Christy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Christy

Berichtdoor Karma071 » 14 Apr 2018, 17:23

Vanmiddag DS weer eens bezocht. Geen afspraak en er stelde zich maar drie dames voor. Jenna, Noah en Christy. Van die drie sprak de laatste mee het meest aan.

Absoluut geen spijt gehad van mijn keuzes.... Christy stelt je erg op je gemak, is vriendelijk en heeft inderdaad een goede babbel.

Het intieme gedeelte was meer dan goed waarbij ze goed rekening hield met mijn situatie.
Mij ziet ze zeker een keer terug en dan langer dan een half uurtje.
Karma071
Komt hier vaker
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Mei 2008, 10:34

Re: Christy

Berichtdoor Karma071 » 09 Dec 2019, 18:39

Vorige week ook weer eens Christy bezocht die na een tijdje afwezigheid weer terug is bij DS. Een prima halfuurtje. Helaas dit keer alleen geen tongzoenen in tegenstelling tot mijn vorige bezoek. Verder was het bezoek prima en kan je met Christy ook leuk praten. Ik weet het, daar komen de meeste niet voor maar ik vind het persoonlijk wel prettig als je wat te melden hebt!
Karma071
Komt hier vaker
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Mei 2008, 10:34

Re: Christy

Berichtdoor Jin410 » 03 Jan 2020, 11:15

Na een lange tijd afwezig zijn geweest is Christy terug, toen ik dat opmerkte wilde ik perse bij haar langs. Ik ben in het verleden bij Christy geweest en het was mij altijd al bevallen. Ze ziet er goed uit als altijd, geeft aan wat ze wel en niet fijn vindt en we kunnen lekker met elkaar praten. 
Zij begon mij goed te verwennen met haar borsten, een beetje insmeren en ze ging mijn hele lichaam langs met haar ingesmeerde borsten. Daarna mocht ik haar even heerlijk beffen. Daarna was het tijd voor pmc en verschillende standjes. 

​​​​​​​Na de daad hadden wij nog tijd over om even bij te praten en na een uur kon ik voldaan vertrekken. Het was weer een genot om bij Christy langs te gaan. Dank je wel! 
Jin410
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 19 Okt 2017, 14:07
Geslacht: M

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten

cron