Carolina o ja......

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Carolina o ja......

Berichtdoor Sil » 16 Mrt 2017, 02:05

Dat is echt ongelooflijk er is nog geen stukje geschreven over Carolina. Daar gaan we dan snel verandering inbrengen.

Carolina is mooi, lief en erg sexy, dit allemaal is verpakt in een extra small kadootje. prachtige tats sieren haar mooie kleine lichaam. Alles zit erop en eraan, maar wel in de goede verhouding. ik vond het heerlijk om mijn armen helemaal om haar heen te slaan en haar te knuffelen. Met veel inzet heeft ze me heerlijk verwent, niets was teveel.
Ze heeft ook een vlotte babbel, heeft een paar leuke interesses waar ze vol passie over praat. Carolina spreekt Nederlands maar vind zelf dat ze meer moet oefenen, dus hebben we voornamelijk Nederlands gesproken. Dit doet ze met een echt geil oost-europees accentje, heerlijk.

Carolina bedankt voor de twwe heerlijke afspraakjes die ik met je heb gehad.......

Sil
Sil
Komt hier vaker
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 21 Nov 2016, 22:33
Geslacht: m

Carolina

Berichtdoor Michelbakker » 26 Sep 2017, 09:52

Carolina is een prachtig slanke lieve vrouw met Poolse roots die goed weet hoe zij voor een man moet zorgen. Ze spreekt goed Engels en Nederlands en ze vond het heel grappig toen ik 3 Poolse woordjes kon benoemen. Alles wat erna volgde was ook puur genot, niks was geacteerd.

Einde recensie. (zie ook hookers)
Michelbakker
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 Jan 2015, 14:46
Geslacht: man

Re: Carolina o ja......

Berichtdoor milfhunter79 » 02 Okt 2017, 15:46

Een aantal weken terug alweer een leuke date gehad in de Jungle met Carolina.
Ondanks dat ik best weer gespannen was , werd ik snel rustiger toen we samen op de kamer waren. Het zijn 3 leuke kwartiertjes geworden en het is dat ik weg moest.. Ga het zeker nog eens overdoen met deze leuke dame. Misschien eens met Leslie erbij ;)
milfhunter79
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 05 Sep 2017, 17:58
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten