Simone

Schrijf hier jou recensie met een DS-girls

Re: Simone

Berichtdoor Somewhere » 30 Sep 2020, 22:23

Vanavond nog langs DS geweest voordat alles weer op slot gaat. Op basis van recensie gekozen voor Simone. Het was een super mooie meid met een lieve uitstraling. Gekozen voor 60 minuten en geen spijt van gehad. Het begon met een massage en het eindigde met een glimlach de deur uit. Mij zal ze zeker terug zien.
Somewhere
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Sep 2020, 22:22
Geslacht: man

Re: Simone

Berichtdoor Somewhere » 01 Okt 2020, 22:57

Gisteravond nog langs DS geweest voordat alles weer op slot gaat. Op basis van recensie gekozen voor Simone. Het was een super mooie meid met een lieve uitstraling. Gekozen voor 60 minuten en geen spijt van gehad. Het begon met een massage en het eindigde met een glimlach de deur uit. Mij zal ze zeker terug zien.
Somewhere
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 30 Sep 2020, 22:22
Geslacht: man

Re: Simone

Berichtdoor Genieter29 » 30 Okt 2020, 00:40

Onlangs weer een keer bij Simone geweest.

Wat blijft deze dame toch een ondeugend engeltje.
Weet je vanaf de eerste seconde op je gemak te stellen.
Altijd lachen, goed gesprek, maar daarna is het echt feest.

Simone tot snel weer xx :wub:
Genieter29
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 30 Okt 2020, 00:37
Geslacht: Man

Re: Simone

Berichtdoor kefje87 » 02 Nov 2020, 23:08

Zaterdag nog langs DS geweest. Zoals gewoonlijk ontvangen door de lieve gastvrouw Olivia. Afspraakje Simone zegt ze. Voor een uurtje. Voor mij loopt ze de trap op en kijkend naar die paar mooie billen naar de kamer. Daar geeft ze me een dikke knuffel. Net zo vertrouwd. Daarna een lekkere vrijpartij gehad. Op het eind samen tot het hoogtepunt gekomen. Een uurtje vliegt voorbij bij deze meid.

Tot snel

XXX Kefje
kefje87
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 02 Nov 2020, 22:18
Geslacht: Man

Re: Simone

Berichtdoor Gert-Jan » 14 Jul 2021, 18:42

Graag haal ik hierbij een bestaande beoordelingsdraad weer omhoog. Niet alleen is het namelijk makkelijker wanneer alle beoordelingen gecentreerd zijn, maar ook is het ditmaal heel toepasselijk: ik had waarschijnlijk nooit een afspraak met Simone gemaakt als ik de ervaringen niet gelezen had. En daarmee zou ik een hele fijne ervaring zijn misgelopen.

Wat alle beschrijvingen hierboven gemeen hebben, is dat Simone haar uiterste best doet om je te laten ontspannen en het gezellig te maken. Omdat dat precies is waar ik graag voor kom, besloot ik een uur met haar te boeken in een van de VIP-kamers. (Een uur is voor mij ideaal wanneer je een dame voor de eerste keer bezoekt, omdat je elkaar een beetje kan leren kennen en tegen het eind wel duidelijk is of je elkaar ligt of niet.)
De beschrijving op haar profiel klopt helemaal: Simone heeft prachtige grote bruine ogen, lang bruin haar, een slank postuur en kleine borsten. Wat er niet bij staat is dat ze zegt van dansen te houden, wat duidelijk zichtbaar is, en dat ze een hele gulle lach heeft, die ze vaak en graag laat zien.

Na een heel spontane knuffel van haar kant hebben we rustig de tijd genomen om ons te installeren en hebben we letterlijk en figuurlijk elkaar een beetje staan aftasten, wat al snel zo gezellig werd dat we de verdere actie even afhielden om op bed verder te kunnen keuvelen. Dat ging zo ver dat Simone me er op een gegeven moment op moest attenderen dat we ondertussen toch al gauw een half uur verder waren en dat we toch een beetje vaart moesten maken als we meer wilden doen.
Zonder er ook maar een moment over na te denken besloot ik om ons samenzijn meteen met een uur te verlengen, zodat we in alle rust verder konden gaan. Wat volgde was een anderhalf uur waarin seks, zoen- en knuffelpartijen en gebabbel elkaar op heel natuurlijke wijze afwisselden, waarbij Simone niet alleen op mij reageerde, maar ook heel duidelijk zelf aangaf wanneer ze even pauze wilde en ook zelf het initiatief nam.
Het is die natuurlijkheid en vanzelfsprekendheid die vaak wordt aangeprezen als “GFE”, maar waar ik liever een simpele Nederlandse term voor wil gebruiken: vrijen met Simone is gewoon fijn.
Tegelijkertijd blijft ze voortdurend professioneel, van het aangeven wat ze wel en niet doet tot het goed bij jou navragen wat jij fijn vindt. Maar waar professionaliteit soms kan leiden tot afstandelijkheid, is dat bij haar totaal niet het geval. Eerder is er sprake van het omgekeerde: het past bij de openheid die ze toont. Het gevolg is dat ik me vanaf het eerste geklungel met mijn pinpas tot het moment dat we al keuvelend bovenaan de trap afscheid hebben genomen volledig op mijn gemak heb gevoeld.

