Stefany

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Stefany

Berichtdoor Bolster1 » 30 Okt 2017, 14:25

Zoals beloofd, en belofte maakt schuld, weer een bezoekje gebracht aan Stefany. Het was het zeker waard. Deze keer heerlijk aan die prachtige volle billen gezeten. precies gedaan wat ik in gedachten had en ook Stefany heeft nog een paar suggesties gegeven. Ook dit keer weer een geweldige ervaring. Kom zeker nog eens langs. Het begint zo een maandelijkse ervaring te worden. Veel liefs. :inlove:
Bolster1
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Jul 2017, 10:27
Geslacht: man

Re: Stefany

Berichtdoor Bolster1 » 16 Mrt 2018, 19:23

Stefany, Stefany, wat een geweldig avontuur weer vandaag, net als vorige maand. Ik kom nu maandelijks bij je langs en nog altijd net zo spontaan. Je uiterlijk in één woord, wouw.
To sexy for words. Je goedlachse lach, je gitzwarte lange haren, je prachtige billen (op de trap al aan mogen zitten) en tenslotte die lange gladde tong die zo lekker in mijn mond lag hebben mij weer betoverd. Ik kan niet genoeg van je krijgen.

Jouw trillende man
Bolster1
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Jul 2017, 10:27
Geslacht: man

Stefany

Berichtdoor Erik57 » 05 Jun 2018, 01:17

Stafany. Gisteren een blind date met Stefany, een adembenemende, Braziliaanse schoonheid met niet alleen een prachtig gezicht maar ook een stel borsten alsof ze door Michelangelo gebeeldhouwd zijn, bloedmooi. Voor mij was het een ultieme GFE, ik ben helemaal verkocht en heb erg onrustig geslapen, afgelopen nacht. Wat een verrukkingen werken er bij DS, Chapeau!!! Kom gauw terug en weet blindelings wie ik nu moet kiezen: bronzen Stafany. Eindelijk, na maandenlang "proef-vrijen" met een paar andere meisjes, dat overigens geen straf was, de opvolgster voor Donna gevonden. Stefany, veel dank en tot gauw. x Erik
Erik57
Komt hier vaker
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 17 Mrt 2016, 21:09
Geslacht: Man

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 78 gasten