Sofia

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Sofia

Berichtdoor mrdave007 » 26 Feb 2017, 18:04

Afgelopen zaterdag maakte ik een afspraak met Sofia. Op de site waren geen foto's te vinden, dus het werd een blind-date. Het was niet tegengevallen !

Sofia is een knap jong halfbloedje met Indonesisch en Nederlands bloed. Ze is erg spontaan en vriendelijk. Ze was oprecht geïnteresseerd.
Sofia pijpt lekker en kijkt je dan ondeugend aan. Hierna ben ik boven op haar gaan liggen en heb heerlijk genoten van haar. Toen hebben we doggystyle gedaan, waarna ik lekker klaar kwam. Sofia kreunt lekker mee. Het is een waar genot om haar te mogen nemen. Bij het klaarkomen merkte Sofia op dat ik nogal veel spoot. We moesten hier erg om lachen.

Na afloop heb ik nog wat gekletst met Sofia. Ze is heel sociaal. Ik zal snel weer een afspraak met haar maken.
mrdave007
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 09 Aug 2011, 19:26
Geslacht: Man

Re: Sofia

Berichtdoor MaartenG » 28 Feb 2017, 23:01

Vandaag een afspraak gehad met Sofia en dat viel absoluut niet tegen.

Het is een prachtige vrouw en niet alleen pijpt ze als de beste maar kan ook zeer goede massages geven en maakt leuke foute grappen.

Zeker voor herhaling vatbaar.
MaartenG
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 13:11
Geslacht: M

Re: Sofia

Berichtdoor wickedpeanut » 29 Mei 2017, 11:57

Vorige week een blind date gehad met Sofia. Het veel mij behoorlijk tegen. Eenmaal op het bed beland, deed ze de huishoudelijk mededeling dat ik niet haar borsten mochten zitten want ze waren nog gevoelig vanwege de operatie. Kan gebeuren. Verder vond ik ook niet dat ze slank is eerder mollig.

Misschien viel het ook tegen door de afwezige klik. Ach ja: been there done that! Next!!
wickedpeanut
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 08 Aug 2013, 11:59
Geslacht: M

Re: Sofia

Berichtdoor aws » 02 Aug 2017, 16:11

Gisteren (1 augustus) had ik mijn 2e date Met Sofia.
Aanvankelijk dacht ik om 15.15 een afspraak te hebben. Hier had ik immers afgelopen vrijdag mailcontact over gehad, met bevestiging en al. Echter toen ik net na 15.00 binnen kwam waren ze heel verbaasd dat ik er was. Ik dacht eerst dat ik in de maling werd gehouden, maar het bleek dat de afspraak echt niet genoteerd stond en dat Sofia zo'n 10 minuten eerder naar de kamer was gegaan. Blijkbaar was er tussen mijn mails door een gastvrouw wissel geweest en had de overnemende gastvrouw de bevestiging naar mij gestuurd, voordat zij de afspraak ook daadwerkelijk in de agenda genoteerd had. Maar goed, ook moest gewoon wat langer wachten en rond 15.50 kon ik dan alsnog met mooie en verleidelijke Sofia naar de kamer.

Dan nu de date zelf.
Laat ik mij beginnen met hoe spontaan Sofia is. Mijn eerste date met haar was, omdat mijn favoriet Nadine met autopech langs de kant van de weg stond. De tweede omdat Nadine 2 weken op vakantie is. In beide gevallen help Sofia der spontane, grappige en ontspannen persoonlijkheid, heel erg om het gemis van Nadine te beperken. Naast die leuke persoonlijkheid heeft ze dan ook nog een mooi gezicht en een mooi en lekker lichaam. Mooie grote borsten en lekkere rond strakke billen en niet te vergeten een lekker strak en nat poesje. Dit allemaal op een oppervlak van 1.60 m. :w00t:

Gooi die mix allemaal bij elkaar, voeg er een scheut goede klik aan toe en je hebt een hele fijne, lekkere en leuke date. In mijn geval een date van anderhalf uur, maar als je langer wil en je kan het betalen. Dan kan je uiteraard ook langer. Dan heb je waarschijnlijk nog meer plezier en nog meer genot. :Cheer:

Wat ik probeer te zeggen is: Probeer Sofia zelf eens uit, want je moet een rare man zijn als je niet heel erg van haar geniet!

Sofia bedankt, het was gisteren het wachten waard en ook bedankt voor de eerste date een paar weken geleden!

:lips:

Alwin
aws
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 23 Jun 2014, 15:06
Geslacht: man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 109 gasten