Donna & Nikky

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Donna & Nikky

Berichtdoor SpyingPhallus » 15 Nov 2016, 01:17

Hoewel het al pakweg drie weken geleden is, wil ik alsnog mijn ervaring n.a.v. het fantastische triootje met Donna & Nikky delen. Als je apart met Donna of Nikky naar de kamer gaat, is het al een geslaagde ervaring, maar alle twee tegelijk... :w00t: :w00t: Overigens kan ik het met beiden goed vinden en los daarvan heb ik maar één woord voor een trio met Donna & Nikky: geweldig! :inlove:

We hebben eerst even heerlijk in bad bijgepraat en na wat grappen & grollen konden we elkaar toch niet meer 'loslaten', want we waren ondertussen al zo opgewarmd... :Cheer: Terwijl we nog in bad zaten ging het tongzoenen lekker over & weer en de intiemere plekjes werden uiteraard niet overgeslagen; ook tussen beide dames zelf... :w00t: :w00t:

Niet veel later ging het heerlijke voorspel lekker door op bed en breidde we het pakket verder uit: beiden lekker afwisselen met pzc & boven op mijn gezicht zitten. Nikky en Donna hielden het dan ook niet lang meer en kwamen tot een hoogtepunt. Erg nice en dus opwindend! We gingen vrolijk op dezelfde voet verder en beide dames ook op verschillende manieren met elkaar, terwijl ik van het uitzicht genoot met zo nu en dan een tongzoen tussendoor, heerlijk! Met een 69 erachter aan afgewisseld tussen beide dames was het weer raak en kwamen Donna & Nikky wederom tot een hoogtepunt... :w00t: :w00t:

Daarna besteeg Donna me in alle opwinding, Nikky op mijn gezicht ging zitten, zij elkaar tussendoor zoende & vice versa. Toen was het weer de beurt voor Donna, in dat geval om doggy genomen te worden, terwijl Nikky haarzelf bevredigde & Donna zoende. Een derde standje kon uiteraard niet uitblijven waarbij ik Donna heerlijk 'doorboorde' en Nikky vrolijk meedeed...;-) Na enige tijd was Nikky weer aan de beurt, hebben we heerlijk lepeltje/lepeltje gelegen, terwijl Donna afwisselend mij & Nikky tongzoende en Nikky alweer een hoogtepunt bereikte. Als afsluiter van dit zéér lange & opwindende spelletje kwam ik heerlijk klaar... :w00t: Na ons opgefrist te hebben, heb ik afscheid genomen van het heerlijke duo Donna & Nikky. :inlove: :inlove:

:lips: aan jullie dames! Ik kan niet wachten tot de volgende keer! :dance: :wub:
Gebruikers-avatar
SpyingPhallus
Komt hier vaker
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 21 Okt 2015, 09:43
Geslacht: man

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 115 gasten

cron