Noa

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Noa

Berichtdoor Bolster1 » 22 Jul 2017, 23:57

Een lekkere drie kwartier met Noa doorgebracht. Echt ik houd van exotische vrouwen en zij is er één. Ik voelde mij erg op mijn gemak en liet mij leiden. Uiteindelijk een standje tussen haar billen oh wat heerlijk. Zij genoot er ook van.
Ik kom zeker voor haar terug.
Bolster1
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 20 Jul 2017, 10:27
Geslacht: man

Noa

Berichtdoor TobyToy » 30 Jul 2017, 17:47

Onbegrijpelijk dat er nog steeds zo weinig recensies zijn over Noa...
Inmiddels alweer een paar weken geleden een geweldige afspraak met de dame in kwestie gehad. Normaal gesproken ben ik niet zo van de berichtjes en dergelijke, maar in dit geval vind ik toch echt dat Noa op zeker meer krediet verdient.
Wanneer je van vrouwen met de juiste rondingen houdt, heb je het bij Noa echt wel bij het juiste end. Ze is daarnaast ook nog eens super gezellig en leuk (lief) in de omgang. Had geboekt voor een uur en heb er na een kwartier maar gelijk een uur bij geboekt. Zo nu en dan begrijp ik ook niet waarom ik zo'n recensie schrijf, want dan is de kans natuurlijk kleiner op een anderhalf uur plezier met deze topdame, maar ze heeft een goede recensie gewoon meer dan verdiend. Noa, het was grandioos! Enne, je onthoudt de 'eerste' keer met zn 4en op een kamer ook vast wel, toch? Zie je binnenkort op zeker terug. Dikke kus...
TobyToy
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 17 Sep 2014, 15:45
Geslacht: man

Noa

Berichtdoor Pearl66 » 10 Mrt 2018, 23:10

Ik ben al vier keer bij mijn favoriete dame Noa geweest. Ook al heb ik ervaringen met andere DS meisjes, Noa is echt de beste. Bij haar voel je je volledig op je gemak. Noa is een heerlijke, zachte mooie ronde donkere vrouw. Met borsten en billen waar je al blij van wordt als je alleen al naar haar kijkt. In bad is ze warm en gezellig. In bed is ze de ene keer wild, de andere keer net een verliefde vriendin. Noa heeft altijd zin, en ze zorgt ervoor dat je aan een heerlijk hoogtepunt komt. Een bezoek aan DS is altijd een feest en Noa is de kers op de taart. Een mooie donkere kers met een prachtig roze .... :inlove:
Pearl66
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 10 Mrt 2018, 23:01
Geslacht: Man

Re: Noa

Berichtdoor eduard1 » 30 Mrt 2018, 08:34

Die foto van Noa met ministring en jarretels had ik nog niet gezien. Spectaculair. In het echt is het nog mooier. Fantastisch om het te zien en te mogen aanraken. Schitterende rondingen.
Garoto
eduard1
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 13 Mrt 2018, 16:13
Geslacht: Man

Heerlijke Noa

Berichtdoor Pearl66 » 31 Mrt 2018, 11:18

Ik was weer eens op een date met Noa. Deze keer koos ze voor de Jungleroom. Al bij binnenkomst wachtte ze me met een prachtige en sexy glimlach op. Binnen een paar minuten lag ze smachtend op me te wachten op het bed. "Mijn poesje is voor jou", fluisterde ze. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Als een echt liefdespaar hebben we heerlijk geneukt met elkaar. Ik weet niet meer in welke posities allemaal, totdat ze riep: "Ik ga klaarkomen!". Dat was voor mij het moment om nog even extra aan te zetten en het samen af te maken.
Na een lekkere gezamenlijke sigaret hebben we nog tijdje samen in een warm bad gezellig gepraat, waarbij ik Noa in het warme bruisende water in al haar schoonheid kon bewonderen. Wat een vrouw! Rond, warm, spannend, prachtig om naar te kijken. En alles aan haar is mooi strak en glad.
Niet verder vertellen!!

:val10:
Pearl66
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 10 Mrt 2018, 23:01
Geslacht: Man

