13:13

Schijnbaar ben ik de eerste die een ervaring met Claire hier deelt. Maar goed, dat mag de pret niet drukken die ik afgelopen zondag heb ervaren. Bovendien, iemand moet de eerste zijn en laat ik met een aantal steekwoorden beginnen: Studentikoos, spontaan, gezellig, erg knap en (een) sexy (lichaam)!!

Er was dan ook een goede klik en na een gezellig praatje kwam “ineens de andere klik” opzetten… :twosome: rolfmao Meer een PE, GFE of beide? Het was een goede combi van beide, waardoor niet te snel stoppen lastig werd. Het extra half uurtje in Jungleroom was dan ook al snel een feit!

Claire heeft een ondeugend pretpakket, dat heb ik wel gemerkt, maar onze spelletjes in de Jungleroom laat ik even tussen ons. Ervaar het zelf maar… thumpup
Ofwel, een toppertje en voor herhaling vatbaar!!! Misschien t.z.t. samen met een andere dame als Claire voor een trio open staat… :wink:

callme
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor degoof » 13 Nov 2016, 00:58

Vandaag niet voor de eerste keer en zeker ook niet voor de laatste keer een bezoek gebracht aan Claire.

Allereerst werd ik zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw (Linda). Ze wist meteen voor wie ik kwam en in afwachting van Claire kreeg ik wat te drinken in de gezellige huiskamer. Lang heb ik niet hoeven wachten op Claire en we vertrokken dan ook al snel naar de kamer. Claire is buiten dat ze een werkelijk beeldschone meid is, ook nog eens ontzettend gezellig en vriendelijk. Na een gezellig gesprek was ook de seks met Claire weer fantastisch. Ik hoop hier nog lang van te mogen genieten. Al met al weer een uur wat voorbij is gevlogen en wat mij op vele fronten veel energie heeft gegeven. Ik kijk alweer uit naar mijn volgende bezoek.

@Claire, bedankt en tot snel! X
degoof
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 21 Mrt 2014, 11:56
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor johnie80 » 23 Nov 2016, 22:26

Vorige week bij claire geweest. Wat een heerlijke verschijning. Een uurtje gebleven bij haar. Pijpen kan ze als de beste. Daarna nog lekker missio geneukt. Mijn jongeheer werkte niet echt mee. Dus daarna lekker klaargepijpt. Voor herhaling vatbaar. Alleen jammer dat ik zo ver weg woon. Maar kom zeker weer bij claire.
johnie80
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 28 Feb 2015, 12:17
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor degoof » 04 Dec 2016, 13:03

Met een afspraak voor een uurtje Claire op zak naar Den Haag vertrokken. Ondanks dat ik er naar uitkeek Claire weer te zien, weet zij altijd toch weer te overtreffen. Claire blijft de oogverblindend knappe verschijning, maar daarnaast ook zo lekker gewoon, lief en relaxed. Het was weer een uurtje quality time van hoog niveau.

@Claire, Bedankt! en tot binnenkort. X
degoof
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 21 Mrt 2014, 11:56
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor cyasoon » 19 Dec 2016, 11:12

Wat een super leuke meid! Al menigmaal bij DS geweest maar Claire op een of andere manier niet eerder getroffen.
Ik prijs mezelf gelukkig dit keer dus wel. Thanks voor weer een super uurtje @DS! :dance:
cyasoon
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 25 Jan 2016, 12:50
Geslacht: M

Re: Claire

Berichtdoor Tij(ger)s » 19 Dec 2016, 17:15

Poeh ik heb aardig wat dames bezocht hier.
Hopelijk leest de belastingdienst niet mee.. :2funny: Just kidding

Claire ken ik namelijk ook al. Het was laat in de avond en had net seks gehad met een andere dame. Toen maakte ik de "fout" om nog wat te gaan drinken in de huiskamer. Toen kwam plotseling Claire binnenlopen en was ik verkocht. Haar sexy loopje met die lange mooie benen, met daarboven een strak maar welgevormd lichaam en als kers op de taart haar prachtige gezicht. Met die grijze onschuldige ogen die me twinkelend aankeken. Ondanks dat ik eigenlijk al voldaan was na mijn eerdere vrijpartij kon ik niet meer weg. Dat noemen we overmacht.

5 minuten later keken die iets minder onschuldige ogen me weer aan terwijl ze ondertussen mijn penis in haar mond had. Daar wist ze wel raad mee en ik genoot met volle teugen. Vervolgens heerlijk met haar gezoend en gevreeën. Het is echt een pareltje en ik ben blij dat ik nog even wat ben gaan drinken in de huiskamer. Vervolgens was ik wel nog mijn OV kwijt. Bleek dat ik in de opwinding om met Claire mee te gaan deze vergeten was op de leren chesterfield stoel. Kun je nagaan.. :lips: :lips:
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

Re: Claire

Berichtdoor Tukker1980 » 25 Dec 2016, 02:59

Vandaag drie kwartier met Claire doorgebracht. In 1 woord geweldig. Heerlijk koppie met extreem lekkere billen. Ik ben nog nooit zo lekker verwend oraal. Ze had een heerlijk lingeriesetje aan. Na missionaris heb ik haar op z'n hondjes genomen. Ze genoot er zelf ook zichtbaar van. Samen met Tess is dit mijn favoriet.
Tukker1980
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 30 Dec 2015, 01:05
Geslacht: Man

Re: Claire

Berichtdoor johnie80 » 06 Jan 2017, 00:19

Claire je was vanavond geweldig. Wat ben jij lekker zeg. Zulke heerlijke billen. En pijpen kan je als geen ander. Ik had er moeite mee om niet voortijdig klaar te komen. Tot gauw. Heb er nu al weer zin in. Xxx
johnie80
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 28 Feb 2015, 12:17
Geslacht: man

Re: Claire

Berichtdoor Jasper16 » 30 Jul 2017, 04:24

Claire is echt een geweldige meid, en op bed echt een topper.
Ze begon me lekker te tongzoenen, en ging daarna steeds verder naar onder toe.
Uiteindelijk hebben we heerlijk geneukt, en was de tijd erg snel voorbij.
Jasper16
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 28 Dec 2016, 07:05
Geslacht: Man

Re: Claire

Berichtdoor Tukker1980 » 31 Jul 2017, 17:54

Na in december een date te hebben gehad heb ik de stoute schoenen maar weer eens aangedaan. Ik moet zeggen dat ik weer geen spijt had van de date met Claire. Ze kende me nog van een half jaar geleden. Ze zag er weer fantastisch uit. Ik heb met haar een rollenspel gedaan waarin zij zich ook kon vinden. Heerlijke passievolle sex. Ik beloof dat ik snel terugkom Claire! Xx
Tukker1980
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 30 Dec 2015, 01:05
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 82 gasten