Christy

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Christy

Berichtdoor marckeizer7575 » 11 Nov 2016, 23:51

Vandaag voor het eerst bij DS langs geweest en dit was voor mij meteen ook de eertse keer een bezoek aan een privehuis. Ik moet dan ook zeggen dat ik behoorlijk nerveus was. Gelukkig werd ik hartelijk ontvangen door de gastvrouw en werden er direct een aantal dames voorgesteld. Een dame sprong er voor mij direct uit en dat was Christy. Vooral haar leuke en vrolijke uitstraling deed het hem, maar ook haar prachtige lijf (stevige ronde borsten en mooie rondingen) zorgde ervoor dat mijn keus snel was gemaakt. Ze nam me mee naar boven voor een uur maar goh wat was ik nerveus. Ik vertelde haar dan ook maar meteen dat dit mijn de eerste keer was met een privedame en niet goed wist wat ik ervan kon verwachten. ze stelde me gerust en nam me mee onder douche. Tijdens het douchen probeerde ze me nog meer om mijn gemak te stellen door uitgebreid te vertellen wat er mogelijk was en wat bij haar de extra's zijn. Haar extra is frans zonder condoom. Na nog een tijdje gekletst te hebben onder de douche en nadat ik haar ook mocht wassen, gingen we naar de kamer. Op bed begon ze me lekker te pijpen en kreunde ze er geil bij wat me zeker opwond. Pijpen duurde niet al te lang wat ik niet erg vond want anders was ik mijn lading meteen al kwijtgeraakt. Toen kwam ze op me en berijde me als een heerlijke amazone. Terwijl ik houvast zocht aan haar lekker kont had ik vol zicht op haar stevige borsten cup D. Ik kom snel klaar en zeker als ik de controle niet heb. Net toen ik aangaf dat ik haar wilde nemen voelde ik dat het al te laat was en kwam ik in haar klaar. Helaas veel te snel want ik had er graag veel langer van willen genieten.
Christy had het met me te doen. Na nog gezellig met haar geklets te hebben mocht ik haar een massage geven waarvan ze ook genoot. Na een tijdje haar gemasseerd te hebben kwam de opwinding weer bij me terug, maar de tijd was helaas voorbij en de kamer niet meer vrij.
Hopelijk ben ik de volgende keer wat meer op mijn gemak en kan ik er nog meer van genieten. Aan Christy heeft het in iedergeval niet gelegen. Deze sexy gezellige en intelligente meid houdt rekening met je wensen en stelt je op je gemak. Als ik deze ervaring verwerkt hebt ;) kom ik zeker nog een keer bij Christy terug. :lips:
marckeizer7575
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 Nov 2016, 21:43
Geslacht: man

Re: Christy

Berichtdoor Tij(ger)s » 17 Dec 2016, 19:31

Christy is echt de beauty and the brains.
Dat maakt het erg aangenaam om met haar te praten en natuurlijk om seks te hebben. Ze was begripvol, spontaan en direct. Haar gezicht is erg mooi en haar lichaam is super. Haar gezicht pakte me ook met name haar ogen en haar lach. Ze kan bovendien uitstekend overweg met haar tong en lippen en dan heb ik het niet over het aangename gesprek haha.
De cowgirl beheerst ze erg goed je kan merken dat ze een amazone is. Maar het fijnste vind ik met haar missio met uitzicht op haar mooie gezicht en die warme grote borsten tegen mijn lichaam. :lips: :lips: Bedankt Christy.
Tij(ger)s
Komt hier vaker
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 17 Dec 2016, 00:50
Geslacht: Man

Re: Christy

Berichtdoor Fingers » 09 Mrt 2017, 19:03

Vandaag voor het eerst een bezoekje gebracht bij Christy.
Het is toch altijd weer afwachten wat er gaat gebeuren, maar ze stelde me gelijk op mijn gemak.
Na het wassen heeft ze gevraagd wat ik wilde en vertelde ze wat zijzelf aanbood als extra's.
Daarna zijn we op het bed beland.

Ik kreeg eerst een paar heerlijke tongzoenen :lips: daarna is ze overgegaan op pmc en zijn we verdergegaan met standje 69.
Na standje 69 heb ik haar alleen verwendt wat ze zeer prettig vond.
Na het beffen kroop Christy bovenop mij en ik had een mooi uitzicht op haar borsten.
Nog 2 standjes gedaan en toen was het klaar.

Toen we klaar waren was er nog wat tijd over en onder het aankleden nog wat nagepraat.
Christy is een leuke, spontane dame.
De eerste keer dat ik haar bezocht heb is absoluut niet tegengevallen.
:val10:
Gebruikers-avatar
Fingers
Komt hier vaker
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 20 Nov 2015, 13:01
Geslacht: Man

Re: Christy

Berichtdoor kabouter0107 » 07 Mei 2017, 14:52

Beste Ds en wandelaars,

Ik lees regelmatig de recensies van hookers en ds maar heb nooit een recensie achtergelaten betreffende dames.

Hierbij heb ik mijzelf geregistreerd om mijn recensie achter te laten.


Mijn ervaringen zijn begonnen bij de diverse andere toppers van ds oa Eva Melissa Nadine en Mila geweeest.

Maar door Eva heb ik Christy leren kennen mijn ervaring met Christy begon in 2016 november.

Het begon eerst met een rustige ontmoeting en daarna kwam de dates regelmatig.

Christy is voor mij 1 van de toppers binnen ds waar ik plezierig bijna elke week minstens voor 4 uur boek om mee af te spreken.


Zelf vind ik het een absolute topper om met haar te zijn en overigens ook de andere ds dames.

Voor de rest vind ik haar werkzaamheden 10 wat ik ook van der apprecieer is dat bij haar hygiene en respect op nummer 1 staat.