Re: Noa de allereerste keer

Berichtdoor Arie24 » 11 Jun 2018, 05:33

Woensdag 3 mei 2017,

Op deze dag ben ik voor het eerst naar het privéhuis geweest. Na lang nadenken, vele mailtjes en een hoop spanning toch gedaan. Op de site viel me gelijk één dame op: Noa, met haar prachtige vormen was ik gelijk verkocht aan haar dus ik heb gelijk gebeld voor een afspraakje voor woensdag. Woensdag was het dus zover: ik zou ontmaagd worden door deze prachtige dame, voordat ik wegging nog even gecheckt of ik alles bij me had en daarna stiekem met de trein naar de Laan toe. Op het station aangekomen werd ik toch een beetje zenuwachtiger geworden en wist ik de weg niet meer.Gelukkig had ik me mobiel bij me en was het een kwestie van het adres in te tikken en de weg volgen, naarmate ik dichterbij het huis kwam begon ik langzamer te lopen. Daar stond ik dan voor het grote herenhuis. Even links en rechts kijken of niemand met ziet, snel de poort door en op de bel drukken. De deur springt open en ik krijg het opeens heel erg warm, snel de deur achter me dicht en met knikkende knieën loop ik langzaam de trap op. Boven aan de trap staat een bloedmooie dame in mooie lingerie en die vraagt: ''voor wie kom je schat''. ''Voor Noa antwoord'' ik, daarna vraagt ze of ik wat wil drinken (gelukkig want ik had me toch een droge keel). Ze zegt tegen me dat ik naar de woonkamer mag gaan. Een beetje verstijft loop ik naar de woonkamer ik word hartelijk begroet en ga zitten op de chesterfield bank. Over me schouder kijkend zie ik me daar toch een paar prachtige dames zitten, snel draai ik me om want ik voel al dat ik rood word. Ondertussen is me drinken gebracht en ik drink het glas gelijk leeg (hé hé dat voelt goed). De gastvrouw verteld me dat Noa er nog niet is en dat ik dus even moet wachten, maakt niet uit zeg ik. Ik kijk me ogen uit zoveel mooie vrouwen op een plek heb ik nog nooit gezien, me jonge heer schiet zowat me broek uit. Opeens hoor ik iemand roepen naar beneden: ''Noa je date is er'', ik krijg het weer heel warm ik ben nog maar een paar seconden verwijderd van het zien van deze mooie vrouw. Ik ga er maar eens goed voor zitten en daar is ze dan in het echt nog veel mooier dan op de foto. ''Dit is Noa'' zegt de gastvrouw ''en dit is je date'' zegt ze tegen Noa'. Ze kijkt me lief aan en lacht. Van de zenuwen weet ik niet meer wat ik moet zeggen dus ik lach alleen maar. Het enigste wat ze nog moest doen was omkleden dus moest ik alsnog even wachten voordat ik met haar naar de kamer kon. De gastvrouw vroeg me hoelang ik bleef, ''een halfuurtje''zei ik. Terwijl Noa bezig was met omkleden rekende ik ondertussen af met de gastvrouw. ''Is het de eerste keer'' vroeg de gastvrouw. Ja zei ik met een droge keel. Oh spannend maar bij Noa ben je gelijk op je gemak zei ze. ''Daar is ze'' zei de gastvrouw en ik draaide me om: daar stond ze dan met haar prachtige grote borsten en kont in een klein rood sexy lingerie setje gepropt. :w00t: :w00t: dacht ik mag ik met deze vrouw seks hebben. ''Kom je mee'' zei ze en ze liep de trap op, veel plezier zei de gastvrouw (dat gaat wel lukken) dacht ik. Snel liep ik achter Noa aan en keek naar haar kont en dacht: wauw daar mag ik straks aanzitten. Ze klopte op de deur niemand antwoorden dus deed ze de deur open. Ik liep naar binnen en ze deed de deur dicht, dit was dus het moment waarop ik had gewacht. Langzaam kleed ik me uit en kijk naar en denk: wat een mooie vrouw. ''Ga maar op bed liggen zegt ze'', ik wat er wordt gezegd. Ik zeg tegen haar dat het met eerste keer seks is, ze is blij verrast ''dus ik ga jou ontmaagden'' vraagt ze? Ja zeg ik met een glimlach van hier tot Tokio. ''Rustig maar zegt ze ik zal langzaam aan doen voor jou''. Ze pakt een condoom maakt hem open en doet hem om me piemel, ze begint me te pijpen. Het is was net of ik in de 7e hemel ben belandt wat is dit een lekker gevoel, na het pijpen gaat ze op me zitten en lik en kus haar borsten en pak har kont stevig beet het is beter dan in me dromen. Dan is het moment daar: ze pakt me piemel beet en steekt hem in haar poesje. WAT EEN GEVOEL :w00t: :w00t: :w00t: ik dacht laat dit nooit stoppen. Jammer genoeg kwam ik al snel klaar en liet me op het bed neerploffen. Ik was ontmaagd door deze prachtige dame, ze vroeg me hoe ik het vond ? ''Het was heerlijk'' zei ik, ''ik had het graag langer volgehouden''. Oefenen zei ze, dat ga ik zeker doen. Ik kleedde me aan en zei dat ik snel weg moest want niemand wist dat ik hier was. Oké zei ze en liep naakt met me mee. Snel nog even haar borsten en kont aanraken en toen was het echt tijd om te gaan. Met een voldaan gevoel en een grote glimlach op me gezicht liep ik naar beneden, naar de trein op weg naar huis.

Arie24


Laatst omhooggehaald door Arie24 op 11 Jun 2018, 05:33.
Arie24
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 02 Apr 2018, 17:43
Geslacht: Man


Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bing [Bot] en 78 gasten