Ik zie hier en daar wel eens de term “herhalingsgevaar” verschijnen. Daar is hier geen sprake van: over die herhaling bestaat geen enkele onzekerheid, die gaat er gewoon komen. Bovendien gaf Simone zelf al aan dat ze zelf een tweede (of verdere) ontmoeting ook fijner vindt verlopen, omdat dan het eerste aftasten al geweest is – waarbij ik me alleen maar af kan vragen hoe fijn die volgende keer kan zijn, als dit al het resultaat was van de “onzekere” eerste keer.
Gert-Jan
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 14 Jul 2021, 18:34
Geslacht: M

Re: Simone

Berichtdoor abcdefghij » 20 Jul 2021, 21:57

Simone is ook echt zo'n dame waarbij het zeker geen eenmalig bezoek is, recent bij haar geweest en het uur is gewoon veel te kort.
Helaas moet ik het toch bij een uur houden ivm het financiële verhaal, maar een hele avond zou zelfs nog zo om vliegen met haar.

Leuke slanke dame die weet wat gezelligheid en innovatief is, precies waar ik van hou.

Herhaling komt er dan ook zeker weer zodra het kan, helaas is ze er niet zo heel vaak maar wanneer het uitkomt zien we elkaar zeker nog terug
abcdefghij
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Dec 2013, 23:38
Geslacht: M

Re: Simone

Berichtdoor Gert-Jan » 10 Nov 2021, 16:16

"Relaxen op jouw vertrouwde adres in Den Haag", staat prominent boven iedere pagina van de website. "Simone is heel relaxed", staat in haar omschrijving op haar profiel. Oplettende lezers zouden welhaast een patroon kunnen gaan ontdekken. Wat zeker is, is dat "relaxed" inderdaad goed past bij mijn dates met Simone.

Sinds mijn bericht van juli heb ik haar meerdere keren bezocht, waarbij zich ondertussen een vast stramien begint te ontwikkelen: na betaling van de drie uurtjes volg ik haar de trap op of af, om op de kamer meteen begroet te worden met een innige knuffel en een zoen (of twee, of vijf...), waarbij met het dichtgaan van de deur ook meteen al mijn zorgen verdwijnen.
Nu de nervositeit van de eerste ontmoeting ons geen parten meer speelt en we elkaar een beetje hebben kunnen leren kennen voelt ons samenzijn altijd heel natuurlijk en vertrouwd: gesprekken, elkaar aftasten en vrijen wisselen elkaar in alle rust af. Omdat ik heel saai ben in bed, is de seks zelf nooit iets waar ze een film van kunnen maken, maar het is wel altijd heel intiem, heel intens en, ja, heel relaxed, hoezeer ik naderhand ook altijd even moet afkoelen.
En wat overigens ook standaard begint te worden: na drie uur toch nog opgeschrikt worden door het alarm, omdat je totaal vergeet op de tijd te letten.

"Reserveer, want ze [is] bijna altijd volgeboekt", staat er op Simone's profiel vermeld. En ik snap wel waarom. Want inderdaad, ze heeft "de gezelligheid van een vriendin" en een date met haar is domweg fijn.
Gert-Jan
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 14 Jul 2021, 18:34
Geslacht: M

Re: Simone

Berichtdoor robbie2021 » 07 Dec 2021, 16:43

Ergens een blinddate dus nam de gok gebasseerd op de recenties hier! Alles wat geschreven wordt klopt. Deze dame is echt wat vaak niet zo is. Een pareltje en een super mooi figuur met leuke kleine en speelse borstjes. Ze neemt echt tijd voor je en het is leuk babbelen met haar. Ze is echt een knuffeldier wat ik zelf erg prettig vind. Vol met lieve kusjes en aandacht. Op deze dame word je zo verliefd dus pasop!. Helaas is ze niet voor mij alleen! :Cheer: Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt Simone voor een mooi uurtje! See ya again soon!
robbie2021
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 06 Dec 2021, 12:21
Geslacht: m

Re: Simone

Berichtdoor Pyrietje » 19 Jan 2024, 08:17

Simone is dat ontzettend knappe slanke buurmeisje waar je urenlang mee wil vrijen en waar je het liefst altijd bij zou willen blijven. Simone neemt de tijd en ik weet zeker dat iedereen zich bij haar op z’n gemak voelt. Ze is heel empathisch. Daarom is ze waarschijnlijk ook altijd volgeboekt. Een van de pareltjes van DS. Ik ga altijd met een big smile bij haar weg. Ze zorgt ervoor dat iedereen zich als een koning te rijk voelt. Ze is zo mooi dat mijn jongeheer constant in positie is bij haar en het heel lang volhoudt. Ze heeft mij toevertrouwd dat ze ook echt kan genieten van een trio met een dame er bij. Simone heeft geen foto, maar is halverwege de 20 maar ziet er jong uit, heeft geen plakplaatjes (gelukkig). Ik beveel haar van harte aan. Reserveren noodzakelijk vanwege de vaste klanten die denk ik nooit meer bij haar weg gaan.
Pyrietje
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 04 Dec 2022, 22:57
Geslacht: M

Vorige

Terug naar Ervaringen met een DS-girl

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 118 gasten