Voor de rest is zij echt een topper


En bij elke bezoek die ik maak kom ik en ga ik met een blije gezicht
kabouter0107
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 07 Mei 2017, 14:41
Geslacht: Man

Re: Christy

Berichtdoor kabouter0107 » 07 Mei 2017, 15:13

Beste DS & Wandelaars,


Ben vaak binnen DS en heb met diverse toppers kennis gemaakt oa Eva, Melissa , Nadine, Mila.


Sinds Nov 2016 heb ik kennis gemaakt met Christy via Eva.

Hierbij is het mij zo goed bevallen dat ik continu terug blijf komen bij Christy.


De reden hiervoor is namelijk

1. Respect
2. GFE
3. Hygiene
4. Beleefdheid




Met deze punten vind ik haar een topper en daarvoor kom ik ook steeds terug bij DS om haar.
kabouter0107
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 07 Mei 2017, 14:41
Geslacht: Man

Re: Christy

Berichtdoor karelv » 14 Jul 2017, 12:28

Vorige week een bezoek gebracht aan Christy.

Een mooie meid met heerlijke borsten.
Na het wassen hebben we heerlijk gevreeën. Christy vraagt wat je wilt en stelt je erg op je gemak. Ze gaat met respect met je om. Ik was nogal zenuwachtig maar Christy weet je steeds weer op je gemak te stellen.
Na het vrijen nog een hele tijd geklets. Christy is niet alleen goed in bed maar ook echt een gezellige gesprekspartner! Ik heb om je gelachen toen je boven op me dook om de telefoon te pakken om naar de resterende tijd te informeren. Je vraagt maar je luister ook. Je hebt een heerlijke lach!

Bij het afscheid een oprechte omhelzing en 3 dikke kussen. Ik ben blij dat jij in de “snoepwinkel” was hug !

Karel
karelv
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 26 Dec 2016, 16:22
Geslacht: man

Re: Christy

Berichtdoor Jin410 » 20 Okt 2017, 02:55

Na het lezen van de verschillende reacties wil ik toch mijn eigen mening kwijt.

2 weken geleden ben ik bij Christy langsgeweest. Ik ben ontvangen door Christy en ik heb uiteindelijk gekozen om 45 minuten met haar door te brengen. Ik begin vrij rustig, ik wil wel weten met wat voor soort persoon ik mijn tijd doorbreng. Eenmaal in de kamer hadden wij een vrij rustig begin, zij vroeg of ik bepaalde voorkeuren had en zij liet weten welke extras zij biedde. Vervolgens hebben wij ons gewassen en zijn wij daarna op het bed beland. 

Eenmaal op bed hebben wij wat voorspel gedaan, wij hebben gezoend, gestreeld en een beetje geteased. Daarna enkele standjes gedaan tot wij klaar waren. Nadat wij klaar waren hebben wij ons nog even gewassen en de rest van de tijd een beetje gepraat over verschillende dingen (dat ik wel op prijs stel). Ook tijdens/tussen de standjes door wist zij wat zij kon zeggen om mij op mijn gemak te laten voelen. 

​​​​​​​Respectvol, hygiënisch en heel ontspannen. Ik heb geen moment spijt gehad om deze afspraak met Christy te maken. Naast dat ik genoten heb op bed, hebben wij ook leuk kunnen praten. Lichamelijk heb ik niets om op aan te merken, goed verzorgd en prachtig gevormd. Ik zou elke dag wel naast haar willen liggen.  Voor mij voor herhaling vatbaar en dan ga ik voor het volle uur. Tot de volgende keer! 
Jin410
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 19 Okt 2017, 14:07
Geslacht: M

Re: Christy

Berichtdoor Fingers » 30 Nov 2017, 19:05

Vorige week zaterdag na lange tijd heb ik Christy weer een bezoekje gebracht.
Eerst even bijgekletst, daarna gewassen en naar bed verhuist.

Ik kreeg eerst een heerlijke pijpbeurt met een Russische massage erachteraan.
Na de massage heb ik Christy gebeft. Daarna nog lekker gevreeën met Christy
met een heerlijk hoogtepunt.
Toen was het tijd om aan te kleden en weer naar beneden te gaan.

Het was weer een zeer geslaagd bezoekje.
Christy is een aardige leuke goed uitziende dame, voor herhaling vatbaar.
:val10:
Gebruikers-avatar
Fingers
Komt hier vaker
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 20 Nov 2015, 13:01
Geslacht: Man

Re: Christy

Berichtdoor Reyland » 24 Feb 2018, 18:45

Christy is a beautiful girl with a radiant smile, has a good sense of humour, kind and very intelligent, she reads people well. She is obviously very skilled, but more importantly she is the kind of girl you will enjoy spending time with, definitely the complete package. 10/10 personality, was happy to have chanced upon her.

Not sure when I will pass by again, but if I don't see you again, I wish you well and good luck.
Reyland
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 23:06
Geslacht: Male

Christy

Berichtdoor Erik57 » 04 Apr 2018, 01:15

Weet niet wat ik er precies van moet zeggen maar Christy doet niet aan (tong)zoenen en dan vind ik dat geen GFE, waar ik voor kom. Dat heb ik met andere raspaardjes uit de stal van Diana's Secret wel ervaren (op Marina na, die doet ook niet aan (tong)zoenen) Christy heeft alles mee, mooie ogen, mooi lichaam, prachtige borsten, heerlijke billen, gedreven inzet, super-de-super FZC., mooi koppie, vlotte/intelligente babbel, ze heeft dus alles behalve dat zoenen. Jammer voor mij maar omdat ik het daar wel van moet hebben, niet voor herhaling vatbaar.
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Volgende

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 96 gasten